Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tottahan+toki+hereillä+ja+palstalla.+😄+Huomenta!+Tuli+nukuttua+aikas+hyvin+ja+tällä+kertaa+ei+mitään+tietoa+unista.+❤️+Perjantai+on+ihan+kiva+päivä,+on+nimittäin+saunapäivä!+❤️++Miksi+sinä+teet+noin+paljon+töitä?+❤️+Lauantainakin.
16.09.2022 07:18
Aika+on.+❤️+Hyvää+yötä+rakas.+❤️
15.09.2022 21:18
...+lisättäköön+ettei+siitä+hajusta+tule+ketään+mies+mieleen,+aivan+niin+sekaisin+en+ole.+:D
15.09.2022 20:34
Okei+okei+❤️+Niveaa+okei.+❤️+Ostin+miesten+nivea+sensitiveä+tuossa+varmaan+viikko+sitten,+ihan+koska+tykkään+siitä+tuoksusta+ja+pesen+itseni+sillä+välillä+:D+Juu+turha+tässä+enää+on+ihmetellä+outouksia.+xD
15.09.2022 20:33
Piparminttutee+auttaa+rakas+vatsavaivoihin+ja+turvotukseen.+❤+Mutta+eiköhän+ne+kaikki+kuceta+jos+tarpeeksi+kittaa.+:)+Minä+meen+suihkuun+änyyteenyt,+mehukkaita+bakaroitain+hieromaan+nojaten+toisella+kädellä+suihkun+seinään+veden+tippuessa+kasvoilta,+huulet+vähän+raollaan.+Käytätkö+muuten+miesten+hajuvettä+,millä+pesuaineella+itsesi+peset+ja+mitä+dödödödödöä+käytät?+❤
15.09.2022 20:03
No+kyllähän+ne+alapiän+karvat+ihan+syystä+naisella+on,+en+kyllä+itse+mistään+puskasta+pidä,+mutta+siistitystä+aikuisen+naisen+alapiästä,+eli+siis+omasta.+No+miksei+muidenkin+mutta+se+onkin+jo+toinen+juttu+se.+❤️+Perschaustaan+pitää+rakastaa,+se+on+hyvin+hyvin+tärkeä+monessakin+asiassa,+ja+ihanaa+jos+sinä+rakastat+myös.+❤️+Kaikki+on+niin+rakasta+voi+että+❤️+Kohta+suihkuun+rakastamaan+itseäni.+❤️+Mitä+touhuat+sinä?
15.09.2022 19:42
No+ei+se+oo+nainen+eikä+mikkää+jos+ei+perchauspuska+löydy.+❤️+Sellanen+että+kun+pyllistää+niin+chewbacca+tuijottaa+katsojaa+suoraan+syvälle+sialuun.+❤️+Siksi+varmaan+itsekin+olen+niin+viehättynyt+parrakkaista+miehistä+nyt+kun+tarkemmin+ajattelee!+Tulee+omaa+perchettä+katseltua+niin+paljon.+❤️
15.09.2022 19:13
Koira+haudattuna+oli+sellainen+missä+oli+bulldoggi+ja+poliisi+joka+näytti+ihan+bulldogilta.+:)+Milloin+sinulla+ei+olisi+hebbi+pystyssö?+❤️+Kaikki+se+veri+joutuu+jatkuvalla+syötöllä+virtaamaan+paisuvaiseen.+Kuule+sää+voit+vaikka+tapetoida+seinäs+eri+percheillä,+tiedän+että+sinulla+on+silti+vain+yksi+perchus+mielessä.+❤️
15.09.2022 18:44
Mä+tein+esitelmän+koulussa+siitä+Fame:sta,+joskus+ala-asteella.+Tästä+kirjasta+siis+https://www.finlandiakirja.fi/fi/catalog/product/view/id/11674+:D++Noniin+tämä+on+sinetöity+sitten,+kohtalo.+❤️+Koira+haudattuna+oli+myös+yksi+sarja+mitä+tuli+katsottua.+❤️+Ja+ne+häiriintyneet+keskusteluohjelmat+jerry+springer+sguirterit+ym.+:)+Miksi+et+keskustelisi+minun+kanssani+niistä+patoutumista,+laitan+sinut+divaanille+makaamaan+ja+tulen+päälle+ja+patoutumat+katoaa.+❤️
15.09.2022 18:14
Älä+nyt+horise+siellä+omias,+kaikki+nähnyt+joskus+pientä+talloo+preerialla.+:D+No+ei+ehkä+nykynuoriso.+Sun+tekee+koko+ajan+mieli+survoo+minuun+milloin+mitäkin,+ja+antaa+kyytiä+ja+mitä+kaikkea.+❤+Onko+sinulla+rakas+jotain+secsuuualisia+patoutumia+minua+kohtaan+onko?+❤❤❤+Hihihihi.
