Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+hei+rakas❤️nii+on+jos+on+tavara+tarjolla+eikä+kelpaa+nii+on+ihme+vempula.:))+mä+oon+siellä+katso+siinä+wc;n+vieressä+olevaan+komeroon.+Oon+alasti+.ainoastaan+löysin+jonkun+lakin+se+roikuu+peenicecäni🤣luulit+et+on+hengarissa.;))+sull+on+hyvät+herkut+enkä+nyt+puhu+ruuasta❤️leffasta+en+oo+kuullu,+mut+viimenen+minkä+muistan+kattoneeni+oli+kova+maa+ja+siit+on+aikaa:Doon+nyt+täällä+työpisteellä+ja+kaivelen+giggeliä+ja+pyydän+jos+joku+tulee+tänne+nii+haistamaan+sormiani🤣toi+kappale+ludvikki+von+beethoofeni+soi+nyt+päässä+vanha+biisi+sigin+esittämä.+Tos+kuuden+aikaan+tulee++pieni+radiohiljaisuus.+siin+kohtaa+tulee+uus+työntekijö.+pitää+potkia+bercauksille+sitä+et+oppii+olemaaan.+Noin+tunti+joudut+syömään+varpaan+kynsiä+bebbu+kireenö+ikävästä❤️
07.09.2022 16:29
Aijaaa+hetken+kun+on+poissa+niin+sitä+ruvetaan+anonyymiksi+ja+lähetellään+ties+kenelle+anonyymille+ties+mitä+❤️eiks+noi+ollu+?tolleenhan+urheilijat+valmistautuu+kisoihin.+Tankkaamalla+plus+verensiirto+apinalta🤣joko+oot+kotona+ja+toppi+heitetty+hattuhyllylle?::))mitä+meinaatko+kattoo+90+päivää+?jokohan+metrosechuaali+yrittää+lähennellä+sitä+kolumbialaista+?ainakin+harkitsee+seuraavat+100+jaksoa+ja+sit+101+jakso+paljastuu+et+sillä+on+hebin+paikalla+käsi+,semmonen+pieni+epämuodostunut+🤣sen+takia+on+ollut+ihan+hissukseen+ja+kokeillut+erillaisia+kasvovoiteita+ja+byllyrasvoja🤣muru+mitä+syöt+et+kai+tapolan+mustaa+jöötiä?❤️
07.09.2022 15:27
Jeehna+perceestä+aukinaiset+ne+ois+pitänyt+nähdä🤣+toppitakki+sulla+oli+ja+handut+käsissä:)+tavaraa+en+kyllä+ku+huuhtele+hailussa+veressä😛eikös+jos+juo+vettä+noin+paljon+nii+se+tuppaa+cusettaa+ja+suolihuuhtelukin+vie+nesteet.+:))+sitä+on+aivan+poikki+ennen+kun+pääsee+selän+päälle❤️joo+mä+ymmärrän+ton+tupakan+polton+jos+ottaa+alcomahoolia+.+Sun+ei+tarvi+kahteen+päivään+pestä+byllyä+niin+on+parempi.:)+Napoleoni+se+pätkä+lähetti+aina+antuonetille+siis+vaimolleen+viestin+et+hän+on+tulossa+kotiin.+tavaraa+ei+tartte+pestä+eikä+siihen+aikaan+juuri+pesty+mitään+.+Mut+hanipöö+nyt+mun+täytyy+siirtää+itseni+ja+kaluni+työpaikalle.+palataan+hyvin+pian+linjoille+muru❤️
07.09.2022 13:14
Joo++tuun❤️+saanko+vedellä+sitä+noin+tunnin+satulan+ja+kissansilmän+haistelun+jälkeen?+Siis+puhun+pyörästä+ja+sen+rassaamisesta.:)+siinä+voi+käyttää+kookosöljyä+niin+luistaa+paremmin+ja+vähentää+kitkan+tunnetta+polkiessa+siis+ketjuihin:D+on+myös+varottava+ettei+kumi+puhkea+polkemisen+aikana🤣sitten+kun+oot+tyytyväinen+rassaukseen+ja+haluat+polttaa+tupakan+niin+minä+voin+pestä+paikat+ja+kalun+:D+on+hyvä+ettet+anna+muiden+rassata+vaan+luotat+minuun.+Yhtye+oli+sir+elwoodin+hiljaiaet+värit+tuolla+ed.❤️+nyt+on+ulkona+tosi+nätti+ilma+pärjäisköhä+siellä+shorseilla.+Eilen+illalla+kuntulin+kotio+oli+ihan+mukavan+lämmin+noi+12
