No kertokaapas hyvät palstallaolijat, miltä se oikeesti tuntuu? Siis olla hetero?
Kun nyt sukupuoliset vähemmistötkin on ihan laillisesti tunnustettu.
Että miltäkös se tuntuu - nyt "vakionikit" kehiin - ja muut perässä!
Eikun räävimään!
Miltä tuntuu olla hetero?
52
2758
Vastaukset
- Hetrobi
haluaisin olla bi, että olisi monipuolisemmat mahdollisuudet. Kyllä sitä vielä kokeilenkin...
- toi
hybriidi
- Nainen kuitenkin
pohtii, että miltä se tuntuisi olla se bi? Mutta kun yököttää ajatuskin, että toinen NAINEN alkaisi räplätä...On siis tyytyminen tähän macho-kulttuuriin...
En halua olla tuomitseva; mutta kun tajuun ei mene, miten kaksi samaa sukupuolta olevaa voivat harrastaa SITÄ...
Nää on niitä ikuisuuskysymyksiä -vai mitä?kait heilläki omat konstinsa on...
siis miten touhuavat sitä..
en kyllä ikinä siihen hommaan lähtis...alkaisin ryynäämään :¤
- eeva-sisko
räävimään.
Teenpä sinule vain vastakysymyksen, että miltä tuntuu olla utelias hölmö?- Varsinkin
kun saa noin älykkään ja fiksun vastauksen, kuin Sinulta sain!
Kerrassaan kivalta tuntuu...Entä itsestäsi?
Miltä tuntuu olla muiden yläpuolella??Vastaapas, "älykkö"! - eeva-sisko
Varsinkin kirjoitti:
kun saa noin älykkään ja fiksun vastauksen, kuin Sinulta sain!
Kerrassaan kivalta tuntuu...Entä itsestäsi?
Miltä tuntuu olla muiden yläpuolella??Vastaapas, "älykkö"!tuntuu toisinaan.
- Hetero
Minusta tuntuu ihanalta olla nainen ja olla hetero. Aina vaan tuntuu yhtä mukavalta.
- Ajomies
Luin juuri valmistuneen elokuvakäsiksen viimeisiä
kohtauksia. Luulen, että jos/kun se toteutuu niin on melkoinen shokki. Se on kuitenkin todellisuuspohjainen - tiedän.
Viimaikaiset tapahtumat ovat merkittävästi vapauttaneet ja muuttaneet käsityksiämme
möys sukupuolisuhdeajattelussamme.
Tabut murtuvat vääjäämättömästi
- päättyneekö kaikki kuten aikoinaan Sodomassa ja Gomorrassa, jäänee nähtäväksi ... hianolle,mutta joskus olo hutero!
Ja selvennän että olen mukiinmenemätön kummajainen.- enkä mikään
seksiaddikti.
- ummi
heteroudessa on? Sehän lienee ylen normaalia.
Mukavalta tuntuu olla hetero.
Miltähän se tuntuu olla homo tai lesbo? Sitä minä
ihmettelisin.
Ei millään pahalla, meitä kun on moneks. - kyselee siks
ummi kirjoitti:
heteroudessa on? Sehän lienee ylen normaalia.
Mukavalta tuntuu olla hetero.
Miltähän se tuntuu olla homo tai lesbo? Sitä minä
ihmettelisin.
Ei millään pahalla, meitä kun on moneks.kun se ei itse ole hetero. Jos olis, ei sen tarvis sitä muilta kysellä, vaan se tietäis sen itte. Kyllähän tuollaisella heteroudessa ihmettelemistä riittää. ;D
- Kysyin ihan
kyselee siks kirjoitti:
kun se ei itse ole hetero. Jos olis, ei sen tarvis sitä muilta kysellä, vaan se tietäis sen itte. Kyllähän tuollaisella heteroudessa ihmettelemistä riittää. ;D
piruuttani sikis, että joku toinen yhtä fiksu ihminen kysyi aikaisemmin: MILTÄ TUNTUU OLLA MIES /NAINEN?
aJATTELIN, ETTÄ TÄÄLLÄ POHDITAAN TÄMÄN ALAN KYSYMYKSIÄ!! - toinen avaus
Kysyin ihan kirjoitti:
piruuttani sikis, että joku toinen yhtä fiksu ihminen kysyi aikaisemmin: MILTÄ TUNTUU OLLA MIES /NAINEN?
aJATTELIN, ETTÄ TÄÄLLÄ POHDITAAN TÄMÄN ALAN KYSYMYKSIÄ!!paljon fiksumpi :))
- Heippa sullekin lajitoveri
Kysyin ihan kirjoitti:
aJATTELIN, ETTÄ TÄÄLLÄ POHDITAAN TÄMÄN ALAN KYSYMYKSIÄ!!MITÄ SÄÄ KEUHKOOT?
