Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kookoo5
kookoo5
kookoo5
Vapaa kuvaus
עֲזָאזֵל
Liittynyt 3v sitten
44
aloitusta ·
2304
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinua ainakin vaivaa heikko kirjoitustaito ja suomen kielen osaaminen. Yleensä sellaisia uskiksia vaivaa myös Peräilmaumpi. Siksi he ovat niin kiukkuisia ja epätoivoisia. Pyydä jessulilta apua. HOHOHOHOHOHOHOOOO!
16.06.2026 23:01
Kyllä. Katsos huumori on sellaista joka naurattaa spontaanisti älykkäitä, mutta tyhmiä ei. Eikä se aukene tyhmille edes selittämällä.
16.06.2026 13:21
Tuossa on munkki Onaniaksen 6. vuosisadalla Tyrnävällä tekemä käännösvirhe. Oikea henkistyytnyt kreikkalaisten jt-torikauppiaiden tekemä um-käännnös on seuraava.
jeesus sanoi Johanneksen 6:38:ssa oikeasti näin:
”Minä olen tullut alas taivaasta, päästelemään Peräilmaa, en Peräilmaa, vaan hänen tahtonsa lasettelemaan omaa niiku mukaisesti päästelemään Peräilmaa, joka lasettelemaan omaa päästelemään Peräilmaa on lasettelemaan omaa lähettänyt minut. Niiku”
Tämä reikkalaisten jt-torikauppiaitten henkistyttetysti tekemä um-käännös kuulostaa varsin selkeältä ja yksiselitteiseltä, eikö vain.
15.06.2026 22:27
Silloin et ymmärrä jt-huuhaan syvintä olemusta. Pyydä jessulilta apua. Myös se, kun harjoittelee itse päästelemään raamatun mukaisesti Peräilmaa auttaa ymmärtämään oikeaa sivistynyttä jt-Peräilmahuumoria.
15.06.2026 22:11
Jaha, jt avasi asiallisen keskustelun.. Niin kuin vain umpitollouskis osaa. Vai jeesusko ohjeisti?
15.06.2026 00:56
Ei vaan unohdettujen salasanojen määrästä. Ja siitä, montako kertaa pitää keritä laskemaan Peräilmaa, kun vetää Raappahousut jalkaan henkisttytyneen kakalla käynnin jälkeen.
14.06.2026 16:45
On tehty, ja todettu että minulla on pakkomielle huvitella tyhmien lahkolaisuskisten idioottimaisille satuolento ym. uskomuksilla, Peräilma on oiva kattotermi kaikelle sille uskomattomalle ylitsepursuavalle tyhmyydelle, mikä ilmenee, kitetyy juuri jt huuhaassa. Mutta myös muissa höpöuskonnoissa. Lisää Peräilmaa, ymmärrätkö nyt?
14.06.2026 04:42
Olisit vaan uskonut Peräilmaan, etkä mihinkään satuolentoon. Paljon henkistytyneempää ja hauskempaa olisi ollut.
14.06.2026 04:32
Kyllä tehtiin dignoosi Kärsämäen demonien lastentarhassa kauan, kauan sitten. Todettiin superälykkyyden ja -viisauden lisäksi erinomaiset Peräilmaelimet. Etenkin lutavieteri oli täyttä Kruppin erikoisterästä. Se on kuulemma samaa korkeaa laatua kuin jeesuksella. jeesuksellahan on raamatun mukaan ukkosenjumala Thorin taivaassa takoma damaskiteräksinen lutavieteri.
13.06.2026 23:36
Olen täysjärkinen, mutta kommentoin epäasiallisesti. Sen nyt on vain riitettävä.
13.06.2026 23:29
Toinen asia, mikä saa muikean hymyn jt kasvoille on Peräilman päästely.
13.06.2026 13:08
Kyllä, jos on kuuliainen miehelle ja hyvä valmistamaan Peräilmarikasta ruokaa. Eikä hyvästä Peräilman päästelytaidostakaan haittaa ole.
Sillä sanoihan jeesuksen jauhelihahenkiruumis haudalla maria magdaleenalle, että "Vaimo, mitä itket? Ketä etsit?" Tämä luuli häntä hortonoooomiksi ja sanoi hänelle: "Herra, laske Peräilmaa, jotta uskon kuka olet. jeesus sanoi hänelle: "maria, kuunteleppas tätä.! " Tämä kääntyi ja nosti kinttuaan ja laski isolla äänellä Peräilmaa. "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös kumminkaimani tykö laskemaan Peräilmaa; mutta mene minun opetusaikuisteni tykö laskemaan Peräilmaa ja sano heille, että minä menen paariin, minun kumminkaimani tykö laskemaan Peräilmaa.
