- No hei rakas❤️nii on jos on tavara tarjolla eikä kelpaa nii on ihme vempula.:)) mä oon siellä katso siinä wc;n vieressä olevaan komeroon. Oon alasti .ainoastaan löysin jonkun lakin se roikuu peenicecäni🤣luulit et on hengarissa.;)) sull on hyvät herkut enkä nyt puhu ruuasta❤️leffasta en oo kuullu, mut viimenen minkä muistan kattoneeni oli kova maa ja siit on aikaa:Doon nyt täällä työpisteellä ja kaivelen giggeliä ja pyydän jos joku tulee tänne nii haistamaan sormiani🤣toi kappale ludvikki von beethoofeni soi nyt päässä vanha biisi sigin esittämä. Tos kuuden aikaan tulee pieni radiohiljaisuus. siin kohtaa tulee uus työntekijö. pitää potkia bercauksille sitä et oppii olemaaan. Noin tunti joudut syömään varpaan kynsiä bebbu kireenö ikävästä❤️
- Aijaaa hetken kun on poissa niin sitä ruvetaan anonyymiksi ja lähetellään ties kenelle anonyymille ties mitä ❤️eiks noi ollu ?tolleenhan urheilijat valmistautuu kisoihin. Tankkaamalla plus verensiirto apinalta🤣joko oot kotona ja toppi heitetty hattuhyllylle?::))mitä meinaatko kattoo 90 päivää ?jokohan metrosechuaali yrittää lähennellä sitä kolumbialaista ?ainakin harkitsee seuraavat 100 jaksoa ja sit 101 jakso paljastuu et sillä on hebin paikalla käsi ,semmonen pieni epämuodostunut 🤣sen takia on ollut ihan hissukseen ja kokeillut erillaisia kasvovoiteita ja byllyrasvoja🤣muru mitä syöt et kai tapolan mustaa jöötiä?❤️
- Jeehna perceestä aukinaiset ne ois pitänyt nähdä🤣 toppitakki sulla oli ja handut käsissä:) tavaraa en kyllä ku huuhtele hailussa veressä😛eikös jos juo vettä noin paljon nii se tuppaa cusettaa ja suolihuuhtelukin vie nesteet. :)) sitä on aivan poikki ennen kun pääsee selän päälle❤️joo mä ymmärrän ton tupakan polton jos ottaa alcomahoolia . Sun ei tarvi kahteen päivään pestä byllyä niin on parempi.:) Napoleoni se pätkä lähetti aina antuonetille siis vaimolleen viestin et hän on tulossa kotiin. tavaraa ei tartte pestä eikä siihen aikaan juuri pesty mitään . Mut hanipöö nyt mun täytyy siirtää itseni ja kaluni työpaikalle. palataan hyvin pian linjoille muru❤️
- Joo tuun❤️ saanko vedellä sitä noin tunnin satulan ja kissansilmän haistelun jälkeen? Siis puhun pyörästä ja sen rassaamisesta.:) siinä voi käyttää kookosöljyä niin luistaa paremmin ja vähentää kitkan tunnetta polkiessa siis ketjuihin:D on myös varottava ettei kumi puhkea polkemisen aikana🤣sitten kun oot tyytyväinen rassaukseen ja haluat polttaa tupakan niin minä voin pestä paikat ja kalun :D on hyvä ettet anna muiden rassata vaan luotat minuun. Yhtye oli sir elwoodin hiljaiaet värit tuolla ed.❤️ nyt on ulkona tosi nätti ilma pärjäisköhä siellä shorseilla. Eilen illalla kuntulin kotio oli ihan mukavan lämmin noi 12
- Juuh kyllä mä ton suklaakstike jutun nii snaijaan tieks:) vaikka en oo vielä sitä kokeillut siis lenkkiä ja suklaakastike dippiä🤣jugurttipurkkiiin mä oon joskus työntänyt lenkin:D ihan vaan uteliaisuuttani . Samalla kun olin siellö viimeisellä rannalla(tiiätkö minkä laulu ja soitin yhtyeen kipale?)niin otin kalun esille ja aloin pyöränkorjaus hommiin :) vaihdon jarrupalat ei oo iso homma. Kalu on toi kuusioavain ❤️
- Tuli ikävä❤️kävin tos ulkona pyöräilemässä ihan vaan tuolla järven rannalla . Kävin kattomassa tipuja🤣 siis naurulokkeja vai mitä ne on. Ei siellä ollu mitään tipuja. Nyt laiton siis lämmitin kanaruukun ne on noita valmisshittejä. Ihan hyvä oli kuitenkin. Taas mä syön karkkia täällä:)) pärjääks sä tolla lihakeitolla ja ompulla? Etsä haluais suuhun jotain paksuu ja suolasta 😛siis lenkkii tai patongii ihgu oikeesti muru❤️
- No rungulle ois muita piilosanoja ku soutulaite🤣esim. Käsihoitolaite, käsipainot, käsityöt töllön ääressä tässä muutamia:)). Palataan unitussu❤️
- Hämärii unii sulla taas kerran🤣tosta vois joku unien tulkitsia Jungi tehä vaikka minkälaisen unikartan sulle:) mut mä arvaan et sä tulkitset itse paremmin omat unet🍌tää soutulaite on tämmönen missä on digitaalimittarit jotka mittaa aikaa, kaloreita sinne päin ja monta vetoo tulee esim. Puolen tunnin aikana. Tää on ltrekkrunner kato netistä jos kiinnostaa ❤️
- Huomenta❤️ihan hyvin heräsim siinä kuudelta. Nyt täytyy vähän treenata soutulaittella. Täällä nyt näyttäis aurinko paistavan. Joko oot käynny ulkona?
