Hei oma pikku pupuni.Olisi kiva viettää sinun kanssasi aikaa.Keksittäisiin kaikkea kivaa.Leivoin juuri n.30 pikkupullaa.Tosi on,että et ehkä haluaisikaan lähteä minun luotani pois,sillä osaan kaikenlaista mukavaa.En antaisi tapahtua sinulle mitään pahaa.Sinulla olisi aina hyvä ja tasapainoinen olo.Siis älä ole suotta yksin,kun minäkin olen olemassa.Mitä tulee erinäisiin asioihin,niin tämä urospupu jaksaa,jaksaa,jaksaa......... aina vaan.
Missä pupuni?
Duracel
5
989
Vastaukset
pikkupuput on yleensä löytyneet sängyn alta,katsoppas sinne.Jos sieltä löydy saattaa olla jossain peiton mutkassa siina uniliinan lähellä.Toivottavasti pian löydät,etene vain aivan rauhassa ja etsi,etsi,etsi...aina vaan,kyllä se vielä löytyy.
- Ananas 2
Koska urospuput ovat pullaa oppineet leipomaan?
- Tyttö Dura
Hei täällä vastakappaleesi...mitä olet aikeissa keksiä?
- Duracel
Kuiskaisin sen hellästi korvaasi
- Tyttö Dura
Duracel kirjoitti:
Kuiskaisin sen hellästi korvaasi
Milloin, ah milloin saan se kuiskeen sinulta kuulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199