Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

429

1. No+hei+rakas❤️nii+on+jos+on+tavara+tarjolla+eikä+kelpaa+nii+on+ihme+vempula.:))+mä+oon+siellä+katso+siinä+wc;n+vieressä+olevaan+komeroon.+Oon+alasti+.ainoastaan+löysin+jonkun+lakin+se+roikuu+peenicecäni🤣luulit+et+on+hengarissa.;))+sull+on+hyvät+herkut+enkä+nyt+puhu+ruuasta❤️leffasta+en+oo+kuullu,+mut+viimenen+minkä+muistan+kattoneeni+oli+kova+maa+ja+siit+on+aikaa:Doon+nyt+täällä+työpisteellä+ja+kaivelen+giggeliä+ja+pyydän+jos+joku+tulee+tänne+nii+haistamaan+sormiani🤣toi+kappale+ludvikki+von+beethoofeni+soi+nyt+päässä+vanha+biisi+sigin+esittämä.+Tos+kuuden+aikaan+tulee++pieni+radiohiljaisuus.+siin+kohtaa+tulee+uus+työntekijö.+pitää+potkia+bercauksille+sitä+et+oppii+olemaaan.+Noin+tunti+joudut+syömään+varpaan+kynsiä+bebbu+kireenö+ikävästä❤️
  2. Hei+kultsipuppeli❤️joko+oot+kotona+ja+mitä+teet?+On+tää+ihme+työpaikka+kun+heti+joutuu+töihin+ku+tänne+tulee+.+Onkohan+muualla+samanlaista?🤣🤣kiusataan+vähän+jos+joku+tarttuis+ja+ihmettelis+kysymystä:))no+tyttönen+joko+oot+menny+tinderiin+ettimään+vielä+supersebboakin+parempaa+ja+komeampaa+miästä?+Melkein+samalainen+aloitus+kun+eilen+samaan+aikaa+🤣🤣joko+söit+herkut?+Siis+ruoan.ps.+mulle+tuli+ikävä+oli+heti+kirjotettava+jotain❤️