Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
68
Kommenttia
2355
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Myöskään koviin arvoihin luokiteltavat rahat eivät istu arvomaailmaani. Bileet tarkoittaa minulle rakasta harrastusta, mutta ryyppybileet ei kiinnosta. Noh, ehkä välillä ne kotikännit. Minä käyn baarissa vain laulamassa ja tanssimassa. :)
24.11.2023 19:14
Niin. Tiedän, että lähikaupan lihatiskin lihat on loppuunmyyty. En kuitenkaan ole sellainen ihminen, joka tuolla kylillä peesettä jakaa eikä tinterit istu minun arvomaailmaan ollenkaan.
24.11.2023 19:11
Lisään vielä, että minä en niistä Tinteri-lihatiskeistä ole oikein kiinnostunut. Lähikaupan lihatiski on parempi.
24.11.2023 19:00
Kyllähän sitä aina tuntemattomalle voi heittää läppää. Vaan autapa armias sitten, jos lähtee tunteet niin sanotusti syntymään. Ei onnistu enää mikään. Nauru on hysteeristä ja hymykin on sellainen nykivä. Ihminen on kummallinen. 🧐
24.11.2023 18:59
Hirveän vaarallista tuo viinan kanssa läträäminen. Kun se voipi aiheuttaa hirveää hihittämistä ja avautumisia sekä rakastan kaikkia -kännipuheluita ystäville. :)
24.11.2023 18:55
Aika vähän on näistä ulkomaiden hedelmistä kokemusta, lähinnä Lady Gagaa ja Queenia.
Noista kahdesta molemmat vetivät auditiivisesti puoleensa, mutta yhden ammattini puolesta pakko superliputtaa Queenin + AL:n keikka vuonna 2017 Hartwallilla.
Queen on siis myös visuaalisesti ehdottomasti parasta, mitä olen ikinä nähnyt. Tässä pätkässä tuo keikan intro ja pari klassikkoa mukana.
QAL / We will rock you & Hammer to Fall
https://youtu.be/ImfT_TcGS7A?si=BEcM2fua35Z0hn5c
Ps. Jos jollekin keikalle pääsisin aikakoneella, olisi se ehdottomasti vuoden 1985 Queenin Live Aid -keikka, kun the man Freddie oli vielä elossa. :)
Queen / Live Aid 1985 full set
https://youtu.be/_9pfbgpYDsk?si=L0E4HOOw4CwBx1c1
24.11.2023 17:44
Kiitos hallitukselle.
Ilmoitan ammoniakkia toimittaville tahoille eteenpäin, että lisäävät reippaasti tuotantoa, jotta sitä voidaan toimittaa lännestä käsin.
Mitä saippuaan tulee, niin tarvitaanko sitä sotatantereella? Ilman lipeää ei synny saippuaa ja sitä on tänään saatavilla, jos tuotanto ehditään aloittaa ajoissa.
24.11.2023 07:17
Nostan tämän, kun on hauska ketju. :)
23.11.2023 21:50
Kyllä kakkis on ihan yhtä hyvä kuin muutkin! Lannoitetta tarvitaan aina. Oletko se kuuluisa Kummelin kakkis, joka räjäytettiin pskahuussista pottupellolle? :)
Kummeli / Puukon veljekset
https://youtu.be/YZfunk2TOaU?si=cMu5DpcPBdUGt4aa
23.11.2023 21:08
Minä en näihin seksihurjastelujuttuihin lähde julkisesti ollenkaan, vaikka kaksimieliset vitsit kyllä kolahtaa. :)
23.11.2023 20:29
Niinpä. Ainahan sitä voi yrittää elää paremmin. Hauska allekirjoitus sinulla, paska. :)
23.11.2023 20:27
Hui. Varmasti pelottava tilanne ollut! Hyvä, että olit skarppina. Tuleehan tuota itsekin välillä juotua ja käytyä kännissä baarissa, mutta en tiedä uskaltaisiko enää nykyään kävellä yksin yöllä kotiin.
23.11.2023 20:24
Kyllä varmasti näinkin.
23.11.2023 20:22
Mielestäni jokaisen pitäisi nämä sanat toistaa peilinsä edessä joka aamu. Ei se poissulje tavoitteellisuutta ja itsensä kehittämistä.
Kuitenkin omalle sisäiselle lapselle pitää puhua kauniisti. Maailmassa on tarpeeksi tunnelukkojen riivaamia ihmisiä.
Näitä palstalaisia en niin hyvin tunne, että osaisin nämä jollekin tietylle henkilölle osoittaa, joten menee sitten varmasti kaikille, mutta erityisesti sorretuille. Lämpöä iltaan! 💛🤗
23.11.2023 20:19
Onneksi minulla on ainakin tähän mennessä ollut mukavat naapurit, mutta ehkä ymmärrän mitä tarkoitat.
23.11.2023 19:20
No joo, jos paikkansa pitää, niin aika sairasta porukkaa.
23.11.2023 19:19
Mikäli on yhtään perehtynyt, enkä sano että itse olisin kuin pintapuolisesti perehtynyt tiettyyn uskontoon, niin vääräuskoisillahan ei ole mitään arvoa eikä myöskään naisella ole mitään arvoa, jos ei ole hunnutettu.
Olen kuullut puhuttavan, että tietyissä Afrikan maissa naisen raiskaaminen on ylpeilyn aihe. Faktatietoa minulla ei ole, eli tämä on pelkkää mutua ja kuulopuhetta. Jokainen voi miettiä ja suodattaa mielipiteensä sen perusteella.
Terve epäluuloisuus on aina paikallaan ilman, että on rasisti. Sama pätee ihan kaikkiin maailman kansalaisiin, kun liikkuu tuolla yössä. Onneksi itse liikun yleensä selvinpäin, niin ei ole niin helppo uhri ja pitää myös omat naiskaverit turvassa, kun on edes yhdellä järki päässä eikä viina sumenna arvostelukykyä.
23.11.2023 19:02
Voi että harmittaa lukea tällaisia aloituksia.
Miksi ei voi ajatella, että oikealle
ihmiselle sinä riität?
Jaan sulle yhden huoneentaulun,
jonka olen jakanut täällä ennenkin:
"Just in case no
one told you today:
Hello.
Good evening.
You're doing great.
I believe in you.
Nice butt."
🤗💛
23.11.2023 18:01
Kiva kun yleistät.
23.11.2023 17:55
Niin. Tai sitten vaan antaa niiden tunteiden tulla, olla ja mennä. Antaa niiden puhutella niin kauan kuin on tarvetta. Jos ne hautaa johonkin suohon, niitä yrittää siirtää tai turruttaa, niin kylläpä ne tuppaa tupsahtelemaan esiin jossain tilanteissa.
Jos minulla on oikein "ranteet auki" -fiilis, niin kuuntelen jotain rypemismusiikkia ja itken. Kun on hyvä fiilis, niin tuppaan siirtämään sitä myös eteenpäin muille. Silloin soi iloinen ja melodinen musiikki. Huumorillakin pääsee jo aika pitkälle. Lyö läskiksi vaan ne tunteet siinä tilanteessa, kun on tarpeeksi vellonut ja sen päivän rypemiset on ryvetty.
Niinhän ne ammattipsykologit suosittelee, että täytyisi pitää huolivartteja ja sitten lopettaa rypeminen. Miksipä se ei kävisi myös tunnevarttina. Pistää hirveät itkupotkut päälle tai vaikka riehuu itsekseen ja sitten vaan jatkaa muita puuhia. Tsemppiä sinulle ja mukavaa iltaa! 😊
23.11.2023 17:47
99 / 118