Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SOTILASseniili
profiilit
SOTILASseniili
SOTILASseniili
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
58
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+saa+olla.+Kyllä+minä+taas+niin+mieleni+pahoitin.
01.09.2022 09:55
Näkyykö+rannekello+myös+?+No+sitten+saat+kuvata.+Nyt+martittaa+niin+anosti+että+pakko+lähteä+kylille.+Sieltä+sitten+kivasti+taas+putkan+kautta+kotiin.+Sanoinko+putkan,+tarkoitin+lutk..+noh,+mutta+siis+kotiin+kuitenkin,+sillä+ulkoruokinta+alkaa+tähän+aikaan+vuodesta+jo+viluttamaan.
01.09.2022 09:53
Äänestä+ny,+oo+kiltti.
01.09.2022 09:42
Hieno+ilma,+nyt+vesille...
https://www.youtube.com/watch?v=cCKJBVvcUGw
28.08.2022 09:15
Minäpä+olen+moittinut+Sipilää+ihan+urakalla.+Ai+niin+nyt+tuli+pulma.+Huomasin+juuri,+että+minähän+olen+sinä.+Sen+osoittaa+jo+nimimerkkiemmekin+yhtenevä+osa+SOTILAS.+Pidetään+me+sotilaat+yhtä+ja+opetellaan+käyttäytymään,+jookosta+:D+Ja+kaarti+se+on+käpykaartikin...
28.08.2022 09:09
Juu+juu,+juu+juu,+mutta+saatko+nuo+ominaisuudet+itsellesi+hokemalla,+jankkaamalla+ja+nillittämällä+?+Yritystä+sinulla+ainakin+on+:-)++
Useimmissa+avauksissasi+paljastuu+viha,+pitkällinen+henkilökohtainen+kauna+Korhosta+kohtaan+ja+heikko+itsetunto,+niistä+ominaisuuksista+kun+pääsisit+edes+tällä+foorumilla+niin+hyvä+olisi.+Paranemisia.
Universaali+fakta+on,+että+tyhmyydelle+eivät+jumalatkaan+voi+mitään,+ja+nyt+,+rakas+kaimani,+tällä+kertaa+en+tarkoita+itseäni,+vaan+tapaa,+jolla+tuot+itseäsi+täällä+tykö.+Se+nyt+on+vaan+tyhmää+maksaa+liikaa+ja+sinun+kohdallasi+hinta+on+niinkin+kova,+että+viha+urauttaa+ajatuksiasi+entisestään,+ulkoinen+habituksesi+harmaantuu,+tummuu+ja+lopuksi+jää+vain+silmiä+nokkiva+keskiyön+nukkumatti+pitämään+sinulle+seuraa+siinä+saastaisessa+ojassa,+jota+kohden+olet+konttaamassa.+Visvasyyläkin+on+kaunis+saittisieluusi+verraten,+kaunis+on+se+kudospaise+kun+vertaa,+kaunis+on.
28.08.2022 09:01
Lama+kuin+lama,+ei+sen+niin+väliä.+Tähän+väliin+pelin+hurmaa:
https://dagobah.net/flash/Sakarin_Villapaitapeli.swf
26.08.2022 19:50
HIIHAAA+!+Eikun+siis+snif.+Vai+miten+se+meni.+Olenhan+toki+Kekkosen+ajan+vesa,+tottunut+itsesensuuriin+kaikessa+ulosannissani.+Tästä+seikasta+johtuukin+sofistikoitunut+ja+korrekti+ulosantini+silloinkin,+kun+fosforikranaatti+paukkuu+ja+rätisee+ajattelimoni+tutkimattomissa+eteiskammioissa.
26.08.2022 19:42
Ei+se+ole+stealthmatto,+kylläse+näkyy+mutta+sillä+ei+ole+vaikutusta.+On+näet+näin,+että+jos+väittäisit+nähneesi+kyseisen+molekyylikoosteen,+joutuisit+pöpilään,+tänne+missä+minäkin+majaani+pidän.+Kukaan+ei+siis+yksinkertaisesti+uskalla+tunnustaa+näkemäänsä.+
Suomen+harmaissa+opetettiin+kesällä+1978,+että+vaikka+verinen+herätyskello+lentäisi+editsesi,+naama+ei+värähdä.+Tämä+nyt+ei+tähän+mitenkään+liity+eikä+kuulu,+mutta+enpä+ole+väittänytkään.+Minulle+maksetaan+tekstin+pituuden,+ei+sisällön+mukaan.+Vai+olikohan+se+sittenkään+herätyskello...
26.08.2022 19:33
"Kuinka+olisi+magneettivetoinen+tavarajuna?+Magneetti+kulkisi+edellä+vaikkapa+niiden+mainitsemiesi+nautojen+vetäminä."
