Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. kiitän hauskasta vihjeestä;D.
    Vähän on outoja nämä ihmisten polut,mutta niiltä poluilta ne opit näköjään pitää hakea(lainata).
  2. ompas soma nikki sulla.
  3. kommentini perustui.Katseleppa "Sorry vaan" kommentointia tämän aamun useissa ketjuissa ja miten hänen kommentinsa kirjoitukseeni on ymmärrettävissä.
    Hän peräänkuullutti toiselle aiheuttamaa pahaa oloa,perustaen näkemyksensä siihen,että kerroin hänen mukaansa "täydellisestä" elämästäni ja aiheutin niin mielipaa ketjun muille osallistujille.

Hän on tämä aamuna kyllä osallistunut aktiivisesti eri ketjujen kulkuun,muuta en vieläkään näe hänen omissa kirjoituksissa mitaan toisia kannustavaa tai osaa ottavaa empaattista kannanottoa havainnut vaan lähinnä ilmeistä pahaa oloaan purkavaa sanailua.
    Tämä on käsitykseni.Kerro ja PERUSTELE miten olen ILMAISSUT kantanani,ettei kenenkään kanssa saa olla eri mieltä?OLE HYVÄ JA PERUSTELE,esitä esimerkki tai jätän kommentisi sinne Ö-mappiin.

Sana on vapaa,käytä ja näytä oletko keskustelija vai pelkkä tyhjän puhuja.