- Pirre*
olla utelias...:)
- Avauksia?
Joku kysyi, miltä tuntuu olla mies / nainen?
Onko tämä avaus yhtään tyhmempi, kysyn vaan? Kun aletaan höhlien linjaa, kait sitä saapi jatkaa? - Pirre*
Avauksia? kirjoitti:
Joku kysyi, miltä tuntuu olla mies / nainen?
Onko tämä avaus yhtään tyhmempi, kysyn vaan? Kun aletaan höhlien linjaa, kait sitä saapi jatkaa?hölmöltä kysymykseltä, heti enssilimäyksellä tuoki naisena tuntuminen, mutta sitä kun miettii hieman tarkemmin, niin onhan siinä selittämistä, kun pitäs semmosia tuntemuksiaan sanoiksi vääntää joihin ei ies ou vertailukohttoo, kun ei ole mihin peilata sitä suoraan, esimerkki kysymyksessä ei tarkoitettu ees, että ois suana verrata vaikka ihtee ukkoosa, sillon se ois ollu heleppova kerrottavvoo....:)
Ei niitä ihesttään selvyyksii tule niin ussein mietittyy.
Mutta tuohon siun kysymykseen pitäs olla jo om. koht. kokemusta muuna olemisesta, että pystyisi sanomaan oikein mitään.....tai no hyvältähän s e tietennii tunttuu, sehän on selevä..
- olo tuntuu
normaalilta,ja terveeltä.Ettei ole perverssi.
- Järjenvalo
Ennenhän mieskirjailijat rakkausromaaneissaan kertoivat, miltä naisesta tuntuu.
MITEN MIES VOISI TIETÄÄ, MILTÄ naisesta tuntuu?
NAINENHAN USEIN ystävällisyyssyistä TEESKENTELEE. - mieskin
Järjenvalo kirjoitti:
Ennenhän mieskirjailijat rakkausromaaneissaan kertoivat, miltä naisesta tuntuu.
MITEN MIES VOISI TIETÄÄ, MILTÄ naisesta tuntuu?
NAINENHAN USEIN ystävällisyyssyistä TEESKENTELEE.Tosin se on vaikeampaa.
- äiti
Tuntuu helpolta olla yleisten normien mukaan elävä ihminen.olen saanut sivusta seurata oman lapseni erilaista sukupuolisuuntausta.Nostan hänelle hattua siitä,miten hän jaksaa etsiä itseään,omaa persoonaansa erilaisena ihmisenä meidän muiden joukossa.ihmisenä hän on huomaavaisin,luotettavin,oikeudenmukaisin mitä olen koskaan tavannut.Rakastan häntä syvästi.
- Liikutti
lukea sitä! Juuri tuollaista on AITO rakkaus: hyväksyy toisen sellaisena, kuin tämä on! Olet todella HYVÄ äiti. Olen joskus ajatellut, että miten suhtautuisin, jos lapseni ei olisikaan hetero...Olen hämmentynyt ajatuksestakin, mutta tuo vastauksesi osoitti, että asiaan voi / ja pitää suhtautua rakkaudellisesti, äitinä.
Minun "hovikampaajani" on homomies; olemme mitä parhaat ystävät ja hän on aivan ihana ihminen! Joka kerta -menin missä mielentilassa vaan - tulen pois iloisena ja piristyneenä. Hän osaa lukea ihmisiä ja antaa positiivista palautetta!
Olen muuten tämän aloituksen tekijä...et silleen.