En+millään+muotoa+suostu+kommentoimaan+tuota.++Minä+kun+muutenkin+vedän+magneetin+tavoin+puoleeni+ihmisainesta,+joka+vähät+välittää+kurista,+järjestyksestä+saati+vallitsevien+lakien+kirjaimellisesta+noudattamisesta.+
Diagnoosini+on+anarkismus+senilioosi+ja+siihen+ei+auta+mikään,+paitsi+puhe,+mutta+sitä+en+kuuntele...+Porkkanaa+pitäisi+syödä+että+klyyvarintakainen+ajatushautomoni+saisi+ehjempiä+synapseja+ideoiden+jalostua,+mutta+kun+sekään+ei+auto,+sillä+olen+ulkoistanut+myös+sen,+siis+ajattelun.
26.08.2022 19:23
"+Uudelleenkoulutettakoon+tuo+läjä+ihmisiä+hapsumaassa+tai+missä+hyvänsä,+pääasia+että+hyttytytöistä+ja-pojista+vihervassareiksi+kasvanut+vallaton,+yhteiskuntakelvoton+aines+saadaan+takaisin+ruotuun.+"+Näin+siis+lausuin.+Minä+jos+kuka+täytän+kaikki+vihervassarin+kriteerit,+olenhan+myös+vallaton+ja+yhteiskuntakelvoton+nysverö.+Ja+mikä+pahinta,+olen+siitä+jopa+ylpeä.+Hyi+minua,+hyi.
26.08.2022 19:12
Ei+lämpiä+edes+turpeella+se+löylysali.+On+asian+laita+nyt+niin,+että+sammuu+ennen+syttymistä,+ja+nyt+en+puhu+kiukaasta...
26.08.2022 17:38
On+on+:-)
26.08.2022 17:35
Hän+nyt+ei+ensinkään+ole+asiassa+ajan+tasalla,+tuo+mattopilotti+nimittäin.+Idässä+pitää+valtaa+äärioikeistolainen+nationalisti+joka+ei+sinne+sossuja+saati+punikkeja+halua.+Uudelleenkoulutettakoon+tuo+läjä+ihmisiä+hapsumaassa+tai+missä+hyvänsä,+pääasia+että+hyttytytöistä+ja-pojista+vihervassareiksi+kasvanut+vallaton,+yhteiskuntakelvoton+aines+saadaan+takaisin+ruotuun.+Ano,+jos+olet+kuulolla,+voisitko+auttaa...
Minusta+majurin+aktiivinen+palstaspämmäys+pitää+todellakin+jo+palkita.+Turhautuu+muuten+ja+ryhtyy+murjottamaan.+Jos+hän+nyt+jo+on+sietämätön,+nousee+hänen+keljumaisuutensa+pian+ties+kuinka+monenteen+potenssiin.+Jos+niin+käy,+sitten+ei+auta+muu+kuin+pallit+pois+ja+estrogeenia+ruiskulla+suoneen,+tämä+toki+vain+vertauskuvainnollisesti.+Oma+palsta+hänelle,+oma+palsta,+siinä+palkkio.
26.08.2022 17:28
No+ensimmäisenä+tuli+mieleen,+että+maapallohan+pyörii;+mikä+on+päivällä+ylöspäin,+on+yöllä+alaspäin+ja+päinvastoin.++Toisaalta+olen+jo+siirtynyt+littumaauskovaksi+eli+maa+on+kiekko+jonka+yläpuolisella+kannella+asumme.+Kokeiluja+olen+suorittanut+jo+5+minuuttia+ja+nyt+on+työhaalareissa+steariinitahroja+ja+kädetkin+samassa+sotkussa.+Laitoin+nimittäin+kynttilän+vaakatasoon+ja+vahvan+karhunlangan+kiinnitin+keskelle+niin+että+roikotin+kynttilää+nenärenkaaseeni+kiinnitetystä+narusta+ja+sytytin+molemmat+päät+ilmiliekkeihin.+Palovaroittimen+vaiensin+vinttaamalla+kulahtaneen+villasukkani+sitä+kohti.+Kyse+oli+oikean+jalan+sukka,+minä+kun+marssin+pelkän+vasemman+jalan+tahtiin...
Uusi,+juuri+syntymässä+oleva+innovaatiopläjäykseni+on+nautakarjavetoinen+tavarajuna.+Lihakarjaa+jos+ovat,+saadaan+näin+samalla+siirrettyä+tuo+oivallinen+proteiinin+lähde+lähemmäs+loppukäyttäjien+lautasia,+varsinkin+pohjois-eteläsuunnassa.
Sitten+on+vielä+kolmas,+käpyjen+kerääminen.+Jos+sitä+tehdään+laajamittaisesti+ja+ilman+sen+kummempaa+tarkoitusperää,+siinä+hommassa+jos+missä+nälkäkin+unohtuu.+Kun+ruokalasku+puolittuu,+voi+jokainen+ojentaa+säästyneen+summan+kuukausittain+valtionvelkain+hoitoon.
