Ihanan kamala myräkkä, lumituisku pyörteilee ympärilläni...pitää kahlata apteekkiin.
Silmälasit ovat pisaroissa ja tukkani märkä huivista huolimatta - sitten alkaa naurattaa:
vastaani kävelee toinen ikäiseni nainen, sauvakävelijä, otsa tuhannen kurtussa ja silmissä päättäväinen ilme.
Olisi mieli tehnyt huikata ohimennen hänelle vanha vitsi: "Eteenpäin - sanoi mummo lumessa!"
Ymmärsin nimittäin taas kerran - hei, minähän olen oikeasti jo kuusi- ja yksivuotiaan mummo!
Askel nousi taas keveämmin...
Autoilijoilla ei taatusti ole mukavaa - toivottavasti malttia riittää.
Jalankulkijana kelpaa!
15
528
Vastaukset
"Jouduin kävelemään pienen matkaa kun kävin viemässä traktorin veljelleni.n.1km.
Hupun sidoin tiukalle ja hymysuin puolijuoksua astelin kotia kohden!Sait minut ajattelemaan vasta nyt, että joku vastaantulija saattoi hämmentyä tyytyväisestä hymystäni...luonto on vain tullut kaikkine ilmiöineen minulle jokapäiväisen ihastelun aiheeksi :)
Minea44 kirjoitti:
Sait minut ajattelemaan vasta nyt, että joku vastaantulija saattoi hämmentyä tyytyväisestä hymystäni...luonto on vain tullut kaikkine ilmiöineen minulle jokapäiväisen ihastelun aiheeksi :)
traktorin vientikin oli.
Kohta on piha niin tuiskulunta täynä, kuin voi.
Todella isot puut tontin laidalla ja vielä pengerretyt pihatien nurmikot takaavat tasaisen puolenmetrin kinoksen kulkuväylälle.
Niin siinä traktorissa oli nimenomaa lumivarustus!!emw34 kirjoitti:
traktorin vientikin oli.
Kohta on piha niin tuiskulunta täynä, kuin voi.
Todella isot puut tontin laidalla ja vielä pengerretyt pihatien nurmikot takaavat tasaisen puolenmetrin kinoksen kulkuväylälle.
Niin siinä traktorissa oli nimenomaa lumivarustus!!tuiskun tyynnyttyä saatte "kaivettua" itsenne ihmisten ilmoille...
Helppoahan elämäni on kaupungissa ja kerrostalossa, mutta tontti on olemassa ja taloakin aletaan vielä pykäämään :)Minea44 kirjoitti:
tuiskun tyynnyttyä saatte "kaivettua" itsenne ihmisten ilmoille...
Helppoahan elämäni on kaupungissa ja kerrostalossa, mutta tontti on olemassa ja taloakin aletaan vielä pykäämään :)omistan, joten ei hätää!:)
On tässä asumismuodossa niin paljon hyviä puolia, että muutama tuisku ei sen 'autuutta' laimenna.
Asun yli satavuotta vuotta vanhaa taloa, joka kakskyt-vuotta sitten peruskorjattiin.
Muuen on laiskan asujan tontti sijainnin puolesta ja koski kohisee kesäöinä antaen mukavan unimusiikin ja peittäen muuta 'häiriöääntä' samalla.emw34 kirjoitti:
omistan, joten ei hätää!:)
On tässä asumismuodossa niin paljon hyviä puolia, että muutama tuisku ei sen 'autuutta' laimenna.
Asun yli satavuotta vuotta vanhaa taloa, joka kakskyt-vuotta sitten peruskorjattiin.
Muuen on laiskan asujan tontti sijainnin puolesta ja koski kohisee kesäöinä antaen mukavan unimusiikin ja peittäen muuta 'häiriöääntä' samalla....ja se kosken kohina - tunnen, kuinka kasvoni alkavat pikkuhiljaa vihertyä kate...
- Kaivanto
Minea44 kirjoitti:
tuiskun tyynnyttyä saatte "kaivettua" itsenne ihmisten ilmoille...
Helppoahan elämäni on kaupungissa ja kerrostalossa, mutta tontti on olemassa ja taloakin aletaan vielä pykäämään :)yhden kerran, ehkä toisenkin, haluatko varmasti alkaa rakentaa. Jos kuitenkin löytyisi valmis talo jostakin?
Jos kaikesta huolimatta haluat sen taakan ottaa, että alat rakentaa, voin toimia vertaistukena halutessasi.
- vasta onkin
hyvä tilaisuus kolhia autoa. Voi pistää kaiken kelin syyksi.
- Otto-Vaan
Tätä ukkia.Lähtä heti puoleen tonne myräkän sekaan, kävellen ja autolla.:)
- mikhaildenisov
sut kateelliseks kerron että täällä on keväinen ilma,9,5 astetta parhaillaan ja aurinkoki näyttäyty,käykö kateeks??
en kuvaamaasi tilannetta osaa kadehtia, vaikkakin erään kirjoittajan kosken unettavat kuohut olivatkin jo grrrr...
Toisekseen olen "hämäränhyssy", joka rakastaa kynttilän/takkatulen valoa ja vierastaa kirkasta paistetta... (rypyt ja pöly korostuvat ja sitten tuleekin jo migreeni.:(
Minulle lämpötilalla on vain se merkitys, että EI ole helle ;D- mikhaildenisov
Minea44 kirjoitti:
en kuvaamaasi tilannetta osaa kadehtia, vaikkakin erään kirjoittajan kosken unettavat kuohut olivatkin jo grrrr...
Toisekseen olen "hämäränhyssy", joka rakastaa kynttilän/takkatulen valoa ja vierastaa kirkasta paistetta... (rypyt ja pöly korostuvat ja sitten tuleekin jo migreeni.:(
Minulle lämpötilalla on vain se merkitys, että EI ole helle ;Don mullekki liikaa!Mutta kesä parempi ku huono
talvi!! mikhaildenisov kirjoitti:
on mullekki liikaa!Mutta kesä parempi ku huono
talvi!!hellerajani näin Suomen oloissa kulkee jo 25:n plus asteen tuntumassa...Auringonpaiste sinänsä on ihana asia - varsinkin syksyllä, kun luonto leimuaa..:)
Kosteahko parin plussa-asteen talvi-ilma on tietysti näin lievää astmaa potevalle mukavampi kuin pakkassää...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002202
- 1291408
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231380Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291318- 681233
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371048- 89975
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56924- 122811
- 82786