Kaikkea hyvää elämääsi, kuin myös lapsesi elämään! - Läikytti
Liikutti kirjoitti:
lukea sitä! Juuri tuollaista on AITO rakkaus: hyväksyy toisen sellaisena, kuin tämä on! Olet todella HYVÄ äiti. Olen joskus ajatellut, että miten suhtautuisin, jos lapseni ei olisikaan hetero...Olen hämmentynyt ajatuksestakin, mutta tuo vastauksesi osoitti, että asiaan voi / ja pitää suhtautua rakkaudellisesti, äitinä.
Minun "hovikampaajani" on homomies; olemme mitä parhaat ystävät ja hän on aivan ihana ihminen! Joka kerta -menin missä mielentilassa vaan - tulen pois iloisena ja piristyneenä. Hän osaa lukea ihmisiä ja antaa positiivista palautetta!
Olen muuten tämän aloituksen tekijä...et silleen.
Kaikkea hyvää elämääsi, kuin myös lapsesi elämään!valitsemallasi tiellä!
Sinä olet varmaan hyvä kampaaja.
Normaalista työtätekevästä ihmisestä tai tavallisesta eläkeläisestä tuntuu ihan helpolta ja luonnolliselta olla hetero, eikä ympäristökään vaadi mitään muuta. Kaunis nainen saa "viisarin värähtämään", mutta mies ei tee mitään vaikutusta, joten olo tuntuu hyvin luonnolliselta.
Jos ihminen on taiteilija ja saa leipänsä kulttuurin saralta, niin silloin on syytä olla myös seksuaalisesti vähän erilainen. Maine ja arvostus kasvavat suuresti, jos kulttuurihenkilö sanoo olevansa homo tai lesbo, sillä nykyisen käsityksen mukaan ( ne trendikkäät mainosmiehet) näillä sukupuoliseen vähemmistöön kuuluvilla on jotenkin hienommat ajatukset.
Jotkut taiteilijat ja kulttuuripersoonat saattavat menestystä tavoitellakseen sanoa olevansa seksuaalisesti poikkeavia, vaikka ovatkin ihan normaaleja heteroita, Näiden ihmisten elämä saattaa olla hieman tuskallistakin, mutta mitäpä ihminen ei tekisi menestyksen eteen?- Talisker
mitään,kun olen aina ollut hetero.
No,kerran,silloin kauan sitten poikamiehenä ollessa,heräsin niin laihan naisen vierestä,etten ensin ollut ihan varma mitä sieltä bermudan kolmiosta löytyy.
Kaikki kävi hyvin,enkä sen jälkeen olekaan ottanut niin paljoa että menis memory aivan kokonaan.voi vaan kuvitella miten naama venähtäis,
ku huomais että vieressä on samaa
sukupuolta oleva!! :DD- Mitä merkitsee
mii-su kirjoitti:
voi vaan kuvitella miten naama venähtäis,
ku huomais että vieressä on samaa
sukupuolta oleva!! :DDnuo DD:t, joita viljelet vastauksissasi? Onko ne sun kuppikoot, vai mitkä merkit? Tämä ei nyt liity aloitukseen, kunhan kysyn, kun olen ihmetellyt...
Mitä merkitsee kirjoitti:
nuo DD:t, joita viljelet vastauksissasi? Onko ne sun kuppikoot, vai mitkä merkit? Tämä ei nyt liity aloitukseen, kunhan kysyn, kun olen ihmetellyt...
tämän merkin(D)edessä on kaksi pistettä eli silmät ja sit on tuo merkki.niistä yhteensä tulee vähän sama ku nauravat kasvot..ymmärsitkö?
- Naurusuu
mii-su kirjoitti:
tämän merkin(D)edessä on kaksi pistettä eli silmät ja sit on tuo merkki.niistä yhteensä tulee vähän sama ku nauravat kasvot..ymmärsitkö?
kun kallistaa päätä vasemmalle katsoessaan :DDDDDD
Tässä oli turhankin monta naurusuuta! - taasen ovat
Mitä merkitsee kirjoitti:
nuo DD:t, joita viljelet vastauksissasi? Onko ne sun kuppikoot, vai mitkä merkit? Tämä ei nyt liity aloitukseen, kunhan kysyn, kun olen ihmetellyt...
:)= hymy, :))= isompi hymy, :)))= vielä suurempi hymy
;)silmäniskuhymy
:( =murhe, suru tms.
:o) iloiset kasvot nökönenällä
:-) :=) nenälliset iloiset kasvot
;D pirullinen hymy
:/ suu vinossa ilme
:[ apea
:] kulmikas hymy
Kallistat päätä vasemmalle niin huomaat ilmeet. - En uskois!
taasen ovat kirjoitti:
:)= hymy, :))= isompi hymy, :)))= vielä suurempi hymy
;)silmäniskuhymy
:( =murhe, suru tms.
:o) iloiset kasvot nökönenällä
:-) :=) nenälliset iloiset kasvot
;D pirullinen hymy
:/ suu vinossa ilme
:[ apea
:] kulmikas hymy
Kallistat päätä vasemmalle niin huomaat ilmeet.Toistan: en uskois?????
Toistan uudelleen: En uskois??????
Toistan yhä vaan: En uskois?????????????
Et sillee.
- kun ei ole muutakaan
kokeillut, että voisi verrata tuntemuksia. Enkä aio verratakaan.
- Maalaismies*
Herätessäni aamulla (kuten tapanani on), oli mukava todeta vanhan vaimon nukkuvan samassa sängyssä. Ajatelkaa, 50 vuoden jälkeen!
Tunnen suurta sympatiaa lesboja, homoja, muslimeja ja kaikkea sellaista kohtaan, joiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Eivät hekään halua meikäläistä juurikaan tavata.
Jumala loi heteron omaksi kuvakseen - vai mitenkä se meni? Heterona olo on mukavaa, oikein ja erittäinkin mukavaa.- Angiina
Eräs ammattiauttajana toimiva tuttavani (mies) totesi kerran, että hän yleensä kannustaa ihmisiä jatkamaan parisuhteitaan, jos vain suinkin inhimillisesti on mahdollista. Hän nimittäin uskoo vakaasti, että parisuhdesitkeys aina palkitaan... jotenkin. Tosin hän myönsi, ettei itsekään oikein tiedä, kuinka palkitseminen loppujen lopuksi tapahtuu tai minkälainen varsinainen palkinto tarkkaan ottaen tulee olemaan. Sinä ilmeisesti tiedät. Onnitteluni.
- olla niin
että ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen.
Jumala on se joka varmasti noudattaa meidän jengin sääntöjä. - Maalaismies*
olla niin kirjoitti:
että ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen.
Jumala on se joka varmasti noudattaa meidän jengin sääntöjä.Tietenkin asia on niin kuin sen ilmaisit, mutta totuutta on käytettävä säästeliäästi.
- TR.maalariN
useamman kerran... ja miettinyt mielessäni, että olenkohan hetero. En siinäkään asiassa osaa laittaa itseäni parteen enkä karsinaan.
Kuten naiseuden-/miehuudenkokemiskeskustelussa kävi ilmi olen kyllä hyvin riippuvainen naiseudessani miehestä... mutta, toisaalta ... kuinka monenlaisissa tilanteissa koemmekaan eroottista mielihyvää.
Ratsastaessa vaikka ruuna jalkojen välissä ja hevosen hien tuoksuessa, vauhdin huumassa ... on jotain eroottista. Tekeekö tuo koettu nautinto ihmisestä eläimiin sekaantujan ?
Kukkien kastelussa... veden suihkutessa ja piirtäessä ilmaan sateenkaaren ja kukkien 'ojentautuessa' juomaan vettä ... on jotain eroottista. Tekeekö tuo koettu nautinto minusta bizzarin kukkafetistin?
Samankaltaista nautintoa saattaa liittyä myös siihen, kun näkee naisen nautinnon, ihon... liikkeet. Eikä kynnys koskettaa, ainakaan mielikuvissa, ole kuin veteen piirretty viiva...
Tekeekö se minusta biseksuaalin?
Tarve karsinoida ja sanoa ... mistä sopii kiihottua ja mistä ei, on siis lopulta aika näennäistä... enemmän sidoksissa omiin estoihimme kuin siihen millaisista asioista nautintoa koemme saavamme.
Luulen että puhtaasti heretoita ... ei ole omenassakaan ;)))- Maalaismies*
Noinhan on kuten haastat. Sinusta säteilee lämmin erotiikka. Luulen sen säteilevän molempiin sukupuoliin päin. Näin on. Tosiasiat ovat jotenkin niinkuin sanot. Niiden mukaan vain ei voi toimia.
