Suomalainen mies 50+

Vapaaehtoisesti sinkku nainen

-Ylipainoinen
Maha roikkuu vyön päällä,kolmoisleuat kuin kalkkunalla
-Tyylitön
Menee pankkiin haalareissa,istuu kaljalla ja pizzeriassa lippalakki päässä,käyttää sukkia sandaaleissa,istuu kesällä ravintolassa ilman paitaa,käy parturissa kaksi kertaa vuodessa ja silloinkin halvimmassa mahdollisessa,käyttää ruskeita kenkiä mustan puvun kanssa
-Marisija
Aina on jotain valittamissa joko työtovereissa,vaimossa tai lapsissa
-Ikuinen äidin poju
Edelleen viisikymppisenä on äidin sana laki,äiti saa vapasti arvostella miniäänsä,äiti myös edelleenkin ostaa pojalleen sukkia ja alusvaatteita ja sen kyllä huomaa
-Pihi
Vaimoa ei koskaan muisteta syntymä- hää- tai muunakaan merkkipäivänä muulla kuin K-kaupasta tai torilta erikoistarjoukselle ostetulla stantardikukkakimpulla á/3€,perheelle ostetaan myös joululahjaksi grilli tai laajakuva-TV joista miehelle oikeastaan eniten on itselleen iloa
-Diktaattori
Päättää minne matkustetaan lomalla,mikä automerkki hankitaan,mitä kotona syödään/juodaan,keiden kanssa vaimo ja lapset saavat olla ystäviä,mitä he saavat harrastaa ja mitä musiikkia kotona saa soittaa
-Huonokäytöksinen
Ei avaa ovia edes vanhemmille ihmisille naisista nyt puhumattakaan,etuilee jonoissa,soittaa suutaan vieraille ihmisille,röyhtäilee ja piereskelee missä tahansa
-Alkoholisoitunut
Juo vähintään sixpackin joka ilta
Sivistymätön
-Ei puhu muita kieliä kuin suomea eikä sitäkään oikein,ei lue kirjoja,ei pidä klassillisesta musiikista,ei harrasta muuta kuin urheilua ja sitäkin sohvassa löhöten
Rasisti/homofobi
-Kaikki vitsit käsittelevät homoja,ruotsalaisia tai somaleita
Itserakas
-Uskoo todellakin vakaasti aina olevansa joka asiassa oikeassa vaikka sitten väittäisi mustaa valkoiseksi

154

5065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plunger

Jotain tällaista vasta-iskua odotin. Paljon tosi.

Itse en myönnä kuin muutaman vian. Käytän sukkia sandaaleissa. Ehkä marisija, mutta se kuuluu työn vaatimuksiin, kun aina löytyy virheitä. En oikein lue kirjoja, enemmän lehtiä vain. Mutta lopuksi se pahin: uskon aina olevani oikeassa! Myönnän olleeni väärässä vain, jos se todistaa voidaan.
      No vielä tuo tyylittömyys. Siinä nyt makuasia, onko solmio pukuun sopiva, ja paidan väriin, ja sukat housujen väriin oikein. Joku varmasti ei pidä minun yhdistelmiä aina onnistuneina.

• Milla

...mutta onneksi ei asu meillä.

• Juniperus

Suomalainen mies on
      - pieni,
      - likainen,
      - tyhmä,
      - ruma,
      - impotentti ja
      - uskoton.

• ellumari

pikkuisen nauraa.
        "Impotentti ja uskoton"

Tuosta kyllä unohtui se varakkaiden naiseten siivelläelämis halukkuus.

Jotkut aatamit matkustelevat ulkomaille naisten kustannuksella ja kännipäissään siellä hassaavat naisen rahat vieraisiin naisiin. Saamarin uskottomat impotentit!

• Vapaaehtoisesti sinkku nainen

Kiitos täydennyksestä!

• Lokari69
        ellumari kirjoitti:

pikkuisen nauraa.
        "Impotentti ja uskoton"

Tuosta kyllä unohtui se varakkaiden naiseten siivelläelämis halukkuus.

Jotkut aatamit matkustelevat ulkomaille naisten kustannuksella ja kännipäissään siellä hassaavat naisen rahat vieraisiin naisiin. Saamarin uskottomat impotentit!

Miten impotenttimies hassaa sen rahan naisiin?
        Olenko typerä kun en nyt ymmärrä tuota juttua.
        Väääntäkääpäs minulle vaikka rautalankasta että minullakin tuo asia sekviäis.
        Terv: lokari 69.

• Yks täti vaan
        Lokari69 kirjoitti:

Miten impotenttimies hassaa sen rahan naisiin?
        Olenko typerä kun en nyt ymmärrä tuota juttua.
        Väääntäkääpäs minulle vaikka rautalankasta että minullakin tuo asia sekviäis.
        Terv: lokari 69.

Voihan rahaa tuhlata impotenttikin!

• Ex-rouva
        Vapaaehtoisesti sinkku nainen kirjoitti:

Kiitos täydennyksestä!

Sodan käyneet osasivat käyttäytyä,miksi eivät heidän poikansa osaa?

• Lokari 69
        Yks täti vaan kirjoitti:

Voihan rahaa tuhlata impotenttikin!

tuhlata. Mutta miksi jos on jo valmiiksi nainen mukana , ja hänellekään pysty enään mitään seksiä tekeen kun on impotentti.
        Minä kun käsitin että nainen jo valmiiksi on maksanut kaiken....?
        Mihin helkkariin sitä rahaa sitten menee , vai pistääkö mies omaan taskuunsa?
        Tuo on täysin naisten aivojen tuotetta, jota minä en saa päähäni .Valitettavasti!
        Yksi täti vaan , koitappas vähä parempi selitys antaa , että minullekin tämä asia valkenis.
        Terv: Lokari 69.

• Lokari 69
        Ex-rouva kirjoitti:

Kun noin epäkohtekiaita miehiä on puheesi mukaan sillä kylän raitilla vai katuako oli?
        Onkos Rouvan oma käytös aina hyvää ja kohteliasta?
        Kun olin tuossa kuulevinani pienen moitteenkin.
        Jospa siittä johtuvaa?
        Se vanha sanonta kun kuuluu näin Metsä vastaa niin kun sinne huutaa.
        Terv. Lokari69

• vanhempi
        Ex-rouva kirjoitti:

seuraavaa sukupolvea, sitten saa täti lisää vettä myllyynsä.
        Nähtävästi ei polvi pojasta parane, noin yleensä ottaen.
        Ollaan me kuitenkin iso osa parempia, mitä nyt väitetään.

• Yks täti vaan
        Lokari 69 kirjoitti:

tuhlata. Mutta miksi jos on jo valmiiksi nainen mukana , ja hänellekään pysty enään mitään seksiä tekeen kun on impotentti.
        Tuo on täysin naisten aivojen tuotetta, jota minä en saa päähäni .Valitettavasti!
        Yksi täti vaan , koitappas vähä parempi selitys antaa , että minullekin tämä asia valkenis.

Siksi se nainenkin aina mukana!

• Milla-muori
        Lokari 69 kirjoitti:

...että sillä on esim. kädet poikki...

• Itsenäinen nainen

Totta että suomalaiset miehet ovat äidin pikkupoikia,vaimo tulee toisella tilalla,suomalainen mies ei pärjää viikkoakan ilman naista,jos ei heti eron jälkeen löydä uutta naista tai muuta äitinsä luo asumaan on taatusti puolen vuoden sisään velkainen ja työtön/asunoton alkoholisti!

• Yks täti vaan

Miehen kypmisprosessi alkaa äidin kuolemasta!

• HEHHEHHEHHEH
        Yks täti vaan kirjoitti:

Miehen kypmisprosessi alkaa äidin kuolemasta!

Suomalainen mies on aivan liikaa naisten komenneltavissa,jos ei äidin niin sisarien ja muijan!

• Lokari69

Luonnon oikku?
        Kun olen hyvin pärjännyt ilman naisen komentelua jo muutaman vuoden.
        No tietysti noita sulostuttajia on ollut muutamana.... yönä /päivänä.
        En ole velkaa mihinkään ja asuntokin on enkä ole mitenkään aloholistunut, no työtä en enään viitti tehdä koska pärjään ilmankin.
        Ihmettelen mistä Itsenäinen nainen tuollaisen ajatuksen olet saanut päähäsi.
        Terv: Lokari69.

• Kaunis ja itsenäinen nainen...
        Lokari69 kirjoitti:

Luonnon oikku?
        Kun olen hyvin pärjännyt ilman naisen komentelua jo muutaman vuoden.
        No tietysti noita sulostuttajia on ollut muutamana.... yönä /päivänä.
        En ole velkaa mihinkään ja asuntokin on enkä ole mitenkään aloholistunut, no työtä en enään viitti tehdä koska pärjään ilmankin.
        Ihmettelen mistä Itsenäinen nainen tuollaisen ajatuksen olet saanut päähäsi.

In Your dreams,babe ;D

• plunger

Miehen äitisidos ansaitsee enemmän huomiota. Kirjoitit yleistäen, mutta paljon on miehiä joihin tuo kirjaimellisesti osuu.

Minä lukisin tästä aiheesta paljon ajatuksia. Itselle asia ei ole ollut aktuelli, siksi juuri se on kiinnostava.

• Lokari69
        Kaunis ja itsenäinen nainen... kirjoitti:

In Your dreams,babe ;D

Ei vielä unissa, kyllä minä olen ihan varmasti hereillä.
        Miksi epäilet KAUNIS ja itsenäinen nainen.
        Kysynkin oletko ihan varma että olet?
        Jaa niin mitäs olinkaan kysymässä.....
        Oli varmaan samaa juttua kun Itsenäinen puhui , siis ihan tuulesta temmattua...
        Minä kyllä puhuin totta.
        Terv: siittä huolimatta, Lokari 69.

• Tapsa..

Sellaisia miehiä kasvattavat suomalaiset naiset..

• sinih52

on perheenpää,mutta nainen kääntää sen pään....

