Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta.
Katso tästä ideoita juhannuksen ruokapöytään ja grillaukseen:
https://www.suomi24.fi/viihde/juhannuksena-grillataan-ja-nautitaan-keskikesan-juhlasta-katso-tasta-juhannuksen-reseptit?s24
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?

6
144
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mennän ensin saunaan ja syödään sitten VASTA.
- AnonyymiUUSI
Ehdottomasti X - Staran kuorettomat pikku nakit !! Muistaakseni 900 g pakkauksessa. Nakit keitetään kattilassa lähde vedessä OIKEA OPPISESTI !! Ja sitten sinappia nakeille ja RINNHUKSILLE !! KYLLÄ MITTU MARIANA KELPAA !!
- AnonyymiUUSI
Ruisjauhoissa pyöritellyt,voissa paistetut muikut ja uudet perunat.
Parasta AAA luokkaa. - AnonyymiUUSI
Grillimakkara ja salaatti.
- AnonyymiUUSI
Grillikyrsää ja olutta.😋🍺🍺🍺
- AnonyymiUUSI
vesi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823263
- 922955
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201655- 191554
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81497Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221418Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351325Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61288