Angiina välitti suuren viisauden. Ihminen tarvitsee turvaa. TR tarvitsee Jokisen. On joitakin isoja asioita, joiden yli ei kävellä. Tai jos kävellään, käy huonosti. Joku on laatinut sellaisen lain. - TR.maalariN
Maalaismies* kirjoitti:
Noinhan on kuten haastat. Sinusta säteilee lämmin erotiikka. Luulen sen säteilevän molempiin sukupuoliin päin. Näin on. Tosiasiat ovat jotenkin niinkuin sanot. Niiden mukaan vain ei voi toimia.
Angiina välitti suuren viisauden. Ihminen tarvitsee turvaa. TR tarvitsee Jokisen. On joitakin isoja asioita, joiden yli ei kävellä. Tai jos kävellään, käy huonosti. Joku on laatinut sellaisen lain.että kristillinen etiikka ja lainalaisuudet eivät ole se perusta jolle arvovalintani rakentuvat.
...tai pitäisi kai ennemminkin sanoa niin, että se oppi mitä kristityissä kirkoissa opetetaan tuntuu minusta mustavalkoisuudessaan ja tuomitsevuudessaan vieraalle... välillä käsittämättömän naiiville jopa;))
Vasta rakkaus on opettanut minulle jotain yksiavioisuuden mielekkyydestä... l. hämmästellen olen huomannut, että eroottisen kokemisen jakaminen tuntuu mielekkäältä vain tuossa rakkaussuhteessa. Ei siksi, että niin jossain käsketään tehdä... vaan siksi, että niin luonnostaan on. Rakkaus kun tuo eroottiseen jakamiseen elementtejä joita toiselle perustalle rakentuvassa eroottisessa suhteessa ei ole.
Silti turvallisuus ei ole ensimmäinen mieleen tuleva elementti... Enkä minä koe Jokista tarvitsevani turvallisuuden vuoksi. Oikeastaanhan rakastaminen tekee ennemminkin turvattomaksi, koska se estää sopimusten teon ja olettamisen... ja pakottaa joka päivä uudelleen ja uudellen kuuntelemaan sitä, että onko kummankin hyvä olla.
...olen aikoinani kävellyt yli kaikkien mahdollisten (no ainakin melkein) rajojen. En koe että minun on käynyt huonosti. Tiedoksi tämäkin;))
... heterous on lajinkehityksen kannalta tärkeä asia... mutta muuten, luulen että rakkaus on paljon tärkeämpää. - Maalaismies*
TR.maalariN kirjoitti:
että kristillinen etiikka ja lainalaisuudet eivät ole se perusta jolle arvovalintani rakentuvat.
...tai pitäisi kai ennemminkin sanoa niin, että se oppi mitä kristityissä kirkoissa opetetaan tuntuu minusta mustavalkoisuudessaan ja tuomitsevuudessaan vieraalle... välillä käsittämättömän naiiville jopa;))
Vasta rakkaus on opettanut minulle jotain yksiavioisuuden mielekkyydestä... l. hämmästellen olen huomannut, että eroottisen kokemisen jakaminen tuntuu mielekkäältä vain tuossa rakkaussuhteessa. Ei siksi, että niin jossain käsketään tehdä... vaan siksi, että niin luonnostaan on. Rakkaus kun tuo eroottiseen jakamiseen elementtejä joita toiselle perustalle rakentuvassa eroottisessa suhteessa ei ole.
Silti turvallisuus ei ole ensimmäinen mieleen tuleva elementti... Enkä minä koe Jokista tarvitsevani turvallisuuden vuoksi. Oikeastaanhan rakastaminen tekee ennemminkin turvattomaksi, koska se estää sopimusten teon ja olettamisen... ja pakottaa joka päivä uudelleen ja uudellen kuuntelemaan sitä, että onko kummankin hyvä olla.
...olen aikoinani kävellyt yli kaikkien mahdollisten (no ainakin melkein) rajojen. En koe että minun on käynyt huonosti. Tiedoksi tämäkin;))
... heterous on lajinkehityksen kannalta tärkeä asia... mutta muuten, luulen että rakkaus on paljon tärkeämpää.Oletko ihan varma, kun sanot"Silti turvallisuus ei ole ensimmäinen mieleen tuleva elementti... Enkä minä koe Jokista tarvitsevani turvallisuuden vuoksi." Oletko ihan varma tuosta lauseestasi?
