Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kookoo5
kookoo5
kookoo5
Vapaa kuvaus
עֲזָאזֵל
Liittynyt 3v sitten
44
aloitusta ·
2339
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla on suora yhteys taivaaseen Himmelgerätini vältyksellä. Sain laitteen aikoinaan jeesukselta, kun hän totesi, että maailmassa on kaikenmaailman ripulilahkoja, jotka väittävät, että heillä olisi suora yhteys.
02.02.2026 10:34
Kumminkaimani jt Kalle-Irmeli parantui Peräilmaummesta, yhowhö-sedän ansiosta. Se ei kyllä ollut ihmeparaneminen, vaan hän söi raamatunmukaisesti Hernevelliä, ja katso Peräilma tuli. Sen verran oli kyllä yhowhö-sedän ansiota, että aikoinaan oli antanut Peräilmaohjeet kivitauluissa.
02.02.2026 10:30
Jättiläiset ovat tosiaan historiallinen tosiasia, joista on löytynyt runsaaasti todisteta ynmpäri maapalloa. Esimerkiksi Tyrnävältä on kaivauksissa löydetty jättiläismäiset Raappahousut. Kaivauksia johtanut Arglonoomi Holtzkopf arvioi niiden kokonumeroksi 666.
Kun jättiläisyhdyskunnat päästelivät jättiläismäisiä Peräilmapurkauksia, niin niistä kaasuista syntyi pikkuhiljaa Maan ilmakehä. Tieteellisesti olisikin oikeampi puhua Peräilmakehästä.
30.01.2026 21:38
On toki. Mutta ensin on syytä keskustella Peräilmahoidollisista asioista. Siilä Peräilmapuute on syynä lukuisiin hulluuskohtauksiin. Niinku apostoli paavali toteaa kirjeessään borneolaisille: muistakaa syödä pataattivellinne joka herran aamu, niin Peräilman puute ei pääse yllättämään, ja olette koko päivän otollisia Youwväh-sedälle.
30.01.2026 21:26
Olin Himmelgerät-yhteydessä jessuliin. Kertoi, että Taivaan Flatulaatiotutkimusinstituutin mittaukset kertovat, että Peräilma on vähentynyt maailmassa viimeaikoina. Jos suunta jatkuu, hän saattaa joku iltapäivä käväistä tuhoamassa 99,9 % ihmisistä ja pistää sivilisaatiot kivikaudelle. Ei sanonut tarkemmin ajankohtaa, mutta toiveikkaina ja riemumiellä odottelemme.
30.01.2026 13:36
Sillä raamattu sanoo: te ette kerkiä kunnolla Peräilmaa laskea, kun poikaoletettu lehahtaa Kärsämäen palokunnatalon estlaardille puhumaan pehmeitä.
30.01.2026 12:54
Ovat. Sillä raamattu sanoo: ovat. Samoin Mikki Hiiren ihmeelliset kansainväliset seikkailut ovat niinku samoin. Ainaskiin melkein niiku.
30.01.2026 12:50
Sillä raamattu sanoo: totisesti niiku kaikki, jotka päästelevät ja luottavat kuuliaisesti Peräilmaan, pelastuvat.
30.01.2026 12:46
No hän naulasi aneita tuomitsevia pefflettejä Wittumburgin kirkon oveen.
30.01.2026 03:42
On käytännössä mahdotonta kirjoittaa aikuisten oikeita tosiasioita, kun puhutaan jonkun aikoinaan Penissylaaniassa keksimistä saduista.
30.01.2026 03:38
Minä olen. Mitä haluat tietää jt ja raamatun mukaisesta Peräilmasta?
30.01.2026 03:35
Ei,, SAa**na.
30.01.2026 03:33
Saa olla vaikka jeesus-tukka, -parta ja Raappahousut, kunhan kykynee laskemaan isolla äänellä Peräilmaa.
30.01.2026 00:10
Aina Saa***na kirjaa ulos...
29.01.2026 16:12
raamatun mukaan yksiselitteisesti saa ja pitää karttaa sellaista syntistä, joka ei päästele Peräilmaa riittävän usein ja isolla äänellä. Samoin sitä, joka yllyttää olemaan laskemasta Peräilmaa. Ja myös sellaista, joka tuhoaa hernevellipurkkeja.
29.01.2026 01:56
raamatun ja Epytgkin vaaraoiden salaisten pappyyrysten mukaan luku on hiiiirrrrmuisen abokalyptisen jättipedon Raappahousujen kokonumero. Se nousee Vesivius-tulivuoren raatteririästä kammottavasti nauraa hohottaen viimeistelemään jessulin maailmanlopun. Se syö suihinsa, joita on seitsemän, kaikki maailman panaanit. Ja silloin on kaikilla itku ja hammasten kiristys, eli suomeksi asia ilmaistuna: kaikkia vi*ut*aa hirrrmuisesti.
28.01.2026 05:22
Kyllä minä autan, jos joltain jt ei tule Peräilmaa. Minulla on mukana aina purkki tai kaksi hernevellijä, jonka annan Peräilmapuutteiselle jt. Anna vielä pyydettäessä tarkat ohjeet, miten poistaa Peräilmapuute.
28.01.2026 05:17
sdp on aiheuttanut niin paljon vahinkoa, että se pitäisi kieltää yleisvahingollisena kulttina. Jos se joskus sai aikaan jotain hyvää, niin viimeisten puolen vuosisadan aikana pelkkää tasapäistämistä ja himoverottamista: demukan käsi on sinun rahapussissasi. sosialismi näivettää yhteiskuntaa aivan samoin kuin jos puulta pikkuhiljaa katkaistaan juuret: se näivettyy kunnes kuolee pystyyn. (pienet alkukirjaimet ihan tarkoituksella)
27.01.2026 21:03
Unen merkitys on aivan selvä. Kaldealaisten ylipappien salaisen unien selityskirjan mukaan siveysvyö ja koira unessa tarkoittaa yksiselitteisesti sitä, aamulla heti herättyä pääsee oikein kunnolla ja isolla äänellä Peräilmaa.
27.01.2026 01:41
Kyllä se ainaskiin russelille oli, Hänhän sanoi kun rofeetta Onanias ilmestyi hänelle Penissylvaaniassa , että en se minä ollut. En varmana. Onanias tähän, että kunhan vaihtaa kättä välillä, niin kaikki kunnossa. Ja russelin setä huohahti helpotusesta.
26.01.2026 19:38
22 / 117