joutunut srjityksi opettajan taholta koulussa?Itse jouduin heti alaluokilta lähtien opettajien ja toisten oppilaiden syrjinnän kohteeksi.1960-luvulla srjintä epilepsiaa sairastavien osalta oli sangen yleistä.
kintaalla päivänpeiliin eli tälläinen on haapavetinen päätöksenteko.
olisin ALASTI",eli tässä oli KYNNYS ry:n kaverin paidassa oleva iskulause.Mitä sanotte vammaisten asioista?
kuin TUPPISUUNA oleva.
PYHÄJOKISEUDUSSA miten JÄTEHUOLTO VESTIA rahastaa alueen kuntia jatkuvasti.
mönkijän ajurit ymmärtäneet MAASTOLIIKENNELAIN väärin,kun ajavat kulkupeleillään jalkakäytävillä,yleisillä maanteillä ja yksityisten ihmisten mailla ilman maastoliikennelain sallimaa mahdollisuutta.
mökkiläisten mukulat ovat olleet saaneet todella kylmää kyytiä. Lukiessa Vasuri-Eskon muistoja Vattukylän koulusta ja sen entisistä opettajista.
Haapavedellä?Oulaisissa näkyy olevan mainittu tapahtuma,niin kyllähän se pitäisi olla täälläkin. Onko HAU:n yleisurheilujaostolla vetäjäpula vai mistä se johtuu ettei tuollaista tapahtumaa saada aikaiseksi?
unohtunut lukematta MAASTOLIIKENNELAKI,kun käyttävät ajoreittinään kevyenliikenteenväyliä ja maantien kevyenliikenteenväylän välistä välikaistaa? Välikaistalla olevat salaojat jäätyvät ja tarkistuskaivoina toimivat putk…
saanko minäkin.
ajavat pienituloisten eläkeläisten etuja. Kepulit syövät sosdemien kanssa pienituloisten etuja.
valtuustosta kesken kokouksen ja oliko siihen puheenjohtajan lupa poistua?
varasti Ylivieskasta Ylivieskan ainoan WC-pytyn ja siitä päiväsakot käräjillä.Viina-Matilla Haapaveden ensimmäinen sisävessa ja Ylivieskassa ei niitä ole ollut vielä ollenkaan.
eli pois pappi politiikasta sanoi minun eräs ystäväni.Sanokaa mielipide käykö pappi politiikkaan?
poissaolollaan kun Eduskunnan Puhemies(Maria Lohela)vieraili torstaina Haapavedellä. Aika ihmellinen juttu kun valtakunnan kakkoshenkilö on käymässä paikkakunnalla.
sanat reilut kaksi vuotta sitten olivat että:HAAPAVESI MENESTYKSEN TIELLE.Ja mitä onkaan tapahtunut tämän reilun kahden vuoden aikana sitä en lähde edes julkisesti sanomaan,vaan sanokaa te viisaammat,sillä minä en voi s…
Keskustalaiset kansanedustajaedokkaat sekä heidän TUKIJOUKKONSA OTTAKAA HUOMIOON,että on olemassa ihmisiä jotka eivät ole kiinnostuneet teidän POSTILAATIKKOJEN TURHASTA TÄYTÖSTÄ,vaan haluavat olla rauhassa tältä TURHILT…
äänimäärä. Antti Rantakangas (kesk.) Esko Joentakanen (vas.) Martti Repo (perusS.) Ehdokkaiden nimiä EI SAA VAIHTAA.
käden puristuksen jäätyään eläkkeelle sairaanhoitopiirinjohtajan tehtävistä?
seurakuntavaaliehdokas minun lisäkseni on keskustelemassa tällä palstalla?