Sanot myös ( nyt panen sinut tiukoille):"...olen aikoinani kävellyt yli kaikkien mahdollisten (no ainakin melkein) rajojen."
En saisi arvioida elämäsi tilannetta, mutta jos teen sen, arvelen sinun elävän varsin turvattua elämää Jokisen tuella. Tehdäkseen taidetta, pitää olla katto pään päällä ja jonkin verran rahaa. Muuten ns. taiteellinen vapaus ei ole mahdollista.
En tiedä, miksi ryhdyn sinua opettamaan, viisasta ihmistä ja hyvää taiteilijaa. Annoit virikkeen. - TR.maalariN
Maalaismies* kirjoitti:
Oletko ihan varma, kun sanot"Silti turvallisuus ei ole ensimmäinen mieleen tuleva elementti... Enkä minä koe Jokista tarvitsevani turvallisuuden vuoksi." Oletko ihan varma tuosta lauseestasi?
Sanot myös ( nyt panen sinut tiukoille):"...olen aikoinani kävellyt yli kaikkien mahdollisten (no ainakin melkein) rajojen."
En saisi arvioida elämäsi tilannetta, mutta jos teen sen, arvelen sinun elävän varsin turvattua elämää Jokisen tuella. Tehdäkseen taidetta, pitää olla katto pään päällä ja jonkin verran rahaa. Muuten ns. taiteellinen vapaus ei ole mahdollista.
En tiedä, miksi ryhdyn sinua opettamaan, viisasta ihmistä ja hyvää taiteilijaa. Annoit virikkeen.... oletuksesi elämäntilanteestani menivät vähän penkin alle;))))
Olen saletti tuosta ensimmäisestä lauseesta. Taludelliseksi turvakseni tai ylipäätään turvakseni en Jokistani tarvitse. Pärjäisin yksin, vaikka elämä olisi kyllä henkisesti silloin helvetillisen ankeaa...
Tuossa jälkimmäisessä lauseessani unohdit yhden oleellisen sanan ... ja se on tuo sana ... aikoinani...
Mitä on nyt ja mitä on ollut aiemmin, kun on kaksi eri asiaa;))) Sen miten turvattua elämäni on...olen rakentanut itse, ilman Jokista.
... tämä vastaukseni menee nyt ohi tuon heterousteeman... mutta menköön. - Maalaismies*
TR.maalariN kirjoitti:
... oletuksesi elämäntilanteestani menivät vähän penkin alle;))))
Olen saletti tuosta ensimmäisestä lauseesta. Taludelliseksi turvakseni tai ylipäätään turvakseni en Jokistani tarvitse. Pärjäisin yksin, vaikka elämä olisi kyllä henkisesti silloin helvetillisen ankeaa...
Tuossa jälkimmäisessä lauseessani unohdit yhden oleellisen sanan ... ja se on tuo sana ... aikoinani...
Mitä on nyt ja mitä on ollut aiemmin, kun on kaksi eri asiaa;))) Sen miten turvattua elämäni on...olen rakentanut itse, ilman Jokista.
... tämä vastaukseni menee nyt ohi tuon heterousteeman... mutta menköön.Huomasin kohta menneeni ulos teemasta ja siitäkin, että ryhdyn ketään opettamaan. Pitäisi minun tässä iässä tietää ettei minusta sellaiseen ole. Nuori ihminen, luova ihminen menee sellaisella ryskeellä läpi elämän kuin jäänlähtö ennen vanhaan, kun jokia ei oltu kahlittu.
Huomaatteko TR ja taikis, että olen vielä kuitenkin jotenkin mukana? - TR.maalariN
Maalaismies* kirjoitti:
Huomasin kohta menneeni ulos teemasta ja siitäkin, että ryhdyn ketään opettamaan. Pitäisi minun tässä iässä tietää ettei minusta sellaiseen ole. Nuori ihminen, luova ihminen menee sellaisella ryskeellä läpi elämän kuin jäänlähtö ennen vanhaan, kun jokia ei oltu kahlittu.
