Moi, mikä on teidän "henkireikänne"? Mihin asioihin paneudutte, että saatte pois ikävät asiat ja viikon työt mielestänne?
Itselläni se on mökkeily ja siellä puuhastelu. Se on sellaista terapiaa, että ei paremmasta väliä. Eihän se työltä tunnukaan!
Henkireikä
12
624
Vastaukset
- riittää
sammumaton Lapin-hulluus. Yksin tunturissa? Voiko olla enempää voimaa antavaa olo-tilaa.
- sarkikala
ja internetissä surffailu on minun konstini. Sana- ja kuvaristikot odottavat myös aina ratkaisijaansa. Ja sitten tärkein: ulkoilu luonnossa!
kuuntelu on ykkönen.Sopii lähes kaikkiin mielialoihin ja on siksi parasta terapiaa.
- Taatto
On myös minulle terapiaa. Juuri laitoin taustalle soimaan James Galwayn rauhoittavaa huilumusiikkia. Sitä ei tarvitse välttämättä niin kuunnella, kuten jotain keskittymistä vaativaa ja täydellisessä omassa rauhassa konjakin kera nautittavaa.
- Marion.T
on mun henkireikäni, ja näin syksyllä luonto alkaa kohta olla kauniita värejä täynnä:))
Ja tietenkin oma perhe ja koira ja oikeastaan koko elämä on täynnä asioita joista tulee hyvä mieli ja joiden avulla selviytyy niistä hankalistakin päivistä :))
Ja nauru ja optimistinen elämänasenne:D
Ja se että tietää, että myös ne huonot päivät kuuluvat elämään...ilman niitä huonoja päiviä ei osaisi nauttia niistä hyvistä... - 55sinkku
ristikoiden ratkominen ja täällä pelaaminen:)))
Ristikoiden ratkominen pitää aivot virkeinä:))) - KetoNeilikka
Netissä surffailu, musiikki ja ulkoilu ovat ne asiat jotka meikäläistä rentouttaa.
- Rakastunut nainen
henkireikäni on rakas mieheni. Kun pääsen hänen syliinsä, unohdan väsymyksen ja kaiken pahan :)
- ihminen
näin minäkin toivoin vaihtaessa sukunimeäni, vaan toisin kävi. nauti onnestasi, anna sen näkyä kasvoiltasi, sillä minä katselen ohikulkevia ja ammennan voimaa heidän onnestaan.
- myös onnellinen
ihminen kirjoitti:
näin minäkin toivoin vaihtaessa sukunimeäni, vaan toisin kävi. nauti onnestasi, anna sen näkyä kasvoiltasi, sillä minä katselen ohikulkevia ja ammennan voimaa heidän onnestaan.
"katselen ohikulkevia ja ammennan voimaa heidän onnestaan"
Kauniisti sanottu. Niin minäkin katselen muiden onnea ilman katkeruutta.
Viikonloppu meni mukavasti kirjojen parissa.
Luin sieltä kiinalaisen viisauden, että valaistuminen on oman itsen oppimaan tuntemista.
Tämän valaistuneempi en enää halua olla.
Minäkin pidän surfailusta netissä. Ellien 50 palstalla yksinäisyysviestiketjussa moni on muka huolissaan netissä yksin nököttävistä Elleistä.
Höpö höpö. Välistä jo tulee tunne, että olenko minä tuon kirjoittanut. Kirjoittelen yleensä ilman nimimerkkiä. Sitten päättelen jutusta (esim. tuo Niinistön kirjakeskustelu), että ei minulla ole tuollaisia mielipiteitä. Ei Karpela ole lapsus Saulin sulkia täynnä olevassa hatussa.
Eikö olekin jännää. Kohta alan pyydellä anteeksi kirjoituksia, joita en edes ole kirjoittanut.
- Sopivasti vaihdellen
Musiikki, lukeminen, valokuvaus, teatteri, konsertit, taiteet, ulkoilu, hyvä ruoka / viini
- Risuparta
Säferi ulos ja sisään 4kertaa pv netti 40 ja50 hyviä avauksia asiallista keskustelua. Metsälle 1.9 saaliista viis kunhan jaksaisin kävellä muutaman kilometrin, luonnon seurailu ja puolukoiden etsiminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1132353
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau311474Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.201458- 1291438
- 681253
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3401094- 891005
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56964- 122831
- 82806