Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+ominsastuoksu+on+ainoa+asia+mikä+ratkasee.+Sul+on+vaan+teiniasenne+tohon+ulkonäköön😅
Ei+sillä+kyllä+hyvän+näkönen+ihminen+saa+puntin+vipattaan+mut+ei+muuta+jos+ei+oo+muuta😛
02.09.2022 15:54
Erotiikalla+tarkoitin+tietenkin+suoraan+borhnoa😅hyvä+jos+löysit+ja+kallen🤣mä+en+ymmärrä+miksi+se+pitää+oll+just+sammon+näköinen?😅eikö+merkitse+mikään+muu?+Whay+.+Tieks+tuoksu+mikä+ihmisestä+lähtee+siis+ominaistuoksu+mun+mielestä+on+se+mikä+ratkasee+parinvalinnassa❤️
02.09.2022 15:38
Emmää+oo+kattonu+oikeen+mitään+tai+katon+jotain+nii+ku+sivusilmällä.+jotenkin+ei+nappaa+noi+ohjelmat+tai+sarjat+silleen+jos+ei+siinä+oo+erotiikkaa😅+kävin+handelin+kautta+en+oo+vähään+aikaan+ottanu+simaa+saa+nähä+miten+käy❤️mun+lapsuudessa+aurinko+paisto+aina+oli+kesä+taii+talvi+.+Kesät+hiihdettiin+kouluun+ja+talvella+otettiin+aurinkoo+voi+niitä+aikoja😛
02.09.2022 15:12
Sitä+selviytyjät+jenkkisarjaa+niitä+mä+kattonut+tosi+pitkään.+Sit+joskus+kun+tuli+marienhof+en+tiiä+tiiätkö+se+saksalainen+sarja+90+lopulla+sitä🤣+se+salkkareiden+jakson+nimi+oli+kalle+auttaa+sampoa+penicrengaan+kanssa.😅❤️
02.09.2022 13:36
Mä+luulen+et+ne+lukee+näitä+juttuja🤣🤣🤣täältä+saa+paljon+ideoita+.+Tuleekohan+sinne+smetanaa+ja+muuta😅😅
02.09.2022 13:23
Jaa+juu+tota+en+tullu+ajatelleeks+et+ne+syö+satiaisia😅täytyy+ottaa+alaosa+paljaaks+ja+kokeilla+onkin+kutittanu+koko+aamun.+Kävin+tuolla+yhteis+wc+ä+sieltä+on+tarttunut🤣onx+ne+niitä+peruspullia+vai+homejuustolla+tai+jollain?mitä+lohikeittoa+onks+liiterin?+Hämis+häipy+kun+otin+housut+pois+kiljasi+ja+juoksi+tonne+mis+se+hämis+yleensä+on+😅❤️
02.09.2022 13:14
No+tuli+mä+luulin+et+työnantajasi+/+toimitusjohtaja+on+pakottanut+jäämään+sinne+lankapuhelimen+ääreen+koko+illaksi😅tänään+söin;+jugurtti+500g+myslileipiä+2+kpl+sisätäen+sulatejuustoa+100g+banaani(mustunut)+iso+annos+chilipapu+keittoa+300g+jonka+jälkeen+kuppi+vettä+2dl😛nyt+istun+täällä+työpisteellä+ja+katselen+seiniä+ja+hämähäkkiä+joka+kiipeää+seinää+pitkin+ylöspäin(iso+karvapercheinen)❤️
02.09.2022 12:45
No+ei+mitään+se+on+semmonen+sanonta+täällä+päin😅ainakin+minulla.+Ai+oikeesti+no+mene.+Mää+meen+syömään+herkkuja+tois+sanoen+jugurttia+ja+muuta+moskaa❤️
02.09.2022 11:05
Älä+missään+tapaksessa+valkase+annus+dominiasi+sen+kuuluu+olla+tumma+ympäristöltään.+Valkaistu+on+ku+syfilis+ois+iskenyt+hampaat+annukseen😅usko+efosoalais+kirjeiden+kirjoittajaa+v.+57+jk.+Hän+kirjoittaa+näin+se+nainen+tahi+olkoon+miäskin+joka+annuksensa+valkaisee+sapattina+olkoot+kirottu+ja+packokoon+kiviä🤣❤️en+tiiä+vielä+pitäiskö+mennä+kattoon+tohon+keskustaan+täällä+päin+näkyiskö+velallisia+tai+jotain❤️
02.09.2022 10:24
No+on+mulla+😅se+on+niin+iso+ecinahka+nykyään+et+jos+se+leikkattais+pois+siitä+vois+tehdä+kolmen+istuttavan+sohvan+päällinen🤣🤣🤣tosi+on.+Mitä+teet+näin+aurinkoisena+päivänä?
