Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. 'kavala'ulkokuori,silti silkkoa sisältä, jotain aivan karseeta.

Perunalaatikko on hyvää ja moni muu 'loora'.

Muutenkaan en syö mitään kalaruokia,vain Möllerin kalanmaksa-pillereitä Omegalla ja ilman.

Tuohon alempaan Goldien silli osastoon suhtauhun yhtä kauhun sekaisin tuntemuksin.
  2. saattaa olla se ainoa suhde,joka on realistisesti mahdollinen ja toteutetavissa parisuhteessa niin,että se ylipäätään kestää koossa.

Myös se toiseksi paras tilanne voi olla riittävän hyvä,ja aistillista ja nautittavaa elämää.

Jos eletään 'kauniitrohkeatelämää'niin sen parhaan elämän etsintä voi olla elämän ainoa tavoite eikä osata nauttia siitä hetkestä ja olemassa olevasta kumppanista(tai sinkkuna olosta) vaan ollaan kyltymättömiä ja epätoivoisia kulkijoita.Silloin usein ei jakseta arkea vaan haetaan itsekkäästi omia kiksejä,kuka mistäkin ja miten!

Varmaankin kaikilla on ainakin pitkän suhteen aikana niitä suvantovaiheita ja elämä on urautunutta,mutta tilanne ei ole missään suhteessa korjaamaton.

Voin ainakin omalta kohdalta sanoa,että olen nykyisin huomattavasti tunteekkaammassa ja kaikinpuolin intohimoisemmassakin parisuhteessa,kun on lapset ovat aikuisiässä ja hakevat sitä omaa elämäänsä opiskelun, työelämän ja oman puolison kanssa.

Jos ei välillä olisi "tyytynyt"siihen toiseksi parhaaseen suhteeseen,niin uskon,että olisin elänyt kokonaisuutena paljon huonomman keski-iän,tai pikemminkin omalla kohdalla todennäköisesti sairaus olisi saanut yliotteen ja elämä olisi jäänyt totaalisesti kesken.
    Ja sairauden pahimpina 2-vuosina vaimon elämä on ollut paljon;paljon huonompaa kuin se "toiseksi paras",mutta nykyisin hän saa nauttia antamastaan tuesta ja tuntea että se oli meidän suhteen ehkä kaikkein paras uudistaja ja rakkauden voimannäyte,joka kannatti yhdessä elää.

Rakkaus on juuri sellaista,ETTÄ kaiken se kestää ja kaiken se ANTAA;siis,molemmille osapuolille ja myös toisille perheenjäsenille.

Ei pelkkä intohimo ole tae täysipainoisesta parisuhteesta,vaan se kyllä koostuu myös muista arvoista jotka on syytä olla kunnossa,että suhde ns,rulaa,ja arki on 'siedettävää',hyvää tai jopa nautittavaa ja ainakin riittävässä määrin molemmille osapuolille.
  3. Laitetaampa itse kukin jotain konkreettista ehdotusta esiin asioiden parantamiseksi.

Politiikka tarkoittanee yksilöiden 'tekoja', päämääränä yhteisten asioiden hoito,eikö?

Joten meillä kaikilla,jotka täällä koneittemme takaa esitämme avunhuutoja oikeiden köyhien puolesta,kysyisin, mitä kukin on valmis omalta kohdaltaan tekemään,että myös heillä,oikeasti köyhillä olisi parempi olla?
    Entä koko maailman laajuisesti?

"Tiedän",että on(tilastollisesti) kuitenkin lottovoitto ollut,kun on syntynyt suomeen.

Aloituksen tekijältä kysyisin,mikä olisi se onnela,siis maa johon olisit halunnut oikeasti syntyä?

Itse en ole köyhä,mutta varmasti pienituloinen,mutta elämiseen ja yhteiskuntaankin suht tyytyväinen.
    Vielä olen valmis antamaan tuloistani vähempiosaisille eli oikeasti köyhille.

Ja kuka haluaa tietää tuloni/vaimoni tulot niin sp.kautta annan niistä konkreettisen selonteon ja vielä yksipuoleisesti,sillä minua ei toisten tulot kiinnosta.