• Tuutikki

HYVÄ ! Olen samaa mieltä tuosta pään asennosta, kukahan sitä päätä oikein kääntelee loppujen lopuksi...hmmm...
        Ja tuohon eka juttuun -> ei täällä ainakaan ole tuommoista miestä vielä tähän päivään mennessä asustanut...Ainoa ongelma on vain kyvyn puute seksissä nykyään...mutta rakkaus ei ole kuitenkaan vielä lentänyt ulos. Odotellaan aikaa parempaa edelleen...

• ei se vaihtamalla parane

ja minä kun luulin että vain minulla on tallanen mies,kerkesin jopa eroamaan.

• tilastotieteilijä

Aika hauskaa. Niin kai me naiset joudutaan usein tyytymään mieheen, jolla 51 % on positiivisia puolia ja 49 noita mainitsemiasi.Siinä sitä keikutaan. Joskus tapaat jonkun,jossa 99 % positiivisia puolia,mutta se yksi - kaataa kaiken.

• Vanas

että tulee tupenrapinat, kun tuo "kaurisuros" rupesi leikkimään tulella. Avaajan lista on hieno kokoelma ominaisuuksia, joista jokainen poimii omansa. Luulen kuitenkin, että siihen täytyy koota melko suuri joukko meitä "äidinpoikia", ennenkuin ominaisuudet saadaan kasaan samalla sekunnilla.
      Ja onhan se mukava putsata ilmapiiriä vahintään kerran kuussa, että uudetkin "keskustelukerholaiset" saavat purkaa paineitaan.

• Pirre*

kaikesta tuosta huolimatta maailman paras!

• plunger

Suurin osa suomalaisista naisista vielä ottaa suomalaisen miehen. Parempaa ei tarjolla ole, tai tuttu=varma valinta vikojen kanssa kuitenkin. Olin olettanut, että ulkomainen mies olisi otetumpi, ehkä kieli on se suurin este. Tai sitten - muun maiset miehet eivät ole paremmat, vaikka voivat kadulla kulkea siistinä ja katsoa naista silmiin.

plunger kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista naisista vielä ottaa suomalaisen miehen. Parempaa ei tarjolla ole, tai tuttu=varma valinta vikojen kanssa kuitenkin. Olin olettanut, että ulkomainen mies olisi otetumpi, ehkä kieli on se suurin este. Tai sitten - muun maiset miehet eivät ole paremmat, vaikka voivat kadulla kulkea siistinä ja katsoa naista silmiin.

Suomessa ollaan edelleen liian riippuvaisia siitä mitä naapurit ja sukulaiset sanovat,pysytään vain naimisissa ikävystyttävän miehen kanssa vaikka kyllästyttää koska ero olisi häpeä,täällä kun on edelleenkin se käsitys että sinkkunaiset ovat ylijäämiä vaikka itse asiassahan me olemme laatutietoisia,emme tyydy kehen tahansa!

• plunger

Suomessa ollaan edelleen liian riippuvaisia siitä mitä naapurit ja sukulaiset sanovat,pysytään vain naimisissa ikävystyttävän miehen kanssa vaikka kyllästyttää koska ero olisi häpeä,täällä kun on edelleenkin se käsitys että sinkkunaiset ovat ylijäämiä vaikka itse asiassahan me olemme laatutietoisia,emme tyydy kehen tahansa!

Hyvä asenne, vahva itsetunto, kun kirjoitat, että
        sinkkunainen ei ole ylijäämä (ei-kelvannut) vaan laatutietoinen (ei kelpuuttaja).

Vaan anna olla - kohta tulee joku sinkkumies ja sanoo että hän on sinkku kun ei huoli ketä tahansa naista.

Kummassa leirissä ollaan enemmän oikeassa?

plunger kirjoitti:

Hyvä asenne, vahva itsetunto, kun kirjoitat, että
        sinkkunainen ei ole ylijäämä (ei-kelvannut) vaan laatutietoinen (ei kelpuuttaja).

Vaan anna olla - kohta tulee joku sinkkumies ja sanoo että hän on sinkku kun ei huoli ketä tahansa naista.

Kummassa leirissä ollaan enemmän oikeassa?

Itsevarma ja omaa elämäänsä omilla ehdoillaan elävä on voittaja,sekä mies että nainen,muiden kautta eläjä=luuseri!

• Milla
        plunger kirjoitti:

...suomalaista, maa täyttyy muukalaista ja 200 v kuluttua on värikin jo vaihtunut.

• HÖH!
        Milla kirjoitti:

...suomalaista, maa täyttyy muukalaista ja 200 v kuluttua on värikin jo vaihtunut.

Uutta verta tarvitaan täällä junttilassa!

• Juniperus

Itsevarma ja omaa elämäänsä omilla ehdoillaan elävä on voittaja,sekä mies että nainen,muiden kautta eläjä=luuseri!

Ovatko ne voittajia, jotka eivät hyväksy ketään rinnalleen? Ehkäpä jotkut yksineläjät todella ovat niin valikoivia, etteivät löydä ketään, joka heille kelpaisi.

Olisiko sentään niin, että jokainen kyllä löytää itselleen käypäisiä, mutta ei itse kelpaakaan näille löydöilleen?

• kuin huonon miehen kanssa
        Juniperus kirjoitti:

Ovatko ne voittajia, jotka eivät hyväksy ketään rinnalleen? Ehkäpä jotkut yksineläjät todella ovat niin valikoivia, etteivät löydä ketään, joka heille kelpaisi.

Olisiko sentään niin, että jokainen kyllä löytää itselleen käypäisiä, mutta ei itse kelpaakaan näille löydöilleen?

Sama pätee naisiin!

• Juniperus
        kuin huonon miehen kanssa kirjoitti:

Sama pätee naisiin!

Edellä puhuttiinkin valikoivuudesta. Eikö silloin laatutietoisen ihmisen tarkoituksena ole tehdä valinta, valita hyvä tai peräti paras?

Siinä tapauksessa yksinolo ei ole oma valinta. Eikö lopullisen valinnan ole tehnyt tämä valituksi tullut, joka ei ole hyväksynyt valitsijaa kumppanikseen?

Juniperus kirjoitti:

Edellä puhuttiinkin valikoivuudesta. Eikö silloin laatutietoisen ihmisen tarkoituksena ole tehdä valinta, valita hyvä tai peräti paras?

Siinä tapauksessa yksinolo ei ole oma valinta. Eikö lopullisen valinnan ole tehnyt tämä valituksi tullut, joka ei ole hyväksynyt valitsijaa kumppanikseen?

Ennen yksin jollei löydy sopivaa!

• Juniperus

Ennen yksin jollei löydy sopivaa!

valinta kylläkin, muttei yleensä oma.

• Tasokas
        Juniperus kirjoitti:

Eihän kukaan fiksu laske tasoaan vain siksi, että saisi jonkun vierelleen!? Ei mitään syytä..

• Juniperus
        Tasokas kirjoitti:

Eihän kukaan fiksu laske tasoaan vain siksi, että saisi jonkun vierelleen!? Ei mitään syytä..

Onko fiksu se, joka tavoittelee sellaista, mihin omat edellytykset eivät riitä?

Lopulta kysymys taitaa olla siitä, mitä haluaa. Ei mahda olla yhteistä mittaria, millä ihmisen taso mitattaisiin: eiköhän meillä jokaisella ole oma mittarimme?

Vaikka ihmisen mitta löydettäisiinkin, eikö olisi viisainta hakea sopivinta eikä parasta?

• Tasokas edelleenkin..
        Juniperus kirjoitti:

Onko fiksu se, joka tavoittelee sellaista, mihin omat edellytykset eivät riitä?

Lopulta kysymys taitaa olla siitä, mitä haluaa. Ei mahda olla yhteistä mittaria, millä ihmisen taso mitattaisiin: eiköhän meillä jokaisella ole oma mittarimme?

Vaikka ihmisen mitta löydettäisiinkin, eikö olisi viisainta hakea sopivinta eikä parasta?

Juuri joka tasolla se sopivin on tietysti se paras! Siihen siis pitää pyrkiä ainakin ennenkuin vapautensa vapaaehtoisesti menettää johonkin toisarvoiseen suhteeseen. Sellainen suhde ei ole edes elinkelpoinen koskaan. Sana tasokas sisältää paljon! Toisethan sen arvion sinusta tekevät..

Kokemus osoittaa meille mihin itsekullakin rahkeet riittävät, sehän on totuus!

Ihan eri juttu on se, että yrittää/hakee kuuta taivaalta, mutta sehän onkin sitten ihan utopiaa.(toki sellaistakin esiintyy)

Terve mieli ja järki terveessä ruumissa! Itseään pitää aina osata arvostaa ja kunnioittaa, sillä siitähän kaikki lähtee.

Tasokas edelleenkin.. kirjoitti:

Juuri joka tasolla se sopivin on tietysti se paras! Siihen siis pitää pyrkiä ainakin ennenkuin vapautensa vapaaehtoisesti menettää johonkin toisarvoiseen suhteeseen. Sellainen suhde ei ole edes elinkelpoinen koskaan. Sana tasokas sisältää paljon! Toisethan sen arvion sinusta tekevät..

Kokemus osoittaa meille mihin itsekullakin rahkeet riittävät, sehän on totuus!

Ihan eri juttu on se, että yrittää/hakee kuuta taivaalta, mutta sehän onkin sitten ihan utopiaa.(toki sellaistakin esiintyy)

Terve mieli ja järki terveessä ruumissa! Itseään pitää aina osata arvostaa ja kunnioittaa, sillä siitähän kaikki lähtee.

Juuri noin!

• ellumari

Juuri noin!

Rakkauskumppani sattuu kohdalle ja ei ole läheskään aina niitä vaatimuksia täyttävä kuin on joskus itse itselleen, tai oikeammin partnerilleen asettanut.
        Ihmiset vain yksinkertaisesti rakastuvat toisiinsa ja sivulliset ihmettelevät että 'mitähän se maija tuossa matissa näkee?'

