Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
irmeli.lauttajarvi
profiilit
irmeli.lauttajarvi
irmeli.lauttajarvi
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ostin Grouponilta matkalaukut, joista maksoin 149 € maaliskuun puolivälissä. Laukkuja ei ole kuulunut , sähköpostiviesteihin vastataan, että on ruuhkaa toimitusten kanssa. Viimeksi luvattiin toimittaa viimeistään viikolla 21,eipä ole näkynyt.
Täyttä huijausta koko diili.
29.05.2012 10:25
Minä olen ollut monena jouluna Kanarialla:Puerto Ricossa,Playa de Inglesissa ja Teneriffalla useamman kerra. Aina on ollut lämmintä ja aurinkoista, suosittelen. Varsinkin Tenerifalla sää on suosinut.
21.04.2008 14:00
sitten olin 50 v. Edelleenkin elämä on ihanaa, voisin jopa sanoa, että ihanampaa kuin 30 v. sitten!
Ei ihmisen elämä ole vuosista kiinni, vaan siitä kuinka itse elämäsi miellät.
30.07.2006 22:00
Tunnen monta yli 50. joiden on pakko hakea töitä, kun ansiosidonnainen loppuu ja putoaa päivärahoille.
Ei kaikilla ole ollut mahdollisuutta kerätä omaisuutta,asuvat vuokralla, saattaa olla velkoja tms.
Riittääkö pelkkä työttömyyskorvaus matkusteluun? Tuskinpa.
Itselläni kävi tuuri, että sain 53v. vakipaikan, joten tsemppiä muillekkin työtä haluaville.
25.07.2006 14:53
Keski-iän hyväksyn , en vaihdevuosista aiheutuvia VAIVOJA
21.07.2006 12:09
Minunkin miehelläni oli 3 v. sitten n. vuoden pituinen suhde nuoreen naiseen ( mies oli 47, nainen 27). Mies kielsi ensin kaiken, mutta minulla oli sellaiset todisteet, ettei lopulta voinut kuin tunnustaa. Se oli minulle niin kamala paikka, että luulin tulevani hulluksi.
Aluksi mies ei halunnut keskustella koko asiasta, mutta kun aikani kärtin, niin juteltiin siitä jonkin verra. Mies lupasi lopettaa suhteen ja minä antaa anteeksi.Ymmärrän toki, että minussakin oli vikaa, kun kerran vieraisiin meni. No, meni pari kuukautta ja aavistelin, että suhde ei suinkaan ollut loppunut.Mies myönsi. Silloin vaadin, että asia on nyt kertakaikkiaan selvitettävä. Silloin vasta alettiin oikein kunnolla selvitellä asiaa ja sitä selviteltiinkin monta kuukautta ja pohjamutia myöten.
Täytyy sanoa, että se uskottomuusepisodi paransi meidän välimme eikä minulle tullut sellaista tunnetta, että pitäisi kostaa.Voisinpa melkein sanoa, että tämä nuori nainen pelasti avioliittoni.
Alussa asia oli tietysti aina mielessä ja epäilin jokaista työmatkaa ja yksin tehtyä reissua. Sain myös ponnistella, etten olisi asiasta huomautellut riidan sattuessa. Siitä asiasta ei meillä ole puhuttu enää sanaakaan, vaikka se kyllä totuuden nimissä joskus pulpahtaa mieleen. Mutta aika parantaa haavat ja uskoakseni meillä on tällä hetkellä hyvä parisuhde.
Kostaminen ei johda mihinkään muuhun kuin katkeruuteen.
20.07.2006 14:20
Mieti millaista on muutaman vuoden kuluttua, jos jo nyt on tuollaista; pettämistä ja vielä lisäksi pahoinpitelyä. Voin omasta kokemuksesta sanoa, että jos lyö kerran, lyö myös toisenkin ja sen jälkeen mies ei pidä sitä minään. Kerran pettämisen vielä saattaisin jotenkin ymmärtää, lyömistä en enää koskaan.
20.07.2006 13:56
jos mielesi tekee tanssimaan, niin mene ihmeessä.Eihän mies voi sinulta vaatia kotona olemista, jos kerran itsekkin käy ulkomailla ja kaljalla. Jos suuttuu, niin unohda koko mies. Mitä tuohon altistumiseen tulee, niin ole silmät avoinna siellä lavatanseissa, saattaa osua kohdalle tanssitaitoinen , mukava mies joka haluaa viedä sinuakin ihmisten ilmoille.
20.07.2006 13:06
olen ollut 20v. naimisissa ja elämä rytmitetään jalkapallon mukaan! Enpä kuitenkaan valita, mies on edelleenkin ihana ja kultainen. Opettele edes vähän ymmärtämään jalkapalloa, se on ilmeisesti miehellesi tärkeä juttu. Itse olen ollut mukana MM-kisoissa ja matseja käydään usein katsomassa yhdessä.
20.07.2006 12:59
keski-ikäiselläkin on oikeus täyspainoiseen elämään. "Totuutta" ei tarvitse hyväksyä, vaihdevuosivaivoista ei kannata kärsiä, jos apua on saatavissa.
20.07.2006 10:53
Itselläni alkoivat vaihdevuosioireet vähän yli 30. Hormoneja söin sitten lähes 20v. Nyt olen 53v. ja lopetin hormonien käytön 1,5 v. sitten. Olotila oli hirveä! Kaikki nuo kuvailemasi oireet. Aloitin E-EPA:n ja soijaproteiinin käytön ja jo parin viikon käytön jälkeen huomasin vaikutukset. Hikipuuskat hävisivät ja mielialamuutoksia ei enää tullut. Aluksi otin kumpaakin 2 kpl/pv, nyt riittää 1/pv, välillä voi jäädä jokin päivä väliinkin, eikä se haittaa mitään.Suosittelen kaikille lämpimästi. Lisäksi kannattaa ostaa jotain liukastusvoidetta, koska ainakin munulla limakalvot kuivuivat, kun kuukautiset loppuivat.
20.07.2006 10:43
1 / 1