Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. tarvitse anteeksi pyydellä.

Ei myöskään tarvitse olla yhtä mieltä asioista.

Loukkaava kirjoitus on mielestäni sellaista, jolloin ainakin minä pyydän anteeksi.

En koskaan pyydä enkä vaadi ketään niin tekemään, kaikkein vähiten itseäni koskevissa asioissa.

Anteeksipyyntö on aina lähdettävä pyytäjän omasta halusta, ei kenenkään kehotuksesta sati vaatimuksesta.

En osannut sinulle selittää tarpeeksi selkeästi, mitä "näkemisellä" tarkoitin.

Yritämpä näin sanoa.
    Anteeksipyynnön 'näkeminen' mies-v57.n taholta olisi ollut minun silmissäni fiksun miehen teko, joka olisi palauttanut sitä myönteistä mielikuvaa, jonka olen hänen monista hyvistä kirjoituksistaan saanut, myös olen sen monesti tuonut julki.
    Mistään muusta "näkemisen" tarpeesta ei ole kyse.

En tiedä, onnistuinko yhtään peremmin tuomaan asian sesiin.
    Toivon niin:
  2. samoin kuin aiemminkin?

Pysähdyn sopivast näkösälle ja sanon tässä minä nyt ole; ole(ppa) hyvä!

Näin se aina meni ja hyvin kävi flaksi!:)

ps. Viettely kuuluu vasta siihen vaiheeseen, kun ollaan jo edetty elämässä pidemmälle.
    Aina haasteellisemmaksi viettely tulee, mitä kauemmin on yhdessä eletty.
    Näin on tosi.