Määrätyt vaatimukset kumppanileen asettanut saattaa eksyä, vaikka kulkisi valinta ja vaatimuskompassi kädessään. Partnerin voi löytää ja mennä avioliittoon ja olla jopa tyytväinen kun on löytänyt 'tasokkaan' kumppanin.
        Olisikohan silloin kuitenkin kysymyksessä niin kutsuttu järkiavioliitto?
        Minullakin on tasokkaita ystäviä, mutta en koskaan menisi naimisiin, eikä se johdu siitä, etten "saisi" miestä, tai "pääsisi" naimisiin, vaan paljon ikävämmästä asiasta: En jaksaisi elää samassa taloudessa kenenkään kanssa, sillä olen tottunut itsenäiseen riippumattomaan sinkkunaisen elämään.
        Itsekkyyttä ja itseriittoisuutta, myönnetään.

• kauneus on katoavaa

Olit listannut ex-mieheni persoonan! Olen aina luullut hänen olevan ainutlaatuisen, MUTTA...Sinulla on sitten ollutkin samanlainen mies. Ikävää, että Sinäkin olet saanut tuollaisen harvinaisen persoonan joskus "koukkuusi".

Johtuu juuri siitä että olen tavannut useampiakin vastaavia suomalaisia miehiä!

• Yks täti vaan

Ei itsenäistytä vaan suoraan äidin palluttelusta mennään naimisiin ja odotetaan vaimolta samaa palvelua kuin äidiltä!
        Siis suomalaiset äidithän ne ovat pilanneet poikansa,ei vaadita mitään!

• Ymmällään oleva rouva
        Yks täti vaan kirjoitti:

Ei itsenäistytä vaan suoraan äidin palluttelusta mennään naimisiin ja odotetaan vaimolta samaa palvelua kuin äidiltä!

Suomalainen mies ostaa koruja vaimolleen keskimäärin 60€:lla vuodessa,esimerkiksi italialainen 800€:lla!

• Ansku
        Yks täti vaan kirjoitti:

ollut passattu ja paijattu mies!
        Mutta mun pojat on toista maata, oon opettanu ne heti pienenä tekemään kotitöitä, nyt joskus tuppaavat sanomaan ettei vaimot osaa tehdä mitään.

• Yks täti vaan
        Ansku kirjoitti:

ollut passattu ja paijattu mies!
        Mutta mun pojat on toista maata, oon opettanu ne heti pienenä tekemään kotitöitä, nyt joskus tuppaavat sanomaan ettei vaimot osaa tehdä mitään.

Pojasta polvi paranee ja se on juuri äidin tehtävä vaatia pojilta sama kuin tyttäriltä!

• Pirre*
        Ymmällään oleva rouva kirjoitti:

Suomalainen mies ostaa koruja vaimolleen keskimäärin 60€:lla vuodessa,esimerkiksi italialainen 800€:lla!

noteerais italialaisten koruja kovin korkkeelle ja ja suomalainen mies muka 60€/vuosi - voi hyvät hykkyrät :///

• Milla
        Pirre* kirjoitti:

noteerais italialaisten koruja kovin korkkeelle ja ja suomalainen mies muka 60€/vuosi - voi hyvät hykkyrät :///

...vaimoilleen osta vaan salarakkailleen...

• paras tuuri
        Ymmällään oleva rouva kirjoitti:

Naiseen?
        3 kaverusta keskusteli samasta naisesta, ensimmäinen sanoi noi korva renkaat olen antanut hänelle.
        Toinen sanoi minä olen antanut tuon ranne renkaan.
        Johon 3 sanoi minä olen antanut nuo tummat renkaan silmien ympärille viime yönä . Olettekos te saaneet mitään tuolta naiselta minä kyllä sain.
        hänkin varmaan sai tuosta hänen kävely tyylistähän sen jo näkee.
        Terveisin se 3 mies.

• Yks täti vaan
        paras tuuri kirjoitti:

Naiseen?
        3 kaverusta keskusteli samasta naisesta, ensimmäinen sanoi noi korva renkaat olen antanut hänelle.
        Johon 3 sanoi minä olen antanut nuo tummat renkaan silmien ympärille viime yönä . Olettekos te saaneet mitään tuolta naiselta minä kyllä sain.
        Terveisin se 3 mies.

Mutta kuvaa hyvin suomalaista miestä,Suomi johtaa Euroopan perheväkivaltatilastoa!

• Juniperus
        Milla kirjoitti:

...vaimoilleen osta vaan salarakkailleen...

Sellaisiahan ne italialaiset miehet...

• Pirre*
        Juniperus kirjoitti:

Sellaisiahan ne italialaiset miehet...

eri planeetalta...en ole osannut odottaakaan koskaan mitään koruja, enkä myöskään saanut, no mitäpäs noilla helyillä...

• Yks täti vaan
        Pirre* kirjoitti:

eri planeetalta...en ole osannut odottaakaan koskaan mitään koruja, enkä myöskään saanut, no mitäpäs noilla helyillä...

Kun suhde loppuu voi ne aina myydä!

• Pirre*
        Yks täti vaan kirjoitti:

ne tietty jonkunlainen optio :))

• Yks täti vaan
        Pirre* kirjoitti:

ne tietty jonkunlainen optio :))

Arvo ei laske,päinvastoin!

• Hyvä tuuri
        Yks täti vaan kirjoitti:

Mutta kuvaa hyvin suomalaista miestä,Suomi johtaa Euroopan perheväkivaltatilastoa!

Siinä jutussa ei kyllä ole kysymys mistään väkivallasta ei myös perhe väkivallastakaan.
        Yksi täti vaan , taas kuvittelee jotain.
        Siinähän tyttö sai rakastelua/naimista/ nussimista/seksuaalista tyytyväisyyttäkin ehkä vähä liikaa.
        Voi hyvänen aika kun olet teko pyhä , kun et muka asiaa ymärtänyt.
        Nousiko moraalisi paljon ?
        Terv: Hyvä tuuri.

• HEHHEHHEHHEH
        Hyvä tuuri kirjoitti:

Siinä jutussa ei kyllä ole kysymys mistään väkivallasta ei myös perhe väkivallastakaan.
        Yksi täti vaan , taas kuvittelee jotain.
        Siinähän tyttö sai rakastelua/naimista/ nussimista/seksuaalista tyytyväisyyttäkin ehkä vähä liikaa.
        Voi hyvänen aika kun olet teko pyhä , kun et muka asiaa ymärtänyt.
        Nousiko moraalisi paljon ?
        Terv: Hyvä tuuri.

Perheväkivalta ja tekopyhä ovat yhdyssanoja ;D

• Aamukiimainen
        HEHHEHHEHHEH kirjoitti:

sukupuoliyhteys ja orgasmikynnys

• SORRY VAAN
        paras tuuri kirjoitti:

Naiseen?
        Terveisin se 3 mies.

Miksi aina pitää sekoittaa joka asiaan seksi!

• Juniperus
        Yks täti vaan kirjoitti:

Eikös se tulossa oleva uusi laki rankaise miestä ostamisesta?

• Juniperus
        Yks täti vaan kirjoitti:

Miksikähän ei televisiossakaan paljoa puhuta siitä, että osa perheväkivaltaa, sen törkein osa, ovat lasten pahoinpitelyt, ja sitä tilastoa johtavat äidit. Kuvannee suomalaista naista?

Juniperus kirjoitti:

Eikös se tulossa oleva uusi laki rankaise miestä ostamisesta?

Lahjan antajan vaan ei pitäisi edellyttää mitään?

• SORRY VAAN
        Juniperus kirjoitti:

Miksikähän ei televisiossakaan paljoa puhuta siitä, että osa perheväkivaltaa, sen törkein osa, ovat lasten pahoinpitelyt, ja sitä tilastoa johtavat äidit. Kuvannee suomalaista naista?

Mistä tämä tieto?Juniperus taitaa ola yksi näistä alkuperäisen aiheen aloittajan kuvaamista miehistä hänen puheenvuoroistaan päätellen?

• Juniperus
        SORRY VAAN kirjoitti:

Mistä tämä tieto?Juniperus taitaa ola yksi näistä alkuperäisen aiheen aloittajan kuvaamista miehistä hänen puheenvuoroistaan päätellen?

Yleltä kuulin, että lasten pahoinpitelyistä, oliko se nyt 2/3, on naisten tekemiä, ehkäpä noin viikko pari sitten. Miksikähän siitä ei tosiaan puhuta?

Pitkällepä meneviä johtopäätöksiä teet puheenvuoroistani. En tosin ymmärrä, miten minun henkilöni liittyy keskustelun aiheeseen.

• SORRY VAAN
        Juniperus kirjoitti:

Yleltä kuulin, että lasten pahoinpitelyistä, oliko se nyt 2/3, on naisten tekemiä, ehkäpä noin viikko pari sitten. Miksikähän siitä ei tosiaan puhuta?

Pitkällepä meneviä johtopäätöksiä teet puheenvuoroistani. En tosin ymmärrä, miten minun henkilöni liittyy keskustelun aiheeseen.

Mielipiteesi=minäsi!

• Juniperus
        SORRY VAAN kirjoitti:

Mielipiteesi=minäsi!

En pyydä sinulta perusteluja, kun et niitä voi antaa.

Asenteesi on tuttu: kun argumentit loppuvat, käyt kiinni keskustelijan persoonaan. Kun et minusta mitään tiedä, hyökkäät niitä ominaisuuksia vastaan, jotka olet minulle itse antanut.

• NainenNainen
        SORRY VAAN kirjoitti:

Miksi aina pitää sekoittaa joka asiaan seksi!

Seksihän on elämän perusasioita! Ihanaa nautintoa joka antaa elämään voimaa ja eliksiiriä...miksi sitä pitäisi kieltää? (seksikielteisiä, varsinkin naisia kyllä tuntuu näiltä keskusteluforumeilta löytyvän yllättävän paljon)

Juniperus kirjoitti:

Asenteesi on tuttu: kun argumentit loppuvat, käyt kiinni keskustelijan persoonaan. Kun et minusta mitään tiedä, hyökkäät niitä ominaisuuksia vastaan, jotka olet minulle itse antanut.

