on vallannu keskustelupalstat. Mistähän se johtuu?
Lamaannus
21
1010
Vastaukset
- Pirre*
halutaan niin...
- oli toinen
meininki:((
Taitaa olla moni vielä lomilla? - vaille 54.
olis haluja?!..kirjoittaa...
- Pirre*
vaille 54. kirjoitti:
olis haluja?!..kirjoittaa...
minullakin..
Oletko sinä SE tuttu vaille 54..? - vaille54.
Pirre* kirjoitti:
minullakin..
Oletko sinä SE tuttu vaille 54..?vaan oon ihan sama..??ps en ihan ennallaan. hmm.
- Pirre*
vaille54. kirjoitti:
vaan oon ihan sama..??ps en ihan ennallaan. hmm.
.kerroo...nyy, mitä sulle kuuluuuuu....:?:), hyvää vai parempaako..:)
Pirre* kirjoitti:
.kerroo...nyy, mitä sulle kuuluuuuu....:?:), hyvää vai parempaako..:)
otsikkonsa mukainen ketju!
Täydellinen lamaannus...., te olette siis ihan totta taiteilijoita, meikäläisellä on vielä paljon oppimista!
Vaan hyvähän se, että on. Olisihan se kamalata jos jo kaiken osaisi. Siis vähän sama asia kuin huomasin tässä vuosi pari sitten: aiemmin minua kovin hermostutti, kun kaikki oli vielä kesken. Oli listoittamatta makuuhuone remontin jäljiltä, neulepusero kaapissa puikoissaan viidettä vuotta, läskit navan ympäriltä edelleen sulattamatta.
Vaan sitten yhtenä päivänä iski Oivallus: kaiken kuuluukin olla kesken!
Sitten kun kaikki on valmista, tulee nimittäin pysähdys.
Totaalinen SEIS. Kun kaikki on jo tehty, ei ole enää mitään.
Ei ole mitään.
Se on elämää, että kaikki on kesken! Vähän fantsua!!!
Kommenttia tähän toivoo muoriska, joka vihassa hukkasi s-postinsa ja galleriansa.
Terveisin nykyinen tiinamuori, ent. muoriskatiinamuori kirjoitti:
Täydellinen lamaannus...., te olette siis ihan totta taiteilijoita, meikäläisellä on vielä paljon oppimista!
Vaan hyvähän se, että on. Olisihan se kamalata jos jo kaiken osaisi. Siis vähän sama asia kuin huomasin tässä vuosi pari sitten: aiemmin minua kovin hermostutti, kun kaikki oli vielä kesken. Oli listoittamatta makuuhuone remontin jäljiltä, neulepusero kaapissa puikoissaan viidettä vuotta, läskit navan ympäriltä edelleen sulattamatta.
Ei ole mitään.
Kommenttia tähän toivoo muoriska, joka vihassa hukkasi s-postinsa ja galleriansa.
Terveisin nykyinen tiinamuori, ent. muoriskaElämänviisaus jota olen noudattanut näköjään vuntsimatta sen enempää viisauden ydintä.
Niinhän se on,'liian steriili asunto ei ole koti,tip-top pukeutuminen(jatkuvasti) aiheuttaa "jäykän"olon,ym. ym.
Vanhan laulun sanoja lainaten; taitaakin olla onnea ja ainakin elämää se,kun "asiat on ihanasti rempallaan".
ps.minun vanhin ja konkreettinen, keskeneräinen harrastetyö on hankittu 1989-vuonna,se on auto jota ns.suomi-autona on vain kaksi kappaletta tuotu maahan.
Haaveissa olen sillä jo'kirkko-ja sunnuntaiajeluja' paljon tehnyt,ts.se on jo olemassaolollaan antanut koko rahan edestä mielihyvää ja on siis ollut hyvin tarpeellinen ja kaiken lisäksi egologinen ajoneuvo.
Ps.ja vielä niin hyvän'kyydin'antava ja esteettisesti kaunis.(oma näkemys)
ps.2.auto ei ole Emw-340.,vaan ranskalaisvalmisteinen ja italialaisen kori suunnittelijan yhteistyön tulos,autojen "Mona-Lisa".- Pirre*
tiinamuori kirjoitti:
Ei ole mitään.
Terveisin nykyinen tiinamuori, ent. muoriskaon noin kymmenen vuotta sitten aloitettu villapusero kaapissa...ja vielä kesken..:)
Mutta muuten yleisesti, en tykkää mistään keskeneräisestä..
Tämä ketju nyt ryöpsähti pikkuisen, ja minun syystäni...huomasi "tutun" nikin joka on niiiiiiiiin salaperäinen..:) - lannenhunttari
emw34 kirjoitti:
Elämänviisaus jota olen noudattanut näköjään vuntsimatta sen enempää viisauden ydintä.
Niinhän se on,'liian steriili asunto ei ole koti,tip-top pukeutuminen(jatkuvasti) aiheuttaa "jäykän"olon,ym. ym.
Vanhan laulun sanoja lainaten; taitaakin olla onnea ja ainakin elämää se,kun "asiat on ihanasti rempallaan".
ps.minun vanhin ja konkreettinen, keskeneräinen harrastetyö on hankittu 1989-vuonna,se on auto jota ns.suomi-autona on vain kaksi kappaletta tuotu maahan.
Haaveissa olen sillä jo'kirkko-ja sunnuntaiajeluja' paljon tehnyt,ts.se on jo olemassaolollaan antanut koko rahan edestä mielihyvää ja on siis ollut hyvin tarpeellinen ja kaiken lisäksi egologinen ajoneuvo.
Ps.ja vielä niin hyvän'kyydin'antava ja esteettisesti kaunis.(oma näkemys)
ps.2.auto ei ole Emw-340.,vaan ranskalaisvalmisteinen ja italialaisen kori suunnittelijan yhteistyön tulos,autojen "Mona-Lisa".onko se ns.polkuauto vai kivisten ja sorasten 'juoksuauto'..kysyn vaan??
lannenhunttari kirjoitti:
onko se ns.polkuauto vai kivisten ja sorasten 'juoksuauto'..kysyn vaan??
avaimella käyntiin ja museoiästään huolimatta automaattivaihteet,sähkölasit,rivipumpulla varustettu polttoaineen(bensa)ruiskutus ja ns,coupe/hardop-kori,kaks plus kahden hengen matkustamo.
ps,pohjassakaan ei ole reikiä!(juoksemista varten)ja pysäytys ja vauhdin lisäys polkimet,ei siis "liiku"polkemallakaan.
- Pirre*
mänt, nuorruussii on mänt, kaikki on mänt...:(
Tulukkee takasi...ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääämie en ala mittää................................................................- Marion.T
jo syytä lamaan :))))))
Mikähän tämän palstan nyt olis lamauttanut - Jerkku puuttuu ja hänen mukanaan tappelusketjut.
MISSÄ JERMU LUURAA?????
Tule jo sieltä bunkkeristasi esille ja kirjoittele hyvä mies!!!!!!
Alan olla jo huolissani....Jemuhan lupasi olla ainakin jouluun asti palstalla, eihän se joulu nyt vielä ole HÖH:(((( - Pirre*
Marion.T kirjoitti:
jo syytä lamaan :))))))
Mikähän tämän palstan nyt olis lamauttanut - Jerkku puuttuu ja hänen mukanaan tappelusketjut.
MISSÄ JERMU LUURAA?????
Tule jo sieltä bunkkeristasi esille ja kirjoittele hyvä mies!!!!!!
Alan olla jo huolissani....Jemuhan lupasi olla ainakin jouluun asti palstalla, eihän se joulu nyt vielä ole HÖH:((((, sinä sentään kuulit..:)
Niin missäs se Jermu, ei kai vaan diskattu liene...:/ - Marion.T
Pirre* kirjoitti:
, sinä sentään kuulit..:)
Niin missäs se Jermu, ei kai vaan diskattu liene...:/matkija teki sen Jermu-ketjun niin ei ole Jerkusta kuulunut pihaustakaan.
En tiedä mitä tapahtui, eihän sitä nyt sentään diskattu kai ole.....
On täällä aika laimeata ollut, mutta häntä pystyyn kohta on varmasti taas täysi kähinä päällä....
Ja mehän ei olla vanhoja ja rumia, vaan ikinuoria ja nättejä :))) - Pirre*
Marion.T kirjoitti:
matkija teki sen Jermu-ketjun niin ei ole Jerkusta kuulunut pihaustakaan.
En tiedä mitä tapahtui, eihän sitä nyt sentään diskattu kai ole.....
On täällä aika laimeata ollut, mutta häntä pystyyn kohta on varmasti taas täysi kähinä päällä....
Ja mehän ei olla vanhoja ja rumia, vaan ikinuoria ja nättejä :)))ai vielä nättiäkin...no joo..en mie enää niin nättikään..mummon ruppana, mutta kyllä mie itelle vältän..:)
- vexi
tajuaa tässä vaiheessa vuotta,että enää on
vajaa neljä kuukautta jouluun:DDD - sarkikala
tällaisiin höpötyksiin puuttuu! Ei ole kunnon aiheita ja keskustelu rönsyilee!
- Pirre*
hapankala, repäsepä sie ite mielenkiintoset otsikot, jookosta..:)
Tulla joku halus vierelleen "sensuEllin" , jospa kysysit mitä se tarkottaa se kun on nainen sensur.... eiku sensuelli...:)
Elä mökötä..miekkii oun kala..horoskoopissa.. - renata1
Pirre* kirjoitti:
hapankala, repäsepä sie ite mielenkiintoset otsikot, jookosta..:)
Tulla joku halus vierelleen "sensuEllin" , jospa kysysit mitä se tarkottaa se kun on nainen sensur.... eiku sensuelli...:)
Elä mökötä..miekkii oun kala..horoskoopissa..Oikeastaan hyvä tähtimerkki.
Meidän vanhin tytär uskoo noihin asrtroloogisiin juttuihin ja on saanut minutkin pikkuisen uskomaan.
Sanoit sarkikalalle, että älä mökötä.
Oikein sanottu, tai itse olen sitä mieltä ettei kannata narista, jos ei halua, tai pysty itse saamaan korjausta aikaan asioissa.
Minulla on vain näin viikonloppuisin mahdollisuus mököttää koska ei ole pakollisia lastenhoitokuvioita. Lapsille ei voi näyttää hapanta naamaa.
Tänään kuitenkin saan "yllätysvieraita" , sillä
samat arkityöllistäjäni tulevat mummulaan kylään, sekä suunnilleen saman ikäiset serkkunsa.
Tälläistä täällä. - järjestelmällisesti
hiillostettu asiakeskustelujen avaajat lopettamaan kirjoittelu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1132353
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau311474Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.201458- 1291438
- 681253
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3401094- 891005
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56964- 122831
- 82806