Naisella Valta.

Miss kultahelmi

Meillä naisilla on suuri valta miehiin nähden. Miehiä on niin helppo höynäyttää, ne uskovat lähestulkoon kaiken mitä nainen heille visertää.

133

3770

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss kultahelmi

ole kertonut koko totuutta omista asioistani. Kun olen todennut sen että kun vähän viilaa linssiin niin asiat sujuvat paljon paremmin miehen kanssa.

• Miss kultahelmi

kampaamolaskut olivat aina puolta pienempiä, muuten olisi tullut kinaa kalliista maksuista. Nyt ei tullut, mies oli tyytyväinen kun pääsin niin halvalla.

• Eikö sinusta tunnu pahalta valehdella miehellesi?
        Tunnetko voivasi luottaa toiseen, kun itse valehtelet?
        Millaisissa asioissa on sopivaa valehdella?
        Kuka päättää missä kulkee raja?
        Olisiko tässä yksi syy siihen, että ihmiset niin usein epäilevät toisiaan?

Äitini ikäluokassa oli varsin tavallista sanoa: "Hyvältä mieheltä pitää peittää yksi silmä ja pahalta molemmat." Samalla sitten vaadittiin lapsilta ehdotonta rehellisyyttä ja varoitettiin kertomasta isälle totuutta, esim. vaatteen hinnasta tms. Jo lapsena ihmettelin asiaa ja päätin, etten itse ryhtyisi koskaan vastaavalla tavalla valehtelemaan.

Olen pysynyt päätöksessäni ja tyytyväinen siihen. Ei tarvitse pelätä jäävänsä kiinni typeristä valheista, eikä keksiä uusia edellisten peittelemiseksi. Taitaisin olla liian laiskakin ryhtyäkseni moiseen puuhaan.

Arvostan sitä, että läheiseni pitävät kiinni yhteisestä sopimuksesta: Aina voi kieltäytyä vastaamasta esitettyyn kysymykseen, mutta jos vastaa vastaus on rehellinen.

• Juntti
        optimisti-orvokki kirjoitti:

Eikö sinusta tunnu pahalta valehdella miehellesi?
        Tunnetko voivasi luottaa toiseen, kun itse valehtelet?
        Millaisissa asioissa on sopivaa valehdella?
        Kuka päättää missä kulkee raja?
        Olisiko tässä yksi syy siihen, että ihmiset niin usein epäilevät toisiaan?

Äitini ikäluokassa oli varsin tavallista sanoa: "Hyvältä mieheltä pitää peittää yksi silmä ja pahalta molemmat." Samalla sitten vaadittiin lapsilta ehdotonta rehellisyyttä ja varoitettiin kertomasta isälle totuutta, esim. vaatteen hinnasta tms. Jo lapsena ihmettelin asiaa ja päätin, etten itse ryhtyisi koskaan vastaavalla tavalla valehtelemaan.

Olen pysynyt päätöksessäni ja tyytyväinen siihen. Ei tarvitse pelätä jäävänsä kiinni typeristä valheista, eikä keksiä uusia edellisten peittelemiseksi. Taitaisin olla liian laiskakin ryhtyäkseni moiseen puuhaan.

Arvostan sitä, että läheiseni pitävät kiinni yhteisestä sopimuksesta: Aina voi kieltäytyä vastaamasta esitettyyn kysymykseen, mutta jos vastaa vastaus on rehellinen.

Vai miksi ei ole varaa maksaa itse kampaamolaskujaan?

• Miss kultahelmi
        Juntti kirjoitti:

Vai miksi ei ole varaa maksaa itse kampaamolaskujaan?

kyse ei siis edelleenkään ole minusta kuten asian ilmaisin ja toiseksi.. kotirouva ei saa mistään palkkaa, niin että tiedoksi jos et vielä sitä tiedä.

• Juntti
        Miss kultahelmi kirjoitti:

kyse ei siis edelleenkään ole minusta kuten asian ilmaisin ja toiseksi.. kotirouva ei saa mistään palkkaa, niin että tiedoksi jos et vielä sitä tiedä.

Ja MIKSI nainen 2005 ON kotirouva,miksei kehitä itseään sensijaan?

• Miss kultahelmi
        Juntti kirjoitti:

Ja MIKSI nainen 2005 ON kotirouva,miksei kehitä itseään sensijaan?

puhuin entisestä pomostani(naispuolinen) josta sittemmin tuli kotirouva. Tapaus on kahdenkymmenen vuoden takaa.

• Irma

puhuin entisestä pomostani(naispuolinen) josta sittemmin tuli kotirouva. Tapaus on kahdenkymmenen vuoden takaa.

Jos noinkin korkeassa asemassa oli ollut niin varmaan olisi löytänyt työtä,sitäpaitsi tuskin naispuolinen ex-POMO alentuisi valehtelemaan miehelleen saadakseen taskurahaa?

• miss kultahelmi
        Irma kirjoitti:

Jos noinkin korkeassa asemassa oli ollut niin varmaan olisi löytänyt työtä,sitäpaitsi tuskin naispuolinen ex-POMO alentuisi valehtelemaan miehelleen saadakseen taskurahaa?

uskonkappale olekaan, kunhan sen kerroin.
        Nainen kun sai lapsen niin jäi kotiin .PISTE.

• Irma
        miss kultahelmi kirjoitti:

uskonkappale olekaan, kunhan sen kerroin.
        Nainen kun sai lapsen niin jäi kotiin .PISTE.

Vieläkö hän sitä imettää?

• miss kultahelmi
        Irma kirjoitti:

Vieläkö hän sitä imettää?

viime viikolla tapahtuneesta... missä teidän aivot sijaitsee, korvassako.