Naisen pitää huolia mielestäsi millainen köriläs tahansa,jos on sinkku on mielestäsi tavoitellut itselleen liian hyviä miehiä jotka eivät ole huolineet,täällä kirjoittelemasi perusteella ei voi muuta kuin sääliä sinua jolla on noin ahdasmieliset ajatukset naisista ja ennenkaikkkea sääliä naistasi JOS sinulla sellaista on mitä suuresti epäilen!

NainenNainen kirjoitti:

Seksihän on elämän perusasioita! Ihanaa nautintoa joka antaa elämään voimaa ja eliksiiriä...miksi sitä pitäisi kieltää? (seksikielteisiä, varsinkin naisia kyllä tuntuu näiltä keskusteluforumeilta löytyvän yllättävän paljon)

Seksiä saa ihan ilman suhdettakin mutta suhteen tärkein asia ei mielestäni saa olla seksi vaan keskinäinen luottamus ja ymmärtämys ja ennenkaikkea samanlainen huumorintaju,sillä selviää pitkälle jos tulee esimerkiksi seksiongelmia!

• Juniperus kirjoitti:

olekin vaikeaa "selittä" naiselle ja varsinkin,jos perusteluita esität?

Keskustelette aivan eri Sfääreissä,mutta kiva välillä katsella sivusta.

Toivon,jaa'ah,empä uskalla...

• SORRY VAAN
        emw34 kirjoitti:

Vaikuttaa salihousuiselta juntilta joka äänesti Tony Halmetta mielipiteidensä perusteella.....

• Asiasta poiketen
        emw34 kirjoitti:

Kirjoitteleeko vaimokultasi koskaan tänne ja siinä tapauksessa millä nimellä?

• olennainen

Seksiä saa ihan ilman suhdettakin mutta suhteen tärkein asia ei mielestäni saa olla seksi vaan keskinäinen luottamus ja ymmärtämys ja ennenkaikkea samanlainen huumorintaju,sillä selviää pitkälle jos tulee esimerkiksi seksiongelmia!

Ei koskaan voi olla tyydyttävää, ei edes miehelle.
        Avioeroni jälkeen minulla oli muutama satunnainen seksikokemus ja olin ihan rikki.
        Vasta kun löysin vakituisen kumppanin, pääsin kasvamaan erostanikin irti.
        Toistaiseksi olemme yhdessä pidemmät vapaat ja lomat.

olennainen kirjoitti:

Avioeroni jälkeen minulla oli muutama satunnainen seksikokemus ja olin ihan rikki.

Voi olla myös seksisuhde,ei tarvitse joka kerran kumppania vaihtaa!

• Yks täti vaan
        olennainen kirjoitti:

Mielestäni erosta pääsee irti kun tulee sinuksi itsensä kanssa ja siitä mitä elämältään haluaa,uusi kumppani ei ole ratkaisu!

• olennainen
        Yks täti vaan kirjoitti:

Mielestäni erosta pääsee irti kun tulee sinuksi itsensä kanssa ja siitä mitä elämältään haluaa,uusi kumppani ei ole ratkaisu!

aikaa yksinäni tulla sinuksi itseni kanssa ja kasvaa, tapaamme noin kerran kuukaudessa.

• olennainen

Voi olla myös seksisuhde,ei tarvitse joka kerran kumppania vaihtaa!

mullakin on.
        Pakosta siihen tulee vuoden aikana lisää uusia tasoja, joten ei oikein enää voi puhua pelkästä seksisuhteesta, siitä se kuitenkin alkoi.
        Tarpeesta.

• Juniperus
        emw34 kirjoitti:

Vaikeaa, vaikeaa on. Mutta minun ilmaisukyvyttömyyttänihän se on, etten osaa tehdä itseäni ymmärretyksi.

Ensin minut haukuttiin niiden ominaisuuksien vuoksi, jotka he minulle kuvittelivat, ja nyt he kuvittelevat minulle vaimon sääliteltäväksi. (Taisipa sinunkin vaimosi jo tulla vedetyksi mukaan.)

Saahan nähdä, päästäänkö keskustelemaan muustakin kuin heidän kuvitelmistaan.

• Asiasta poiketen kirjoitti:

Kirjoitteleeko vaimokultasi koskaan tänne ja siinä tapauksessa millä nimellä?

kun olen.Vastaan ei kirjoittele,toistaiseksi.

Mutta,kuinka ollakaan,hän juuri soitti,että lähtisin häntä vastaan kävellen ja ottaisin toisen työpaikkansa avaimen mukaan,ettei tarvi uudestaan palata kotiintuloreitille sen vuoksi.
        ps,kysyn josko hän voisi jotain kysyjälle kirjoittaa,että saisit asiasta selvää.Palaan astialle jonkin ajan kuluttua;jos vaimo suo:::?

• Juniperus

Naisen pitää huolia mielestäsi millainen köriläs tahansa,jos on sinkku on mielestäsi tavoitellut itselleen liian hyviä miehiä jotka eivät ole huolineet,täällä kirjoittelemasi perusteella ei voi muuta kuin sääliä sinua jolla on noin ahdasmieliset ajatukset naisista ja ennenkaikkkea sääliä naistasi JOS sinulla sellaista on mitä suuresti epäilen!

"Naisen pitää huolia mielestäsi millainen köriläs tahansa"
        - Kertoisitko, milloin olen näin väittänyt.

"jos on sinkku on mielestäsi tavoitellut itselleen liian hyviä miehiä jotka eivät ole huolineet"
        - No jos kerran on miestä hakemassa (niin kuin nämä "laatutietoiset" kertomansa mukaan ovat), niin jäljelle jää kaksi vaihtoehtoa. Joko k u k a a n ei ole ollut kyllin hyvä, mikä ei minun shovinistisen ajatteluni mukaan vaikuta uskottavalta. Tai sitten "laatutietoinen" ei olekaan vastannut valittunsa laatuvaatimuksia.

Toivon todella, ettei seuraavaksi puhuta autostani, asunnostani, työstäni tai lapsistani, vaan siitä, missä olen väärässä.

• mummu vm95
        Juniperus kirjoitti:

kuvaa suomalaista naista sinällään, vaan tätä nykyistä yhteiskuntaa, asioiden arvottamista.
        Lasten pahoinpitelytilastot on suora näkemys siitä miten tiukoilla tämänpäivän lapsiperheet on.

• nainen56
        Juniperus kirjoitti:

"jos on sinkku on mielestäsi tavoitellut itselleen liian hyviä miehiä jotka eivät ole huolineet"
        - No jos kerran on miestä hakemassa (niin kuin nämä "laatutietoiset" kertomansa mukaan ovat), niin jäljelle jää kaksi vaihtoehtoa. Joko k u k a a n ei ole ollut kyllin hyvä, mikä ei minun shovinistisen ajatteluni mukaan vaikuta uskottavalta. Tai sitten "laatutietoinen" ei olekaan vastannut valittunsa laatuvaatimuksia.

Toivon todella, ettei seuraavaksi puhuta autostani, asunnostani, työstäni tai lapsistani, vaan siitä, missä olen väärässä.

samaa mieltä noista "laatuvalinnoista".
        Jos etsii vakikumppania, eikä löydä, niin silloin menee "laatukriteerit" ristiin.

Juniperus kirjoitti:

En ylensäkään "tavoittele" ketään,en ole epätoivoinen!

mummu vm95 kirjoitti:

kuvaa suomalaista naista sinällään, vaan tätä nykyistä yhteiskuntaa, asioiden arvottamista.
        Lasten pahoinpitelytilastot on suora näkemys siitä miten tiukoilla tämänpäivän lapsiperheet on.

Melkein jo puistattaa kun tapahtuu sellaista kuin esimerkiksi Porvoon äidin tapaus,hän joka taloudellisten vaikeuksien vuoksi tappoi koko perheen!

olennainen kirjoitti:

mullakin on.
        Pakosta siihen tulee vuoden aikana lisää uusia tasoja, joten ei oikein enää voi puhua pelkästä seksisuhteesta, siitä se kuitenkin alkoi.
        Tarpeesta.

En tarkoita että välttämättä haluaisin muuta suhdetta seksikumppanini kanssa!

• olennainen

En tarkoita että välttämättä haluaisin muuta suhdetta seksikumppanini kanssa!

miten voi harrastaa seksiä saman yhden kumppanin kanssa niin ettei halua muuta kuin seksisuhteen.
        Pakostahan siitä tulee enemmän.
        Hyväksyykö mies sen että jää sitten ilman vakipanoa jos nainen sattuu löytämään paremman? Tai päinvastoin?

• Pirre*
        Yks täti vaan kirjoitti:

Arvo ei laske,päinvastoin!

välttää osakkeetkin, metsäpalstat, rantatontit ja muut semmoiset lahjat:))

• emw34 kirjoitti:

kun olen.Vastaan ei kirjoittele,toistaiseksi.

Mutta,kuinka ollakaan,hän juuri soitti,että lähtisin häntä vastaan kävellen ja ottaisin toisen työpaikkansa avaimen mukaan,ettei tarvi uudestaan palata kotiintuloreitille sen vuoksi.
        ps,kysyn josko hän voisi jotain kysyjälle kirjoittaa,että saisit asiasta selvää.Palaan astialle jonkin ajan kuluttua;jos vaimo suo:::?

Vastaan,koska lupasin niin tehdä.

Vaimo ei luvannut ottaa muita "kasvatteja"vaivoikseen,mutta livenä voit hänet nähdä esim.ensiviikonvaihteessa Kuopion Rauhalahdessa.
        Pari viikkoa sitten Oulun avantouinnin sm-kisoissa.Viime viikonloppuna abi-risteilyllä.
        Eli lippu kuopioon viikon lopuksi niin näet hänet aivan livenä ja jos osaat tanssia hyvin(siis muidenkin,kuin omasta mielestäsi) niin pääset jopa melko lähellekin häntä.