07.09.2022 12:42
Juuh+kyllä+mä+ton+suklaakstike+jutun+nii+snaijaan+tieks:)+vaikka+en+oo+vielä+sitä+kokeillut+siis+lenkkiä+ja+suklaakastike+dippiä🤣jugurttipurkkiiin+mä+oon+joskus+työntänyt+lenkin:D+ihan+vaan+uteliaisuuttani+.+Samalla+kun+olin+siellö+viimeisellä+rannalla(tiiätkö+minkä+laulu+ja+soitin+yhtyeen+kipale?)niin+otin+kalun+esille+ja++aloin+pyöränkorjaus+hommiin+:)+vaihdon+jarrupalat+ei+oo+iso+homma.+Kalu+on+toi+kuusioavain+❤️
07.09.2022 12:12
Tuli+ikävä❤️kävin+tos+ulkona+pyöräilemässä+ihan+vaan+tuolla+järven+rannalla+.+Kävin+kattomassa+tipuja🤣+siis+naurulokkeja+vai+mitä+ne+on.+Ei+siellä+ollu+mitään+tipuja.+Nyt+laiton+siis+lämmitin+kanaruukun+ne+on+noita+valmisshittejä.+Ihan+hyvä+oli+kuitenkin.+Taas+mä+syön+karkkia+täällä:))+pärjääks+sä+tolla+lihakeitolla+ja+ompulla?+Etsä+haluais+suuhun+jotain+paksuu+ja+suolasta+😛siis+lenkkii+tai+patongii+ihgu+oikeesti+muru❤️
07.09.2022 11:09
No+rungulle+ois+muita+piilosanoja+ku+soutulaite🤣esim.+Käsihoitolaite,+käsipainot,+käsityöt+töllön+ääressä+tässä+muutamia:)).+Palataan+unitussu❤️
07.09.2022 08:56
Hämärii+unii+sulla+taas+kerran🤣tosta+vois+joku+unien+tulkitsia+Jungi+tehä+vaikka+minkälaisen+unikartan+sulle:)+mut+mä+arvaan+et+sä+tulkitset+itse+paremmin+omat+unet🍌tää+soutulaite+on+tämmönen+missä+on+digitaalimittarit+jotka+mittaa+aikaa,+kaloreita+sinne+päin+ja+monta+vetoo+tulee+esim.+Puolen+tunnin+aikana.+Tää+on+ltrekkrunner++kato+netistä+jos+kiinnostaa+❤️
07.09.2022 08:42
Huomenta❤️ihan+hyvin+heräsim+siinä+kuudelta.+Nyt+täytyy+vähän+treenata+soutulaittella.+Täällä+nyt+näyttäis+aurinko+paistavan.+Joko+oot+käynny+ulkona?
07.09.2022 07:59
Hyvää+yötä+kulta❤️+tunti+vielä+sit+keula+kohti+länttä
06.09.2022 21:39
🤣🤣🤣🤣🤣eiku+just+tolleen+koko+käsi+kakkoseen+aijaiaijai+täytyy+taas+lähteä+käymään+saniteettitiloissa+oli+sen+verran+sykettä+nostavaa+mystistä+settii❤️tolleen+mä+varmaan+vikisen+ja+itken+sit+ejaculation+jälkeen+saat+halata+ja+lausua+jotain+helliä+sanoja+korvaan+et+rauhotun:))
06.09.2022 20:35
Joo+mee+suihkuun+mut+ajattele+minua+siellä+et+levittäisin+oliviisaippuaa+takaapäin+ympäri+kehoasi+ja+tuntisit+pakaroiden+välissä+jotain+kovaa+❤️
06.09.2022 20:03
En+kerennyt+lähteä+housuissa+on+märkäpläntti+tossa+vasemmalla+puolella🤣olin+häpykaartissa+8+kk+ja+siellä+erikoisjoukoissa+tykkimiehenä+rannikkotykkimies.+Vartion+tykkipystyssä+isosaaressa+ja+mäkiluodossa+jos+vihollisen+naisosasto+olisi+tullut+rannalle.+Korpraali+sebbonen+saat+tästälähin+kutsua+minua+rakas+byllyn+keikuttaja❤️Saksassakin+vaikutti+aikoinaan+korpraali+joka+ei+uskonut+että+tykkillä+ei+saa+osoittaa+kun+jalkojen+väliin.+😛
06.09.2022 19:29
