Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. Kädet pitää nostaa ylös!

Toivon, että kehitys kehittyy niin, että mahdollisimman pienillä 'vammoilla' tulevat sukupolvet saisivat elää?

Energian puutteeseen tuskin maailma kaatuu.

Kulkemisen/liikkumisen suhteen muutos on todennäköisesti hyvin totaalinen, ja virtuaalielämä korvaa aina esuuremman osan ihmisten kanssakäymisistä.

Joku uhkapeluri sanoi,ihmistä ohjaa ainoastaan kaksi asiaa; "nautinto ja pakko"!

Jotenkin tuntuu melko oikealta hänen teesinsä.

jk. Olen pyrkinyt osin tietoisesti osin tiedostamatta, elämään tässä ja nyt hetkessä ja mm. uskontoon, evoluutioon/maailmankaikkeuden syntyyn, en ole osannut ajatuksia suunnata.
    Liekö itsesuojeluvaisto, vai nautinnon vietti, mikä estää kovin syvällisen tulevaisuuden suunnittelun tai ajattelun ylipäänsä.
  2. valita edelleen yrittäjän ammatin ja vielä samalta alalta, kuin ennenkin.

Jos olisi pakko katsoa joku muu vaihtoehto, mihin nuorena oli taipumukset, niin rallin maailmamestaruutta olisin halunnut tavoitella.
    Kartturina Sm- tasolla joskus olin, mutta kuskina olisin ollut vielä parempi!!??