Ollaan seurustultu poikakaverin kanssa kohta puoltoist vuotta. Viime viikonloppuna löysin viestin puhelimesta (tallentamaton numero) jossa luki jotain että se kuulostaisi mukavalta. Soitin kyseiseen numeroon, joka oli naapurin neiti. Mieheni on koko suhteemme ajan lähetellyt tälle tytölle viestejä joissa haluaa häntä yms.. Näin nämä viestit. Mieheni väittää että muuta ei ole ollut, tosin kielsi nämä viestitkin vielä kun olin ne jo nähnyt. Ja tämä nainen sanoo että ovat myös harrastaneet seksiä koko ajan. En tiedä mitä ajatella.
Olemme tässä saman katon alla vielä olleet. Tunteet heittelee laidasta laitaan. Kaiken kukkuraksi riideltiin niin pahasti että oli vaikeaa kävellä. Ensin mies kuristi ja sitten pyörähdin liikkuvasta autosta. Haluaisin hänet pois ja sitten taas en. Hän haluaisi jatkaa kanssani, rakastaa minua yli kaiken.
Sanokaa nyt jotain järkevää mulle. Mihin se siitä muuttuisi.. Voisiko? Hän sanoi viesteihin syyksi, että häntä on satutettu monta kertaa ja hän halusi että hänellä on antaa jotain takaisin, jos minä olisin jotain puuhannut. Ja sen että han halusi tuntea itsensä halutuksi. Meillä on mun mielestä asiat kuitenkin mennyt hyvin. Seksiä lähes joka päivä, hellyyttä. Joskus on voinut olla joku viikon tauko jos on ollut kiireistä.
Meillä oli kyllä suhteen alussakin vaikeuksia. Löysin tyttöjen numeroita puhelimesta joita hän ei osannut selittää. Ja yksi tyttö sanoi että oli harrastanut seksia mieheni kanssa. Eikä tämä myöskään ollut ensimmäinen kerta kun hän kävi kimppuuni. Syyksi on sanonut kun en ole kuunnellut häntä.
Petturiko?
5
993
Vastaukset
- YYYY
no on petturi. on se ihme ettei selvistä merkistä tajuta. tajutaanko sitä edes sitten jos suoraan sanotaan??!!
- vaan riitaa
jos kuristaa ja "pyöräyttää" ulos liikkuvasta autosta. Se ON pahoinpitely. Mieti ensin sitä, eli älä nyt hyvä ihminen anna toisen käsiksi käydä, siis lähde kun vielä voit. Ja jos useampi nainen on myöntänyt seksisuhteen, niin luultavasti kyseessä on muutakin kuin viestit.
Ala nyt jo pakata kassejasi, ettet ala kuvitella olevasi mitenkään syyllinen miehesi käytökseen, koska vain hän on syyllinen siihen. - ennen kuin oot siinä kunnossa
ettet pääse enää kävelemään ollenkaan. oikeasti, tuon pahemmaksi ei voi enää mennä, olen ollut todistajana pahoinpitelyssä samankaltaisessa tilanteessa... myöhemmin selvisi että miehellä ainakin yksi toinen kihlattu ja yksi lapsi toisen kanssa. heihin kaikkiin hän piti yhteyttä yhtä aikaa.
älä ala tuohon. lähde nyt ku vielä voit. mitä pitempään sitä vitkuttaa sitä vaikeempaa se on. Älä ala haikaileen miestä joka haluaa sulle pahaa. jos ei haluis ni ei se löis eikä nakkais autosta ulos ... tuo on pahoinpitely! usko lähe ennen ku oot vainaa..:! sit on enää paha katua mitään... sekin päivä meinaan koittaa jos siihen jäät! nimim. kokemusta on! Mieti millaista on muutaman vuoden kuluttua, jos jo nyt on tuollaista; pettämistä ja vielä lisäksi pahoinpitelyä. Voin omasta kokemuksesta sanoa, että jos lyö kerran, lyö myös toisenkin ja sen jälkeen mies ei pidä sitä minään. Kerran pettämisen vielä saattaisin jotenkin ymmärtää, lyömistä en enää koskaan.
- joo..
Vaikka ei oliskaan petturi, niin kuulostaisi olevan ainakin väkivaltainen.. eikö siinä nyt ole jonkin verran syytä jo muutenkin miettiä eroa?.. Ja kyllähän tuo toisaalta aika selvältä petturilta kuulostaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139