Tulitkos autetuksi tuskassasi,vai menitkö aivan paniikkiin.

Jaa,että mistä hänet tunnistaa,häntä ympäröi sellainen sädekehä,että ei voi olla huomaamatta.

• Lokari69
        HEHHEHHEHHEH kirjoitti:

Kyllä nyt erehdyit.
        Minä kirjoitan vaan tallä Lokari 69 nikillä kun se minun Oikea lokari nimeni joku varasti?
        Vai ottiko muuten...
        Joten kirvees HAHAHA.. löit kiveen aika pahasti.
        Mutta satuuhan noita paremmissakin piireissä.

• Juniperus
        nainen56 kirjoitti:

samaa mieltä noista "laatuvalinnoista".
        Jos etsii vakikumppania, eikä löydä, niin silloin menee "laatukriteerit" ristiin.

Ihmiselle ei voida asettaa laatukriteerejä, ja siksi lainausmerkkisi ovat paikallaan. Ihmisillä on ominaisuuksia, joita eri ihmiset arvostavat eri tavoin. Siksi toinen ei mielestäni ole toista "tasokkaampi". Erilainen vain.

Ne, jotka osaavat määritellä ihmisen tasokkuuden, ovat ehkä lähempänä Tony Halmeen poliittista ajattelua kuin minä.

Pirre* kirjoitti:

välttää osakkeetkin, metsäpalstat, rantatontit ja muut semmoiset lahjat:))

Kaikki minkä voi muutta rahaksi suhteen päätyttyä ja minkä arvo nousee!

• HEHHEHHEHHEH
        Lokari69 kirjoitti:

Kyllä nyt erehdyit.
        Minä kirjoitan vaan tallä Lokari 69 nikillä kun se minun Oikea lokari nimeni joku varasti?
        Vai ottiko muuten...
        Joten kirvees HAHAHA.. löit kiveen aika pahasti.
        Mutta satuuhan noita paremmissakin piireissä.

Kukaan muu ei lähetä lopuksi terveisiä ;D

Juniperus kirjoitti:

Ihmiselle ei voida asettaa laatukriteerejä, ja siksi lainausmerkkisi ovat paikallaan. Ihmisillä on ominaisuuksia, joita eri ihmiset arvostavat eri tavoin. Siksi toinen ei mielestäni ole toista "tasokkaampi". Erilainen vain.

Ne, jotka osaavat määritellä ihmisen tasokkuuden, ovat ehkä lähempänä Tony Halmeen poliittista ajattelua kuin minä.

Miksi siis arvostelet meitä jotka mieluummin olemme sinkkuja kuin muutamme asumaan henkilön kanssa josta emme välitä?

• Juniperus
        mummu vm95 kirjoitti:

Naisten väkivaltaisuus ei kuvaa suomalaista naista, vaan vika on nyky-yhteiskunnan ja asioiden arvottamisen.

Miesten tekemät pahoinpitelyt taasen kuvaavat suomalaista miestä, ja asia korjautuu, kun saadaan tänne lisää ulkomaalaisia, kuten joku tuossa jo ehti ehdottamaan.

Perusteluja, please!

olennainen kirjoitti:

miten voi harrastaa seksiä saman yhden kumppanin kanssa niin ettei halua muuta kuin seksisuhteen.
        Pakostahan siitä tulee enemmän.
        Hyväksyykö mies sen että jää sitten ilman vakipanoa jos nainen sattuu löytämään paremman? Tai päinvastoin?

Mitä muita mahdollisuuksia on jos seksi pelaa mutta muu ei,en halua muunlaista suhdetta miehen kanssa joka ei ole joka suhteessa kanssani tasa-arvoinen!

• Juniperus

Miksi siis arvostelet meitä jotka mieluummin olemme sinkkuja kuin muutamme asumaan henkilön kanssa josta emme välitä?

Missä ja milloin olen teitä arvostellut? Ja miksi ihmeessä minä teitä arvostelisin?

• Juniperus

Vastaukseni ei näyttänyt lähtevän, joten pistetään se varmuudeksi uudelleen:

Voisitko kertoa, missä ja milloin olen teitä arvostellut?

• mummu vm95
        Juniperus kirjoitti:

Naisten väkivaltaisuus ei kuvaa suomalaista naista, vaan vika on nyky-yhteiskunnan ja asioiden arvottamisen.

Miesten tekemät pahoinpitelyt taasen kuvaavat suomalaista miestä, ja asia korjautuu, kun saadaan tänne lisää ulkomaalaisia, kuten joku tuossa jo ehti ehdottamaan.

Perusteluja, please!

että miesten tekemät pahoinpitelyt kuvaavat suomalaista miestä, olen nähnyt monta pahoinpitely tilannetta läheltä ja hyvin usein naiset ovat provosoineet tilanteen siihen pisteeseen.
        Mitkä milloinkin ovat olleet motiivit, niistä voisin kirjoittaa kirjan.

• olennainen

Mitä muita mahdollisuuksia on jos seksi pelaa mutta muu ei,en halua muunlaista suhdetta miehen kanssa joka ei ole joka suhteessa kanssani tasa-arvoinen!

tasa-arvolla?
        Saman arvoinen koulutus?
        Aate maailma?
        Uskonto?
        Mä tunnen ihmisiä henkilökohtaisesti presidentistä - pultsariin, jokainen ihminen on erilainen. En ymmärrä mikä on tasa-arvo.
        Olen kuullut että Laihialla ei mökkiläisten tyttöjä kelpuuteta taloon miniäksi.

• ellumari
        mummu vm95 kirjoitti:

että miesten tekemät pahoinpitelyt kuvaavat suomalaista miestä, olen nähnyt monta pahoinpitely tilannetta läheltä ja hyvin usein naiset ovat provosoineet tilanteen siihen pisteeseen.

oikeutta pahoinpidellä toista ihmistä.
        Vaikka nainen(vaimo, tai tyttöystävä) olisi kuinka provosoiva, niin mies pistää hatun päähänsä ja lähtee ulos, tai johonkin, kunnes tilanne rauhoittuu.

Olen minäkin nähnyt läheltä tilanteita, missä kiivasluonteisen miehen nyrkki olisi saattanut heilahtaa, mutta niinkuin eräs tuttu aviomies sanoi, että kun akka alkaa nalkuttaa, hän lähtee.

Oikeinko olet nähnyt monta pahoinpitelytilannetta läheltä?

Huvittuneena ajattelin, että mahdat sinäkin mummu porukoissa pyöriä!

• mummu vm95
        ellumari kirjoitti:

oikeutta pahoinpidellä toista ihmistä.
        Vaikka nainen(vaimo, tai tyttöystävä) olisi kuinka provosoiva, niin mies pistää hatun päähänsä ja lähtee ulos, tai johonkin, kunnes tilanne rauhoittuu.

Olen minäkin nähnyt läheltä tilanteita, missä kiivasluonteisen miehen nyrkki olisi saattanut heilahtaa, mutta niinkuin eräs tuttu aviomies sanoi, että kun akka alkaa nalkuttaa, hän lähtee.

Oikeinko olet nähnyt monta pahoinpitelytilannetta läheltä?

Huvittuneena ajattelin, että mahdat sinäkin mummu porukoissa pyöriä!

olen ollut mukana.
        Se oliskin hyvä jos mies aina laittais sen lakin päähänsä ja lähtis tuulettumaan.
        En puolustele miesten väkivaltaa ja yleensäkään väkivaltaa.
        Se on vaan taivahan tosi, että hyvin usein mieheltä loppuu sanat.

• ellumari
        mummu vm95 kirjoitti:

olen ollut mukana.
        Se oliskin hyvä jos mies aina laittais sen lakin päähänsä ja lähtis tuulettumaan.
        En puolustele miesten väkivaltaa ja yleensäkään väkivaltaa.
        Se on vaan taivahan tosi, että hyvin usein mieheltä loppuu sanat.

että naiset ovat joskus pahoja suustaan.
        Entinen ukkoni sanoi, että vaimo on verbaalisesti lahjakas ja lisäsi hymyillen, että se on herrasmiehen käytämä ilmaisu äkäisestä akasta.
        Kun mieheltä loppuu sanat, niin lenkille raittiiseen ilmaan keksimään sanoja!
        Ennen kuitenkin kun nyrkki on puhunut.
        Saattaapa siellä raittiissa ulkoilmassa jopa tulla mieleen suullisesti ilmaistavia sanojakin.
        Asiallista keskustelua sen vaimon kanssa, joka usein on kiukkuinen juuri siksi kun ukko ei puhu.

• Pirre*

Kaikki minkä voi muutta rahaksi suhteen päätyttyä ja minkä arvo nousee!

oikeasti en osaa olla niin laskelmoiva, että laskisin lahjoillekin niiden tulevan arvon. Tosin ei ole tullut kovin lahjojakaan, mutta eipä harmita yhttää..

• Tapsa..
        ellumari kirjoitti:

että naiset ovat joskus pahoja suustaan.
        Entinen ukkoni sanoi, että vaimo on verbaalisesti lahjakas ja lisäsi hymyillen, että se on herrasmiehen käytämä ilmaisu äkäisestä akasta.
        Kun mieheltä loppuu sanat, niin lenkille raittiiseen ilmaan keksimään sanoja!
        Ennen kuitenkin kun nyrkki on puhunut.
        Saattaapa siellä raittiissa ulkoilmassa jopa tulla mieleen suullisesti ilmaistavia sanojakin.
        Asiallista keskustelua sen vaimon kanssa, joka usein on kiukkuinen juuri siksi kun ukko ei puhu.

Kumma,kun kieltämme kehitti muuan Mikael Acrikolaja ensimmäisen romaanin someksi eräs Aleksis Kivi, runojakin on kirjoitelleet Leino Saarikoski ja Taaberman, kaikki miehiä..

