Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. vuonna 83. kutsumukseni,
    Siihen asti kävin töissä ainoastaan leivän ja sirkushuvien vuoksi.
    Jäljestäpäin ajateltuna, aika sopivassa iässä aloin yrittjäksi. Oli jo hieman elämän tuomaa perspektiiviä ja vastuullisuuttaja realismia haaveiden toteuttamiseseen?

Jos tähän hetkeen pitäisi valita toimiala, niin teräs antaisi vieläkin toimeentulon, joten toimialakin taitaisi olla sama. Työkuvaani kuului paljon toimeksiantoja, joka sisälsi suunnittelun, valmistuksen sekä asennuksen.
    Vaikka itse sanonkin, sellaisissa projekteissa olin parhaimmillani. Siitä johtuen työ tuntui lähes kutsumukselta, tai vähintäänkin elämänmuodolta, joka oli osa identiteettiäni!

Terveys on mennyt, ja osin se on ollut omaa syytäni. Silti saman tien valitsisin edelleen. Ehkä viisaamin osaisin toimia, tai sitten en?
  2. Myötäeläminen ja välittäminen on monelle hyvin rajoittunutta.
    -Kyynisyys on eräs esioire 'tiellä' masennukseen?
    -Artyneisyys/ vihamielisyys ja niiden jatkuva esiintuominen kirjoituksissa tai muussa sosiaalisessa kanssakäymisessä alkaa olla jo sen asteista masennusta, jota pitäisi ryhtyä hoitamaan.
    -Apatia, ilottomuus, itsetuhoinen käytös sekä välinpitämättömyys itsestä ja ympäristöstä, keskivaikean/vaikean masennuksen tunnusmerkit
    -psykoosi laitoshoito ainoa vaihtoehto

Rekyylin tyyppisille henkilöille yhteistä, että heillä se paha olo vasta onkin, kun kykenee ainoastaan negaatioiden kautta esioita käsitelemään!
    Jonkinlaisia hätähuutoja myös tällaiset kirjoitukset henkilöistä niiden takaa esiintuovat?