Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+jo+sä+oot+mun+nimen+sentään+oppinu🧸alapäitten+ĺisäksi+mä+en+viittinyt+tehä+mut+lämmitin+ton+kk+kebab+riisillä+ja+aurakankku+rullan+sit+suklaata+vähän(puoli+levyy).+Tuli+mieleen+kun+moni+lukee+näitä+juttuja+nii+pitääköhän+joku+meitä+sekcihulluina+?+Noin+tai+hulluina+ylipäätänsä?+Vai+oisko+tää+normaalin+rajoissa+ei+ihan+normaalia+mut+melkein:)))
04.09.2022 16:29
Ei+se+mitään+kyllä+ne+ymmärtää+työpaikalla+jos+on+keinuttava+niin+on+keinuttava+pikkunainen+heppiin+telakoituneena.+Voi+pluutuutilla+soitella+lekuriin+et+kolme+kuukautta+saikkuu+kun+keinuttaa+silmissä+ja+on+paha+olo.+Mitä+teet+siellä++joko+oot+syönnyt+ja+mitä?+😊
04.09.2022 16:12
Puolituntia+et+kai+sä+oo+töissä+tuolla?++Ton+keinun+kasaamiaeen+menee+aikaa+eiks+tavallinen+pihakeinu+puistossa+käy🤣siellä+oli+naisille+tarjontaa+vaikka+hurumykket.++Ihan+hyvä.
04.09.2022 15:54
No+riittää:))mä+otin+päikkärit+just+äskön+ja+näin+ihme+unta+mä+ajoin+sua+takaa+jollain+keräilytrukilla+ja+sä+menit+karkuun+melkeen+samanlaisella+keräilytrukilla++sit+mä+sain+sut+kiinni+ja+kutittelin+sua++ja+taas+jatku+takaa+ajo?++Mitääh❤️
04.09.2022 15:36
Joo+arvassit+oikeen+turhapuro+tossa+alakerrassa+levittää+tänne+ylös+anaalirauhastensa+tuoksua+nii+voi+huutaa+tosiaan+ton+meikä+saa+billua😄saa+itkupotkuraivarin+kun+kuulee+läiskeen+täältä:))ei+mut+ihan+oikeesti+millon+tavataan+varvien+merkeissä.+Varvi+on+joku+uimarantakin+jossain+huononkaan+lue+hyvinkään+ympäristössä.+Mä+luulin+et+se+oli+kutulampi:))
04.09.2022 15:08
Varvisti+juu+on+muuten+outo+sana+varvi+mitähän+se+oikeesti+tarkoittaa?+No+ei+vedetä+hellästi+rakastellaan+silleen+et+peiton+alla+ja+pimeessä.+Nukutaan+ja+rakastellaan.+suikussa+ei+käydä+mennään+tohon+parvekkeellekin+siinä+takaapäin++ja+sit+palstalla+vielä+yhden+kerran+soolona❤️
04.09.2022 14:41
Joo+ei+siinä+paljoo+puhuta+silloin+kun+läiskitään.+Mitä+noloo+siinä+on?+Sit+jutelaan+ja+katellaan++silmiin++ja+vedetään+uusi+varvi+ku+on+pitkään+ollu+puutteessa+sitä+löytyy+intoa+vedellö❤️
04.09.2022 14:22
Omg+hyvä+et+ne+on+stringit+niit+ei+tarvi+ottaa+ees+jalasta+pois+sen+ku+narua+siirtää+vähän🤗otat+raipan+mukaan+ei+sulla+oo+semmosta+kuonokoppaa?+Se+ois+jotain+milloin+oot+henkisesti+valmis+kohtaamaan+haluatko+mielummin+kun+on+pimeää+?kaikki+viat+ei+näytä+niin+pahalta+pimeässä.❤️
04.09.2022 13:59
Pitää+tietää+tavarasta😊+jos+ne+on+ruskeet+nii+ne+on+kauniit+yleensä+mitä+tummemmat+tahi+jopa+hyvin+tummat.+Frederikki+onx+se+se+hölmön+näkönen+jodlaaja.+Joko+oot+muuten+käynnyt+ostoksilla+etten+häiritse+sinua+näillä+hölmöilyllä?+❤️
04.09.2022 13:19