Huomaatteko TR ja taikis, että olen vielä kuitenkin jotenkin mukana?...vaan kyllästyminen;))
tottakai olet vielä mukana. - Utelias
Kun avasin tämän keskustelun, en uskonut saavani noin täydellistä vastausta! Monenlaisia kyllä arvasin odottaa...Mutta tämä vastaus on kuin "resepti" kysymykseeni. Kiitti sulle!
- ellumari
Utelias kirjoitti:
Kun avasin tämän keskustelun, en uskonut saavani noin täydellistä vastausta! Monenlaisia kyllä arvasin odottaa...Mutta tämä vastaus on kuin "resepti" kysymykseeni. Kiitti sulle!
jos heterolla tarkoitetaan seksuaalista suuntautuneisuutta (kiinnostuksen kohteena vain vastakkainen sukupuoli)
Ei ratsastamisen nautittavuus ole verrattavissa eläimeen sekaantumishaluun(piilotajuiseenkaan)
Heteroihminen voi olla poikkeuksellisen kiinnostunut, tai kiihoittua esm. määrätynlaisesta tukasta, tai nahkavaatteista, saappaista ynms, mutta hän harrastaa sukupuolista kanssakäymistä vain eri sukupuolta olevan kanssa. Fetismitaipumus on vain seksuaalisuuden nyanssi, ei itsessään bi- seksuaalisuutta, tai homoutta. - heretoko
olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä;)
- Puhdas hetero
heretoko kirjoitti:
olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä;)
tai banaanissa?
Mahtaakohan olla appelsiinissa?..:D - Bambina
ellumari kirjoitti:
jos heterolla tarkoitetaan seksuaalista suuntautuneisuutta (kiinnostuksen kohteena vain vastakkainen sukupuoli)
Ei ratsastamisen nautittavuus ole verrattavissa eläimeen sekaantumishaluun(piilotajuiseenkaan)
Heteroihminen voi olla poikkeuksellisen kiinnostunut, tai kiihoittua esm. määrätynlaisesta tukasta, tai nahkavaatteista, saappaista ynms, mutta hän harrastaa sukupuolista kanssakäymistä vain eri sukupuolta olevan kanssa. Fetismitaipumus on vain seksuaalisuuden nyanssi, ei itsessään bi- seksuaalisuutta, tai homoutta.vaan ihmetellen sitä kysyy. Eihän kyse ole ollut mistään "fetismistä" lainaakn! kyllä itse täysheteron kykenin samastumaan tuohon vastaukseen! Nautintoa voi nimenomaan saada vaikka ratsastaessa...se liikehän hankaa kli...ta! Samoin vertaukset esim. kukkien kasteluun letkulla ovat äärimmäisen herkästi aistittavia eroottisia asioita...
Mahdatkohan itse tietää, mitä fetismi on?
Jotkut "pervot" saavat tyydytyksen, kun haistelevat esim. hikisiä tenniskenkiä tai naisen pitämiä alushousuja...Olen lukenut ja tiedän!
Siis tässä keskustelussa ei olla kertaakaan menty fetismiin, kuulehan. - Bambino
Bambina kirjoitti:
vaan ihmetellen sitä kysyy. Eihän kyse ole ollut mistään "fetismistä" lainaakn! kyllä itse täysheteron kykenin samastumaan tuohon vastaukseen! Nautintoa voi nimenomaan saada vaikka ratsastaessa...se liikehän hankaa kli...ta! Samoin vertaukset esim. kukkien kasteluun letkulla ovat äärimmäisen herkästi aistittavia eroottisia asioita...
Mahdatkohan itse tietää, mitä fetismi on?
Jotkut "pervot" saavat tyydytyksen, kun haistelevat esim. hikisiä tenniskenkiä tai naisen pitämiä alushousuja...Olen lukenut ja tiedän!
Siis tässä keskustelussa ei olla kertaakaan menty fetismiin, kuulehan.ymmärtänyt lukemaasi, jos yleensä luit aikaisempia kirjoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke542771- 1252050
- 921758
- 1621339
Mitä harrastuksia kaivatullasi on?
Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?731321- 611235
- 691112
- 631080
Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi
Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂731049Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?
Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t33997