• Irma

viime viikolla tapahtuneesta... missä teidän aivot sijaitsee, korvassako.

Aloituksestasi päätellen tämä tapahtuu nykyajassa! Miksi kaivelet siis täällä 20wee vanhoja YSTÄVÄTTÄRESI (?) kokemuksia?

• Stiller

...vähän visertäisit. Katsotaan sitten.

• Miss kultahelmi

olet ihana kultainen suloinen mies, rakastan sinua valtavasti ja olen ikävöinyt sinua kun en ole pitkään aikaan kuullut mitään. Haluatko runon ihanasta itsestäsi.

• Stiller

olet ihana kultainen suloinen mies, rakastan sinua valtavasti ja olen ikävöinyt sinua kun en ole pitkään aikaan kuullut mitään. Haluatko runon ihanasta itsestäsi.

Sieltähän sitä viserrystä jo tulee. Ja pitäisi uskoa tuohon? Kultainen, suloinen, rakastat valtavasti, ikävöit...etkä ole nähnyt minusta kuin muutaman kirjaimen silloin tällöin. So sweet.

• Miss kultahelmi
        Stiller kirjoitti:

Sieltähän sitä viserrystä jo tulee. Ja pitäisi uskoa tuohon? Kultainen, suloinen, rakastat valtavasti, ikävöit...etkä ole nähnyt minusta kuin muutaman kirjaimen silloin tällöin. So sweet.

totta puhuin. Mitäs jos tavattaisiin................ ups.... eihän sinulla vaan ole partaa ?

• Stiller

totta puhuin. Mitäs jos tavattaisiin................ ups.... eihän sinulla vaan ole partaa ?

Ajanko vai kasvatanko parran?

• HÖLMÖT!!
        Stiller kirjoitti:

Ajanko vai kasvatanko parran?

NtiKulta taitaakin olla eräs Tampereella asuva sairaseläkeläinen vanhapiika joka ennen piti deittailuhoviaan Jippiin julkkkisjuorupalstalla?

• Miss kultahelmi
        HÖLMÖT!! kirjoitti:

NtiKulta taitaakin olla eräs Tampereella asuva sairaseläkeläinen vanhapiika joka ennen piti deittailuhoviaan Jippiin julkkkisjuorupalstalla?

hämeenlinnasta kunm ollaan. niin että nääs nääs vaan.

• HÖLMÖT!!

Siis muu piti paikkaansa,sairaseläkkellä oleva vanhapiika?

• HEHHEHHEH

Naurettava tyhmä ja itseään täynnä,istuu Emiliassa miesten siivellä jatkuvasti!

• Juntti

Olet moraaliton ja ilman omaatuntoa!

• Miss kultahelmi

en todellakaan ole moraaliton enkä ilman omaatuntoa, sinä itsekin olet valehdellut joskus puolisollesi/ystävällesi. Tunnusta vaan, kaikki valehtelevat mutta vain rohkeat uskaltavat sen tunnustaa.

• Juntti

en todellakaan ole moraaliton enkä ilman omaatuntoa, sinä itsekin olet valehdellut joskus puolisollesi/ystävällesi. Tunnusta vaan, kaikki valehtelevat mutta vain rohkeat uskaltavat sen tunnustaa.

Ainakin se kuvan saa alkuviestistäsi?
        Olen sitäpaitsi poikamies,ei tarvitse pettää eikä valehdella lenellekään!

• Miss kultahelmi

Stiller.

Maailmassa on eräs ihana mies kulta,
      hän saa suukkoja suloisia multa.
      Stiller, hän tuota nimimerkkiä kantaa,
      ja aina mulle hyvää palautetta antaa.

Olen ehkä rakastunut ihastunut, niin luulen,
      ja sydämessäni hänen äänensä kuulen.
      Oi Stiller, ihanin mies, naisten rakkauden kohde,
      sinussa hehkuu palaa hyvän tuulen hohde.

• Stiller

...pakko...pakko...
        heltyä ja antaa kasiplussa. Tai 8 ja puoli, teit runon niin nopeasti.

Vähän kriittisempi ja ei aivan noin ylimakea se olisi saanut olla - nyt tuntuu kuin olisin hunajassa, valuvaa ja tahmeaa, pelko mehiläisten tulosta vaivaa.
        Tartuntapintaa on vain tuossa makeassa.

Kiitos tuosta. Kyllä viserrys menee aina perille, jollain tavalla.

*printtaa*

• HÖLMÖT!!

Taidat olla itse myös Stiller,ei noin hölmöä miestä voi olla!

• Ihana miesi
      • Miss kultahelmi

Onpa sinulla ruma osoite, hyh, ei sivistynyt nainen kirjoittele noin rumaan osoitteeseen. ###

• Juntti

Onpa sinulla ruma osoite, hyh, ei sivistynyt nainen kirjoittele noin rumaan osoitteeseen. ###

Mutta sinä ehkä?Haluathan tätäkin miestä käyttää hyväksesi ja lannistaa?

• Miss kultahelmi

elikkä tällä viiskymppisten sivuilla on paljon mukavia miehiä, sen tunnustan.

• plunger

Kiitos tunnustus-sanoista (vaikka eivät koske minua). Omasta puolesta jatkan, että paljon tuntuu olevan mukavia naisia myös. En sitten tiedä ovat höynäyttäviä naisia vai vilkuttavia vai tavallisia suomalaisia.

• HÖLMÖT!!

ÖÖNÖ!

• Pirre*

muuta viserrä..

