Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Extremist_atheist
profiilit
Extremist_atheist
Extremist_atheist
Vapaa kuvaus
Aloituksia
99
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Aivoilla on erilaiset synaptiset reitit Pääväylä eli moottoritie on kuuma."
Vaikka PAX6 oli evoluution paradigman muuttanyt geeni ja sitä sanotaan "silmän kehitystä ohjaavaksi isäntägeeniksi" niin sen alkuperäisempi tarkoitus on ollut keskushermoston kehityksen säätelijä. PAX6 syntyi heti sen jälkeen kun pallomaisesta monisoluisesta eläimestä kehittyi kaksikylkisymmetrinen pötkylä, jolla oli etu- ja takapää. Etupäähän kasautuvat valoa aistivat solut ja keskushermoston neuronimöykky oli valtava evolutiivinen etu. Näistä kehittyi myöhemmin aivot, silmät ja muut aistinelimet.
https://en.wikipedia.org/wiki/PAX6
21.12.2024 11:51
Ei sika ole mikään uhri vaan se on normaali luonnon järjestys. Vegaanihörhöt voisivat myös tarkistaa omat deluusionsa. Nyt tiedemiehet ovat hoksanneet, että jopa orava syö lihaa. Liha on siis ihan normaali ruoka monisoluisille eläimille.
"Uusi tutkimus mullistaa käsityksemme oravien heimoon kuuluvan lajin – maaoravien – lajityypillisestä käyttäytymisestä. Sen mukaan kasvissyöjinä pidetyt maaoravat – joihin myös tikutakuina ajoittain viitataan – eivät olekaan vastoin aiempaa uskomusta puhtaasti kasvissyöjiä, vaan ne metsästävät myös myyriä."
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010914039.html
21.12.2024 11:26
"No sehän haluaa, että uskovaiset kaatuilevat lonkkansa särki..."
Herra on kyllä semmoinen ketku, että aina on särkemässä ihmisten lonkkia. Herra hävisi painiottelun Jaakobin kanssa niin iski Jaakobia nivustaipeeseen niin, että lonkka nyrjähti sijoiltaan.
[26] Kun mies huomasi, ettei päässyt voitolle, hän iski Jaakobia nivustaipeeseen, niin että Jaakobin lonkka nyrjähti hänen kamppaillessaan miehen kanssa.
21.12.2024 06:24
"Kerroin deluusio vaivani lääkärille."
Olisit sanonut, että uskot Jumalaan. Ainakin tohtori Ryan McKay olisi määrännyt sinut pakkohoitoon.
Hallucinating God? The Cognitive Neuropsychiatry of Religious Belief and Experience
From an evidential perspective, atheists can be construed as proposing a “negative existential” (God does not exist), whereas believers posit a “positive existential” (God exists). It is conceivable that both propositions are motivated, but OCCAM’s razor requires only that the latter be scientifically justified. In the absence of compelling objective evidence for God’s existence, therefore, religious belief is, alethically speaking, pathological and, by two-factor standards, delusional.
https://www.academia.edu/4265301/Hallucinating_God_The_Cognitive_Neuropsychiatry_of_Religious_Belief_and_Experience
20.12.2024 21:39
Eikö sinun pitäisi olla jo nukkumassa? 80 -vuotias skitsofreenikko ja dementikko, aloitit taas tänä aamuna enne klo 05 kun Jumala jumputti tyhjässä kuupassasi. Sekoat kohta aivan täysin jos et nuku lainkaan.
20.12.2024 21:36
Kai se vuohipaimenjumala näkee kaikkialle litteän maan pinnalle ilman, että minun pitää sille vätykselle koordinaatteja antaa siitä, missä sinä paskaperse vingut.
20.12.2024 21:07
"Huuda vaikka täysillä kohti taivasta, että
JUMALA, JOS OLET OLEMASSA, NIIN TODISTA ITSESTÄSI MINULLE !!!"
No niinhän minä olen huutanutkin jo 50 vuotta: "JUMALA, OLET SAASTAINEN SIKAA SYÖVÄ PRONSSIKAUTINEN PIKKUMAINEN JATKUVASTI ÄREÄ AISAA KANNATTELEVA VUOHIPAIMENJUMALA. JOS OLET TODELLINEN, LYÖ MINUT MAAHAN SALAMALLASI."
Eipä Jumala ole koskaan tehnyt mitään vaan on ollut ihan hipihiljaa.
20.12.2024 20:42
Tässäpä paskaperseelle vähän faktoja:
Kehitysmaissa on eniten teistejä. "WHO: Lähes 90 prosenttia aborteista tehdään kehitysmaissa"
Rikkaissa teollisuusmaissa on eniten ateisteja. "Rikkaissa teollisuusmaissa määrä on lähes puolittunut 46 abortista tuhatta naista kohden 27 aborttiin tuhatta kohti."
