ouro
Nikkini ouro, 'kulta', on portugalia. <br /><br />Olen eläkkeellä oleva luonnontieteelliseen maailmakuvaan perehtynyt seurakuntapappi, kuivilla jo pitkään ollut, mutta edelleen alkoholisti, ja kärsin tähän sairauteen kuuluvasta sietämättömästä ahdistuneisuudesta. <br /><br />Koska luonnontieteellisen katsannon osana matematiikka on minulle erityisen rakas, olen nikkinä käyttänyt myös persialaisen matemaatikon nimeä al-Khwarismi, samoin algebra-sanan alkujaan arabialaista muotoa al-jabr (الجبر , transletteroidaan myös al-ğabr). Lukiessani arabialais-persialaisen matematiikan historiaa saan suorastaan ponnistella, etten vaivu transsiin. https://fi.wikipedia.org/wiki/Al-Khwarizmi<br /><br />Eri aikoina olen käyttänyt eri nikkejä, joita en useita muistakaan. Mieleen tulevat Avicenna, Ali Abu Ibn Sina, Latviešu stāsts (=Latvialainen kertomus), Firdawsi, Dogmatikos, Kynä.M, kynä.mi, ånyo, ja cobre, mutta on ollut muitakin joita en muista. Nikkejä en ole käyttänyt päällekkäin, vain yhtä kerrallaan. Lisäksi minulla on ollut pari erittäin hyvää ystävää, Kyöpeli ja Tri'is eli Triceratops, joiden kanssa käytämme samaa tietokonetta erittäin hyvässä sovussa. 🌹👀
- Vain ken hengessä on nähnyt Herran Jerusalemin, ymmärtää voi kaipuun taivaan kotihin.
Siunattu laulu.
Täällä kuljen niin kuin vieras muukalainen päällä maan /
Tuolla puolen tumman virran on mun kotimaani vaan /
Taivaan kirkkauden ja loiston kerran hengessä mä näin /
Häipyi maa sen kauneuskin mielestäin.
Taivaan matkalainen tuntea niin monta kertaa saa /
Kuinka muukalaisuus maailmasta kauas erottaa /
Vain ken hengessä on nähnyt Herran Jerusalemin /
Ymmärtää voi kaipuun taivaan kotihin.
Herran halvat matkamiehet ystäviksi valitsin /
Maksakoon se mitä vain mä tahdon taivaan kotihin /
Maahan vieraaseen en jäädä voi, on kaipuu rinnassain /
Olen maailmassa muukalainen vain.
(Säv. ja san. Lydia Lithell, suom. Vali Kunnas)
https://www.youtube.com/watch?v=ASw4YLtjsrY 🌹👀 - <<Ammattitaitoisessa sielunhoidossa sielunhoitaja ei tuputa mitään lopputulosta...<<
Mutta psykologistisen harhan vallassa oleva sielunhoitaja, kuten kirkon perheneuvojat, pyrkivät tosin hyvään, mutta vielä erehtyvät vain PITKITTÄMÄÄN muutenkin tuskallista prosessia.
Vika on alkujaan kirkon omaksumassa VIRHEELLISESSÄ teoriassa, jonka mukaan erimielisyyteen on syynä joku OPITTU psykologinen seikka. Luonnontieteisiin perehtynyt taas tietää, että meitä pääasiassa ohjaavat GEENIT, jotka eivät ole muutettavissa.
Koko 'perheneuvonta' jää näin henkisen kuppauksen asteelle. 🌹👀 - Kyllä meillä toisen suuntaisilla eli enemmistöläisillä Jeesukseen uskovilla on selkeä ja tutkitun tiedon mukainen selitys. Meillä on perintögeenit, jotka ovat vastanneet hyvin muutama sata tuhatta vuotta sitten vallinnutta ympäristöä.
Nyt taas ympäristö on muuttunut pikavauhtia, emmekä voi enää sopeutua nykyiseen. Yhä useammat putoavat pois, syrjäytyvät. 🌹👀 - Sekä psykologistit että hihhulit lupailevat kuita taivaalta, mutta me vain elämme todellisessa maailmassa. 🌹👀
- Varsinkin rikkoutumassa olevissa avioliitoissa kärvistelevät turvautuvat kirkon perheneuvontaan, mutta eroavat kuitenkin myöhemmin.