• Miss kultahelmi

eräs tuttava varasti vähitellen miehensä lompsasta rahaa aikoinaan. ensiksi hän otti 5 mk viikon kuluttua 10 mk jne.. aina vitosella lisää eikä mies huomannut satasen hävittyäkään vielä mitään. Näin vaimo sai vähän omaa käyttörahaa kotirouva kun oli.

• Irma

Ei normaali nainen olisi moiseen alentavaan kohteluun alunperinkään suostunut,rahat puoliksi avioliitossa!

• Pirre*

mies ollu...

On olemassa sanonta "puhkaise hyvältä mieheltä yksi silmä ja pahalta molemmat"...

• HÖLMÖT!!

Fiksu nainen tienaa itse niin paljon ettei tarvitse alentua ruikuttamaan tai varastamaan mieheltään taskurahaa!

• plunger
        HÖLMÖT!! kirjoitti:

Fiksu nainen tienaa itse niin paljon ettei tarvitse alentua ruikuttamaan tai varastamaan mieheltään taskurahaa!

Fiksu nainen saa tavallisesti huonon palkan, vähemmän kuin hömö mies. Fiksu nainen joutuu tulemaan toimeen pikkurahalla, ellei saa apua mieheltä. Fiksu ei joudu ruikuttamaan, ei varastamaan. Fiksulle mies mielellään antaa.

• miss kultahelmi
        HÖLMÖT!! kirjoitti:

minusta vaan eräästä tuttavastani, joka oli pomona eräässä textiilitehtaassa, mutta sitten myöh. kotirouva.

• Juntti
        plunger kirjoitti:

Fiksu nainen saa tavallisesti huonon palkan, vähemmän kuin hömö mies. Fiksu nainen joutuu tulemaan toimeen pikkurahalla, ellei saa apua mieheltä. Fiksu ei joudu ruikuttamaan, ei varastamaan. Fiksulle mies mielellään antaa.

Eivätkö avioparin varat ole yhteisiä?

• HÖLMÖT!!

minusta vaan eräästä tuttavastani, joka oli pomona eräässä textiilitehtaassa, mutta sitten myöh. kotirouva.

Tyyppisesi naisen (?) "ystävättärille" aina sattuu ja tapahtuu ;D

• plunger
        Juntti kirjoitti:

Eivätkö avioparin varat ole yhteisiä?

Avo/avioparin rahat normaalisti ovat yhteiset, mutta jos toinen (tavallisesti mies) ansaitsee enemmän, tasinko on 'antamista'. Eikö?

On sitten myös pareja, joissa kummallakin on oma kukkaro. Jopa kun yhteiselle matkalle lähdetään,
        kumpikin varustaa itsen matkakassan omasta palkasta. Ei kovin tavallista, mutta totta!

• Olavi
        plunger kirjoitti:

Avo/avioparin rahat normaalisti ovat yhteiset, mutta jos toinen (tavallisesti mies) ansaitsee enemmän, tasinko on 'antamista'. Eikö?

On sitten myös pareja, joissa kummallakin on oma kukkaro. Jopa kun yhteiselle matkalle lähdetään,
        kumpikin varustaa itsen matkakassan omasta palkasta. Ei kovin tavallista, mutta totta!

Jos on kotirouva niin silloin ovat MIEHEN rahat yhteisiä!

• Miss kultahelmi

Tyypillinen "nettikuningatar",itse asiassa sairaseläkelainen ja ylipainoinen lähiövalas!

• Miss kultahekmi

joka kirjoittelet nimi´merkilläni...

• HÖLMÖT!!
        Miss kultahekmi kirjoitti:

joka kirjoittelet nimi´merkilläni...

En alentuisi kirjoittamaan NEITINÄ!

• Ihmisten joukossa on sekä höynäyttäjiä että höynäytettäviä, eikä sukupuolella ole mielestäni sen asian kanssa mitään tekemistä.

Ketkäs niitä "Auervaaroja" uskoivat ja heille heille rahansa ja rakkautensa tuhlasivat?

Itse en ole tähään ikääni mennessä ketään höynäyttänyt, enkä tietenkään toivo tulevani höynäytetyksikään. Haluan kuitenkin pitää kiinni uskostani hyvään ihmisessä ja otan mieluummin riskin tulla höynäytetyksi kuin ryhdyn katkeraksi epäilijäksi.

Onhan meillä hyvä vaihtoehto: Ryhdytään kaikki rehellisiksi - ja maailmakin paranee!

• Juntti

Nämä höynäyttäjät vetävät lopuksi lyhyemmän korren!

• Miss kultahelmi

parane vaan pahenee... Otetaanpa pari esimerkkiä.
        Sanot miehellesi/vaimollesi aamulla kun hän herää tukka pystyssä .. oletpa ihan röllipeikön näköinen. Sanot tietenkin näin kun olet rehellinen.
        Naapurillesi sanot rehellisesti kun hänet tapaat... kylläpä piditkin kamalaa meteliä eilen, laitan sinusta isännöitsijälle kantelun.
        Tuttavallesi sanot rehellisesti... kylläpä sinulla onkin reikäiset hampaat, koska viimeksi olet käynyt hammaslääkärissä.
        Bussissa haisevalle kanssamatkustajalle sanot rehellisesti, haiset kuin hyeena, koska olet viimeksi käynyt suihkussa.
        Varkaalle(ehkä huumeveikko) tavaratalossa sanot näin, kun rehellinen olet,, tsop tsop.. ei saa varastaa, menen kertomaan vartijalle.
        Niin että tässä muutama rehellisyydestä kertova esimerkki.
        Jos muistatte, kertokaa lisää mielenkiintoisia esimerkkejä miten rehellisen ihmisen tulee käyttäytyä.