- Hyvää yötä kulta❤️ tunti vielä sit keula kohti länttä
- 🤣🤣🤣🤣🤣eiku just tolleen koko käsi kakkoseen aijaiaijai täytyy taas lähteä käymään saniteettitiloissa oli sen verran sykettä nostavaa mystistä settii❤️tolleen mä varmaan vikisen ja itken sit ejaculation jälkeen saat halata ja lausua jotain helliä sanoja korvaan et rauhotun:))
- Joo mee suihkuun mut ajattele minua siellä et levittäisin oliviisaippuaa takaapäin ympäri kehoasi ja tuntisit pakaroiden välissä jotain kovaa ❤️
- En kerennyt lähteä housuissa on märkäpläntti tossa vasemmalla puolella🤣olin häpykaartissa 8 kk ja siellä erikoisjoukoissa tykkimiehenä rannikkotykkimies. Vartion tykkipystyssä isosaaressa ja mäkiluodossa jos vihollisen naisosasto olisi tullut rannalle. Korpraali sebbonen saat tästälähin kutsua minua rakas byllyn keikuttaja❤️Saksassakin vaikutti aikoinaan korpraali joka ei uskonut että tykkillä ei saa osoittaa kun jalkojen väliin. 😛
- Osittain vapaana ja häkissä:) viikonloppuisin vapaana heiluva ja arkena kahleissa syöden sissijuustoa(saa alepasta nykyään)🤣jos mä yritän arvata sulla on pikkuhousut ja yläosa vain hiuksiin verhoutuneena suloisen oliivisaippuan tuoksun leijaillessa ilmassa❤️minun pitää käydä nyt huoneessa jossa kuninkaatkin käyvät joskus.🍌ei mene edes viittä minuuttia kun palajan takaisin oi pussieni tyhjentäjä❤️
- Minä uskon jaakoppiin se riittää minulle😇henki minulla on heikko mut liha vahva siitä lihasta riittää sinullekkin 18 cm pätkä❤️noron jälkeen sitä ripachkaa kyllä lentääkin. Mitä sulla on nyt päällä? 😛
- Eikö oo hyvö toi hiiriemo sekin on mielikuvitusjuttu. Ei täällä oo hiiriä vaan rotanloukkuja siis semmosia ansoja mut nekin on tyhjiä🤣🤣joo uskon ton ihan kypällä jos oikein kovasti uskoo siis niin että joutuu semmoseen niiku mielessään tilaan ja vakuttaa itselleen et kaikki klaraa nii ne kans klaaraa :)) mikä toi jippii oli tossa lopussa:))❤️no hyvä ettet tullu kipeeksi ei se flunssakaan oo hyvö kun räkä valuu ja kaikki tuntuu vaikeelta.:D
- Oih näytti hyvältä toi perche mut voi olla aika tiukka? Oisko siellä mitään isommilla holeilla ? Ei tarvi ettii🤣🤣nii in ei haittaa vaik sulla ois monkeyrokko tai toi adidastauti tai klarinetti siin valuu letkusta nestettä😛rakas sano jos nää alkaa ärsyttää ja pyydä minua vetäytymään pimeään nurkkaan juttelemaan hiiriemon kanssa:)) .hei oikeesti jos sä tuut kipeeksi nii tiiätkö mikä auttaa flunssaaan valkosipuli lämmitä maitoa voi kylmänäkin ja lisää valkosipuli sinne :) saa kokeilla mut ei oo pakko hei. enkä tiiä auttaako mut jos uskoo et auttaa nii ehkä❤️
- Nii mä ajattelin eka laittaa et mä mittaan sen omalla nahkasella kuumeentunnistus letkulla mut aatelin jos sä saat jonkinlaisen horkan🤣🤣tilaa oikeesti tommonen ja mulle pöydänpäätyyn kii nnitettävä imukuppipersche. Ei mua haittaa vaikka saatas tai saisin sen apinaruton jos vaan nuccuteltais ja halattais katellen silmiin❤️
- Kolme tuntia 2 min 35sek🤣🤣no ei. No toivottavasti et tuu kipeeksi ainakaa hirveän kipeeksi❤️nii in mun täytys tulla mittaamaan se kuume silleen kun ennen mitattiin. Työnnettiin kuumemittari peebuskaan ja katottiin jos näky mitään.🤣täällä työntelen tämmösiä juttuja koneeseen(erittäin salaista)joku voi tietää jos sanoisin tarkkaan mitä:))et tässä mitään ihmeempää❤️
- Hei kultsipuppeli❤️joko oot kotona ja mitä teet? On tää ihme työpaikka kun heti joutuu töihin ku tänne tulee . Onkohan muualla samanlaista?🤣🤣kiusataan vähän jos joku tarttuis ja ihmettelis kysymystä:))no tyttönen joko oot menny tinderiin ettimään vielä supersebboakin parempaa ja komeampaa miästä? Melkein samalainen aloitus kun eilen samaan aikaa 🤣🤣joko söit herkut? Siis ruoan.ps. mulle tuli ikävä oli heti kirjotettava jotain❤️