- Se ominsastuoksu on ainoa asia mikä ratkasee. Sul on vaan teiniasenne tohon ulkonäköön😅
Ei sillä kyllä hyvän näkönen ihminen saa puntin vipattaan mut ei muuta jos ei oo muuta😛 - Erotiikalla tarkoitin tietenkin suoraan borhnoa😅hyvä jos löysit ja kallen🤣mä en ymmärrä miksi se pitää oll just sammon näköinen?😅eikö merkitse mikään muu? Whay . Tieks tuoksu mikä ihmisestä lähtee siis ominaistuoksu mun mielestä on se mikä ratkasee parinvalinnassa❤️
- Emmää oo kattonu oikeen mitään tai katon jotain nii ku sivusilmällä. jotenkin ei nappaa noi ohjelmat tai sarjat silleen jos ei siinä oo erotiikkaa😅 kävin handelin kautta en oo vähään aikaan ottanu simaa saa nähä miten käy❤️mun lapsuudessa aurinko paisto aina oli kesä taii talvi . Kesät hiihdettiin kouluun ja talvella otettiin aurinkoo voi niitä aikoja😛
- Sitä selviytyjät jenkkisarjaa niitä mä kattonut tosi pitkään. Sit joskus kun tuli marienhof en tiiä tiiätkö se saksalainen sarja 90 lopulla sitä🤣 se salkkareiden jakson nimi oli kalle auttaa sampoa penicrengaan kanssa.😅❤️
- Mä luulen et ne lukee näitä juttuja🤣🤣🤣täältä saa paljon ideoita . Tuleekohan sinne smetanaa ja muuta😅😅
- Jaa juu tota en tullu ajatelleeks et ne syö satiaisia😅täytyy ottaa alaosa paljaaks ja kokeilla onkin kutittanu koko aamun. Kävin tuolla yhteis wc ä sieltä on tarttunut🤣onx ne niitä peruspullia vai homejuustolla tai jollain?mitä lohikeittoa onks liiterin? Hämis häipy kun otin housut pois kiljasi ja juoksi tonne mis se hämis yleensä on 😅❤️
- No tuli mä luulin et työnantajasi / toimitusjohtaja on pakottanut jäämään sinne lankapuhelimen ääreen koko illaksi😅tänään söin; jugurtti 500g myslileipiä 2 kpl sisätäen sulatejuustoa 100g banaani(mustunut) iso annos chilipapu keittoa 300g jonka jälkeen kuppi vettä 2dl😛nyt istun täällä työpisteellä ja katselen seiniä ja hämähäkkiä joka kiipeää seinää pitkin ylöspäin(iso karvapercheinen)❤️
- No ei mitään se on semmonen sanonta täällä päin😅ainakin minulla. Ai oikeesti no mene. Mää meen syömään herkkuja tois sanoen jugurttia ja muuta moskaa❤️
- Älä missään tapaksessa valkase annus dominiasi sen kuuluu olla tumma ympäristöltään. Valkaistu on ku syfilis ois iskenyt hampaat annukseen😅usko efosoalais kirjeiden kirjoittajaa v. 57 jk. Hän kirjoittaa näin se nainen tahi olkoon miäskin joka annuksensa valkaisee sapattina olkoot kirottu ja packokoon kiviä🤣❤️en tiiä vielä pitäiskö mennä kattoon tohon keskustaan täällä päin näkyiskö velallisia tai jotain❤️
- No on mulla 😅se on niin iso ecinahka nykyään et jos se leikkattais pois siitä vois tehdä kolmen istuttavan sohvan päällinen🤣🤣🤣tosi on. Mitä teet näin aurinkoisena päivänä?
- Hyi olkoon😅mähän voisin työntää ananaspalat tohon ecinahan väliin suoraan ja hauduttaa ne sopivan pehmeiks sanotaan viikon😅sit tuon sulle jos einyt hirveetä tulehdusta oo tullu🤣🤣❤️
- Se on mukavaa et voi tolleen sikailla😅koulusta tuli mieleen ala-aste ja ruokailu oli niit tilliliha kastiketta ja kumiperunoita ja lantturaaste. Voi helva et mä en voinu syyä tillilihaa silloin. Mä piilotin niitä tillilihanpaloja maitopurkeihin niihin onx se 2 dl. Ja kumiperunat edessä istuvan minna lotan(muistaakseni nimi oli) laukkuun🤣🤣ja lanturaasteen pistin sukkiini . Ja sitä moskaa korjaan tillilihaa oli joka viikko yhtenä päivänä❤️
- Nii emmä muuten ois laittanut mut sen takia et kyl mäkin jotain tiiän noista oireista😅mä hörpin muuten kahvin aina tassilta kovaäänisesti🤣ja aina kun syön nii suu auki koko ajan ja samalla pidän ihme ääniä. Saatan jopa voivotella et ompa sitkeää shaipaa taas tai jäädä tuijottamaan silleen et ruoka putoaa suusta täällä ruokalassa. Ja soppaa voi herran jumasutka sentään aivan älytön kurlaus ja rykiminen. Yleensä muut ovat jo paenneet ruokalasta oksentamaan😅😅😅❤️
- Ahaa mää oon joskus entisen avovaimon kohdalla todennu saman😅se oli muuten hyvin säyseä nainen, mut kuukautisten aikaan tosi outo🤣se ei paljoa jutellu silloin. Tuijotti minua nii kuin haluais tappaa tai vähintään hakata🤣🤣🤣mä en silloin ymmärtänyt noit naisten vaivoja enkä varmaan vieläkään😅😅😅❤️
- Joo sun täytyy ruveta veikkamaan olt paljo lähempänä oikeaa tulosta😚mää rupeen kysyyn sulta noita tuloksia. Vadelma vene lopetti seilaamisen:D sitäkö se tarkoitti siin kasmirin biisis tieks se partanaama naukuja?. Eiks sen kappaleen nimi ollu vadelmavene? Tai jotain❤️
- Huomenta:Dtäälä ollaan ja aurinko paistaa miten se muka päätty?hävinnyt joutuu tästä lähin tekemään jonkun tehtävän minkä oiken arvannut päätää😅ei vaineskaan. Mitä sinulle kuuluu näin perjantaille ?🤗
- Nyt tuntuu mussu et täytyy mennä sänkyyn. Hyvöö yötö❤️
- Sylitanssi jalat olkapäillä siinä voi käydä hullusti😅olkapäillä särnääminen en oo kuullukkaan kuullostaa vaaralliselta🤣❤️
- Eikö se oo se perinteinen lähetyskirnuuja asento❤️jonka jälkeen takaapäin sitten tuut päälle siinä yhet satsit ja vielä kerran takaa päin 30min sit hepna jääpalojen sekaan minuutiks sulle kookosöljy hieronta beebuskaan ja jatkuu sivulta lykkimistö jälleen takaa päin sit päälle siin taas satsi pussien huuhtelu suolavedellä ja taas lähetyskirnuuja asento. Huh huh oikein ottaa pumpusta jo tää kirjottaminenkin ja taas jatkuu......❤️
- Eräässä lääketieteellisessä julkaisussa luki et se ois isolla aluella ylhäällä(lehti oli ratto vuodelta 1985)😅sovitaan vaan vaikka heti❤️