• Juntti

Sanot miehellesi/vaimollesi aamulla kun hän herää tukka pystyssä .. oletpa ihan röllipeikön näköinen. Sanot tietenkin näin kun olet rehellinen.
        Naapurillesi sanot rehellisesti kun hänet tapaat... kylläpä piditkin kamalaa meteliä eilen, laitan sinusta isännöitsijälle kantelun.
        Tuttavallesi sanot rehellisesti... kylläpä sinulla onkin reikäiset hampaat, koska viimeksi olet käynyt hammaslääkärissä.
        Bussissa haisevalle kanssamatkustajalle sanot rehellisesti, haiset kuin hyeena, koska olet viimeksi käynyt suihkussa.
        Varkaalle(ehkä huumeveikko) tavaratalossa sanot näin, kun rehellinen olet,, tsop tsop.. ei saa varastaa, menen kertomaan vartijalle.
        Jos muistatte, kertokaa lisää mielenkiintoisia esimerkkejä miten rehellisen ihmisen tulee käyttäytyä.

Kyllä nuo mainitsemasi asiat voi sanoa,tosin puhua hieman eri muodoissa noista asioista asianomaisten kanssa,en näe siinä mitään vaikeuksia!

• taika

kerrankin missiltä. Kuka siitä hyötyy, jos sanomme epämiellyttäviä totuuksia lähimmäisillemme? Taitaa tuollainen "rehellisyys" olla vain meidän suomalaisten ikioma tapa.

• Arska
        taika kirjoitti:

kerrankin missiltä. Kuka siitä hyötyy, jos sanomme epämiellyttäviä totuuksia lähimmäisillemme? Taitaa tuollainen "rehellisyys" olla vain meidän suomalaisten ikioma tapa.

Ei rehellisyys ole yhtä kuin törkeyksien lateleminen oudoille ihmisille. Minun naisystäväni ei loukkannu, vaikka sanon häntä aamulla Röllin näköiseksi, sillä hän on fiksu nainen eikä hänen itsetuntonsa ole sen varassa, että tukka on laitettu.

• Irma
        Arska kirjoitti:

Ei rehellisyys ole yhtä kuin törkeyksien lateleminen oudoille ihmisille. Minun naisystäväni ei loukkannu, vaikka sanon häntä aamulla Röllin näköiseksi, sillä hän on fiksu nainen eikä hänen itsetuntonsa ole sen varassa, että tukka on laitettu.

Ei nyt tietenkään kukaan mene sanomaan naapurilleen että hänen hampaansa ovat kamlat jos ei ole hyvä ystävä!Mutta ystävälle pitää voida myös puhua tällaisistakin asioista,tosin ei vihamilelisessä tai alentavassa mielessä vaan antaa hänen ymmärtää että tarkoitat hänen parastaan ja tuet häntä!
        Ja ennenkaikke oman kumppaninkanssa PITÄÄ VOIDA OUHUA KAIKESTA,muutenhan suhde olisi hyvin pinnallinen ja valheellinen,älkää noudattako Miss kultahelmen neuvoja,olkaa rehellisiä toisillenne!

• Miss kultahelmi kirjoitti:

EI pidä paikkansa! Et voi tosissasi ajatella, että rehellisen ihmisen olisi pakkoa laukoa kaikkia mahdollisia ilkeyksiä ääneen. Ei rehellisen tarvitse olla ilkeä! Ei ole pakko sanoa mitään, ellei ole jotain hyvää sanottavaa.

Kuka pyytää antamaan kommentteja ulkonäöstään heti silmät avattuaan? (Sitäpaitsi minusta röllipeikko on suloinen.) Rehellinen voisi sanoa miehelle/vaimolle esimerkiksi, että on ihanaa herätä vieressäsi... ja (esimerkiksi jos henki haisee pahalle) mennäänkö pesemään hampaat... tms.

Minun ei ole ollenkaan vaikea löytää läheisilleni jotain hyvää sanottavaa, ellen löydä, ei minun aina ole pakko sanoa mitään.

Naapurille toivottaisin hyvää huomenta ja kysyisin jotain juhlista. Voisin ehkä todeta, että arvostan sitä, ettei heiltä usein kuulu samanlaista meteliä. - Vaikeastakin asiasta voi keskustella kohteliaasti ja rehellisesti myös valehtelematta.

Jos hyvällä tuttavallani olisi hammasongelmia, voisin hyvinkin sanoa olevani hänen terveydestään huolissani (jos olisin) ja suositella hammaslääkäriä. Muuten en keksi mitään syytä ryhtyä arvostelemaan ihmisiä.

Bussissa siirtyisin pois haisulin läheltä. En ymmärrä taaskaan, miksi häntä pitäisi ääneen arvostella.

Jos varas olisi nuori, saattaisin tilanteesta riippuen ryhtyäkin keskustelemaan hänen kanssaan tai alkaa näkyvästi seurata hänen puuhiaan, jolloin hän todennäköisesti siirtyisi muualle tai voisin joissain tapauksissa ilmoittaa henkilökunnalle asiasta.

Hyvät tavat ja rehellisyys eivät sulje pois toisiaan.

Kerropa sinä, miten valehteleva ihminen toimii esittämissäsi tilanteissa!

• Irma

EI pidä paikkansa! Et voi tosissasi ajatella, että rehellisen ihmisen olisi pakkoa laukoa kaikkia mahdollisia ilkeyksiä ääneen. Ei rehellisen tarvitse olla ilkeä! Ei ole pakko sanoa mitään, ellei ole jotain hyvää sanottavaa.

Kuka pyytää antamaan kommentteja ulkonäöstään heti silmät avattuaan? (Sitäpaitsi minusta röllipeikko on suloinen.) Rehellinen voisi sanoa miehelle/vaimolle esimerkiksi, että on ihanaa herätä vieressäsi... ja (esimerkiksi jos henki haisee pahalle) mennäänkö pesemään hampaat... tms.

