Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sinauer
profiilit
sinauer
sinauer
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla on tuo sama ongelma käyttäessäni Macintoshin Safari-selainta. Internet Explorer päästää lukemaan postit, joten joudun käyttämään sitä vaikkei mieli teekään.
09.08.2005 09:50
Vain sinä itse pystyt sanomaan, maksaako puku rutosti vai onko se edullinen. Luulisin että villaiset puvut ovat edullisimmillaan 150-200€ hintaisia, mutta varmasti en sitä tiedä.
Vaikka tässä nyt on tullut moitittua keinokuituisia ja huonolaatuisia pukuja, niin muistuttaisin kuitenkin että puvussa tärkeintä on istuvuus. Jos hihat ovat liian pitkät (niin kuin ne suomalaisella miehellä usein ovat), napit eivät yletä kiinni tms., niin hieno kangas tai laadukas työ ei tilannetta pelasta, ainakaan ennen käyntiä korjausompelijalla.
Jos asut kaukana vaatekaupoista, niin etsi ihmeessä vaateketjujen lähimmät myymälät netistä ja ketjujen ulkopuoliset esim. Keltaisilta sivuilta. Hintatietoja saa varmasti puhelimitse ja samalla voit kysyä kokovalikoimasta. Nämäkään tiedot eivät valitettavasti riitä vaan pukua on välttämättä sovitettava.
Ja lapuksi: kun puku sitten on ostettu, niin muista ihmeessä poistaa se hihassa parilla pistolla kiinni oleva valmistajan merkki. Jos lappu on jätetty paikoilleen, niin siinä voisi tuotenimen sijasta yhtä hyvin lukea "juntti"!
12.05.2005 21:33
Ei pitkänkään tekstin tekemisessä ole vaivaa kuin kerran. Sen jälkeen sitä voi pienellä vaivalla lähetellä viikkotolkulla erilaisiin ryhmiin, niin kuin tämä ilmeisen häiriintynyt yksilö on ottanut tavakseen tehdä.
12.05.2005 18:57
Puvun tulee olla villaa: mieluiten sataprosenttista, mutta pieni määrä keinokuituja sallittakoon kestävyyden lisäämiseksi. Polyesteripuku on hiostava, sähköinen (pöly tarttuu ja näkyy) ja todennäköisesti myös nyppyyntyy nopeasti. Puuvilla ja pellava ovat käyttökelpoisia rennon kesäpuvun tai -pikkutakin materiaaleja, mutta rypistyvät hyvin helposti eivätkä ole järin juhlavia.
11.05.2005 22:16
Tuttu, pulmallinen tilanne minullakin. Olen joskus yrittänyt lievittää pitkän loman aiheuttamaa yksinäisyyyttä sillä yksinkertaisella keinolla, että en vietä pitkää lomaa. Olen sellaisessa ammatissa, että työaikoja ei kukaan laske ja voin tehdä töitä omaan tahtiini. Ei tätä tosin voi kenellekään suositella, sillä loppuunpalaminen on vaarana.
Harrastukseni ovat sellaisia joiissa ei ihmisiä tapaa (tai ainakaan minä en sitä osaa), joten veneilen saaristossa, retkeilen, pyöräilen jne. yksin. Suosituilla retkeilyreiteillä tapaa ihmmisiä etenkin autiotupien ja leiripaikkojen yhteydessä. Saman nuotion ääressä on luontevaa jutella vieraillekin ihmisille, mutta valitettavasti tällaiset tuttavuudet yleensä jäävät hyvin lyhytaikaisiksi. Jotkut haluavat lisäksi pysytellä omissa porukoissaan.
Yhden työ on toisen lepo. Joskus olen toteuttanut tätä ottamalla kesäksi sivutyön päätyöstäni riittävästi eroavasta opetushommasta. Opiskelijoita ja muista opettajista on tiiviin kurssimuotoisissa, parin viikon tapahtumissa ollut paljon seuraa. Olen myös harkinnut vapaaehtoistyötä, mutta en ole saanut aikaiseksi. Jos olet kiinnostunut luonnosta, niin sinäkin voisit ehkä harkita erliaisten luonnonsuojelujärjestöjen leirimuotoisia talkooprojekteja. Vastaavia järjestetään myös ulkomailla mm. kehitysyhteistyön merkeissä. Niihin pitää ymmärtääkseni matkustaa omalla kustannuksella, mutta paikanpäällä voi olla (tasoltaan vaatimaton) täysihoito.
09.05.2005 00:11
Suomalainen nettikauppa www.varuste.net on varsin edullinen. Itse olen tilannut sieltä kerran. Toimitus ei ollut ihan niin nopea kuin mitä luvattiin, mutta viivytys hyvitettiin toimittamalla tilaus ilman postituskuluja.
08.05.2005 21:27
Katseenkestävyys riippuu siis katsojasta siinä kuin katsottavastakin. Logiikka menee luonnollisesti niin, että on toisen vika jos itse ei pidä näkemästään. Pettymyksen jälkeen voikin sitten kirjoittaa tänne ja kertoa miten treffikumppani on valehdellut ulkonäöstään.
Kiinnostavaa kuulla että kumppanin esittelykelpoisuus on niin tärkeää. Eikö se riitä että itse pitää kumppanistaan vai kavereita vartenko sitä ollaan paria hakemassa?
30.04.2005 15:22
1 / 1