Juniperus kirjoitti:

Vastaukseni ei näyttänyt lähtevän, joten pistetään se varmuudeksi uudelleen:

Voisitko kertoa, missä ja milloin olen teitä arvostellut?

Kirjoitat että me sinkut olemme sinkkuja koska emme (MUKA) huoli niitä jotka haluaisivat meidät ja taas toisaalta kurkoitamme turhan korkealle eli emme taas (MUKA) saa niitä joita haluaisimme,päätä jo mitä mieltä itse olet?

• HÖH!
        mummu vm95 kirjoitti:

Provosoidaan tai ei!

• Yks täti vaan
        Tapsa.. kirjoitti:

Kumma,kun kieltämme kehitti muuan Mikael Acrikolaja ensimmäisen romaanin someksi eräs Aleksis Kivi, runojakin on kirjoitelleet Leino Saarikoski ja Taaberman, kaikki miehiä..

Kaikilla heillä äkäiset akat,Kivellä vihainen sisar joten kieli kehittyi siinä seurassa?

olennainen kirjoitti:

tasa-arvolla?
        Saman arvoinen koulutus?
        Aate maailma?
        Uskonto?
        Mä tunnen ihmisiä henkilökohtaisesti presidentistä - pultsariin, jokainen ihminen on erilainen. En ymmärrä mikä on tasa-arvo.
        Olen kuullut että Laihialla ei mökkiläisten tyttöjä kelpuuteta taloon miniäksi.

Keskinäisessä suhteessa samanarvoinen,ammatista/lukenaisuudesta EN ole puhunut,tämä koskee siis kaikkia ikä- ja muitakin ryhmiä YLEISESTI!

• mummu vm95
        HÖH! kirjoitti:

Provosoidaan tai ei!

mutta on paljon naisia jotka suorastaan kerjää turpiin.

• Juniperus

Kirjoitat että me sinkut olemme sinkkuja koska emme (MUKA) huoli niitä jotka haluaisivat meidät ja taas toisaalta kurkoitamme turhan korkealle eli emme taas (MUKA) saa niitä joita haluaisimme,päätä jo mitä mieltä itse olet?

"olemme laatutietoisia,emme tyydy kehen tahansa!"
        => Tyydytte hyvään mieheen.

Olette sinkkuja.
        => Joko hyvää ei ole löytynyt tai
        te ette ole hyvälle kelvanneet.

Missä kohtaa todistelussani on aukko? Kun en oikein usko, ettei hyviä miehiä lainkaan olisi, niin voin tulla vain siihen tulokseen, että haluamanne miehet eivät ole teitä halunneet.

• Juniperus
        HEHHEHHEHHEH kirjoitti:

Kukaan muu ei lähetä lopuksi terveisiä ;D

Mitäpä tuohonkin sanoisi? Muuten, milloinkas minä niitä terveisiä lähettelin?

• Yks täti vaan
        mummu vm95 kirjoitti:

mutta on paljon naisia jotka suorastaan kerjää turpiin.

Jos olisit joskus olut siinä tilanteessa itse niin tietäisit ettei kukaan KERJÄÄ TURPIIN!

• eläkeläisten
        emw34 kirjoitti:

pitaisi kirjoitella palstalla 60 ?

• Tasokas edelleenkin
        Juniperus kirjoitti:

""jos on sinkku on mielestäsi tavoitellut itselleen liian hyviä miehiä jotka eivät ole huolineet"
        - No jos kerran on miestä hakemassa (niin kuin nämä "laatutietoiset" kertomansa mukaan ovat), niin jäljelle jää kaksi vaihtoehtoa. Joko k u k a a n ei ole ollut kyllin hyvä, mikä ei minun shovinistisen ajatteluni mukaan vaikuta uskottavalta. Tai sitten "laatutietoinen" ei olekaan vastannut valittunsa laatuvaatimuksia."

Haluan esittää sinulle vilpittömän kysymykseni?
        Mistä olet päätellyt, että olisin sinkkunainen?

Ikäväksesi minun täytyy oikaista tuo erhe, sillä todellakaan en ole, enkä myöskään ole miestä itselleni etsimässä.

Olen siinä onnellisessa asemassa, että olen ihan ensimmäisessä liitossani edelleenkin. Liitossa jossa tulee tänä vuonna täyteen 30v ja johon olen edelleenkin erittäin tyytyväinen ihan joka tasolla.

Olen myös siitä erittäin onnellinen, että olen liittoon mennessäni kohdannut juuri tasoiseni miehen. :))
        Hän on edelleenkin ihan ehdoton ykkönen!
        -fiksu, kouluttautunut, hyvännäköinen, rakastava aviomies, upea isä lapsilleen ja rakastajana huippuluokkaa..Siis ei mitään syytä vaihtaa!

Osallistuin keskusteluunne vain kertoakseni mielipiteeni ko. asiaan.
        Siis edelleenkin se on tosiasia, että kuka nyt miestään tietoisesti huonompaan vaihtaisi?

Ja jos joskus joutuisin sellaisen tilanteen eteen, että uutta etsisin, niin en todellakaan laskisi TASOANI. Harmittaa sitten tuo toteamukseni sinua kuinka paljon tahansa, sorry!;)

• Lokari69
        Juniperus kirjoitti:

Mitäpä tuohonkin sanoisi? Muuten, milloinkas minä niitä terveisiä lähettelin?

Eikä täällä ole muita kun ainoastaan tämä lokari joka nyysi minun nikkini. Jota käytin noin 3 vuotta.
        Aloitin tällä Lokari 69 Nikillä , mutta kun tuli ikää lisää niin otin numerot pois , mutta nyt olosuhteten pakosta käytän ja olen taas Lokari 69.
        Tällä nimimerkillä kirjoitan ainoastaan minä Lokari 69, niin kauan kun joku sen varastaa.
        Toivoisin että meni perille.

• olis nautinto.
        olennainen kirjoitti:

Samahan se homma on vaikka minkä nimen pistäisit.
        Olennainen tuo sinun mielipide mistä voit sano
        kun sanot olevasi nainen, ettei se miehelle ole hyvä / tyydyttävä?
        Sehän on siittä kysymys onko nainen hyvä, jos on niin mies varmasti on tyydyväinen.

• Ja kuinka ollakaan sattumalta
        Lokari69 kirjoitti:

Eikä täällä ole muita kun ainoastaan tämä lokari joka nyysi minun nikkini. Jota käytin noin 3 vuotta.
        Aloitin tällä Lokari 69 Nikillä , mutta kun tuli ikää lisää niin otin numerot pois , mutta nyt olosuhteten pakosta käytän ja olen taas Lokari 69.
        Tällä nimimerkillä kirjoitan ainoastaan minä Lokari 69, niin kauan kun joku sen varastaa.
        Toivoisin että meni perille.

ilmesttyin heti sopivasti itseäni puolustelemaan ;D

• Lokari69
        Ja kuinka ollakaan sattumalta kirjoitti:

ilmesttyin heti sopivasti itseäni puolustelemaan ;D

Vaan sanon kuka olen ja millä nimimerkillä kirjoitan ainoastaan , mutta sillä kirjoitan, siis Lokari 69 ,harvoin kylläkin.
        No eihän kenenkään ole pakko uskoa jos on noin yksi suuntainen ajatuksen juoksu.
        Usko uniisi Kunka ollakkaan vai mikä helskutti se sinun nikkisi olikaan , kovin harvoin olet kyllä ollut palstoilla, mistähän tuon nikin vetäisit?
        No kyllä minä sen jo hoksasin mistä se tuli...
        Onhan sieltä tullut muutakin....
        Tunnen tyylisi, no jatka vaan ei se minua mitenkään saa pois tolaltani.

• Juniperus
        Tasokas edelleenkin kirjoitti:

""jos on sinkku on mielestäsi tavoitellut itselleen liian hyviä miehiä jotka eivät ole huolineet"
        - No jos kerran on miestä hakemassa (niin kuin nämä "laatutietoiset" kertomansa mukaan ovat), niin jäljelle jää kaksi vaihtoehtoa. Joko k u k a a n ei ole ollut kyllin hyvä, mikä ei minun shovinistisen ajatteluni mukaan vaikuta uskottavalta. Tai sitten "laatutietoinen" ei olekaan vastannut valittunsa laatuvaatimuksia."

Haluan esittää sinulle vilpittömän kysymykseni?
        Mistä olet päätellyt, että olisin sinkkunainen?

Ikäväksesi minun täytyy oikaista tuo erhe, sillä todellakaan en ole, enkä myöskään ole miestä itselleni etsimässä.

Olen siinä onnellisessa asemassa, että olen ihan ensimmäisessä liitossani edelleenkin. Liitossa jossa tulee tänä vuonna täyteen 30v ja johon olen edelleenkin erittäin tyytyväinen ihan joka tasolla.

Olen myös siitä erittäin onnellinen, että olen liittoon mennessäni kohdannut juuri tasoiseni miehen. :))
        Hän on edelleenkin ihan ehdoton ykkönen!
        -fiksu, kouluttautunut, hyvännäköinen, rakastava aviomies, upea isä lapsilleen ja rakastajana huippuluokkaa..Siis ei mitään syytä vaihtaa!

Osallistuin keskusteluunne vain kertoakseni mielipiteeni ko. asiaan.
        Siis edelleenkin se on tosiasia, että kuka nyt miestään tietoisesti huonompaan vaihtaisi?

Ja jos joskus joutuisin sellaisen tilanteen eteen, että uutta etsisin, niin en todellakaan laskisi TASOANI. Harmittaa sitten tuo toteamukseni sinua kuinka paljon tahansa, sorry!;)

Olen koko ajan puhunut sinkuista, joten kommenttini eivät sinua koske, siltä osin. Muutenkin olen keskustellut "laatutietoisten valikoivien sinkkujen" valitsemasta sinkkuudesta, en henkilöistä.