15.09.2022 17:36
No+en+minä+hevosta+pidä+sekcuaalisena+objektina,+se+on+sinun+pestisi.+🍑❤️+Älä+itke+hei+rakas!+Itketäänkö+yhdessä+ja+katotaan+sitä+preeriaa,+sen+jälkeen+bonanza+alusta+loppuun?+Naidaan+välillä+ei+jaksa+koko+ajan+itkeä.+❤️+Sitten+voitaisiin+leipoa+suklaakakkua+nauraen+ja+halaillen+ylipirteästi,+laitan+sinun+naamaasi+suklaata+leikilläni+ja+sitten+sä+minun+silleen+söpösti,+kunnes+se+eskaloituu+että+suklaat+lentää+seinille+ja+housut+kinttuun+ja+kohta+onkin+minun+perche+pöydällä+kakkupohjien+päällä+ja+jalat+kietoutuneena+sinun+vyötärölle+ja+kyllä,+löiskettä+ja+lötinää+taas+et+ois+arvannut.❤️
15.09.2022 17:12
No+nyt+en+ainakaan+vie.+😂
15.09.2022 17:03
Sinä+ja+sun+tokmannit.+:D+Sellanen+mister+tokmanni+sitten.+:D.+No+tuotanoin+vähän+ulkoilen+tässä+vielä+tänään+ainakin,+SYÖN,+siivoilen,+hoopoilen,+vastailen+sähköposteihin....+Hmmm+sitten+voisin+vähän+laulaa,+tanssia,+tekisi+mieli+ratsastamaankin+mutta+ei+mahdollista+tänäänkään+kun+tuttu+talli+lopettanut+aikoja+sitten.+Pitäisi+etsiä+uusi+hyvä.+❤+Mitä+SINÄ+RAKAS+meinaat+tänään?+Harrastatko+peilin+edessä+tanssimista+ja+laulamista+speedoissa+kun+kukaan+ei+näe?+Samalla+mittailen+ja+heiluttaen+18cm+balkania?+❤
15.09.2022 16:40
Liikkeeseen+vien,+säästyy+hermot.+❤️+Niin+no+vähän+alkaa+tuntua+ettei+tässä+oikein+kummallakaan+tunnu+mitään+elämää+olevan+tämän+palstapöllöilyn+lisäksi,+no+ei.+:D+On+sitä+onneksi+jonkun+verran.+;)
15.09.2022 16:22
Koitas+nyt+sit...+:D
15.09.2022 16:04
Joo+kotona+nyt.+❤️+Kyllä+mä+syön+elä+huolehi!+:D+Lämminhän+tuolla+kyllä+oli+kun+aurinko+paistoi,+ja+pyörässä+takakumi+lähes+tyhjänä+niin+olipa+kiva+vetää+vanteella.+:D+Jostain+reijästä+karkaa+ilma,+no+hätä+ei+ole+tämän+näköinen,+huomenna+se+korjaantuu.+❤️+Tottakai+sä+ikävöit,+miten+sä+voitkin+mussu+ikävöidä+noin+paljon+miten?!+❤️
15.09.2022 16:02
Anneli+kiittää+mutta+ei+kumarra.
15.09.2022 15:55
Kyllä+nousee+niskavillat+aina+pystyyn+kun+täällä+yritetään+toisia+ohjailla+ihan+tunteita+myöten,+jos+nyt+vaikka+jokainen+keskittyisi+siihen+omaan+touhuun+niin+on+maassa+rauha+ja+ihmisillä+hyvä+olla.+Hellanlettas+sentään.+;)
15.09.2022 15:52
No+nyt+tuli+tummaa+ja+pilvistä+taas,+eipä+tuo+haittaa.+Joko+olet+kotiutunut+jugurttipurkin+ääreen?+❤️
15.09.2022 15:50
Palataan+hetken+päästä+rakas.+❤️+Pitää+lähtee+käymään+paikassa.+😘
15.09.2022 13:53
10 / 19