Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. Varon ja sovittelen itseni peiton alle.
    Hyvää Yötä.
  2. Tunnustus:Olen työnarkomaani..

Työrupeama alkoi -69.Vieraan töissä noin kahden vuoden jaksoina vuoteen -83.Työpaikan vaihto aina ilman vapaapäiviä eikä myöskään päivääkään työttömyyttä.Tämän jakson tein työtä vain rahan ansaisemistarkoituksessa ja siitä johtuen työnantaja vaihtui usein.

Vuonna -83 aloin yrittäjäksi ja työ ei enää tuntunutkaan työltä eikä päivät tylsiltä,vaikka ansiotaso putosi usean vuoden ajaksi.

Työtehtävät itsessään,kehittyminen yrittäjänä,positiivinen palaute sekä sosiaalinen arvonnousu asuinkunnassa saivat motivaation pysymään pilvissä.Tarve suurempiin ja vaativampiin projekteihin oli eteenpäinvievä ehtymättömän tuntuinen indikaattori.Raha ei niinkään ollut kiihoke toimissani vaikka talous tasapainottui ja-90 luku oli jo "väljää" aikaa eikä raha-asiat enää arkea rajoittaneet.

Työpäivät olivat 11-vuotta 7.30-21.30 ja viikonloputkin samaan tahtiin.Yksi 3.kk.sairasloma ja muutama viikon mittainen loma kotimaassa riitti vapaa-ajaksi.-94.jälkeen viikonloput lasten harrastusten parissa, kilpaurheilun merkeissä.

vuosi-98.syksyllä terveys petti niin fyysisesti kuin psyykkisesti ja sillä tiellä olen edelleen.
    Ensin omilla varoilla siesta vuosi seuraava kokonaan sairaslomalla.Sen jälkeen määräaikaiseläkkeellä ja viime kesänä sain jatkuvan sairaseläkkeen.

Nyt tämän kuuden vuoden sairastelun aikana ja varsinkin edelliskesän jälkeen olen antanut työhön palaamisen suhteen periksi enkä enää pyri aktiivisesti sitä kohden.Olen pikkuhiljaa hivuttautumassa elämää muuten sivuavaa ja henkisempää ja kiireettömämpää tulevaisuutta kohti.
  3. Mihis Rudin huumorintaju katos siis ihan oikeesti.

Roolin vaihdosta:Sinun käsityksesi mukaan paskanjauhamien on huuliveikko sanan synonyymi.Voitko perustella niin että ymmärtäisin.Huuliveikoksi meidän roolien vaihdossa ei kummastakaan ole,enkä itse edes vähäisimmässäkään määrin kuvitellut olevani.

Historiaa ja Faktaa.Meidän ensimmäiset kirjoitukset tämän ketjun puitteissa.Oma avaus: "MIkäpä siinä. nehän ovat aivan hyvä ratkaisu esim.trets-housujen kanssa ei näy pikkuhousujen "rajoja".Eikähän niiden käyttöön mitään yläikärajaa tai edes suositusta ole olemassa.
    ps.Olet täysi-ikäinen,joten voit elää omien mieltymien mukaan,etkä varmasti ainoa stringien käyttöä suunnitteleva aikuinen."

Rudin ensimmäinen kirjoitus ketjuun:"ookko muuten... ..ikinä kokeillu semmoista ettet kirjoittaisikaan kaikkea mitä tulee mieleen...
    Tamppoonit pervoa?Mutta eihän niitä hei oo pakko syödä?Hip-hei!"

Lohdutukseksi Rudille:En ole käynyt Mensan jäsenyyteen oikeuttavassa testissä,mutta erään yleisen oppilaitoksen päästötodistuksen kaikkien aineiden keskiarvo-ennätyksen olen omistanut ainakin vuoteen 1980 asti.ko.koulu perustettu vuonna 1954.Sen jälkeistä tilannetta en tiedä. Lisäksi olen eräässä kilpailussa vuonna 1974 ollut Suomen mestari.Nämä voin todistaa jos epäilet.Mutta se oli kauan sitten ja nykyisin enää varjo entisestä niin fyysisesti kuin psyykkisesti,jos se Rudia jotenkin lohduttais.

Jk.kirjoituksiini voit toki kommentteja heittää ja saatan minäkin kirjoituksiasi kommentoida,mutta luvata voin omalta puoleltani niiden rajoittuvan vain koskemaan argumentteja ko.tekstiin ja vastineitteni lukumäärän suhteen, malliin 1), 1+1), kork.1+2) kpl.

Tällä erää tähän aiheeseen viimeiseni!
  4. Kyllä varmasti olen päässyt jyvälle,...mutta eihän muutamasta jyväsestä paljon mihinkään ole ajatellen jotain kylläiseksi tuloa.

Sepäs se,dorkahan tässä ollaan ,kun en kommenttias oiken syvällisesti ymmärtänyt.Ja vielä tähänkään hassunhauskaan huumoriin,minusta ja vaimostani,en oikein tiedä teidän mieltymystänne.(lue Kenen,"meidän", edustajana esiinnnyt,koska en ole saanut muilta henkilöiltä "hassunhauskasta huumorista"muuta palautetta).Oletko taipuvainen yleistämään muutkin nerokkaat "nurkantakaa"aatelmasi epäitsekkäästi kaikkien hyväksi ja vielä aivan pyyteettömästi.Antidorka, HIENO mies OLET ainakin itsesi ja varmasti monien muidenkin silmissä.Minä vielä olen kyllä hieman oppositiossa siitä mielipiteestä ja varsinkin näiden kommenttiesi jälkeen.
    Pyydä vain sp.stä yksityiskohtaisempaa tietotaitoa miehen ja naisen välisestä kanssakäymisestä meidän liitossa,joka edelleen kukoistaa niin,että siitä riittää ylikin ja annettavaksi myös vaikkapa tyhjännaurajille.Ne niitä todellisia uroita ovatkin, vaikkei niistä koskaan miehiä tulisikaan.(Vanha sananparsi;ja samalla rautalanka).

Vieläkös näin jukisesti nokittelemme vai annetaanko olla? minulle molempi parempi.

jk.asiathan vaan.... ..... .. ........!

Hyvää älyllistä keskustelu vuotta toivottaen EMW.