13.06.2026 08:04
Vanhentunutta tietoa. Epytkistä aivan äskettäin löydetyt papyyrykset Onaniaksen kirjasta kertovat että alkuraamatussa luki:" jeesus on tie, totuus ja Peräilma. Usko on Peräilman merkityksen ymmärtämistä."
13.06.2026 05:49
Kiitos. Kiitos. Siihen on syynsä. Katsos ensinnäkin tunnen henkeytetyn läpikotaisin raamatun. Sitten minulla on suora yhteys Himmelgerät'illinäni jeesukseen ja myös youhwöh-setään. Ja sitten minulla on myös vuosituhantinen kokemus עֲזָאזֵל- demonina. Eli teidän kuolevaisten kielellä Azazel.
12.06.2026 22:37
Ei tieätenkään. Pukeutumissäännöistä ei saa lipsua. Katsos maailmanloppu voi tulla aivan koska vaan. Ja silloin on raappahousut oltava jaloissa, jotta olisi otollinen youhwöh-sedälle. Ja tappajaenkelit tunnistaisivat jt, eivätkä nappasi nirriä pois.
Peräilmavalmius on myös pidettävä kunnossa koko ajan. Maailmanlopun jälkeen voi sitten pikkasen laskea Peräilmavalmiutta ja antaa rektumin eheytyä kunnolla. Ettei tarvitse paratiisissa ensi töikseen uutta lutavieteriä vaihdattaa.
12.06.2026 01:41
Minäkin tunnen erään jt joka teki oikein. Hän söi Hernevelliä, ja lähti kentälle, aivan kuten jeesus lähetyskäskyssä opetusaikuisille käskyttää. Ja katso, tämä hyvin Peräilmaa laskeva jt toikin yhdellä ainoalla kenttäkäynnillä peräti 12 uutta jäsentä jt seurakuntaan. Miten tämä oikeintekijä menetteli? No, jeesus oli neuvonut menemään hourulaan päästelemään Peräilmaa samalla vartsikoita lukien. Ja sieltä seurasi jonossa 12 uutta jäsent tämän oikeintekijän perässä salille.
12.06.2026 01:29
Peräilma on kaiken olevaisen ja olemattomankin Α ja Ω,
Pysyttele sinäkin siinä aihepiirissä, niin ei tule mieleen pipi.
11.06.2026 13:41
Tyrnävän jt salista tehdään porsaskasvattamo. Ei tarvitse kuin karsinat laittaa. Hajukin on valmiiksi kotoisa possuille,
11.06.2026 11:07
Kumminkaiman veli oli jt. Ja vieläpä kiitelty kolpötööri ja kontuktööri. Myi jeesusta 50 vuotta ja VR:llä repi matkalippuja 40 vuotta välillä Tyrnävä-Kärsämäki. Repi niitä niin hyvin, että sai vallan kullitetun lusikan tunnustuksena. Nyt eläkkeellä syä joka päivä monta lautasta Hernevelliä sillä kullitetulla lusikalla. Ja päästelee kankkua kohottaen Peräilmaa, kun katselee Pikku kakkosen vanhoja jaksoja VHS viideoilta. jeesuskin poikkeaa joskus muistelemaan menneitä pelkillä pikkuaivoilla. Yhdessä sitten nauttivat Hernevellijä ja haukkuvat Saatanaa. Ja tietysti laskevat Peräilmaa illan tummetessa.
10.06.2026 19:45
Minulla on sispiiritietoa tapauksesta, Sattumoisin jeesus käväisi minulla kylässä, ja harmitteli, kun jt erottivat Isaac Withersponen. jeesus kertoi, että Isaac Witherspone oli seurakuntansa paras Peräilman päästelijä, lähes yhtä hyvä kuin hänen äitinsä maria. Ja että hän tyrttyyntyi sen verran väärästä tuomiosta, että antoi erottajat Saatanalle ensin 1000 vuodeksi halstrattaviksi ja sitten juhlaruoaksi vaaraon vinksin viisituhatvuotishippoihin Epydtkiin.
10.06.2026 18:25
6 / 116