En siis ole päätellyt sinun sinkkuudestasi mitään, miksi olisin? Ei se minua kiinnosta. Onnittelut sinulle silti "tasokkaasta " miehestäsi: ilmeisesti vakka on kantensa valinnut.

Laatutietoisuus ja tasokkuus kiinnostavat minua ilmiöinä. Mitkä ovat ne absoluuttiset ihmisen tason mittarit, ja millä perusteella joku voi sanoa i t s e ä ä n tasokkaaksi? Ei kai pelkästään oman arvionsa tai jonkun läheisen antaman arvion mukaan?

• olennainen
        olis nautinto. kirjoitti:

Samahan se homma on vaikka minkä nimen pistäisit.
        Olennainen tuo sinun mielipide mistä voit sano
        kun sanot olevasi nainen, ettei se miehelle ole hyvä / tyydyttävä?
        Sehän on siittä kysymys onko nainen hyvä, jos on niin mies varmasti on tyydyväinen.

Jos nainen on hyvä, niin varmasti mies on tyytyväinen.
        Jos mies on hyvä niin nainenkin on tyytyväinen.
        Satunnaisissa suhteissa saa milloin löysää, milloin minuutin munaa.
        Kun löytää hyvän miehen/naisen kannattaa taatusti jotenkin sitoutua.

• bmw34
        olennainen kirjoitti:

Jos nainen on hyvä, niin varmasti mies on tyytyväinen.
        Jos mies on hyvä niin nainenkin on tyytyväinen.
        Satunnaisissa suhteissa saa milloin löysää, milloin minuutin munaa.
        Kun löytää hyvän miehen/naisen kannattaa taatusti jotenkin sitoutua.

Vaan JOS löytää,muijalla esimerkiksi kävi tuuri!

• Tasokas
        Juniperus kirjoitti:

Olen koko ajan puhunut sinkuista, joten kommenttini eivät sinua koske, siltä osin. Muutenkin olen keskustellut "laatutietoisten valikoivien sinkkujen" valitsemasta sinkkuudesta, en henkilöistä.

En siis ole päätellyt sinun sinkkuudestasi mitään, miksi olisin? Ei se minua kiinnosta. Onnittelut sinulle silti "tasokkaasta " miehestäsi: ilmeisesti vakka on kantensa valinnut.

Laatutietoisuus ja tasokkuus kiinnostavat minua ilmiöinä. Mitkä ovat ne absoluuttiset ihmisen tason mittarit, ja millä perusteella joku voi sanoa i t s e ä ä n tasokkaaksi? Ei kai pelkästään oman arvionsa tai jonkun läheisen antaman arvion mukaan?

Käytit todella korostetusti nimimerkkiäni sekä otsikkoani, joten siksi halusin oikaista käsityksiä.

Kyllä tasokkuuden arvioivat yleensä parhaiten ihan ulkopuoliset ja kyllähän jokaisella itselläänkin on pakko olla tiedossa paikkansa mittarissa keskivertoon eli ns. tavikseen verrattuna. Tärkeintähän tuossa arvioinnissa on terve itsetunto ja itsekunnioitus, jota meiltä jokaiselta toki pitäisi löytyä ainakin jonkun verran.
        Mutta kuten tiedätkin "joka itse itsensä ylentää niin hänet alennettakoon.."(vanha viisaus ja aina yhtä pätevä)

• Juniperus
        Tasokas kirjoitti:

Käytit todella korostetusti nimimerkkiäni sekä otsikkoani, joten siksi halusin oikaista käsityksiä.

Kyllä tasokkuuden arvioivat yleensä parhaiten ihan ulkopuoliset ja kyllähän jokaisella itselläänkin on pakko olla tiedossa paikkansa mittarissa keskivertoon eli ns. tavikseen verrattuna. Tärkeintähän tuossa arvioinnissa on terve itsetunto ja itsekunnioitus, jota meiltä jokaiselta toki pitäisi löytyä ainakin jonkun verran.
        Mutta kuten tiedätkin "joka itse itsensä ylentää niin hänet alennettakoon.."(vanha viisaus ja aina yhtä pätevä)

Et sinä minun käsityksiäni oikaissut, kun ei minulla sinusta mitään käsitystä ollut, eikä pidä ollakaan.

"itselläänkin on pakko olla tiedossa paikkansa mittarissa keskivertoon eli ns. tavikseen verrattuna"
        - Sitä mittaria minä juuri kaipailin.

"Tärkeintähän tuossa arvioinnissa on terve itsetunto ja itsekunnioitus, jota meiltä jokaiselta toki pitäisi löytyä"
        - Tämäkö nyt on se mittari, itsetunto? Tuntuu vähän kapealta kriteeriltä koko ihmisen tason arvioimiseen. Eikö älykkyys ole mitään? Entä ulkonäkö, fyysinen kunto, sivistyneisyys?

Entä kuka on pätevä arvioimaan sen itsetunnon terveyden?

• Tasokas edelleenkin, vaikka...
        Juniperus kirjoitti:

Et sinä minun käsityksiäni oikaissut, kun ei minulla sinusta mitään käsitystä ollut, eikä pidä ollakaan.

"itselläänkin on pakko olla tiedossa paikkansa mittarissa keskivertoon eli ns. tavikseen verrattuna"
        - Sitä mittaria minä juuri kaipailin.

"Tärkeintähän tuossa arvioinnissa on terve itsetunto ja itsekunnioitus, jota meiltä jokaiselta toki pitäisi löytyä"
        - Tämäkö nyt on se mittari, itsetunto? Tuntuu vähän kapealta kriteeriltä koko ihmisen tason arvioimiseen. Eikö älykkyys ole mitään? Entä ulkonäkö, fyysinen kunto, sivistyneisyys?

Entä kuka on pätevä arvioimaan sen itsetunnon terveyden?

Olet kyllä ihmeellinen "kaivaja"! Toki nuo kaikki mainitsemasi piirteet kuuluu itsestäänselvyytenä ns. tasokkuuteen ja paljon, paljon muuta...

Jos kysymyksiä vielä jäi, etkä niihin mistään lähipiiristäsi löydä totuudenmukaisia vastauksia, niin mene vaikka googlelle! :=))))

• Juniperus
        Tasokas edelleenkin, vaikka... kirjoitti:

Olet kyllä ihmeellinen "kaivaja"! Toki nuo kaikki mainitsemasi piirteet kuuluu itsestäänselvyytenä ns. tasokkuuteen ja paljon, paljon muuta...

Jos kysymyksiä vielä jäi, etkä niihin mistään lähipiiristäsi löydä totuudenmukaisia vastauksia, niin mene vaikka googlelle! :=))))

Enpä usko, että googlella olisi ihmismittaria, tai missään muuallakaan. Saksassa ne kyllä oman mittarinsa 30-luvulla löysivät, mutta sitä me tuskin vieläkään hyväksymme. George W. Bushilla niin ikään on, mutta se ei kelpaa ainakaan minulle.

Jaljelle jäävät vain sinä ja Jumala. Raamattu on liian monisanainen ja -selitteinen, ja sinä et suostu kertomaan...

• Juniperus
        Tasokas edelleenkin, vaikka... kirjoitti:

Googlesta en löytänyt ihmisyyden mitta-asteikkoa.

• Tapsa..

Voihan noinkin kirjoittaa jos se oloa helpottaa. Rasistiset viestit kylläkin on kielletty,tämä selvästi on sellainen. Ajatelkaapa kansalaisuuden tilalle jokin muu niin viranomaiset puuttuisivat asiaan,presidentti ja ministerit mukaanluettuna.

• on vain stereostypia suomalaisesta sohvaperunasta ja heitäkin varmaan lyötyy enemmän kuin tarpeekksi.
        Ei tässä aloituksessa mitään rasistista sävyä ole,pikemminkin sellaista "naisnäkökulmaa" sieltä sinkummalta laidalla.

Olinkohan riittävän tasapuolinen enkä astunut kenenkään suojaamattomille varpaille.

emw34 kirjoitti:

on vain stereostypia suomalaisesta sohvaperunasta ja heitäkin varmaan lyötyy enemmän kuin tarpeekksi.
        Ei tässä aloituksessa mitään rasistista sävyä ole,pikemminkin sellaista "naisnäkökulmaa" sieltä sinkummalta laidalla.

Olinkohan riittävän tasapuolinen enkä astunut kenenkään suojaamattomille varpaille.

En tietenkään 50 naisena ole ollut koko elämääni sinkku jotyen kokemuksia on!

• Tapani..
        emw34 kirjoitti:

on vain stereostypia suomalaisesta sohvaperunasta ja heitäkin varmaan lyötyy enemmän kuin tarpeekksi.

Esitäppä julkisesti stereotypia mustaihoisesta hiv tartuntaa levittävästä raiskaajasta tai vanhuksia huijaavasta ja ryöstelevästä vähemmistökansastamme niin näet miten käy..

• Tapani.. kirjoitti:

Esitäppä julkisesti stereotypia mustaihoisesta hiv tartuntaa levittävästä raiskaajasta tai vanhuksia huijaavasta ja ryöstelevästä vähemmistökansastamme niin näet miten käy..

mieleenkään esittää mitään rasistista aloitusta.
        Eikä myöskään tämän ketjun aloittaja ole siihen syyllistynyt

Tämä ketju ja sen polut tukevat vain sitä tosiasiaa,että aloittaja on,niinkuin asiaan kuuluukin,herättänyt keskustelun, esittämällä kärjistetyn kuvan asiasta,jotta saadaan keskustelu hyvin käyntiin.On myös hyvin siinä onnistunut.

Olet ensimmåinen henkilö,joka aloituksen kokee niin rasistisena,että siitä kirjoittaa.
        Sekin näkökulma asiaan aivan kohtuulinen ja ansaitsee paikkansa muiden mielipiteiden joukossa.

• Tapani..
        emw34 kirjoitti:

mieleenkään esittää mitään rasistista aloitusta.
        Eikä myöskään tämän ketjun aloittaja ole siihen syyllistynyt

Tämä ketju ja sen polut tukevat vain sitä tosiasiaa,että aloittaja on,niinkuin asiaan kuuluukin,herättänyt keskustelun, esittämällä kärjistetyn kuvan asiasta,jotta saadaan keskustelu hyvin käyntiin.On myös hyvin siinä onnistunut.