02.09.2022 10:04
Hyi+olkoon😅mähän+voisin+työntää+ananaspalat+tohon+ecinahan+väliin+suoraan+ja+hauduttaa+ne+sopivan+pehmeiks+sanotaan+viikon😅sit+tuon+sulle+jos+einyt+hirveetä+tulehdusta+oo+tullu🤣🤣❤️
02.09.2022 09:54
Se+on+mukavaa+et+voi+tolleen+sikailla😅koulusta+tuli+mieleen+ala-aste+ja+ruokailu+oli+niit+tilliliha+kastiketta+ja+kumiperunoita+ja+lantturaaste.+Voi+helva+et+mä+en+voinu+syyä+tillilihaa+silloin.+Mä+piilotin+niitä+tillilihanpaloja+maitopurkeihin+niihin+onx+se+2+dl.+Ja+kumiperunat+edessä+istuvan+minna+lotan(muistaakseni+nimi+oli)+laukkuun🤣🤣ja+lanturaasteen+pistin+sukkiini+.+Ja+sitä+moskaa+korjaan+tillilihaa+oli+joka+viikko+yhtenä+päivänä❤️
02.09.2022 09:38
Nii+emmä+muuten+ois+laittanut+mut+sen+takia+et+kyl+mäkin+jotain+tiiän+noista+oireista😅mä+hörpin+muuten+kahvin+aina+tassilta+kovaäänisesti🤣ja+aina+kun+syön+nii+suu+auki+koko+ajan+ja+samalla+pidän+ihme+ääniä.+Saatan+jopa+voivotella+et+ompa+sitkeää+shaipaa+taas+tai+jäädä+tuijottamaan+silleen+et+ruoka+putoaa+suusta+täällä+ruokalassa.+Ja+soppaa+voi+herran+jumasutka+sentään+aivan+älytön+kurlaus+ja+rykiminen.+Yleensä+muut+ovat+jo+paenneet+ruokalasta+oksentamaan😅😅😅❤️
02.09.2022 09:14
Ahaa+mää+oon+joskus+entisen+avovaimon+kohdalla+todennu+saman😅se+oli+muuten+hyvin+säyseä+nainen,+mut+kuukautisten+aikaan+tosi+outo🤣se+ei+paljoa+jutellu+silloin.+Tuijotti+minua+nii+kuin+haluais+tappaa+tai+vähintään+hakata🤣🤣🤣mä+en+silloin+ymmärtänyt+noit+naisten+vaivoja+enkä+varmaan+vieläkään😅😅😅❤️
02.09.2022 08:48
Joo+sun+täytyy+ruveta+veikkamaan+olt+paljo+lähempänä+oikeaa+tulosta😚mää+rupeen+kysyyn+sulta+noita+tuloksia.+Vadelma+vene+lopetti+seilaamisen:D+sitäkö+se+tarkoitti+siin+kasmirin++biisis+tieks+se+partanaama+naukuja?.++Eiks+sen+kappaleen+nimi+ollu+vadelmavene?+Tai+jotain❤️
02.09.2022 08:09
Huomenta:Dtäälä+ollaan+ja+aurinko+paistaa+miten+se++muka+päätty?hävinnyt+joutuu+tästä+lähin+tekemään+jonkun+tehtävän+minkä+oiken+arvannut+päätää😅ei+vaineskaan.+Mitä+sinulle+kuuluu+näin+perjantaille+?🤗
02.09.2022 07:38
Nyt+tuntuu+mussu+et+täytyy+mennä+sänkyyn.+Hyvöö+yötö❤️
01.09.2022 21:00
Sylitanssi+jalat+olkapäillä+siinä+voi+käydä+hullusti😅olkapäillä+särnääminen+en+oo+kuullukkaan+kuullostaa+vaaralliselta🤣❤️
01.09.2022 20:47
Eikö+se+oo+se+perinteinen+lähetyskirnuuja+asento❤️jonka+jälkeen+takaapäin+sitten+tuut+päälle+siinä+yhet+satsit+ja+vielä+kerran+takaa+päin+30min+sit+hepna+jääpalojen+sekaan+minuutiks+sulle+kookosöljy+hieronta+beebuskaan+ja+jatkuu+sivulta+lykkimistö+jälleen+takaa+päin+sit+päälle+siin+taas+satsi+pussien+huuhtelu+suolavedellä+ja+taas+lähetyskirnuuja+asento.+Huh+huh+oikein+ottaa+pumpusta+jo+tää+kirjottaminenkin+ja+taas+jatkuu......❤️
01.09.2022 20:29
Eräässä+lääketieteellisessä+julkaisussa+luki+et+se+ois+isolla+aluella+ylhäällä(lehti+oli+ratto+vuodelta+1985)😅sovitaan+vaan+vaikka+heti❤️
01.09.2022 20:11
19 / 22