No vinkkaat, että otetaan ensin viiniä
lämmittelyksi ja sitten...
Miten viettelet viisikymppisen
17
818
Vastaukset
- viiniä kiikhihihkhiii
viiniä...anna mun kaikki kestää...kuinka vanhanaikaista!
- jartsev
nelikymppisen tai nuoremman.
- HTZA
Jos se "ihiminen" on niin kossu ja kesälava riittää.
Jos se "Stadilainen" on niin mikään ei riitä.- sinnuuuuu
kesälava riittääääää
..."ja haaveissain oon sun"... - mielestä se
sinnuuuuu kirjoitti:
kesälava riittääääää
..."ja haaveissain oon sun"...männöö niin, että tyttö kahttoo pitkkään, ja vähä hihittää. Sitte se nosttaa hammeen helemmoo, ja kahttoo pitkään. Ja sitte se on siinä.
samoin kuin aiemminkin?
Pysähdyn sopivast näkösälle ja sanon tässä minä nyt ole; ole(ppa) hyvä!
Näin se aina meni ja hyvin kävi flaksi!:)
ps. Viettely kuuluu vasta siihen vaiheeseen, kun ollaan jo edetty elämässä pidemmälle.
Aina haasteellisemmaksi viettely tulee, mitä kauemmin on yhdessä eletty.
Näin on tosi.- zena
et minua ei tarvi vietellä erikseen, mut mitenköhän saisin vieteltyä sen tuolta saunaremontin parista itselleni?
Viiniä se on jo lipittänyt ihan itekseen, mut syttyi ainoastaan lasitiilien asennukseen.
Ei taida nyt syttyä millään. zena kirjoitti:
et minua ei tarvi vietellä erikseen, mut mitenköhän saisin vieteltyä sen tuolta saunaremontin parista itselleni?
Viiniä se on jo lipittänyt ihan itekseen, mut syttyi ainoastaan lasitiilien asennukseen.
Ei taida nyt syttyä millään.Sinähän vallan paholaisen asialla? Kun meinasit suomalaisen, myös ateistin hiljentymispaikan, saunan, remontoijan 'vietellä'!:)
Puoltoista vuotta sitten tyttären pesuhuone sai lasitiilisen suihkuseinän ja saunan/pesutilan väliseinä lasitiilisen "akkunan".
Olin vähän epäileväinen, kuinka se kestää lämpötilojen vaihtelut sun muut, mutta mitään ongelmaa ei ole ilmeennyt.
"Opiksi" Anna olla viiminen kerta, kun edes ajatuksissasi viettelet miestäsi saunarempan tiimellyksestä!:))
Ps. Minut voi kyllä vietellä koska vaan, sillä olen olllut saunaboikotissa jo lähes kakskyt vuotta.
Olin niin huonossa hapessa, ettei saunaan ollut asiaa pitkkään aikaan.
Nyt jo saunan rasitukset kestäisin, mutten ole löytänyt siihen kipinää.- zena
emw34 kirjoitti:
Sinähän vallan paholaisen asialla? Kun meinasit suomalaisen, myös ateistin hiljentymispaikan, saunan, remontoijan 'vietellä'!:)
Puoltoista vuotta sitten tyttären pesuhuone sai lasitiilisen suihkuseinän ja saunan/pesutilan väliseinä lasitiilisen "akkunan".
Olin vähän epäileväinen, kuinka se kestää lämpötilojen vaihtelut sun muut, mutta mitään ongelmaa ei ole ilmeennyt.
"Opiksi" Anna olla viiminen kerta, kun edes ajatuksissasi viettelet miestäsi saunarempan tiimellyksestä!:))
Ps. Minut voi kyllä vietellä koska vaan, sillä olen olllut saunaboikotissa jo lähes kakskyt vuotta.
Olin niin huonossa hapessa, ettei saunaan ollut asiaa pitkkään aikaan.
Nyt jo saunan rasitukset kestäisin, mutten ole löytänyt siihen kipinää.taidan olla vielä pahempi silmissäsi, kun kerron, että mieheni kaiken lisäksi rempaa sitä saunaa minua varten.
Hän ei itse ole koskaan oppinut saunasta pitämään. zena kirjoitti:
taidan olla vielä pahempi silmissäsi, kun kerron, että mieheni kaiken lisäksi rempaa sitä saunaa minua varten.
Hän ei itse ole koskaan oppinut saunasta pitämään.Vaan on osa miehistä/kin on niin jaloja,että!:)
Oikeistaan 'pisteesi' nousi silmissäni, koska ei hän sitä varmastikaan pakon eestä tee?
Ja taisit eilenkin olla sillä mielellä, joskohan miehelle muutakin evästä, kuin 'sitä' viintä.
Mites se meni: ei ihminen elä pelkästä leivästä?:)- zena
emw34 kirjoitti:
Vaan on osa miehistä/kin on niin jaloja,että!:)
Oikeistaan 'pisteesi' nousi silmissäni, koska ei hän sitä varmastikaan pakon eestä tee?
Ja taisit eilenkin olla sillä mielellä, joskohan miehelle muutakin evästä, kuin 'sitä' viintä.
Mites se meni: ei ihminen elä pelkästä leivästä?:)ihan ehtoolliseväiden varaan.
Ei enää niin myöhään jaksettu muusta kiinnostua, kun mies lopulta malttoi lopettaa.
- sukupuolta
pitäisi vietellä. Arvaan, että naista. Ei onnistu millään. Vaihdevuosia vai mitä härveleitä näillä hieman jo vanhenevilla. Ei auta vaikka viet leffaan tai oopperaan.
Aina sama juttu. Aina on vain sanomista itsestäsi. Siinä naiset ovat lahjakkuuksia, laimentamattomia luonnonoikkuja. :)- ikiomat sanasi
Hienosti sanottu naisesta,
"laimentamaton luonnonoikku"
jotain aitoa ja unohtumatonta - sillä on semmonen
kemia että ihmetellä pittää. Mistä se mitään tietää,silmätön ja kynnetön?
- kuin peli olis pelattu
Jos viiskymppiset on noin vanhöja ja laahaavia niin siirryn nelistämään. Johan te puhutte kuin vanhat huru ukot ja mussuttavat muorit. Onhan sitä nyt jotain meininkiä vielä ja tuntuukin joltain, huipennus huutoineen.
- namisuku
...sanoilla voisi aloittaa ja vierehensä istautumalla;)
- HTZA
Sekö on neidin mekko ihan luonnostaan luonnostaan ryppyinen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all261916Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571759- 331462
- 721134
- 521069
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22955- 54900
- 49883
- 24874
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?178869