Nyt saa mennä taas nukkumaan rauhassa , kun alkoi nuo pörssikurssit palaamaan oikeisiin paikkoihinsa! Meinasi jo hieman pelottaa , kun alkoivat mennä alamäkeen, kuin lehmän häntä . Onneksi USA pisti korkojansa alemmas sen 0,75% , sieltähän se alkoikin koko pörssin alamäki!Aloin jo pelkäämään hintojen nousua täällä lintukodossakin ; sähköt , poltto-aineet , ruoka jne.
Pörssikurssit
9
338
Vastaukset
- hintojen nousua
Älä turhaan pelkää, ne ovat jo nousseet. Ainakin minun kukkaroon ovat jo tekemässä melkoista lovea!
- työtön mies + muija
Niukoilla tuloilla sinnittelevä, vähän kuluttava talous ei hintojen noususta hätkähdä.
Sen sijaan viikon sisällä varoista kadonnut 30000E harmittaa. - Nimetön
Mutta onpahan nyt tilaa vaikka nopeallekin nousulle.
- Kaivanto
hinnat ovat alhaalla...
Minulla on kaikkea mahdollista myytävää.
Mitäs saisi rouvalle, rouville,herroille olla?:))
No saa sitä helvatin hyvät "työmiehet/_naiset myös käydä kaupoille, tervetuloa kaikki!- naimaton
emw34 kirjoitti:
Minulla on kaikkea mahdollista myytävää.
Mitäs saisi rouvalle, rouville,herroille olla?:))
No saa sitä helvatin hyvät "työmiehet/_naiset myös käydä kaupoille, tervetuloa kaikki!Tämä neiti ostaa mitä vain , myy mitä vain , muttei varasta. Mitäs sulla olisi tarjolla ? Minä olen hassu ostaja ; ostan vaatteita , TAIDETTA , milloin mitäkin . taulut tarttuu aina minun matkaan ..! Kirppareilta , gallerioista ,pelastus armeijan myynnistä , milloin mistäkin.! Kerro vain mitä sinulla on myynnissä , kyllä minä ostan.
- åken bar
Menetti pörssinotkahduksessa muutaman %:n tappion.
Uutislööpit kertoivat Kirvesmiesten pariskunnan menettäneen 16.000€.
Tuosta voi päätellä, ettei heihän salkkunsa ihan kevyt ole.
Nalle B ?. Mitenhän tosirikkaat pystyvät suojautumaan isoilta pörssiromahduksilta.
Tämähän ei ollut sellainen. On se meikäläisenkin rahastotili voinut koskispullon verran aleta!- katsoitko uutiset
Romahdus se vaan jatkaa kulkuaan . Nyt kaikki irtonainen raha liikkelle ja ostamaan! Kyllä kurssit sieltä nousevat. Kauppoja tekemään, nyt!
- åken bar
katsoitko uutiset kirjoitti:
Romahdus se vaan jatkaa kulkuaan . Nyt kaikki irtonainen raha liikkelle ja ostamaan! Kyllä kurssit sieltä nousevat. Kauppoja tekemään, nyt!
Heiveröinen osakesalkkuni on pankin hoitamia juttuja.
En hallitse osakesäästämistä. Pahinta kuitenkin - kiinnostuskin vähäistä.
Amerikan mallin hulvaton luotonanto keikuttaa myös Aasian pörssejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 982191
- 1291408
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231380Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291318- 681233
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371048- 89975
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56924- 122807
- 82786