Onko+ruskeat+ja+tummat+simmut+vai+?++NeitiC+kuppikoko+ok😋hameet+ok+tupakka+pieni+miinus
04.09.2022 13:02
Nii+saakin+jos+haluaa+saada+on+vaan+annettava😄
04.09.2022 12:31
Joo+semmoset+ne+on+lurppasilmät+vähän+nii+ku+Teme+Seljänteellö+perche+on+pyöreö+ei+littana+eikä+lättänä+vaan+semmonen+et+haluaisit+nuolla+välilihaa:))minä+oon+kova+höpöttämään+aihe+ku+aihe+aina+löytyy+juttua:D+se+minusta+no+sinun+silmät+mimmoset?+Rinnat+koko?+Jalan+koko?+Käytätkö+hameita?+Tupakoitko+jaa+sen+mä+tiedänkin😊
04.09.2022 12:29
Perce+en+tiiä+ku+en+oo+nähnyt+mut+siellä+se+on+takana+sopii+katsoa+vaan:))olix+Elvis+182+en+tienny+on+meissä+jotain+samaa+kasvoissa+kulmakarvat+ja+silmät.+Mullakin+on+irtonainen+lonkka:))äkkiä+minut+saa+lyhyemmäksi+irrotat+vaan+yläosan+jää+pelkkä+alapää+ei+tarvi+jutella:))
04.09.2022 11:26
No+silmät+on+pienet+ja+kierot+nenä+vino++muistutan+enemmän+rusoposkista+inkkaria+ku+ihmistä:D+ei+vaan+silmät+isot+ja+vihreät+nenä+suora+182+cm+98kg++massiiviset+käsivarret++ei+six+pacci+vaan+barelli+maha+tiiäkkö+jos+sivulta+katotaan+vähän+ku+hyppyrimäki.+Lihaksikkaat+jalat+tässä+kuva+todisteena+kun+et+usko+muuten🧸
04.09.2022 11:12
Noi+ilmavaivat+on+varmasti+totta+sen+verran+nyt+tulee+täällä+lähellä❤️tiedätkö+mulla+tuli+kun+ajattelin+hyllyvää+beebuskaasi.+Fenimistit+tuskin+osaa+kirjottaa+tai+ainakaan+miähille+:))ootko+kaunis+kasvoinen+kirkkailla+silmillä?🤪
04.09.2022 10:49
Mikä+epäilyttää?+Ite+oot+sanonu+et+oot+hyvin+pitäny+kropastas+huolta😅ei+kai+se+perce+oo+voinnu+jäädä+huomiotta+rakas:D+mikä+niilon+ja+onnin+ystävyydessä+on+erikoista+,ne+on+vaan+tosi+tooosi+hyvät+ystävöt.:))+voitko+kuvailla+ahteriasi?
04.09.2022 10:36
Joo+uskon+varsinkin+perceesi+on+se+mihin+todella+uskon:D+mulla+heti+rupes+jöpöttää+ku+vaan+aatelenkin+öljyttyä+ahteriasi.😛katoin+tossa+tiekkö+niilo+22+yuu+tuubissa+niin+ku+se+laskee+monta+viikkoa+on+vuodessa+niin+se+sano+et+52+vikkoo+oli+viime+vuonna+mut+ei+ikinä+päästä+100+viikkoon.+Nii+totta:D
04.09.2022 10:17
No+ei+tarvi+uskoa+😚minä+uskon+kaikki+mitä+sanot+ja+vaikket+sanois+mitään+nii+sekin+uskon❤️
04.09.2022 09:57
Mitä:Dtaasko+sä+et+usko+pikkunen.+Millä+sut+uskomaan+et+mä+oon+rehellinen+ei+varmaan+muuten+ku+näyttämällä+muuttopäivä+😅miten+ihmisestä+tulee+noin+epäluuloinen😘huijasko+se+ex+sua+kokoajan?
04.09.2022 08:32
No+mä+muutin+tänne+tossa+toukokuussa+2021+mut+toi+sohva+vaan+on+uus+ja+kirjahylly+on+siis+vanha+ku+mikä+kirjoja+täynnä.+Ei+oiken+sovi+tänne+jotenkin:))mä+oon+ollu+kova+lukemaan+kirjoja+joskus.+Enää+ei+oo+tullut+ku+nykyään+kaikki+on+netissä+.+On+paljo+helpompi+kuunnella+joku+kirja😅
04.09.2022 08:23
16 / 22