EpilepsiaVastattu 20 v

Onko kukaan

joutunut srjityksi opettajan taholta koulussa?Itse jouduin heti alaluokilta lähtien opettajien ja toisten oppilaiden syrjinnän kohteeksi.1960-luvulla srjintä epilepsiaa sairastavien osalta oli sangen yleistä.
HaapavesiVastattu 18 v

Ovatko moottorikelkkailijat ja

mönkijän ajurit ymmärtäneet MAASTOLIIKENNELAIN väärin,kun ajavat kulkupeleillään jalkakäytävillä,yleisillä maanteillä ja yksityisten ihmisten mailla ilman maastoliikennelain sallimaa mahdollisuutta.
HaapavesiVastattu 19 v

Köyhien kakarat ja

mökkiläisten mukulat ovat olleet saaneet todella kylmää kyytiä. Lukiessa Vasuri-Eskon muistoja Vattukylän koulusta ja sen entisistä opettajista.
HaapavesiVastattu 19 v

Järjestääkö HAU kunniakierrosta

Haapavedellä?Oulaisissa näkyy olevan mainittu tapahtuma,niin kyllähän se pitäisi olla täälläkin. Onko HAU:n yleisurheilujaostolla vetäjäpula vai mistä se johtuu ettei tuollaista tapahtumaa saada aikaiseksi?
HaapavesiVastattu 17 v

Onko haapavetisiltä moottorikelkkailijoilta

unohtunut lukematta MAASTOLIIKENNELAKI,kun käyttävät ajoreittinään kevyenliikenteenväyliä ja maantien kevyenliikenteenväylän välistä välikaistaa? Välikaistalla olevat salaojat jäätyvät ja tarkistuskaivoina toimivat putk…
HaapavesiVastattu 17 v

Haapavetinen

varasti Ylivieskasta Ylivieskan ainoan WC-pytyn ja siitä päiväsakot käräjillä.Viina-Matilla Haapaveden ensimmäinen sisävessa ja Ylivieskassa ei niitä ole ollut vielä ollenkaan.
HaapavesiVastattu 20 v

PPP=

eli pois pappi politiikasta sanoi minun eräs ystäväni.Sanokaa mielipide käykö pappi politiikkaan?
HaapavesiVastattu 19 v

Kaupunginjotaja Luukkosen

sanat reilut kaksi vuotta sitten olivat että:HAAPAVESI MENESTYKSEN TIELLE.Ja mitä onkaan tapahtunut tämän reilun kahden vuoden aikana sitä en lähde edes julkisesti sanomaan,vaan sanokaa te viisaammat,sillä minä en voi s…
HaapavesiVastattu 19 v

RANTAKANGAS ja Muut

Keskustalaiset kansanedustajaedokkaat sekä heidän TUKIJOUKKONSA OTTAKAA HUOMIOON,että on olemassa ihmisiä jotka eivät ole kiinnostuneet teidän POSTILAATIKKOJEN TURHASTA TÄYTÖSTÄ,vaan haluavat olla rauhassa tältä TURHILT…