Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nuutu83
profiilit
nuutu83
nuutu83
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
niin meillä menee niin hupsusti että vanhempi kissa (3.5v leikattu kolli) käy laatikolla,rapsuttelee kyllä tarpeittensa jälkeen laatikon edestä,seiniä ja jopa kattoa,mutta ite kikkaroita ei peitä (pissat kylläkin).lähtee pois,ja nuorempi (2,3v leikattu kolli) kissa syöksyy salamana sen jälkeen laatikolle ja peittelee ne.sitten mennään kihnuttaan vanhemman kylkeen,ihan ku kertoon että peittelin sun puolesta =) palkintona tämä saa yleensä ilmaisen nassu pesun vanhemmalta =D aikasta hupsua,mutta näin ne tekee.ja sitten jos vanhempi onkin peitellyt,ja toinen menee tarkistaan,niin kyllä ollaan hämillään.varmuudeksi voi vielä peitellä.
25.11.2005 16:28
meillä kans molemmat maukuu aiva vain kiusallaan välillä.jos syynä ei ole:
A.nälkä! B.edelleen nälkä! C.vaihda akka hiekat! D.avaa jo se hemmetin ikkuna meille! E.vie sylikyytillä! F.pois sylistä,äkkiä POIS TÄÄLTÄ! G.rapsuta,silitä,paijaa,mutta älä liian kauan H.lelu meni hukkaan,eti se! I.TYLSÄÄ! J.tulitte kotiin,jee!ruokaa,syliin,mitä toitte meille?!MISSÄ OLITTE?! menkää pooiiss! K.mäki tuun vessaan,AVAA SE OVI! L.olis taas nälkä..M.kato mua,hei kato nyt,mä oon täälä,mä pyörin lattialla,nyt oonki pöydällä,ja hei nyt,nyt pian alan tiputtaan tavaroita jos et akka kato!
niin sitten meillä on kyllä poikien kanssa huuto kisa.joskin häviän sen aina,etenkin nuoremmalle tapaukselle joka vain innostuu kun sille vastailee...joskin sitten auttaa sekin että ei huomio koko asiaa.
hupsuja noi kissat,ei muuta voi sanoa.
15.07.2005 13:36
molemmilla kateilla,vaikka ovatkin täysin eri pentueista ja paikoista,menee maha kuralle jos maitoa juovat.
15.07.2005 13:21
kissat tarvii rasuja ihan vain senkin takia että ne poistavat ja ehkäisevät hammaskiven muodostumista...
14.07.2005 17:25
kyseessä on kuitenkin noin nuori kuin 8viikkonen pentu,joten odota vielä rauhassa.ja kannattaa ainakin koittaa niillä pennuille tarkotetuilla raksuilla,ovat paljon pienempiä.
yksi keino on koittaa sekoittaa pikkasen aina raksuja märkäruuan sekaan,että tottuu niihin.
noin minä ainakin opetin nuorempaa kisua syömään raksuja..
12.07.2005 19:40
niin,aivan normaalisti toi katti jo käyttäytyy.vettä joi paljon,ja jopa innostui tassujaan kastelemaan vesikippoon,jota ikinä ei tee.eli kuumuus taisi pienen massun sekaisin laittaa.ja varmaankin karvapallokin vaikutti,mutta tyhjä maha tuolla tuskin ikinä on,sen verran isot ruokahalut kolli omaa.hupsua sinällään,kun pysyy laihana,ja ei ole mikään iso kokoinen muutenkaan,(painaa n4.5kg) kun taas vanhempi on paljon isompi kokoisempi (ja painoa varmaan nyt 5.5kg) mutta syö huomattavasti vähemmän kuin toinen.
ruohoa ei ole päässyt syömään koska ovat aina sisällä,mutta kyllä tota traakkipuuta (joka tietääkseni edelleenkään ei ole myrkyllinen?!) välillä käydään harventamassa.joksenkin tämän mielestä ne lehdet on tarkoitettu leikkikaluiksi ja niitä rehataan suussa ympäri kämppää.
ja joskushan ne oksentaa sitten kun on pikkasen syönyt,mutta silloin siinä on lehden osat mukana,eli ns normaalia suolen puhdistamis puklua...
mutta eiköhän syy selvinnyt.ja jos poika itekkin tajuaisi nyt että nukkuis välillä muuallakin kuin suoraan auringossa.tietenki vielä seurailen tilannetta.ruokaa annoin tossa tunti sitten vähän,kun alkoi näyttämään ja tuntumaan siltä että se syö vielä minut elävältä jos siihen kippoon ei pian ilmaannu mitään,huusi vain ja juoksi joka paikkaan perässä tuijottamaan jo hyvinkin vihaisen näköisenä XD
12.07.2005 16:00
kyllä meidän pojilla ainakin silmät vuotaa kun ikkunalla ovat.(pihalla kun eivät saa olla,kiitos naapureitten >=/ )
ei mitenkään niin häiritsevästi että lekurille pitäs viedä,mutta selvästi siitepöly tekee pahaa pienille silmille.
20.06.2005 15:47
tosiaan,minun mielestä tuon ikäinen kissa ei enää tarvitse pentu ruokaa.itselläni on kaksi poika kissaa,joista vanhempi söi pentu ruokia 6kk ikään asti,ja tämä nuorempi ei syönyt kuin ihan kuukauden päivät sen jälkeen kuin tuli meille.jos edes sitäkään.
ja tulipa tuossa mieleen että kasvavan kissan ruoka määriähän on nostettava sitä mukaan mitä se kasvaa. ja parhaiten sinä itse kissan omistajana tiedät paljonko se oikeasti ruokaa tarvii.onko kissa kova peuhaamaan,käykö pihalla...paljon ruoka haluun vaikuttaa siis kissan päivittäinen liikkuminen.
ja annathan kissalle muutakin ruokaa kuin vain raksuja?
ja onhan kissasi madotettu? kova ruokahalu voi johtua myös madoista.
meillä itsellä kävi nuoremman kanssa noin.
pennut piti olla madotettuja,mutta mitenkäs kävi..vasta kolmas madotus auttoi.
minä itse pidän kissoilla aina kuivaraksuja tarjolla,eli en anna erillisenä ruokana sitä.ja ne muuten on meillä kova sana =D
26.01.2005 21:15
1 / 1