75% aborteista tehdään avioliitossa oleville naisille. "Maailmassa tehdään vuosittain 56 miljoonaa raskauden keskeytystä, käytännössä joka neljäs raskaus päättyy aborttiin. Lähes kolme neljästä abortista tehdään naimisissa oleville naisille."
https://yle.fi/a/3-8875457
Abortti on siis paskavajakkien teistien tyypillinen ehkäisykeino. Ei saatana 😁😁😁
20.12.2024 20:34
"Juutalaiset heittivät Jeesuksen ruumiin pellon läheisyyteen kivityksen jälkeen."
Höpsistä, ei olematonta voi mihinkään heittää.
20.12.2024 17:59
Mistä Hare Krisna tietää tämän, jos niitä ei voi havaita? Postauksesi on malliesimerkki harhaisuudesta, jota kuvasin aloituksessa.
20.12.2024 14:57
”Tieteessä on edelleen monia tutkijoita, jotka ovat uskonnollisia ja näkevät tieteen ja uskonnon yhteensopivina.”
Näiden pitäisi ottaa oppia John Forbes Nashista, joka voitti rationaalisella ajattelulla delusionaalisen mielisairauden.
He described a process of change "from scientific rationality of thinking into the delusional thinking characteristic of persons who are psychiatrically diagnosed as 'schizophrenic' or 'paranoid schizophrenic'". For Nash, this included seeing himself as a messenger or having a special function of some kind, of having supporters and opponents and hidden schemers, along with a feeling of being persecuted and searching for signs representing divine revelation.
Eventually, he "intellectually rejected" his "delusionally influenced" and "politically oriented" thinking as a waste of effort.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/John_Forbes_Nash_Jr.
20.12.2024 14:01
”…kristinuskon perustavaa laatua ihmisarvosta ja lähimmäisenrakkaudesta kumpuava sivistys….”
Ei saatana, kahvit näppäimistölle taas 😂😂😂
Kristityt pitivät orjia vielä 400 vuotta Tieteellisen vallankumouksen jälkeen.
20.12.2024 13:53
”Eipä vedä vertoja kuitenkaan vielä ohessa demonstroimallesi aika megalonaanisen harhaiselle ymmärtämättömyydelle.”
Vaikka miten yrität kiukutella niin sinä olet aina harhainen kun väität, ettei ihminen voi saada entiteetistä tietoa, mutta silti sinulla on tuo tieto. Kyseessä on klassinen delusionaalisuus.
20.12.2024 13:47
”Yhtä fiksua olisi kysyä oravalta integraalilaskennasta ja sitten päätellä ettei sellaista ole, koska orava ei sitä käsittänyt.”
Aika megalomaanisen harhaista verrata ihmiskunnan parhaita aivoja oraviin ja ylentää itsensä oravaksi, joka ainoana ymmärtää todellisuuden luonteen oikein.
Ei saatana 😂😂😂
20.12.2024 12:38
”Enkö minä jo tämän lähettänyt ?”
Lähetä vaikka sata kertaa, mutta asia ei muuksi muutu. Käsitys jumalien olemassaolosta on binäärinen kuten on myös totuus, joka on joko tosi tai epätosi.
20.12.2024 11:57
”Mitä rotuteoriaa ateistit kannattavat?”
Homo Sapiens Sapiensia. Kaikki ihmiset ovat samaa lajia.
19.12.2024 22:28
”Minä haluan että kirjoitat niin että saat hihhulit polvilleen.”
Sinulla on jo molemmat polvet maassa.
19.12.2024 21:06
"Jeesus on luonut maailmankaikkeuden kaikki on Jeesukselta Jumalalta armoa ja kaikki on lainaa Jeesukselta."
Höpsistä, ei Jeesus ole mitään luonut. Paavali sanoi, että Jeesuksesta tuli Jumalanpoika vasta ylösnousemuksessa.
Ja niin, on siinä toinenkin ongelma. Jeesusta ei ole eikä ollut koskaan olemassa.
19.12.2024 20:35
Mitäs minä trollaan? Olen suora ja rehellinen ateisti enkä yritä olla muuta kuin olen. En valehtele koskaan vaan puhun pelkkää faktaa. Argumentointini on loogista ja virheetöntä. Toki nämä aiheuttavat peppukipua kaltaisessasi hihhulissa ja haluaisit vaientaa minut. Mutta ei onnistu, päin vastoin. Ulinasi on paras palaute ja kiitos minulle siitä, että osumaa tulee hihhulin torniin.
19.12.2024 20:30
Reppana keskustelee itsensä kanssa mielikuvitusurasta ATK-alalla ja kun joku erehtyy kommentoimaan niin tulee sama iänikuinen paskatulva ATK:n historiasta. Ei saatana 😂
Yleensä kaltaisellesi sitkeälle 24/7 trollille maksetaan noin tylsästä jaarittelusta. Kuka sinulle maksaa? Jumala palkitsee? Antaa hetken rauhan kuuppaan kun riittävästi valehtelee ateisteista. Niinkö?
19.12.2024 20:01
51 / 67