Tulos: kivulias prosessi kestää kauemmin ja kärsimys kerkeää lisääntyä. Paljoja lupauksia, mutta päinvastaisia tuloksia. Todellisuudessa, jos kaksi ihmistä ei tule toimeen keskenään, MITÄÄN EI OLE TEHTÄVISSÄ, puhui sitten ihmisten tai enkelien kielellä. 🌹👀 - Entinen pappi kirjoitti saarnan laitaan: "Perustelut heikot. Muista huutaa."
Kun perustelut ovat heikot, nykyisin yleisin tapa huutaa, on kehottaa 'hakemaan ammattiapua'. 🌹👀 - Olen itsekin virheellisesti suoritetun leikkauksen yhteydessä ollut tällaisessa tilassa, koska nukutuslääkkeitä annetaan äärimmäisen vähän. En pystynyt liikuttamaan mitään lihastani, enkä tuntenut mitään fyysistä tuntemusta, mutta olin tajuissani. Voin kertoa niille, jotka eivät ole kokeneet, että tila oli kammottava. 🌹👀
- Ja varminta, ettei vain sallisi liikaa, on pitää ihmiset kärsimässä alilääkittyinä tai peräti ilman lääkkeitä. Ja siinä vaiheessa, kun joutuu sairaalaan ei ole edes mahdollisuutta valita lääkäriä. vaan on tyydyttävä vaikka kuinka tunnottomaan.
Eutanasian himovastustaja Päivi Räsänen kertoi pokkana teeveessä, että kuoleva potilas voidaan panna kestonukutukseen. Hyvin tietää, ettei tällaista keinoa kuitenkaan todellisuudessa usein käytetä. Kunhan tietoisesti antaa erehdyttävää kuvaa. 🌹👀 - Olin ja vieläpä joka viikko. Lisäksi elin suvussa, jossa melkein kaikki miehet olivat pappeja ja naiset papinrouvia. 🌹👀
- Sanoin, että puhutaan voitavan tehdä sitä sun tätä, muttei kuitenkaan tehdä. Nämä keinot eivät ole tavallisen ihmisen vallassa, ja on sattumankauppaa, millaisen lääkärin armoille joutuu. 🌹👀
- Itsensä lopettanut on pysyvästi kaiken kärsimyksen ulkopuolella, kuten muukin kuollut. 🌹👀
- Näyttää siltä, että myös kansan luottamus ennen laadukkaaksi luotettuun armeijaan on romahtanut. 🌹👀
- Siemensyöksyyn tarvitaan orgasmi, joka ei ole mahdollinen ennen, kuin hermosto on riittävästi kehittynyt. Sitä ennen tapahtuu, niin kuin kuvailit, on pakko lopettaa. Itse sain ensimmäisen orgasmini lähempänä 14:ää. Lienet jo melko lähellä.
- Mitä ihmettä, onko sinulle samantekevää, onko vaimosi näkemässä, mistä hän on fantasioinut? 🌹👀
- Eheyttämisen teoria on hyvin yksinkertainen: homouden väärä valinta johtuu henkisestä 'rikkoutuneisuudesta' ja se korjataan 'eheyttämällä'. Jos se ei kuitenkaan toteudu, syy on se, että henkilö ei halua parantua.
Ajatus on samaa muotoa kuin vaticinium ex eventu, ennustus lopputuloksen mukaan.
Ajatusrakennelma on muuten täsmälleen sama kuin alkoholismissa. Jos ei parannu, oma syy, koska ei haluakaan parantua. M.O.T. 🌹👀 - Hyvää sanomaa 'kristillisen' sionistin mukaan. 🌹👀
- Onko keskiö vai usko sinulle uusi sana? Haluatko kertoa lisää? Haluatko avautua?
Oikeasti, alennutko taas kerjäämään väittelyä? 🌹👀 - Vastaan nyt omalla tavallasi: Onko sana sinulle uusi. Haluatko kertoa lisää? Avaudu. 🌹👀
- Koska se on eräitten riehuvien AKTIVISTIEN tärkein asia. 🌹👀
- Psyykkisiin sairauksiin tehokkaimpia ovat lääkkeitten lisäksi ystävällisyys ja juttuseura, jota ei noudateta jonkin psykoterapeuttisen menetelmän mukaan, eikä rahasta. Myös jeesustelu on kehno ja täysin hylättävä menetelmä. 🌹👀