Jos jonain päivänä

sinih52

Jos jonain päivänä tuntuu siltä että itkettää..soita minulle.En lupaa että saan sinut nauramaan,mutta voin itkeä kanssasi.

Jos jonain päivänä tuntuu siltä että.juoksisit karkuun,älä epäröi soittaa minulle.En lupaa pyytää sinua pysähtymään,mutta voin juosta kanssasi.

Jos jonain päivänä et halua kuunnella ketään,soita minulla.Lupaan olla vierelläsi ,ja lupaan olla todella hiljaa.

Mutta jos jonain päivänä soitat,ja en vastaa tule nopeasti tapaamaan minua, ehkä tarvitsen sinua.

Jos joskus en huomannut sinua olen pahoillani,

Jos joskus ajattelin olevani isompi ja parempi kuin sinä anna anteeksi.

Olen pahoillani kaikesta väärästä mitä ikinä olen tehnyt,Kirjoitan jos huomista ei koskaan tulisikaan?

Entä jos en koskaan pystyisi sanomaan hyvästi ja antamaan isoa halausta?

Entä jos en ikinä voisi sanoa olen pahoillani ja pidän sinusta?

Jos huomista ei koskaan tulisikaan?

15

1539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

      sopisi vaikka huoneentauluksi.
      Kiva olo tuli,kun näin merkkisi!

      • japanitar

        ihana..kun saisikin tauluksi, mistä sen näkisi aina.


    • plunger

      kolmas 'jos jonain päivänä ...' toi mieleen muiston. Aivan saman ajatuksen (englanniksi) sanoi minun käly?/svägerska kun vaimoni kuoli.
      Silloin en sitä noutanut. Se itkettää.

    • Ja tämän tekstin jälkeen.

      Lähden tapaamaan erästä iäkästä pariskuntaa.

      Kiitos hienosta vihjeestä.

      Näitä kirjoittamiasi elämänohjeita lukiessa huommaa,miten juuri TÄNÄ PÄIVÄNÄ elämä on elämisen arvoista ja huomaa ajatella myös kanssasisariaan.Kiitos vielä kerran!

      • vaille 54v.

        Älä kulje edelläni -en ehkä seuraa sinua.
        Älä kulje takanani -en ehkä johda sinua.
        Kulje vierelläni ja ole ystäväni.
        Näin tyttärni tahtoi minun tekevän ja kiitän silmieni avautumista.


      • hessu51

        Haen joka aamu Metro-lehden kaikille rapussani asuville eläkeläisille sekä autan heitä pyykinpesussa ja muussa,kaikilla ei ole omia lapsia eikä varaa tai pohjaa saada kotiavustajaa,ajattele naapuriasi!


      • sini

        kiitos sini


    • Irma

      Yksinäistä ihmistä tuskin lohduttavat hienot seppeleet hänen haudallaan!

    • Kiitos tekstistäsi - tosin tässä tapauksessa et varmaankaan pysty pitämään lupaustasi meille kaikille.;))

      On kiva nähdä, että tämä teksti kiertää vieläkin.
      Aloin heti miettiä, olisiko minulla joku sellainen ystävä, jolle en vielä olisi tätä tekstiä (hieman muokattuna) lähettänyt.

      • n52

        lähestyy joten minä ainakin otan tuolta jotain toivotuksiini.


      • sinih52
        n52 kirjoitti:

        lähestyy joten minä ainakin otan tuolta jotain toivotuksiini.

        ystävänpäivä voi olla joka päivä ei vain kerran vuodessa muistetaann ystävä ja läheiset joka päivä


      • n52
        sinih52 kirjoitti:

        ystävänpäivä voi olla joka päivä ei vain kerran vuodessa muistetaann ystävä ja läheiset joka päivä

        että jonkun lauseen nappaan.
        Ystävät on taas ihan eri juttu eli koko toi juttu.
        Tuosta listasta jos edes jotain pystyisin ystävälleni pitämään,niin ehkä olen ystäväksi kelpuutettu.
        Koko lista on tietysti yleensäkin erinomainen ohjenuora olla ihminen toiselle ihmiselle.


      • sini
        n52 kirjoitti:

        että jonkun lauseen nappaan.
        Ystävät on taas ihan eri juttu eli koko toi juttu.
        Tuosta listasta jos edes jotain pystyisin ystävälleni pitämään,niin ehkä olen ystäväksi kelpuutettu.
        Koko lista on tietysti yleensäkin erinomainen ohjenuora olla ihminen toiselle ihmiselle.

        ymmärsin kyllä alkuperäien tarkoituksesi,Itse omasta mielestäni olen opetellut olemaan hiljaa kun ystäväni soittaa minulle ja kertoo murheistaan
        en kyllä pysty joka kerta nauramaan häntä saamaan mutta kuuntelu on auttanut.


      • n52
        sini kirjoitti:

        ymmärsin kyllä alkuperäien tarkoituksesi,Itse omasta mielestäni olen opetellut olemaan hiljaa kun ystäväni soittaa minulle ja kertoo murheistaan
        en kyllä pysty joka kerta nauramaan häntä saamaan mutta kuuntelu on auttanut.

        että ystäväsi(se omituinenkin)osaavat arvostaa sinua!


      • sini
        n52 kirjoitti:

        että ystäväsi(se omituinenkin)osaavat arvostaa sinua!

        minulla ole omituisia ystäviä,jokainen on oma persoonansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe