Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. maron,mukava että olosi koheni.
    Tämä sinua piinaava moninikki on samalla taktiikalla liikkeellä lähes kaikkia sanavalmiita nikkejä vastaan vuorollaan joten se siitä.

Itsekin kirjoitin tuohon sinun kommentiisi tyhjänpäiväisen kommentin jotenkin tyyliin,että kyllä tänne palstalle jne.
    Enpä ollut siinä vaiheessa tietoinen asioiden vakavuudesta ja suotta heitin vähän ironisen manselaistyylisen kummelijutun,jonka kevennykseksi tarkoitin.
    Olen pahoillani jos lisäsin pahaa oloasi kirjoituksellani.

Toivon sinulle iloa ja hyvää vointia elämässäsi.
    Kaikki tunteet kuuluvat meille ja silloin,kun tunteita on,myös elämällä paljon annettavaa.

jk.Olen myös saanut kokea seitsemän sairasvuotta tästä taaksepäin,joista kaksi vuotta on aivan mustaa ja muistamatonta aikaa.Olen kyllä huomannut pienuuteni maailman edessä ja sen hyväksymällä olen löytänyt paljon uutta sisältöä elämääni.
  2. MOI!
  3. jo tuolla ylempänä muutamaa nikkiä,jotka täältä on tämän parinkuukauden aikana lähteneet.En ole vielä saanut mitään vastausta,muuten taitaa meidän kaikkien teitämys levätä mututiedon varassa.

Turhaa tässä on lähteä sellaisen utopian perään toivomaan,että 300-500-viestin joukko saataisiin niin homogeeniseksi,että aina ja jokaisen kirjoittajan kohdalle ei osu myös niitä ikäviä ja luokkaaviakin mielipiteitä.

Silti edelleenkin sanon,että puolustajia löytyy useita,jos siihen on aihetta annetaan.
    Ja se on kyllä tunnustettava,että ne pari toedellista ns,puskanikkeilijää on pysynyt paremmin "ojennuksessa"jermun ja kaffeelaisten mukanaan tuoman huikan rennomman ja "ilkeämmän"(positiivisen)suhtautumisen kautta häiriköintiin.

Peräänkuullutan edelleenkin toistemme erilaisuuden ja asenteiden hyväksymistä osana tämän yleispalstan "pakollisena"asiantilana,koska kukaan ei sille mitään mahda.

Nyt olemme jättäneet hyvin vähiin sen nikkikeskustelun ja suoranaisen häiriköintikäytöksen palstalla,niin eiköhän tämä pienten säätämisten avulla edelleenkin ole sellainen foorumi,missä kaikki mahdumme olemaan. Vaikka joudumme väliin törmäämään epämiellyttävien asioiden seinään.

Tämä vastineeni on edelleen vain oma mutujuttuni muiden joukossa,enkä tahdo sanoa etteikö pluger ja esim.sinä,mielestäni,nikki olen hyvää tarkoittavalla asialla,mutta sitä yritän minäkin.

Se miksi plugerin avaukseen ja hänen minulle antamaan "lue huvikses"kirjoitukseen otin suorasanaisesti kantaa,johtui vain siitä,että katsoin esitetyn aloituksen ansaitsevan samantyylisen melko voimakkaan sävyn.
    Yleensäkin pyrin vastaamaan niihin ketjuihin ja kommentteihin samalla tyylillä,kuin ymmärrän niiden olevan kirjoitettu.

Siksi sanoinkin ja sanon edelleen,'sitä saa mitä tilaa'.
    Olen myös saman saanut kokea useaan kertaan,eikä se ole minun elämääni raiteiltaan suistanut.
    Kohtuullista kaikille on,että mielipiteensä saa esittää.
    Kohtuullista on myös,että pyydettäessä kukin kohdallaa perustelee mielipiteensä.
    Silloin syntyy keskustelua ja kohtelu on tasapuolista jokaiselle.

Tämä "mielestäni"sanomasi väite uusien kirjoittajien "hyökkää määräämään kuka täällä saa kirjoittaa" on myös sen tason väittämä,että sinun kannattaisi se esimerkein perustella,miten sen "määrääminen" tapahtuu.
    Muutoin olen kirjoitukksesi sisällön valmis hyväksymään rakentavana mielipiteenä ja ajatuksia antavana keskusteluna palstan parhaaksi.
  4. se on minullekin,mutta oma taival on mennyt niin,että 23-vuotiaaksi asti tuli etsittyä sitä oikeaa ja sen jälkeen ei ole tarvinnut haikailla sen vuoksi,että olisi jättänyt kokematta sitä,mihin oli mahdollisuus.

Tiedä tästä 50 kympin villityksestä muuta kuin sen,että vaimo tuntuu aina vain joka suhteessa haluttavammalta ja tuntuu myös kohteena olemisesta tykkäävän.olen itse viiskyt kolme ja vaimo muutaman vuoden nuorempi.