Minun ei ole ollenkaan vaikea löytää läheisilleni jotain hyvää sanottavaa, ellen löydä, ei minun aina ole pakko sanoa mitään.

Naapurille toivottaisin hyvää huomenta ja kysyisin jotain juhlista. Voisin ehkä todeta, että arvostan sitä, ettei heiltä usein kuulu samanlaista meteliä. - Vaikeastakin asiasta voi keskustella kohteliaasti ja rehellisesti myös valehtelematta.

Jos hyvällä tuttavallani olisi hammasongelmia, voisin hyvinkin sanoa olevani hänen terveydestään huolissani (jos olisin) ja suositella hammaslääkäriä. Muuten en keksi mitään syytä ryhtyä arvostelemaan ihmisiä.

Bussissa siirtyisin pois haisulin läheltä. En ymmärrä taaskaan, miksi häntä pitäisi ääneen arvostella.

Jos varas olisi nuori, saattaisin tilanteesta riippuen ryhtyäkin keskustelemaan hänen kanssaan tai alkaa näkyvästi seurata hänen puuhiaan, jolloin hän todennäköisesti siirtyisi muualle tai voisin joissain tapauksissa ilmoittaa henkilökunnalle asiasta.

Voi vain ihmetellä kotikasvatusta?

• optimisti-orvokki kirjoitti:

O-O:n Viesti hipoo täydellistä.On omaan mielipiteeseen hienot ja asialliset perustelut.

Ei yleistä,ei loukkaa ja on selkeää ja ymmärrettävää elävää tekstiä.Hyvä,Hyvä...!

• Werneri

Eipä ole ihme, että täällä monet naiset valittavat. Miehet eivät ole kiinnostuneita tai eivät kauaa viihdy. Olisikohan tässä jotakin...

• Miss kultahelmi

Kuinka moni nainen teistä on teeskennellyt esim. orgasmia ??? eikö se sitten ole ollenkaan valehtelemista miehille, sitä kysyn kun tiedän että valtaosa tilastojen mukaan teeskentelee sängyssä.

• Miss kultahelmi

entäs naiset ne päänsäryt... kun mies lähestyy rakasteluaikeissa.... ovatko rehellistä puhetta, sitä kysyn. Ollaanpa edes kerran rehellisiä vaikka muuten valehdeltaisiinkin.

• Juntti

entäs naiset ne päänsäryt... kun mies lähestyy rakasteluaikeissa.... ovatko rehellistä puhetta, sitä kysyn. Ollaanpa edes kerran rehellisiä vaikka muuten valehdeltaisiinkin.

Sanoisi suoraan ettei kiinnosta ja puhuttaisiin keskenään MIKSI?

• HÖLMÖT!!

Miehesi taas varmaan maksaa kampaajan kun teeskentelit?

• Irma

En ole koskaan elämäsässni potenut "päänsärkyä" sen paremmin sängyssä kuin muuallakaan!

• miss kultahelmi
        Irma kirjoitti:

En ole koskaan elämäsässni potenut "päänsärkyä" sen paremmin sängyssä kuin muuallakaan!

niin että korvat heiluu. Eikö poskia ollenkaan ala punottamaan....valehtelu.

• Miss kultahelmi
        HÖLMÖT!! kirjoitti:

Miehesi taas varmaan maksaa kampaajan kun teeskentelit?

mitä sitä nyt vanhaa kamua kainalossaan.... viiskymppistä.

• Olavi

Katoaa hetkessä jos mies lupaa esimerkiksi uuden turkin?

• Irma

Sellaisiin tilanteisiin olen katsos vain joutunut itse valitsemieni miesten kanssa silloin kun minua ne leikit ovat huvittaneet! Tai onhan valinta ollut molemminpuolistakin!

• miss kultahelmi
        Olavi kirjoitti:

Katoaa hetkessä jos mies lupaa esimerkiksi uuden turkin?

se kaikilla naisilla katoaa.
        Onko olavi kenties koskaan joutunut tilanteeseen että nainen potee pään tai muun elimen särkyä juuri silloin kun pitäisi ryhtyä sänkyhommiin. Nämä naiset kun tällä palstalla eivät kuulemma ole koskaan teeskennelleet orgasmiakaan....

• Olavi

Onko olavi kenties koskaan joutunut tilanteeseen että nainen potee pään tai muun elimen särkyä juuri silloin kun pitäisi ryhtyä sänkyhommiin. Nämä naiset kun tällä palstalla eivät kuulemma ole koskaan teeskennelleet orgasmiakaan....

Sen paremmin vaimoani kuin aikaisemmin morsiantani(sama henkilö)

• Olavi

Täällähän meidän kaikkien pitäisi olla 50 ?

• miss kultahelmi
        Olavi kirjoitti:

Sen paremmin vaimoani kuin aikaisemmin morsiantani(sama henkilö)

pakottamisesta vaan naisen päänsärystä, ymmärsitkö.....

• miss kultahelmi
        Olavi kirjoitti:

kohta 52 joten katson oikeudekseni olla täällä. Alkoiko aihe jo liikaa polttamaan......

• Olavi

pakottamisesta vaan naisen päänsärystä, ymmärsitkö.....

"Päänsärky" tai päänsärky niin meillä on puhuttu asiasta!

• Olavi
        Olavi kirjoitti:

Ei kyllä ihmekäään!

• Arska

Nimittäin teille, jotka annatte rahasta.

• Olavi
        Arska kirjoitti:

Nimittäin teille, jotka annatte rahasta.

