mikä se olisi-jos nyt ois valinta ja olis vielä nuori ja innokas 9
unelma-ammatti
13
552
Vastaukset
- Pirre*
jotain liikuntaan ja luontoonkin viittaavaa, tai tanssiin, tai musiikkiin..tai tai lääkälin hoitaja tietenkin :)
- hyvä....
jos patjatehtaalle pääsisi koe makaajaksi tai viinatehtaalle koe maistajaksi, olisihan noita.
- viinitehtaalle
rusinanrypistäjäksi.:)
- Otto-Vaan
Ei tulis kuuloonkaan alkaa korvalääkäriksi,
eikä pidä paikkaansa että hammaslääkäriksi.
Metsään menisin kun puunkasvatus aloitetaan aina alusta.
Metsätalous neuvoja olisi minun uudesti syntymä valinta.- muka..
gynecologin ammatti enään kinnostais. ;O)
Mä muistelen et ajattelin nuorena virsikirjan plaraamista..siis ammatix..mut tulin vaan huulen lipo...x ? - Otto-Vaan
muka.. kirjoitti:
gynecologin ammatti enään kinnostais. ;O)
Mä muistelen et ajattelin nuorena virsikirjan plaraamista..siis ammatix..mut tulin vaan huulen lipo...x ?Minustako gynekologiksi,ujosta hiljaisesta.Silmät kiinni ja käsikopelolla joutusin tutkimaan.:)))
valita edelleen yrittäjän ammatin ja vielä samalta alalta, kuin ennenkin.
Jos olisi pakko katsoa joku muu vaihtoehto, mihin nuorena oli taipumukset, niin rallin maailmamestaruutta olisin halunnut tavoitella.
Kartturina Sm- tasolla joskus olin, mutta kuskina olisin ollut vielä parempi!!??- RosaLiiin
lintuja savesta muotoilisin tai
jotenkin sanoilla leikkisin,
ehkäpä olisin...jopa graafikko kunnollinen.- kätilön
piti tulla mut vähän sinnepäin kuitenkin tuli...ja tyytyväisenä 30v ammatissa ollut...
Olen saanut leipäni tekniikan hommista, mutta minusta olisi voinut tulla erinomainen poliitikko. Olen hyvä puhuman ihmiset ympäri, joten olisin varmasti erinomainen kansankiihottaja. Timo Soini olisi saanut minusta hyvän apulaisen.
- Kähmis
Nykyisessä ammatissa. Tosin sitä ennenkin jo vähän työelämää.
Jos ei rahkeet kuitenkaan olisi hyväksi fyysikoksi (teoreettinen fysiikka) riittäneet, kuten pahaa pelkään, niin.....
Taitaisin valita uudelleen saman (tekniikkaa) ammatin ja ehdottomasti silloin saman työnantajan. Harrastuksista ei kannata ammattia ottaa. Muuten työtä ja vapaa-aikaa ei erota enää edes se kuuluisa virkavalta.- niin halunnut
Olla äiti!Mutta toisin kävi.Tyhjä syli vaan ei sydän,onneksi noita "varalapsia" on riittänyt!
- Kaivanto
pitäisi aloittaa, tahtoisin tutkijaksi. Mieluiten lääketieteen/genetiikan. Tahtoisin olla Leena Palotie.
Sitten nuo harrastukset pitäisin harrastuksina, jotka ovat olleetkin, sillä niistä ei varmastikaan elantoaan repisi: laulu, soitto, leikki ja askartelu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 982191
- 1291408
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231380Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291318- 681233
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371048- 89975
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56924- 122807
- 82786