Pinnistän+pinnistän,+mutta+nyt+ei+irtoa+tähän+hätään+enempiä+toteuttamiskelpoisia+kehitysideoita.
VKK+ja+kissa+senkun+komistuu+!
26.08.2022 17:12
Näköpiirissä+ei+liene+ainuttakaan+vippaskonstia+eikä+uutta+Nokiaa,+joilla+ulkomaankauppamme+vaihtotase+muuttuisi+riittävän+suotuisaksi+tai+nettovelasta+päästäisiin++nykykonstein+eroon,+millään+järjellisellä+aikajänteellä.
Jos+kulloinkin+työssä+olevilta+kerättävät+eläkerahat+menisivät+suoraan+eläkeläisille,+homma+toimisi+niin+kauan+kun+yhteiskunnan+rattaat+pyörivät+kohtuullisesti.+Rahastoitujen+eläkepuskurien+puuttuessa+tai+vähentyessä+murto-osaan+nykyisestä+olisi+kriisitilanteissa+odotettavissa+myös+ongelmia+ja+tällöin+nimenomaisesti+eläkeikäisten+toimeentulon+turvaamisessa,+mutta+silti...+Ratkaisu+voisi+silti+olla+pitkässäkin+juoksussa+yhteiskuntamme+kokonaisedun+mukainen.
Pitkäaikainen+yhteiskunnan+pyörittäminen+velkarahalla+on+kynttilän+polttamista+molemmista+päistä.
Häsningar+från+Dalsbruk
26.08.2022 16:35
Osuit+asian+ytimeen.+Tämä+todellakin+ON+maailman+onnellisin+kansakunta+kunhan+valtionjohto+ymmärtää+luovuttaa+valtansa+Ossille+ja+Anolle,+miehille,+jotka+eivät+esittelyä+kaipaa,+eikä+pakkopaitaa+suukapulalla...+tai+no+jaa...
26.08.2022 16:12
VKK:ssa+KAIKKI+on+mahdollista.+Tule+mukaan+toimintaan.+Tai+no,+älä+tulekaan,+joukossa+kun+tyhmyys+tiivistyy,+entisestään.+Ennen+oli+Hämeeseen+sijoittunut++Hölmölä,+josta+jo+Zacharias+Topeliuksen+Maamme-kirja+(1875)+mainitsee,+nyt+on+VKK+jatkamassa+perinteitä+sillä+erolla,+että+VKK:sta+puuttuu+huumori+ja+tilalla+on+kiihko,+enkä+todellakaan+nyt+tarkoita+kansalliskiihkoa+vaan+itähurmosta.
26.08.2022 15:41
Nettovelkaa+Suomella+on+enemmän+kuin+kondiittorimestari+Simo+Salmisella+aikoinaan.+Raskas+on+se+taakka,+varsinkin+sitten+kun+velkojen+korot+pompsahtavat.+Hevosmiesten+tietotoimistossa+ideoin+kuitenkin+konstin,+kikka+kolmosen+eli+metodin+ulkomaanvelan+nollaamiseksi.+Odotahan+raskas+lukijani,+kääräisen+jointin+ja+ryhdyn+selittämään.
No+niin,+lakutupakkajointti+on+syöty+ja+tarina+jatkuu.
Tarkasti+ajatellen,+jos+laskemme+eläkerahastoihin+kertyneet+varat,+emme+olekaan+nettovelallisia,+pikemminkin+päinvastoin.+Ajatelkaamme+asia+näin,+että+nyt+työtä+tekevät+maksavat+yhteiseen+eläkepottiin+rahaa+joka+pannaan+poikimaan+ja+niillä+sitten+maksetaan+tulevaisuuden+eläkkeitä.+Tehdäänkin+toisin,+maksetaan+nyt+kerättävillä+rahoilla+nykyisten+vanhustemme+eläkkeet+ja+käytetään+vanhat+kertymät+valtionvelan+maksuun.+Saattaa+kuulostaa+urpolta+jopa+MPP:n+korville,+mutta+saattaisi+toimia.+Sitten+vaan+olisi+elettävä+suu+säkkiä+myöden+ja+olla+ottamatta+lisää+ulkomaanvelkaa,+tapahtuipa+mitä+tahansa.
Kiitos+kiitos,+mutta+en+minä+nyt+ihan+Antti+Wihuri+-säätiön+stipendiä+olisi+ideastani+tarvinnut,+mutta+kyllä+minä+voin+nekin+rahat+polttaa+ja+juoda,+kiitos+kiitos.
26.08.2022 15:28
Thanks.
26.08.2022 15:10
2 / 3