Extremist_atheist

![]()
It's rare to walk anywhere in public and not see some religious advertisement every few moments. Imagine if the cause of non-belief were promoted to even one hundredth this degree? Theists would be totally outraged. Yet if an atheist decides to react to the overwhelming pro-religion propaganda that's in his face on a daily basis, he's labeled as "militant", "intolerant" and "extremist."
—Morgan Matthew, Why atheists care about religion
Aloituksia
120
Kommenttia
1700
Tuntematon jumala
Deistit sun muut vetoavat tuntemattomaan jumalaan, joka ei perustu ilmestykseen eikä myyttiin. ChatGPT:n kommentti tunte61453Joulun herkkupalat
Mitä palstalaisten suosikkiherkkuihin kuuluu näin joulun aikaan? Joulunahan saa syödä myös aterioiden välillä ja vaikka22202Jouluna on vaikea uskoa ilman tonttujen sanomaa
"Esi-isillemme tonttu oli jumaliin rinnastettava olento. Muun muassa saunatonttu, kotitonttu, riihitonttu ja myllytonttu371Soittaisitko Jeesuksen kuumaan linjaan?
Jouluaattona YLE tarjoaa lapsille Joulupukin kuuman linjan, jonne lapset voivat soittaa ja puhua pukille. Olen ihmetelly12143ennustus Nasaretilaisesta
Kohta juhlitaan taas kristittyjen mielikuvitusolennon syntymää, jota itämaan tietäjät tulivat katsomaan, mielikuvitusole17178Joko tonttukoulutus menee teologisen opetuksen ohi tieteellisyydessä?
Pitääkö tontuksi oikein opiskella? Kysymystä on esitetty Lauroselle monesta suusta syksyn aikana. ”Monella on ollut täh7108Ajanlaskun alku todistaa Jeesuksen olleen mielikuvitusolento
Olen ollut aina sitä mieltä, että Jeesuksen maallinen elämä on sepitetty ajanlaskun alun jälkeisenä ensimmäisenä viitenä86469Joululaulut
Laitetaan ktju pystyyn, jossa palstalla olijat voivat linkata omasta mielestä parhaita joululauluja. Itse pidän joululau42368Ateismipalstalta uskoon!
Huonosti käyttäytyvät ateistit saivat Late Johanssonin uskoon! Elinkautisvanki ja kolmoismurhaaja Late Johansson aikoi5117Keskustelua ilmastonmuutoksesta
Ajattelin tehdä elämässäni merkittävän teon eli käyn poimimassa suppilovahveroita Pohjois-Savossa talvipäivänseisauksena10133Homofobia johtuu lantentista homoseksuaalisuudesta
Herättelin palstalla keskustelu miesten homoseksuaalisuuden periytyvyydestä tieteellisin tutkimustuloksin ryyditettynä j30254Milloin jumalusko julistetaan mielisairaudeksi?
Jumalusko on määritelmällisesti patologista deluusiota, mutta koska niin moni on harhojen vallassa, teismiä ei uskalleta33244Homoseksuaalisuus on evoluution suuri paradoksi
Jonka ymmärtäminen on lähes mahdotonta kiihkokristitylle. Hän väittää, että homoseksuaalisuus on vapaaehtoinen valinta.65483Syön hatullisen paskaa jos lopunajat tulee minun elinaikanani
Kuka uskaltaa lyödä vetoa minun kanssa? Jos lopun ajat tulevat minun aikanani niin syön vaivaamisen lisäksi hatullisen9118Jumala vahvistaa otettaan Euroopasta
Romaniasta löytyi kaksi lepratartuntaa, ensimmäiset tapaukset maassa yli 40 vuoteen https://www.hs.fi/maailma/art-2000377Kumotkaa vahva ateismini
Olen ollut syntymästäni saakka heikko eli negatiivinen ateismi. Olen säilyttänyt syntymäateismini. Kasvoin eräässä suuri34325Laitan kädet yhteen iltaisin
Kuuntelin Haloo Helsingin uutta kappaletta 'Voiko enkelitkin eksyä' ja törmäsin oudolta vaikuttavaan ilmaisuun 'laita kä3164Milloin Raamattu on sepitetty?
Raamatussa on vanhojakin tekstejä. Vanhimmat ovat noin 600 eaa. Ketef Hinnomin hopeakääröt, jossa on Herran siunaus. Her53477Miksi Jumala ei keksinyt edes pyörää?
Vanha ja kyyninen sanonta innovatiivisille hössöttäjille on: "Ei pyörää kannata keksiä uudelleen." Tästäpä perehdyin pyö22224Jos Jumala ilmestyisi, maailma ajautuisi kaaokseen
Paavali oli todella epätoivoinen yrittäessään saada seuraajia. Paavali keksi, ettei mitään sääntöjä tarvinnut noudattaa10196