Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. Saat käsityksen,että olen ajamassa jotain pois?
  2. Olen 53.vaimo joitakin vuosia nuorempi,Yhdessä-75,
    avioliitossa-80-eteenpäin.Asumme maalla kumpikaan ei maatalouden piiristä lähtöisin,kolme lasta nuorin 19v.
    Itse täysraitis,vaimo käyttää jonkin verran.

Koskaan emme ole vieneet lapsiamme hoitoon esim.viikonloppuna,että olisimme yhtäaikaa olleet
    menossa.Vaimo käynyt tansseissa ym,aika harvakseen,kun lapset olivat alle kouluikäisiä,nykyisin n,20-60kertaa/vuosi.
    Koska itse en ole tannssitaitoinen ja vaimo rakastaa sitä,olen"pakottanut"aikoinaan hänet menemään kavereidensa kanssa lavoille/-rav.
    Luotan vaimooni 100%,kaikissa tilanteissa ja hän minuun.En ole mustasukkaista tyyppiä ja meillä aina ollut sellainen käytäntö,että menemisistä ei kysellä vaan niistä kerrotaan,jos katsoo tarpeelliseksi.
    Alusta asti olemme harrastaneet omia privaattiharrastuksia,eikä niitä ole laskettu kumpainenko niitä enemmän harrastaa.
    Avioliiton alkuaikoina minä,nyk.vaimo enemmän.

Yksi vakavampi kriisi on ensimmäisen 10-vuoden kohdalla,mutta lasten kasvaessa aina parempaan päin ollaan keskinäisessä suhteessa päästy.
    Eli on kannattanut arjen murheet kestää yhdessä,sillä elämä on nykyisin hyvin harmoonista ja asiat arjessa eivät hierrä suhdettamme vähääkään.Vaimo säilyttänyt tyttömäisen asenteen elämään ja itse nautin nyk.melko terveenä sairaseläkeläisenä.
    Lapset ovat ns.nomaaleita itsenäisiä nuoria.

jk.Kyllä meillä yhteisiä ja koko perheen kanssa olevaa yhteistä toimintaa on aina ollut,mutta luulisin,että meidän persoonille on tämä oma yksityinen elämä antanut sen voiman,millä arjen vastoinkäymisistä on selvitty.

Tämä nyt ei ollut mikään analyysi,vaan tökerösti kerrottu avioliiton alkutaival,koska uskon sen kestävän ja vahvistuvan entisestään.
  3. Suo anteeksi!
  4. asioidessani-95.Uutta p-autoa hankkiessani katselin työvaatteissa uutta autoa aikani,olin yksin asiakkaana.Noin 10.min.kuluttua kun olin lähdössä pois liikkeestä,myyjä ohimennen kysyi mitä olin etsimässä.Sanoin että määrätyä mallia katselin ja vastaus oli joo,semmoinenhan se on.

Kävin kahden päivän päästä uudella japski pakulla liikkeessä ja kävin antamassa myynnin päällikölle palautteen.Palvelua kävin vuoden päässä testaamassa ja ainakin silloin oli asiallista vaikka edelleenkin haalarit päällä asioin.