virpivanttinen

hei! olen 46 vuotias yksinhuoltaja Imatralta! Parisuhde meni poikki liiallisen juomisen takia, siis miehen juomisen. En halua juoppoa tappelijaa, en juroa, en puhumatonta. Haluan romanttisen, puhuvan,iloisen, uskollisen ja tanssivan miehen ja rakastavan! Nautin onkimisesta, kodista,syksyn sienist ja marjoist, tulesta, vesi on kans mukava,patikointi riistaa seuraten vois olla kivaa ja hienoo! Poltan, en sylje lasiin, mutta kohtuus kaikessa! Laitan ruuat, hoidan kodin ja pihan ja kaikki kotihommat! Rakastan perhettani, se menee kaiken edelle! Teen duunini tunnollisesti ja ei kukaan voi sanoa et olisin hutilus! Koti on mun linna! Ja sen asukkaat mun elama! Suosikkibändit/artistit: Agents, Yö, Erin...............suomalainen, kyll' my;s country ja 50/luku Suosikkileffat: Sound of Music, blues brothers, titanic, Laineen tuntematon sotilas Lempikirjat: Elämänkerrat Vapaa-aikanani: ompelu, maalaus, lukeminen, luonto Katson tv:stä mieluiten: elokuvia, dokumentit, biographyt En pidä: juopot, uskottomuus, valehtelu, puhumattomuus, Turhamaisuus, liiallinen viina, ihmisten kylmyys, egoistisisuus, ukko-meininki. Parhaat matkakohteet: Kotimaa, aurinko-rannat Ruoka & juoma: oma tekoinen Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Muu Työskentelen: palveluammatissa Siviilisääty: Sinkku
Aloituksia
2
Kommenttia