Muistatko? Linna-sarja naisvankilasta kuohutti. Oletko katsonut, mitä ajatuksia herätti?

22

1080

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joko se saksimurhaaja akka on vapautunut?

• Anonyymi

Onko oikeassa suhteessa matuja tv-kuvissa vai sitä Ulen silottamaa propagandaa taas...

• Anonyymi

Ajatus ihan oli lokosat olot! Tämä vanhempi nainenkin pääsi kotimaahanssa Austraaliaan!! Huumeiden tuonti taisi olla?? Mutta sieltähän päästiin ostoksillekkin vartioituna ??? Et huonoo!!

• Anonyymi

Se valittaja Lilja, jos on polttanut mummonsa ym. niin ei valittais siellä linnassa olosuhteistaan.

• Anonyymi

Vangit ovat yhteiskunnan jätettä, kovempi kuri ja pakkotyöt 16 tuntia vrk käyttöön.

• Anonyymi

Taidat itse olla jäte, siltä vaikuttaa.

• Anonyymi

Jos tekee jekkuu joutuu linnaan vai miten se yks sanoi..ainakin sanoi että ei oo tämä linnassa eläminen elämää ...

• Anonyymi

muistuttaakohan tuo sarja vähän tuota mikä on Netflixillä, naisvankilasta: Locked Up.

tänään illalla tulee taas nelosen jokavuotisesta James Bond - elokuvien esityssarjasta hyvä Kultavarvas, eli sormi. Kokonaan kullattu nainenkin on tuossa.

Tässä Kultasormessa pidin kohtauksesta Golfissa kun se piilotti pallon kengän alle...

• Anonyymi

Suurinosa Suomen vankiloissaistujista mukujen, mustalaisten ja ryssien jätöksiä. Ruoka parempi kuin varuskunnissa.

• Anonyymi

Ajatuksia se herätti että en pidä näitä naisia mitenkään kovin vaarallisina mutta ei siellä kyllä mitään penaalin terävempiä kyniäkään näkynyt. Päihdetaustaa ja alhaista älykkyyttä. Tyhmiä valintoja. Jos hommaa itsensä vankilaan tekemällä tyhmyyksiä ei kannata valittaa sen olosuhteista tai vartijoista. Suomessa on erittäin hyvät olosuhteet. Jos jätät rikokset tekemättä jekut yms sun ei tarvitse kestää kakkua ja voit jatkaa elämääsi olla lapsiesi kanssa jne. Se lähtökohta ajattelulle täytyy lähteä sieltä että minä itse olen itseni tänne hommannut ja kysyä itseltään että haluanko tulla takaisin vai jatkaa elämääni. Rikoksia tekemällä päädyt varmasti vankilaan suomessa on hyvä tutkinta.

• Anonyymi

Onpas täysin järjetön kommentti!!!🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitit varmaan omaa kommenttiasi. Se oli järjetön toisin kuin tuo mihin kommentoit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestäni se on järjetöntä että kuvittelet ettet joudu linnaan ja on jotenkin väärin jos joutuu kun itse pilaa omat asiansa typerillä jutuilla joihin ei ole muita syyllisiä kuin sinä itse. Turha syytellä muita ihmisiä tai jos jatkaa samaa odottaa jotain eri lopputulosta. Sarjassa ei ole yhtään kovaa tyyppiä on vain toinen toistaan pellempiä tapauksia. Jos nämäkin naiset vietäisi oikeasti kovaan paikkaan he ulisivat kuin pikkulapset ja kusisivat allensa. Mielestäsi on siis älykäs tyyppi kun polttaa sukulaisensa tai kuskaa jonkun toisen huumeklönttejä tai muuten sekoilee? Yhtään mensan jäsentä ei varmasti löydy ja sen kuulee jutuista. Suomen vankilat on spurguvarastoja. Hampaattomat kieroonkasvaneet nistit siellä maleksii nurkissa tai sitten siellä on jotain jotka luulee olevansa maailman napa ja jollain pillereillä kasvattelee lihasta. Yhtään täysjärkistä normaalia tyyppiä ei siellä ole koska he eivät koskaan joudu sinne.

• Anonyymi

En edes tajua, miksi tällaisia sarjoja tehdään! Ei kiinnosta rikolliset. Yök.

• Anonyymi

Et taida tajuta paljon muutakaan....🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kannattaa katsoa opiksi neiti nuhteeton.

• Anonyymi

En ole katsonut, mutta lukenut lehdistä.
      Se on huikea ajatus, että kaikki näistä naisista on hyväksikäytettyjä. Kaikilla on jollain tavalla väkivaltainen tausta (koti).
      Niin se paha kiertää.

• Anonyymi

Ei se vankila paranna ketään kuin hetkeksi korkeintaan jos edes sitäkään.

• Anonyymi

Käsittääkseni se on rangaistuslaitos, eikä mikään sairaala.....

• Anonyymi

Minusta näyttää siltä kuin olisivat hotelli lomalla ,paapotaan ja hoidetaan paremmin mitä täällä siviilissä.

• Anonyymi

Noinhan sitä voisi tyhmempi luulla.....🤣🤣🤣

• Anonyymi

Katsoin tuon sarjan 1. ja 2. kaudet. Ajattelin lähinnä sitä, että on varmasti vaikeaa sen vankilassa olemisen jälkeen päästä kiinni tavalliseen elämään. Kuka ottaa töihin vankilassa olleen? Kun jo ilman vankilataustaakin voi olla vaikea päästä työpaikkahaastatteluihin ja töihin. On varmaan joitakin aloja, joille saattaa olla helpompi työllistyä. Toivottavasti mahdollisimman moni saa elämänsä järjestykseen. Ongelmiahan kenenkään elämästä ei puutu, vaan niiden kanssa täytyy jotenkin oppia elämään ja selviytymään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      29
      3750
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2559
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2488
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2255
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      20
      1799
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1709
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1613
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      300
      1449
    9. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1447
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1398
    Aihe