Olet ensimmåinen henkilö,joka aloituksen kokee niin rasistisena,että siitä kirjoittaa.
        Sekin näkökulma asiaan aivan kohtuulinen ja ansaitsee paikkansa muiden mielipiteiden joukossa.

Muistaakseni lainsäädännössä on pykälä siitä ettei mitään kansanryhmää saa käsitellä loukkaavassa sävyssä julkisissa kirjoituksissa .
        Suomalaiset miehet ovat kaikesta huolimatta huomattavan suuri kansanryhmä.Kummallista on myös se että kehnoudestammehuolimatta kelpaamme hyvin kansaivälisiin tehtäviin,jopa paremmin kuin naiset..

• Yks täti vaan
        Tapani.. kirjoitti:

Pelkäät erilaisuutta?

• Yks täti vaan
        Tapani.. kirjoitti:

Muistaakseni lainsäädännössä on pykälä siitä ettei mitään kansanryhmää saa käsitellä loukkaavassa sävyssä julkisissa kirjoituksissa .
        Suomalaiset miehet ovat kaikesta huolimatta huomattavan suuri kansanryhmä.Kummallista on myös se että kehnoudestammehuolimatta kelpaamme hyvin kansaivälisiin tehtäviin,jopa paremmin kuin naiset..

Et siis ole ainoastaan rasisti vaan myös aliarvioit naisia?

• Tapsa..
        Yks täti vaan kirjoitti:

Et siis ole ainoastaan rasisti vaan myös aliarvioit naisia?

Enhän minä tehtäviin valitsiathan ne asettavat suomalaiset miehet naisten edelle..Ehkä ne vastaisuudessa kysyvät suomen naisilta ensin.. esim rauhanturvaajiksi soveltuvuudesta...

• Tapsa..
        Yks täti vaan kirjoitti:

Pelkäät erilaisuutta?

Koko elämäni olen kohdannut erilaisia ihmisiä,miksi pelkäisin heitä? Yhtään samanlaista en ole vielä kohdannut..

• Yks täti vaan
        Tapsa.. kirjoitti:

Enhän minä tehtäviin valitsiathan ne asettavat suomalaiset miehet naisten edelle..Ehkä ne vastaisuudessa kysyvät suomen naisilta ensin.. esim rauhanturvaajiksi soveltuvuudesta...

Ennenhän ei älykäskään nainen edennyt urallaan koska oli myös huolehdittava lapsista!

• HÖH!
        Tapsa.. kirjoitti:

Koko elämäni olen kohdannut erilaisia ihmisiä,miksi pelkäisin heitä? Yhtään samanlaista en ole vielä kohdannut..

Tunnen yhden näistä Espoon "raiskatuista" naisista (ex-mieheni sisar) ja kesti 5kk ennenkuin hän yhtäkkiä muisti tulleensa "raiskatuksi" ja se johtui siitä että oli pakko mennä HIV-testiin,oli sitäpaitsi tavannut tämän mainitsemasi "HIV-raiskaajan" useaankin kertaan! Ei kaikki aina ole sitä mitä lehdissä luet!

• Tapsa..
        HÖH! kirjoitti:

Tunnen yhden näistä Espoon "raiskatuista" naisista (ex-mieheni sisar) ja kesti 5kk ennenkuin hän yhtäkkiä muisti tulleensa "raiskatuksi" ja se johtui siitä että oli pakko mennä HIV-testiin,oli sitäpaitsi tavannut tämän mainitsemasi "HIV-raiskaajan" useaankin kertaan! Ei kaikki aina ole sitä mitä lehdissä luet!

Minähän vaan kysyin.. Miksi suomalaisista miehistä saa kertoa herjaavia juttuja?
        Kirjoitetaanko vastaavia naisdementikoista
        osteoporootikoista tai altzhaimerpotilaista?
        Varmaan ihana ilkkua kaikillee jotka elämä on murskannut syystä, useinmiten ilman syytä.tai käsittämättömistä syistä. Moni naispuolinen ikätoverini on menehtynyt, sairauksiin joten jos meillä miehillä on hikkoutemme tai sairautemme miksi siitä lähdetään herjaamaan ja syyllistämään?
        Lopultakin jokaiselle syntyneelle on kuolema varma. turha intoilla katoavan nykyhetken tilalla olipa millainn naarastiikeri hyvänsä omasta mielestään.

• Tapsa..
        Yks täti vaan kirjoitti:

Ennenhän ei älykäskään nainen edennyt urallaan koska oli myös huolehdittava lapsista!

Nythän voi sitten jättää lapset hoitamatta ja edetä urallaa..

• Yks täti vaan
        Tapsa.. kirjoitti:

Nythän voi sitten jättää lapset hoitamatta ja edetä urallaa..

Eli äiditkin voivat satsata uraputkeen!

• Yks täti vaan
        Tapsa.. kirjoitti:

Minähän vaan kysyin.. Miksi suomalaisista miehistä saa kertoa herjaavia juttuja?
        Kirjoitetaanko vastaavia naisdementikoista
        osteoporootikoista tai altzhaimerpotilaista?
        Varmaan ihana ilkkua kaikillee jotka elämä on murskannut syystä, useinmiten ilman syytä.tai käsittämättömistä syistä. Moni naispuolinen ikätoverini on menehtynyt, sairauksiin joten jos meillä miehillä on hikkoutemme tai sairautemme miksi siitä lähdetään herjaamaan ja syyllistämään?
        Lopultakin jokaiselle syntyneelle on kuolema varma. turha intoilla katoavan nykyhetken tilalla olipa millainn naarastiikeri hyvänsä omasta mielestään.

Eikös juuri tätä edellinenkin aihe ole siitä?

• Juniperus

Kaikkia noita vikojahan meissä suomalaisissa miehissä on, niin kuin kaikkien muidenkin maiden miehissä - ja naisissa.

Jatko vain ei oikein onnistunut, kun suuri naisjoukko otti lähdön tosissaan, ja niin kävi aloittajalle itselleenkin.

• Pirre*

ottana :))

• Yks täti vaan
        Pirre* kirjoitti:

ottana :))

Satun olemaan hyvän ammatin ja itsetunnon omaava SUOMALAINEN NAINEN!
        Juniperus,ottiko lopultakin pilkkasi omaan nilkkaan?

• ellumari
        Yks täti vaan kirjoitti:

Satun olemaan hyvän ammatin ja itsetunnon omaava SUOMALAINEN NAINEN!
        Juniperus,ottiko lopultakin pilkkasi omaan nilkkaan?

Aloittaja karrikoi suomalaista miestä, mihin sitten tämä Juniperus yhtyi leikillisesti tuoden vielä muutaman aloittajalta unohtuneen kansallisen uroksemme vian ja puutten esiin.
        "Uskoton impotentti" oli mielestäni huvittava ilmaisu.
        Ketju eteni, muuttuen lopulta feminismiketjuksi.
        Onhan meillä suomalaisilla naisilla hyvä, terve itsetunto. Ei sitä tarvitse huutaen kuuluttaa.
        Osoitetan se muuten.
        Huumorilla, pilke silmäkulmassa.
        Minun kokemukseni näistä miehistä on sellainen, että he haluavat suututtaa ja hermostuttaa meitä naisia aina silloin tällöin.
        Se taitaa olla sellaista pikkupoikamaista kiusan tekoa, joka ei ainakaan minua saa koskaan todella hermostumaan.

• Pirre*
        ellumari kirjoitti:

Aloittaja karrikoi suomalaista miestä, mihin sitten tämä Juniperus yhtyi leikillisesti tuoden vielä muutaman aloittajalta unohtuneen kansallisen uroksemme vian ja puutten esiin.
        "Uskoton impotentti" oli mielestäni huvittava ilmaisu.
        Ketju eteni, muuttuen lopulta feminismiketjuksi.
        Onhan meillä suomalaisilla naisilla hyvä, terve itsetunto. Ei sitä tarvitse huutaen kuuluttaa.
        Osoitetan se muuten.
        Huumorilla, pilke silmäkulmassa.
        Minun kokemukseni näistä miehistä on sellainen, että he haluavat suututtaa ja hermostuttaa meitä naisia aina silloin tällöin.
        Se taitaa olla sellaista pikkupoikamaista kiusan tekoa, joka ei ainakaan minua saa koskaan todella hermostumaan.

tuon Juniperuksen venkoilun leikiksi, juuri "pikkupoikamaiseksi kiusanteoksi" ja tahallisiksi "hengen nostattamisiksi" meille mummuille.

• Pirren ja Ellumarin
        Pirre* kirjoitti:

tuon Juniperuksen venkoilun leikiksi, juuri "pikkupoikamaiseksi kiusanteoksi" ja tahallisiksi "hengen nostattamisiksi" meille mummuille.

olevan siamilaiset kaksoset ;D

• Juniperus
        Pirre* kirjoitti:

Täti tuossa ylempänä on oikeassa: kyllä minua nyt harmittaa, kun pistivät minut matalaksi sanan säilällä.

Olihan teitä muutama, joilla taistelun tuoksinassa pysyi järki päässä ja nuttura paikoillaan, mutta johtui varmaan siitäkin, että ette olleet tulilinjalla. Keskustelun kaikkiin haaroihin en minäkään ehtinyt mukaan, kun piti välillä töitäkin tehdä. Varsinkin tuo impotenssioksa sai välillä hauskoja piirteitä.

• bmw34

Vai onko joku ex-hoito?

• Werneri

Monikaan kohta ei sovi edes tavalliseen mieheen. Yhtä hyvin moni kohta voisi sopia johonkin naiskansalaiseen. Ole vaan sinkku, jos tuommoisia luulet. Turhaan kylläkin... taitaakin "sinkkusyy" olla jokin ihan muu?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe