Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. Mua ei sinänsä sen paremmin määrän kuin laadunkaan suhteen ole mitään pohdiskelun tarvetta.

Kukin kykyjensä mukaan kunhan yritetään olla tahallisesti loukkaamatta muita kirjoittajia.

Ps.Niitä tahattomiakin loukkauksia tulee aivan riittävästi,koska meillä kaikilla on ns.omat 'vaikeat'aikamme(enkä tässä tarkoita mitään menskuja),toki nekin jollain,joskus,vaan aina ei päivä paista ja olo on herkempi reagoimaan negatiivisesti ja elämäntilanteet sekä kyky käsittää asioita erilailla,kuin kirjoittaja on asian tarkoittanut.
  2. osuit asian ytimeen.
  3. Osa naisen viehätyksestä on kyllä se monipuolisuus miten samankin asian voi tehdä joka kerta erilailla.(tosin joskus 'ärsyttävääkin')

Pieni esimerkki meidän kolmekymmentävuotisen yhteiselon arvaamattomuudesta on parasta aikaa meneillään.

Vaimo läksi lenkille tuossa tunti sitten.Pyysi kyllä minua kaveriksi,mutta väsy vei voiton ja jäin sänkyyn huilaamaan.
    Noh tossa vartti sitten puhelin soi ja nousin vastaamaan siihen.Vaimorakas vain ilmoitti,että hänet kutsuttiin saunaan matkan varrella olevien kesäasukkaiden mökille,jotka ovat kyllä tuttuja,mutteivat mitenkään sukua eikä mitään sellaisia tuttuja joihin ollaan ns.säännöllisesti yhteydessä.

Se tapa jolla hän elää on nautinnollista ja intuitioon perustuvaa luxusta jonka hän osaa ottaa tavallisesta arjen ja tavallisesta eteentulevasta hetkestä jonka kohtaa.

Jos olisin ollut matkassa niin juttusille olisi poikettu,mutta saunominen olisi todennäköisesti jäänyt "toiseen kertaan"ja liekkö sitä kertaa aivan heti olisi tullutkaan.

Olen myös ylpeä,kun elän'elävän'naisen mukana vaikkakin omin rajoittunein tapoineni.

Silti en naisen osaan vaihtaisi omaani.Olen tyytyväinen puolikas hänen rinnallaan ja yhdessä olemme enemmän kuin yks plus yks.Ilman liiottelua sanoisin,että väh.viisi olisi luku sitä yhteenlaskua kuvaamaan.
    ps."ojalasta viis".

ps.2.Siitä olen typyn kanssa eri mieltä,että olisimme yksinkertaisia,mieluumin'järkeviä',suoria,naisten parhaita ymmärtäjiä ja kannustajia.
    tätäkään ei pidä yleistää,mutta hyvässä parisuhteessa asiat ovat täydentäviä eikä erottavia ominaisuuksia.

ps.3.lukaiseppa jermun jouluavauksesta visioini "tulevasta tutkistelustani",pariskuntien yhteiselämän saralta.Mutta varoitan etukäteen tiukkiksia hyppäämään sen polun yli.
  4. että Koraanin opit olisivat tämän terrorismin alkulähde.

Kyllä juopa rikkaiden ja köyhien maiden politiikan välillä on paljon raadollisempi.
    Viidakon laki on kauan riistänyt heikompia ja heidän kultturiinsa joka on paljon tätä länsimaista vanhempaa,yritetään päivittää muutamassa vuosikymmenessä satoja vuosia dynaamisemmaksi näennäisdemokratiaksi,jota ns.klobaali markkinavoima ohjaa.
    Nykyisin,kun öljyjättien ponsoroima ja manipuloima jenkkipäällikkö on ainoan supervallan ohjaimissa,niin siinä on terrorismiin kyllä riittävästi kasvupohjaa.