Miehellä oli suhde vieraaseen naiseen (päättyi noin vuosi sitten, suhteen "syvyydestä" minulla ei ole tarkempaa tietoa, ainoa mikä minulle sanottiin, oli että sänkyyn ei menty mutta tapahtumien valossa en sitä usko).
Parantaako aika haavat vai onko teidän mielestänne oikein, että "otan omani takaisin" ja annan samalla mitalla sinnekin päin, vaikka hän ei tästä mitään saisi tietääkään?
Omaa itseäni helpottaisi suunnattomasti tuo takaisin antaminen mutta mitä sanotte te?
uskoton
4
919
Vastaukset
- Pertza 21,5 cm
Moi,
Tässä Perzta - kunnon "vanhan kansan" panomies 30 . :D Voisin tarjoutua antamaan sulle vähän kyytiä vaikka luonnon helmassa japanilaisen konepellillä Popedan tahtiin. Mitens ois?
T. Pepe - Mies63
Tuota noin, jos nyt vuosi sitten jo päättynyt? Eikä sänkyyn menty, ja miksi et sitä usko?
Aikaa tietysti on menny, ja ettei miehes sais tietää siitä "takaisin otosta" niin miten se olis samalla mitalla takas? Vai haekko jotain "pommia", jonka voit pudottaa sopivan tilaisuuden tullen?
En usko että se helpottaisi oloa mitenkää, mitä ny tietysti hetkellisesti ja pahemtaisi miehes oloa? En oo kuullu koskaa, et kostaminen parantais ainakaan suhdetta, yleensä se johtaa ns "koston kierteeseen", mikä on viimeinen niitti joka eroon johtaa, tai ainakin välien "lopulliseen" tulehtumiseen. Mutta jos tuota haet, niin sitten siitä vaan!
Noin vuosi...eikö yhtään edes arpeutunut vielä? Menee siihen kyllä aikaa, ja vuosi on siinä aika lyhyt jakso. Mutta jos se on sitä ainaista muistutelua ja asian kaivelua, ei se taida parantua koskaan?
Jos anteeksi antaa, ja jatkaa haluaa. Pitäis sit yrittää unohtaa eikä aina syyllistää, on se vaikeeta joo, mutta pikkuhiljaa! Kyllä se aika, ainakin joillakin, parantaa ja elämä voittaa. Ei se varmaan koskaan unohdu!- petetty25n.
siitä asiasta saa kyllä muistuttaa. jos se kerran petetyllä kalvaa ja särkee sisimpää niin kyllä siitä pitää ja saa puhua puolison/pettäjän kanssa. jos kerran halutaan yhdessä vielä jatkaakin, ja mies todella katuu tekoaan. tällainen sopimus on mulla ja miehellä. en toki "syyttele" vaan keskustellaan siitä mikä siinä asiassa muistuu mieleen, miten paljon, miksi. mikä kalvaa yms. ja siitä puhutaan ihan ääneen. on vääriin että pettäjä itse pääsee kuin koira veräjästä asian tultua ilmi, silloinhan hänen tunteensa helpottaa. tuska siirretään vain tälle petetylle. ja sillä se vasta se tuska kasvaakin. on vain oikeutettua että myös pettäjää muistutetaan siitä niin kauan kuin petetyllä on tuskaa. ja se pitäisi nimen omaan käsitellä yhdessä, eikä sysätä toisen sisimpään tyyliin sä et nyt saa tästä puhua, kun mulla tulee paha olla, kärsi yksinäs siitäet mä sua petin... ajatelkaa vähän itekki!!!
Minunkin miehelläni oli 3 v. sitten n. vuoden pituinen suhde nuoreen naiseen ( mies oli 47, nainen 27). Mies kielsi ensin kaiken, mutta minulla oli sellaiset todisteet, ettei lopulta voinut kuin tunnustaa. Se oli minulle niin kamala paikka, että luulin tulevani hulluksi.
Aluksi mies ei halunnut keskustella koko asiasta, mutta kun aikani kärtin, niin juteltiin siitä jonkin verra. Mies lupasi lopettaa suhteen ja minä antaa anteeksi.Ymmärrän toki, että minussakin oli vikaa, kun kerran vieraisiin meni. No, meni pari kuukautta ja aavistelin, että suhde ei suinkaan ollut loppunut.Mies myönsi. Silloin vaadin, että asia on nyt kertakaikkiaan selvitettävä. Silloin vasta alettiin oikein kunnolla selvitellä asiaa ja sitä selviteltiinkin monta kuukautta ja pohjamutia myöten.
Täytyy sanoa, että se uskottomuusepisodi paransi meidän välimme eikä minulle tullut sellaista tunnetta, että pitäisi kostaa.Voisinpa melkein sanoa, että tämä nuori nainen pelasti avioliittoni.
Alussa asia oli tietysti aina mielessä ja epäilin jokaista työmatkaa ja yksin tehtyä reissua. Sain myös ponnistella, etten olisi asiasta huomautellut riidan sattuessa. Siitä asiasta ei meillä ole puhuttu enää sanaakaan, vaikka se kyllä totuuden nimissä joskus pulpahtaa mieleen. Mutta aika parantaa haavat ja uskoakseni meillä on tällä hetkellä hyvä parisuhde.
Kostaminen ei johda mihinkään muuhun kuin katkeruuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273413- 402217
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352158Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71907Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271242
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131109