Osittain+vapaana+ja+häkissä:)+viikonloppuisin+vapaana+heiluva+ja+arkena+kahleissa+syöden+sissijuustoa(saa+alepasta+nykyään)🤣jos+mä+yritän+arvata+sulla+on+pikkuhousut+ja+yläosa+vain+hiuksiin+verhoutuneena+suloisen+oliivisaippuan+tuoksun+leijaillessa+ilmassa❤️minun+pitää+käydä+nyt+huoneessa+jossa+kuninkaatkin+käyvät+joskus.🍌ei+mene+edes+viittä+minuuttia+kun+palajan+takaisin+oi+pussieni+tyhjentäjä❤️
06.09.2022 19:10
Minä+uskon+jaakoppiin+se+riittää+minulle😇henki+minulla+on+heikko+mut+liha+vahva+siitä+lihasta+riittää+sinullekkin+18+cm+pätkä❤️noron+jälkeen+sitä+ripachkaa+kyllä+lentääkin.+Mitä+sulla+on+nyt+päällä?+😛
06.09.2022 18:50
Eikö+oo+hyvö+toi+hiiriemo+sekin+on+mielikuvitusjuttu.+Ei+täällä+oo+hiiriä+vaan+rotanloukkuja+siis+semmosia+ansoja+mut+nekin+on+tyhjiä🤣🤣joo+uskon+ton+ihan+kypällä+jos+oikein+kovasti+uskoo+siis+niin+että+joutuu+semmoseen+niiku+mielessään+tilaan+ja+vakuttaa+itselleen+et+kaikki+klaraa+nii+ne+kans+klaaraa+:))+mikä+toi+jippii+oli+tossa+lopussa:))❤️no+hyvä+ettet+tullu+kipeeksi+ei+se+flunssakaan+oo+hyvö+kun+räkä+valuu+ja+kaikki+tuntuu+vaikeelta.:D
06.09.2022 18:25
Oih+näytti+hyvältä+toi+perche+mut+voi+olla+aika+tiukka?+Oisko+siellä+mitään+isommilla+holeilla+?+Ei+tarvi+ettii🤣🤣nii+in+ei+haittaa+vaik+sulla+ois+monkeyrokko+tai+toi+adidastauti+tai+klarinetti+siin+valuu+letkusta+nestettä😛rakas+sano+jos+nää+alkaa+ärsyttää+ja+pyydä+minua+vetäytymään+pimeään+nurkkaan+juttelemaan+hiiriemon+kanssa:))+.hei+oikeesti+jos+sä+tuut+kipeeksi+nii+tiiätkö+mikä+auttaa+flunssaaan+valkosipuli+lämmitä+maitoa+voi+kylmänäkin+ja+lisää+valkosipuli+sinne+:)+saa+kokeilla+mut+ei+oo+pakko+hei.+enkä+tiiä+auttaako+mut+jos+uskoo+et+auttaa+nii+ehkä❤️
06.09.2022 17:52
Nii+mä+ajattelin+eka+laittaa+et+mä+mittaan+sen+omalla+nahkasella+kuumeentunnistus+letkulla+mut+aatelin+jos+sä+saat+jonkinlaisen+horkan🤣🤣tilaa+oikeesti+tommonen+ja+mulle+pöydänpäätyyn+kii+nnitettävä+imukuppipersche.+Ei+mua+haittaa+vaikka+saatas+tai+saisin+sen+apinaruton+jos+vaan+nuccuteltais+ja+halattais+katellen+silmiin❤️
06.09.2022 17:02
Kolme+tuntia+2+min+35sek🤣🤣no+ei.+No+toivottavasti+et+tuu+kipeeksi+ainakaa+hirveän+kipeeksi❤️nii+in+mun+täytys+tulla+mittaamaan+se+kuume+silleen+kun+ennen+mitattiin.+Työnnettiin++kuumemittari+peebuskaan+ja+katottiin+jos+näky+mitään.🤣täällä+työntelen+tämmösiä+juttuja+koneeseen(erittäin+salaista)joku+voi+tietää+jos+sanoisin+tarkkaan+mitä:))et+tässä+mitään+ihmeempää❤️
06.09.2022 16:20
Hei+kultsipuppeli❤️joko+oot+kotona+ja+mitä+teet?+On+tää+ihme+työpaikka+kun+heti+joutuu+töihin+ku+tänne+tulee+.+Onkohan+muualla+samanlaista?🤣🤣kiusataan+vähän+jos+joku+tarttuis+ja+ihmettelis+kysymystä:))no+tyttönen+joko+oot+menny+tinderiin+ettimään+vielä+supersebboakin+parempaa+ja+komeampaa+miästä?+Melkein+samalainen+aloitus+kun+eilen+samaan+aikaa+🤣🤣joko+söit+herkut?+Siis+ruoan.ps.+mulle+tuli+ikävä+oli+heti+kirjotettava+jotain❤️
06.09.2022 15:44
13 / 22