Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2145
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos sinulla on aivot, ja osaat niillä ajatella, ja olet asunut ulkomailla, niin miksi ihmeessä tulit takaisin suomeen?!! Joku tuossa ei nyt täsmää..
21.12.2024 23:20
ukraina kirjoitetaan kymmenien tuhansien uhrattujen ihmisten verellä
21.12.2024 23:04
***tuako se sinulle kuuluu?
21.12.2024 23:02
No, laita linkki.
21.12.2024 23:01
En ymmärrä tuota.
21.12.2024 23:00
Ilmeisesti rasismi on täällä sallittua, kunhan vaan valitsee kohteen sille tarkasti.
21.12.2024 22:58
Poliitikoilla on aina aikaa sodalle.
Ja myös asebisneksessä mukana olevilla tahoilla, osakkeenomistajilla.
21.12.2024 22:56
Biologiselta kannalta tuollainen fiksaatio on kummallinen. Vanhoilla naisilla on suuret roikkuvat rinnat, imettävillä ja raskaana olevilla naisilla on suuret rinnat. Nuorilla hedelmällisessä iässä olevilla naisilla ei ole suuria rintoja (tai siis ei pitäisi olla jolleivat ole käyttäneet ylenmääräisesti hormonaalisia tuotteita, kuten lehmänmaitoa), joten tuollanen fiksaatio ei ole biologisesti järkevä. Kyläyhteisöissä suuririntaisia lihavia naisia pidettiin imettäjinä jotka imettivät kylän muidenkin naisten lapsia. Ehkä tästä on jäänyt jonkinlainen muistijälki tuollaisen naisen erityisestä asemasta, tai erityisestä lisääntymiskyvystä, joka ei välttämättä pidä ollenkaan edes paikkaansa.
21.12.2024 18:11
Pitäisi sanoa niin että lähiaikoina venäjän suurimittainen vastaus on todennäköisempi kuin koskaan aiemmin.
Tosin pieni mahdollisuus on sillä että venäjä odottaa Trumpin valtaanpääsyä ja rauhanneuvotteluja, mutta siihen on todella pitkä aika, jokainen lisäpäivä tälläistä tilannetta tuo lisää eskalaation mahdollisuuksia.
21.12.2024 17:31
En tiedä, en katso yleä.
21.12.2024 17:16
Niin kauan kun valtio saa otettua lisää lainaa niin kaikki on hyvin.... jos lainaa ei enää myönnetä, niin tulee täysi romahdus. Mutta siinä vaiheessa nämä herrat ovat jo ulkomailla rahaa taskut täynnä. Ja suomen valtio maksaa heille vielä korkeita eläkkeitä sinne ulkomaille.
21.12.2024 16:21
Se on varmaankin ihan minun oma asiani.
Tuon vaan olen huomannut että entiset alkoholistit/huumeidenkäyttäjät tykkäävät jees-uksesta kovasti.... Jos itse etsit julkkiksia jotka ovat yllättäen kääntyneet k-ristinuskoon niin siellä taustalla on kovaa alkoholismia vähintäänkin useimmissa tapauksissa. Mikä sitten on syy siihen, onko se että pitää saada jotain alkon tilalle, vai onko se että alko on tuhonnut aivoja sen verran ettei oma ajattelu oikein enää pelaa kovin kirkkaasti.
Jees-ushan on tunnetusti rikollisten, huorien ja rappiolla olevien ainut pelastaja, joten sen puoleen alan ihmiset kääntyvät kun elämässä nousee seinä pystyyn. On sarjamu-r-haajista lähtien tuohon uskoon kääntyneitä, "jostain syystä" muut uskonnot eivät ole niin suosittuja rikollisten keskuudessa..
21.12.2024 16:18
Mikäli iv-erm-ect-in parantaisi syöpäkasvaimet, se olisi erittäin helppoa testata, eikö se ollut joku eläinlääke tms. vai oliko malarialääke? Sitä varmasti olisi vapaasti saatavilla monessakin maassa. Itse en ole kuullut yhdestäkään tälläisestä tapauksesta missä henkilö olisi parantunut syövästä iv-er-mec-ti-nillä.
Piikityksistä taas olen kuullut, eräs UK lääkäri kertoi tuttavansa hoitavan syöpäpotilaita, ja hänen remissiossa vuosia pysyneet potilaansa olivat yllättäen sairastuneet uudelleen agressiiviseen syöpään, tämä lääkäri tutki kaikki mahdolliset tiedot potilaistaan ja selvisi että kaikki uudelleen sairastuneet olivat ottaneet jonkin aikaa sitten k- oron-a piikin käsivarteensa.