Siis Miss K:n mielestä omalle miehelleen voi teeskennellä rahan takia,silloinhan ei ole parempi kuin maksullinen nainen!

• Kyse on yhteisestä asiasta ja yhteisestä kokemuksesta, miksi ihmeessä naisen pitäisi valehdella miehelleen. Tämän ikäluokan mies taatusti tietää, että hän voi tuottaa naiselleen iloa ja nautintoa, vaikkei naisensa joka kerran saisikaan orgasmia. Voihan lämpöä ja läheisyyttä antaa niin monella tavalla ja monella tasolla.
        Sekä suorituspaineet että valehteleminen näin intiimillä alueella kuulostaisi minusta tosi pahalta - ja vielä tässä iässä.

Miten käy sitten niitten siskojen, jotka eivät koskaan ole kokeneet orgasmia? Pitäisikö heidänkin valehdella - ja jäädä kokonaan ilman?

• Miss kultahelmi kirjoitti:

paranee vaan vuosien myötä!

Erityisesti epärehelliset taitavat olla usein myös tietämättömiä!

PS: Kiitos piristävästä keskustelusta! ;))

• miss kultahelmi
        Olavi kirjoitti:

Siis Miss K:n mielestä omalle miehelleen voi teeskennellä rahan takia,silloinhan ei ole parempi kuin maksullinen nainen!

kaikki kotirouvat ovatkin maksullisia, miehen pussista eletään ja hummataan.
        Ja voi teitä nyherömiehiä kun ette huomaa kuinka teitä vedetään linssiin, mutta sehän onkin meidän naisten salaisuus.

• Arska

kaikki kotirouvat ovatkin maksullisia, miehen pussista eletään ja hummataan.
        Ja voi teitä nyherömiehiä kun ette huomaa kuinka teitä vedetään linssiin, mutta sehän onkin meidän naisten salaisuus.

Vain ne, jotka antavat rahasta tai tavarasta. Osa tekee kotona töitä, ja ansaitsee sillä tavoin.

• miss kultahelmi
        Arska kirjoitti:

Vain ne, jotka antavat rahasta tai tavarasta. Osa tekee kotona töitä, ja ansaitsee sillä tavoin.

varsinaisesti kotirouva...

• Arska

Olen aina luullut, että kotirouvat tekevät kotonaan muutakin kuin makaavat jalat levällään. En puhunut miljonäärien rouvista, joilla on kodinhoitajat...

• Olavi
        Arska kirjoitti:

Siis useimmat kotirouvat eivät muka tekisi kotona mitään?

• Olavi

Millainen on EI-varsinainen kotirouva?

• Miss kultahelmi

hiljaista kun alettiin puhumaan sexistä. Taitavat monet naiset nyt kokea omantunnontuskia kun on tullut valehdeltua sänkyasioissa. Voi voi sentään.

• Miss kultahelmi

joten tiedän voittaneeni kisan ja näin ollen jätän teidät omaan "rehellisyyteenne"
        Kiitos seurasta.

• Juntti

joten tiedän voittaneeni kisan ja näin ollen jätän teidät omaan "rehellisyyteenne"
        Kiitos seurasta.

Kaikki eivät puhu seksiasioistaan muille kuin kumppanilleen,katsos on hienojakin "neitejä" ja rouviakin!

• HÖLMÖT!!

Kiitos seurasta.

Naisparka (jos nyt edes olet nainen?)

• Irma

Ethän itsekään vastaa sinulle osoitettuihin kysymyksiin vaikka aloitit aiheen!

• Olavi

Ei täällä seksistä aloituksessakaan puhuttu!

• !!!!!

on vaarallinen ase sellaisella joka sitä ei osaa oikein käyttää.
      Miksi puolisoaan vastaan täytyis koskaan käyttää valtaa tai valehdella???

• Rudi

..että suurimmassa osassa avioliitoista on käynnissä rankka valtataistelu, tai jos ei,sitten se on jo käyty aiemmin.

• Irma
        Rudi kirjoitti:

..että suurimmassa osassa avioliitoista on käynnissä rankka valtataistelu, tai jos ei,sitten se on jo käyty aiemmin.

Avio/avoliitossa pitäisi vallita keskinäinen luottamus!

• Rudi
        Irma kirjoitti:

Avio/avoliitossa pitäisi vallita keskinäinen luottamus!

joissain tapauksissa voi olla..mut toisaalta luottamus ja valtataistelu on kyllä eri asioita.

• Rudi kirjoitti:

Miten sellaista tilannetta voi kutsua avioliitoksi.Tasa-arvo puolisoiden välillä pitää mimenomaan määräytyä omien tekojen itsemääräämisen kautta.Eturistiriidat ratkeavat ei valtaan perustuen,vaan vapaaehtoiseen hyvään tahtoon jomman kumman puolison taholta.

Uskon pikemminkin että suuressa osassa avioeroja kyse on valtataistelusta johtuvaa ja "keskiverto"avioliitoissa tasa-arvo on kantava voima.

• Miss kultahelmi

Tiedän monia jotka hakevat valheen varjolla mm. sairauslomaa, siis valehtelevat lääkärille olevansa kovinkin kipeitä. Selkä on kuulemma oikein hyvä sairausloman aihe, siitä kun kuulemma valittaa niin saa ainakin viikon varmasti.
      PS. itse en ole koskaan ollut sairauslomalla. Tämä tiedoksi niille jotka nyt kiihtyvät/luulevat että itse käytän tuota taktiikkaa. On vaan niin että ihmiset eivät pidä lääkärille valehtelemista valehteluna.

