- Hyi olkoon mikä uni🤣vai shoppailua mä kävin toss cykällä vedin tonne prismaan ja takas ei siitä tuu ku 12 km mut aika kovaa ku vetää sen nii tuntuu
Tänään käyn systerin kanssa attendossa moikkataan broidia. Sit ois nyt ku oli vapaa viikonloppu niin tehtävä mitä on jäännyt tekemättä eli mietittävä ton sohvan paikkaa uus sohva mä en tiiä miten tai mihin se kuuluu laittaa?tuntuu et se on kokoajan väärässä paikassa. Kirjahyllykin pitäis siirtää jos viittin et tämmöstä shittii.:D - No lauantain ratoksi tuli kirjotettuu kaikkee hölmöö huomenta:D toi kuvakin palas tuol alhaalla ku on joku cobycat ww1, niin erottuu😅
- Ja kääntäisin sinut selälleen työnnellen peenictö beebuskaan ja samalla hieroen C kunnes tulisit
- Voisin työnnellä öljyisten pakaroiden väliin peenikcen kohti beebuskaa ujuttaa sen sisään ja aloittaa työnnöt ja välillä pois suuhusi ja taas takaisin.......❤️
- Hyvä mullakaan ei oo mitään päällä mä aattelen sinua kanssa ja sinun vartaloa saisimpa hieroa öljyä pakaroihisi ja reisiin ja samalla pitää pikku sebboa öljyttyjen pakaroiden päällä😉ja suudella kaulaasi. Ja myös hieroa rintojasi öljyisillä käsillä:D
- No ei puhuta. Mitä nyt teet? Joko olet vähentänyt vaatetusta😊
- Miksen mitä salattavaa siinä on? Rakastat sampoa mikset sano oikeessa elömässä sitä hänelle kyl sä varmaan näät hänet ainakin joskus?
- Oo senkin sanonut monta kertaa😅arvasin ettet oo tosissaan🤣🤣aina vaan leikkimässä toisen tunteilla😘
- Jos se olisit sinä niin oot kyllä aika reilusti alle 40 ehkä 30jos sitäkään. 😄tiiätkö missä asun?
- Ootpas kirjottanu :D nyt mä tiiän kuka oot😉sä oot nuu nuu teletapeista🤣pieni ruskea tukkaine ja silmäinen tyttö aina puhelin kädessä ja ainoo mitä oon kuullu et sanot on nuu nuu tahtoo peenictä:)))
- Sä asut aivan lähellä siis 🌞?ootko muuten se sama joka aina toivotti hyvää huometa läheltä? Hyvä jos et oo vaan leikkinyt😚sinä tiedät kuka oon? nimessäsi oli s kirjaimia sukunimessäkö ?
- Nii kuullostaa 2027 silloin mayat se inkkarilahko ennusti maailmanloppua silloin on hyvä et on naimisissa ku menee vallahallaan🤗ootko sä muka leikkinyt vaan😅täällä paistaa muuten aurinko nyt mites siellä(näin saa selville kuin lähellä oot,)❤️
- Jos ekana hommattais kissan pentu😅siinä näkee onko meistä lapsien tekoon. Jos on nii sit niitä tehään 7 . Voi olla kova homma ei sinulle tietenkään rakas❤️joo siittiöt on todella vikkeliä oon kattonut niitä mikroskoopilla yksi iski silmää siitä ois voinut tulla vaikka mitä🤪naimisiin meno aika kuullostaa realistiselta🤗
- No rakas❤️enhän minä tiedä kuka oikeasti olet? Varmasti nainen sen voi sanoa kirjoutustyylistä. Mutta lyhyt158 sekin saattaa olla totta. Hyvä ettei tarvita 😛
- No tuun nuccimaan😋 olet itseasiassa monta vuotta nuorempi mut eneihei ootko märkä jo ? Ei kai kondooleja tarvita? Minussa ei ole apinaruttoa😅😅
- Ja sinä olet punatukkainen 158 cm olitko noin joskus sanoit et oot alle40 v.? Vai sekcinin takia vain haluaisit minut pussi päässä nuccimaan😅😅😅
- Se minä olen syöttöpossu ja oikeasti 160 cm pitkä silmälasipäinen hönö🤭
- Nii eikai tässä muuten kirjoitettais vaikken olisikaan sampo?❤️
- Minä en oo pelkästään häiriintynyt vaan suoranaisesti hullu🤪🤪🤪nytkin raavin päätä hulluna😛huomenna lähen aamulla pyöräilemään hulluna. Syön hulluna kanaa.. ❤️
- Miksi sinä jotain varattua haikailet? Miten voit olla satavarma et minä olisin hän? Eihön täällä oo mikään varmaa 🤣 et edes voi varmasti sanoa et oon ees mläs😅😅