Vapaa kuvaus

Olen harmiton sinkkumummeli, enkä vielä tiedä mikä minusta isona tulee, koska tänään on loppuelämäni ensimmäinen päivä. Musiikkia mielialan mukaan, yleensä rauhoittavaa Jos voittaisin miljoonan: Matkustaisin Timbuktuun. Maksaisin lasten velat pois. Loput hyväntekeväisyyteen. Vapaa-aikanani löhöilen, lueskelen ja lauleskelen, töllöttelen ja pakkoliikun. Elokuvissa ei tule käytyä, Tv:stä näkee tarpeeksi. [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

39

Kommenttia

365

  1. Liki joka kanavalta niitä tulee.

    Kodinkääntöpiiri järjestää jonkun huoneen jossain päin Suomessa hokkuspokkus- tyylikkääksi sisustusarkkitehdin johdolla.

    TV kolmosella ohjelman nimi on Tila.
    Lisäksi ohjelmissa esitellään tyylikäs koti tai jonkun vanhan, vaikka entisen asemarakennuksen, vuosisadan vanhan kartanon, väentuvan, paloaseman, aitan, myllyn tai riihen entisöinti ja kodiksi muutosprojekti.

    Nelosella sen sijaan kilpailtiin rivitaloasuntojen kunnostuksesta. Lopuksi ”Unelmakämpät” myytiin huutokaupalla, johon ostoon suomalaiset eivät ole vielä oikein tottuneet (australialainen formaatti). Nyt siellä on rakennettu talot, jossa katsojat saivat äänestää kahdesta parista voittajan.

    Rakentaminen ja sisustaminen kiinnostaa!