• plunger

Onko Sinusta niin, että nainen saa helpommin sairausloman jos vetoaa kipeään selkään? Siis että nainen käyttää valtaa lääkäriin, joka on uskossa että nainen on heikkompi ja hauras miehen verrattuna. Se ainakin on tosi, että ei löydös kipeästä selästä ole niin helppo kuin flu tai muu päälle näkyvä tai laboratoriokokeilla todettava. Sen tekosyyn avulla voi metsästää monta viikkoa sairauslomaa, jos omatunto sietää. Naisetko?

• Irma

Ei lääkärille valehtelemisella ole mitään tekemistä siinä että sinä rohkaiset vaimoa valehtelemaan ja varastamaan mieheltään!

• Olavi
        plunger kirjoitti:

Onko Sinusta niin, että nainen saa helpommin sairausloman jos vetoaa kipeään selkään? Siis että nainen käyttää valtaa lääkäriin, joka on uskossa että nainen on heikkompi ja hauras miehen verrattuna. Se ainakin on tosi, että ei löydös kipeästä selästä ole niin helppo kuin flu tai muu päälle näkyvä tai laboratoriokokeilla todettava. Sen tekosyyn avulla voi metsästää monta viikkoa sairauslomaa, jos omatunto sietää. Naisetko?

Kultahelmi tuomitsee lääkärille valehtelemisen mutta rohkaisee naisia valehtelemaan omalle miehelleen?

• miss kultahelmi
        Olavi kirjoitti:

Kultahelmi tuomitsee lääkärille valehtelemisen mutta rohkaisee naisia valehtelemaan omalle miehelleen?

valehtelee lääkärille kun puolustelee itseään...... joopa joo....

• miss kultahelmi
        Irma kirjoitti:

Ei lääkärille valehtelemisella ole mitään tekemistä siinä että sinä rohkaiset vaimoa valehtelemaan ja varastamaan mieheltään!

te rehelliset... ette siis koskaan ole valehdelleet lääkärille !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Olavi

valehtelee lääkärille kun puolustelee itseään...... joopa joo....

EN ole koskaan sairaskirjoilla ja vaikka olisikin ei se puolusta sitä että sinun mielestäsi vaimo omaaa hyötyä tavoitellessaan saa oikeutetusti valehdella miehelleen!

• Olavi

te rehelliset... ette siis koskaan ole valehdelleet lääkärille !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vaan siitä että rohkaiset vaimoja valehtelamaan mieheleen!
        Miksi et muuten vastaa kaikkiin sinulle ketjussa osoitettuihin kysymyksiin,kävikö pilkka omaan nilkkaan?

• miss kultahelmi kirjoitti:

en todellakaan ymmärrä, miksi pitäisi valehdella lääkärille. Nykyisin saa sairaslomaakin, jos töissä on paha olla. Miten lääkäri voi onnistua tehtävässään, jos potilas valehtelee?

Minun oikeuteni on kieltäytyä valehtelemasta kenellekään! Voin tarvittaessa kieltäytyä vastaamasta tai kiertää asian, minun ei todellakaan tarvitse valehdella.

• ihansekasin
        Olavi kirjoitti:

Vaan siitä että rohkaiset vaimoja valehtelamaan mieheleen!
        Miksi et muuten vastaa kaikkiin sinulle ketjussa osoitettuihin kysymyksiin,kävikö pilkka omaan nilkkaan?

hittoko näistä selvän ottaa...

• Olavi
        ihansekasin kirjoitti:

hittoko näistä selvän ottaa...

Vastaa vain sinulle osoitettuihin viesteihin,Missi K!

• Miss kultahelmi

en todellakaan ymmärrä, miksi pitäisi valehdella lääkärille. Nykyisin saa sairaslomaakin, jos töissä on paha olla. Miten lääkäri voi onnistua tehtävässään, jos potilas valehtelee?

Minun oikeuteni on kieltäytyä valehtelemasta kenellekään! Voin tarvittaessa kieltäytyä vastaamasta tai kiertää asian, minun ei todellakaan tarvitse valehdella.

ainoastaan ha vain jari sarasvuon firmassa saa sairauslomaa helposti(jari jopa kehoittaa itse) ei muualla. Yleensä lomaa ei saa lainkaan ellei vähän liiottele sairautta.

• Miss kultahelmi
        Olavi kirjoitti:

minulle osoitettuihin viesteihin vastaat, haluatko esiintyä miss kultahelmenä ????

• Juntti

minulle osoitettuihin viesteihin vastaat, haluatko esiintyä miss kultahelmenä ????

Mutta et vastaa kuitenkaan niille jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi vaan yrität kääntää keskustelun naisten orgasmista valehtelemiseen!

• Juntti

ainoastaan ha vain jari sarasvuon firmassa saa sairauslomaa helposti(jari jopa kehoittaa itse) ei muualla. Yleensä lomaa ei saa lainkaan ellei vähän liiottele sairautta.

Et varmasti myöskään ole Sarasvuon firmassa töissä,hän otta palkkalistoilleen vain älykkäitä naisia!

• miss kultahelmi
        Juntti kirjoitti:

Et varmasti myöskään ole Sarasvuon firmassa töissä,hän otta palkkalistoilleen vain älykkäitä naisia!

kyllä kyllä vaan.

• miss kultahelmi
        Olavi kirjoitti:

vastaat VAIN minulle OSOITETTUIHIN viesteihin, eli esiinnyt miss kultahelmenä, höhlä.

• Olavi

vastaat VAIN minulle OSOITETTUIHIN viesteihin, eli esiinnyt miss kultahelmenä, höhlä.

Kirjoitan : Vastaa vain SINULLE osoitettuihin kysymyksiin!
        Miten muka esiinnyn sinuna?
        Ja VASTAA KAIKKIIN tässä aiheessa sinulle osoitettuihin kysymyksiin,itsehän halusit mielipiteitä,ÖÖNÖ!

• Juntti

kyllä kyllä vaan.

Olet työtön enkä ihmettele miksi!

• HEHHEHHEH

kyllä kyllä vaan.

Et ole ainkaan kauaa,lähetänkin heti tämän ketjun Jarin sähköpostiin,ei varmasti pidä siitä että firman salaisuuksia paljastetaan netissä,IP-osoite on helppo saada selville!

• miss kultahelmi
        Olavi kirjoitti:

Kirjoitan : Vastaa vain SINULLE osoitettuihin kysymyksiin!
        Miten muka esiinnyn sinuna?
        Ja VASTAA KAIKKIIN tässä aiheessa sinulle osoitettuihin kysymyksiin,itsehän halusit mielipiteitä,ÖÖNÖ!

vanha ukko................

• miss hopeahelmi
        HEHHEHHEH kirjoitti:

Et ole ainkaan kauaa,lähetänkin heti tämän ketjun Jarin sähköpostiin,ei varmasti pidä siitä että firman salaisuuksia paljastetaan netissä,IP-osoite on helppo saada selville!

ja kiireesti !!!

• miss kultahelmi
        miss hopeahelmi kirjoitti:

ja kiireesti !!!

joks teit, joko vastauksen sait... kipin kapin nyt, eikö sana kuulu kun nainen määrää.

• Juntti

joks teit, joko vastauksen sait... kipin kapin nyt, eikö sana kuulu kun nainen määrää.

Työtön nettiadikti!

• Juntti

vanha ukko................

Vastaapa yllä olevissa ketjuissa sinulle tehtyihin kysymyksiin,typerä NEITI!

• ipo.soite
        Juntti kirjoitti:

Vastaapa yllä olevissa ketjuissa sinulle tehtyihin kysymyksiin,typerä NEITI!

Mistä meidän irmaolavijuntti on nyt niin vihainen?

• HÖLMÖT!!
        ipo.soite kirjoitti:

Mistä meidän irmaolavijuntti on nyt niin vihainen?

Harmittaako kun miehet eivät olekaan niin hyväuskoisia kuin luulit?

• Miss kultahelmi

täälä on niin perusteellisen teeskentelevää porukkaa että oikein missiä naurattaa... hah hah haaaa.

• Juntti

Sinähän ROHKAISET valehtelemaan!

• plunger

En pysy kärryllä. Luin ketjua, en käsitä mikä siinä on silmiin pistävää teeskentelyä. Rivien välejä en ole tutkinut.

Naisen valta on juuri tässä ilmi. Enää ei ole miehen voima ja kodin ulkopuolella esiintyminen niin merkittävä, nyt on tärkeä naisen sanainen valta, sen ohessa että nainen kai rahapussin naruja pitää ja asunnon sisällä johtaa. Nainen myös sanoin voi miehen lannistaa, maahan lyödä ja kiusata hulluksi asti, sanat kun on hallussa ja nuorella polvella etumatka vain kasvaa!

• Juntti
        plunger kirjoitti:

En pysy kärryllä. Luin ketjua, en käsitä mikä siinä on silmiin pistävää teeskentelyä. Rivien välejä en ole tutkinut.

Naisen valta on juuri tässä ilmi. Enää ei ole miehen voima ja kodin ulkopuolella esiintyminen niin merkittävä, nyt on tärkeä naisen sanainen valta, sen ohessa että nainen kai rahapussin naruja pitää ja asunnon sisällä johtaa. Nainen myös sanoin voi miehen lannistaa, maahan lyödä ja kiusata hulluksi asti, sanat kun on hallussa ja nuorella polvella etumatka vain kasvaa!

Mutta aloituksessahan nimenomaan ihannoidan miehelleen valehtelevia naisia!

• Pirre*

naisilla on valta ja (sitten) valtakunnassa kaikki hyvin!

• e.secco

Ei onnistu!

• Miss kultahelmi

Asia kyllä on niin että MIES on naisen palvelija ja näin kuuluu ollakin.

• plunger

Kautta eläinkunnan, uros on naaraan palvelija, koska vain naaras voi jatkaa sukua. Normaalisti naaras on myös älykkäämpi, neuvokkaampi, oppivampi, siis geeneissä saanut paremmat edellytykset oppia ja selviytyä, hienostuneemmat taipumukset kuin uros.

• Werneri
        plunger kirjoitti:

Kautta eläinkunnan, uros on naaraan palvelija, koska vain naaras voi jatkaa sukua. Normaalisti naaras on myös älykkäämpi, neuvokkaampi, oppivampi, siis geeneissä saanut paremmat edellytykset oppia ja selviytyä, hienostuneemmat taipumukset kuin uros.

niin, että keksittekö nämä jutut ihan itse vai auttoiko joku?

• Miss kultahelmi

Kuten jokainen huomata voi, on miss kultahelmi tehnyt diilin.
      Olen esittänyt tahallista provosointia ihan koe mielessä ja tulos on kerrassaan mahtava. Taitaa olla sivun paras kautta aikojen.
      En seiso välttämättä ihan oikeasti kaiken sanomani takana. Kiitos teille kaikille lukijoilleni jotka autoitte minua tekemään mahtavan saavutuksen.

• ZOZ

Jotkut ehkä uskoo mutta ei tavallinen, fiksu, suomalainen mies.
      Täälläkin varmasti monta äijän körilästä jotka ovat oppineet naisten temput kantapään kautta.

Kuka huijaa ja ketä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4408
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3251
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2524
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      52
      2485
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      109
      2207
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1652
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1494
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe