Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. minäkin tottelen.:))
  2. mun kohdalla niin, että ne 'pienet' kommelluksetkin on aika suuria, tai suht kalliita kuitenkin.;)

Ensin vee 86. Kävi niin, että menin kaupunkiin aikeissa ostaa lehti-ilmoituksessa edulliseksi hinnoitelu 11 000 mk.n. Saabbi. Se auto oli jo myyty, kun pääsin paikalle, joten jotain piti tilalle saada ja sainkin.
    Se vaan, että mukanani ollut ko. summa riitti ainoastaan käsirahaksi koska valinta joka 'tarttui mukaan', oli M-B kok. hinta väh.alle 50 000mk.
    Sovin että maksa kuukauden päästä loput ja autoliike kirjoitti ainoastaan ostosopimuksen ja ehdot paperille. Auto oli sen aikaa ns. koeajosopimuksella hallinnassani.
    Poikani, 2,5 vee ei ilmeisesti pitänyt auton ulkonäöstä , koska muutaman päivän päästä hän oli löytämällään puolenmetrin mittaisella putkenpätkällä naputellut mersun kylkiin koristeeksi kymmenittäin lommoja.
    'Kaskoa' ei ollut koska auto oli vielä autoliikkeen 'omistuksessa' joten maalauksen ja lommojen korjaukset tuli omasta pussista maksettaviksi.

Aivan uunituore oma moka sattui sunnuntai iltapäivällä.
    Taas välineenä auto, mutta nyt liika nopeus moottoritiellä.

Kortti kuivumaan!

Juuri soitin poliisitalolle ja odottelen vastasoittoa, että pääsen 'neuvottelemaan' kauanko 38-v. vanha kortti pitää kuivua, että sen vois saada takaisin.
    Sakkoakin tietysti 'jonkin' verran sain, enkä ole kovinkaan ylpeä teostani, mutta eka kerta sentään lähes neljänkymmenen vuoden taivalluksen aikana. Siis kortin menetys!
    Nykäsen Mattihan on sanonut että 'jokainen ainakin kerran elämässään jne.;))

Joku tuolla ylempänä sanoi, että liukuhihnalta niitä kommelluksia tulee, totta.

Onneksi mulla on "pääasia" sillai suojattu, ettei yöunet tai hermot 'maallisten' asioiden vuoksi juurikaan reagoi, eikä esim. aiheuta apeutta tai muuta mökötystä.