Minulle asia oli selvä siinä vaiheessa kun kuulin että sairaanhoitajat kieltäytyivät ottamasta ko. piikkiä itse, en minäkään sitä ota jos sen piikin pistäjä ei itse suostu sitä elimistöönsä laittamaan.
21.12.2024 16:12
No hän se on sellaisen näköinen ja oloinen että on aikoinaan ottanut ja käyttänyt oikein tosi fiksusti kaikkea mitä on tarjottu.
20.12.2024 22:24
Luin tuon linkin artikkelin, ja sanoisin nyt niin että luottaisitko itse mihinkään mitä tuollainen kuvassa oleva pervertin oloinen hyypiö kädet tissien-puristeluasennossa sanoo? Minä itse en kuuntelisi yhtään sanaakaan siitä mitä joku tuollainen minulle yrittäisi sanoa.
Mutta jokainen toki eläkööt omalla valitsemallaan tyylillä ja tavalla, loppuun asti. Mutta se valinta pitäisi jokaiselle myös sallia, ilman pelottelua, alistamista ja pakottamista.
20.12.2024 20:34
No hän on sitten varmasti todella hieno ihminen.
Varmaan presidentti kohta kiittää häntä henkilökohtaisesti olemassaolostaan.
Yliopisto-opiskelijat kun ovat tunnetusti raivo-raittiita.
20.12.2024 19:47
Lääkärit ovat aina olleet vähintäänkin puolijumalia, ja jotkut jopa jumalan yläpuolella.
Kyse onkin suorastaan noituudesta, kirouksen langettamisesta.
Muistan jonkun tapauksen missä henkilö oli ollut lääkärillä ja lääkäri oli alkanut suoltamaan noita sanoja suustaan, niin tämä henkilö oli huutanut ettei halua kuulla sitä! ja lähtenyt pois, ja oli parantunut ties mistä syövästä tms. olikaan ollut kyse. Täysin vaistonvaraisesti hän oli ymmärtänyt että oli vakavassa vaarassa, ja jotain väärää oli tekeillä, ja vaistonvaraisesti oli keskeyttänyt rituaalin suorittamisen.
Tavanomainen luottavainen potilas joutuu itse sairauden lisäksi taistelemaan lääkärin langettamaa kirousta vastaan, niin mahdollisuudet ovat yleensä heikot.
20.12.2024 19:41
Lisäisin siihen henkiseen puoleen senverran, että sillä on toki valtava henkinen vaikutus kun lääkäri kertoo sinulle uutisen, ottaa sinua kädestä kiinni ja vakuuttavilla sanoilla ja äänenpainoilla lausuu voimakkaat sanat: "sinulla on parantumaton syöpä ja sinulla vain kaksi viikkoa elinaikaa".... mutta tuo onkin silkkaa noituutta (minkä alan asiantuntija olen myös) Loitsija langettaa kirouksen voimakkailla sanoillaan ja vahvistaa sen kosketuksellaan, hyvin harva ihminen on niin voimakas että pystyy tälläisen voimateon tehoa vastustamaan, niitäkin kyllä on muutamia.
20.12.2024 18:55
Ei ole mitään tekemistä yksilöllisyyden kanssa. Syöpä on se sama jokaisella, ei se ole henkilökohtainen tai henkinen asia. Syöpä ei ole geneettinen sairaus.
20.12.2024 18:51
Nyt muistin sen toisen aineen mitä syöpä käyttää ravinnokseen, glutamiini. Kun glukoosin sekä glutamiinin saanti estetään niin syöpä kuihtuu pois. Glukoosi estetään tiukalla ketogeenisellä ruokavaliolla, ja glutamiini estetään lääkkeellä jonka nimeä en nyt taas muista, joku kemikaaliyhdiste jota käytetään normaalisti johonkin ihan muuhun asiaan. Tästä asiasta on siis loputtomasti tutkimustuloksia, rottakokeita, hoidettuja potilaita jne. Lääkäritkään eivät voi väittää vastaan jos vaan lukevat aineistoa, voivat ainoastaan yrittää vaientaa aiheesta puhumisen yleisellä tasolla, koska se on "lääketieteen vastaista".
20.12.2024 18:49
24 / 108