Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näin sattumalta tuon uutisen, ja luulen että kyseessä on erimielisyydet poliittisista aiheista. Jos on paikalla ollut LBGTXY+ porukkaa ja pappi on sellaisen vastainen ja aihe tullut puheeksi.
Nykyään nuoret haluavat vaan pitää hauskaa, eivät he halua kuulla mitään raamatun sanaa... joka usein on ikävää sekä väkivaltaista.
Poliiseja oli yritetty soittaa paikalle jossain vaiheessa, mutta poliisit eivät viitsineet lähteä sinne.
Ei voi sanoa varmaksi, kun tietoja asiasta pimitetään. Voi toki olla jostain ihan muustakin kyse, jostain mitä en voi tässä nyt sanoa.
17.06.2024 23:49
Ilmastouskovaisissa silmiiinpistävä seikka on se että ne itse lentävät lentokoneilla lomamatkalle ym. toiselle puolelle maailmaa. Kun niitä haastateltiin tvssä niin niillä oli päällä kirpputorilta ostetut vaatteet ja jalassa vanhat kumisaappaat, ja kulkivat polkupyörällä, mutta sanoivat etteivät vielä ole pystyneet lopettamaan lentämistä. Eikö tuo nyt kaikkien aikojen saastuttavin liikennemuoto olisi se ensimmäinen askel jos ihminen olisi tosissaan siinä mitä tekee. Tai kyllä ne saarnaa tosissaan, mutta konkreettiset teot ovat sitten ihan muuta.
Minä aina katson aatteissa,ideologioissa ja uskonnoissa sitä miten asian kannattajat itse käyttäytyvä ja mitä ne itse tekevät. Katsoin ja unohdin koko asian kun näin huijaamista valehtelua ja tyhjiä puheita. Se riitti minulle. Ei minun tarvitse enää katsella niitä väärennettyjä tilastotietoja lämpötiloista tms.... ei ne vaikuta enää.
17.06.2024 17:57
En valitettavasti ole mikään elokuvaharrastaja... katson ihan vaan mitä teeveestä tulee... Nuorempana katselin enempi elokuvia mutta viime aikoina jäänyt todella vähälle elokuvien katsominen, koska niiden taso on romahtanut pahasti. Vanhoja uusintoja joskus katselen, mutta muistan ne jo ulkoa niin en pahemmin viitsi katsella, eikä oikein meinaa olla kahta tuntia aikaa tuijottaa tvtä yhteen menoon.
Luulen että olen nähnyt nuo mainitsemasi kauhuleffat, en ole ihan varma siitä waxista, mutta muut kyllä, niitä mutanttielokuvia oli monta samaa sarjaa, minäkään en nimeä muista. Eivät olleet kovinkaan kummoisia...
Katsoisin vanhoja 50-l leffoja vaikka joka päivä jos niitä tulisi tvstä.
Jeepers creepers on se mitä aiemmin muistelin, siivekäs demoni tappaa porukkaa. Itse tykkäisin tuonkaltaisista missä on vähemmän psykologiaa ja enemmän mättöä. Mutta psykologisista suosikkeja taas ovat kaikki Hannibal Lecter elokuvat missä on Anthony Hopkins, erityisesti elokuva "Hannibal".
17.06.2024 17:45
Laimentakaa sitä rypsiöljyä tärpätillä, niissä on yhteensopiva makuprofiili.
En tarkoita kaupan öljyjä, ne on suodatettuja ja lantrattuja. Olen nähnyt rypsiöljyä suoraan tuottajalta, ja se oli täysin syömäkelvotonta. Menkää itse katsomaan tilalle. Se öljy hapettuu muutamissa päivissä käyttökelvottomaksi.
Ekoloogisille suosittelen pellavaöljyä, rypsiöljyä ja tärpättiä. Sillä päästään niistä eroon.
17.06.2024 17:28
Katsoin tuon leffan Without Warning ,1980 youtubesta, sehän oli ihan hyvä, parempi kuin mitä nyt tvstä tulee. Hieman monimutkainen juonikuvio, amerikkalaisilla on aina tuo että joku porukasta täytyy seota ja alkaa jahtaamaan muita... se on jokin amerikkalainen juttu, varmaan jos elokuva olisi eurooppalainen niin tuollaista kuviota ei siinä olisi ollenkaan. Eikä alienia, eikä tappamista, eikä paljoa muutakaan nähtävää.
Pidän tuosta juonesta että vain yksi selviää ja ihan silkalla tuurilla, eikä sen yhdenkään oikeastaan tarvisi selvitä... Predatorihan se tosiaan oli siinä, vaikkei siltä näyttänytkään. Kumma ettei noin hyvää elokuvaideaa alettu kehittämään tosissaan, ja tehtiin vain pari elokuvaa ja sitten koko idea vesitettiin täysin, idioottimaista toimintaa.
17.06.2024 00:37
Niinpä, jotenkin todella lässähti koko homma siinä kohtaa. Olisi ohjaajan ja käsikirjoittajan ensin pitänyt muutama vuosi opiskella näitä kahta ensimmäistä leffaa ja sitten vasta tehdä uusi joka on niitä parempi, eikä huonompaa.
16.06.2024 19:09
>>> jos predatorit vain kävisit joka leffassa aina sujuvasti harrasteena mestaamassa läjän ihmisiä ja poistuisivat taas planeetalta>>>
Henkilökohtaisesti kyllä katsoisin ihan joka ainoan leffan, moneen kertaan.
Tuosta mainitsemastasi elokuvasta en ollut kuullutkaan.
Idea muistuttaa erästä leffaa missä demoni jahtaa nuorisoa ja lahtaa niitä ja muita eteen tulevia, en muista nimeä. Kaksi osaa ainakin on tehty tuota leffaa. Demoni on siis oikea siivekäs ja lentävä hahmo niissä.
16.06.2024 18:58
Kun on nähnyt itse millaista se rypsiöljy on suoraan puristamolta tuotuna, niin ei sitä halua ainakaan syödä. Johonkin maalin valmistukseen sitä voisi ajatella, mutta ei syötäväksi missään nimessä.
16.06.2024 17:37
>>>Minä päätän kirjoituksista sen miten asiat on>>>
Niinpä.... sinä päätät itse miten asiat on, etkä katso tosiasioita. Luet kirjoituksia ja päätät itse miten ne milloinkin haluat tulkita, ja tulkintasi vaihtelee ajan hengen mukaisesti.
Mutta oikea maailma ja oikea elämä on sen kirjan kirjoitusten ulkopuolella, sinä kuitenkin elät sen kirjan ulkopuolella ilmeisesti, vai asutko kammiossa eristäytyneenä maailmasta ja seuranasi on ainoastaan raamattu? Toiset tekevät niin, jotteivat joutuisi kiusaukseen. Tosin silti joutuvat...
Katsotko elokuvia? Ne on satanistien ohjaamia, tuottamia, ja näyttelijät on satanisteja. Kuunteletko musiikkia? Muusikot, laulajat, tuottajat, ja levy-yhtiöiden johtajat ovat satanisteja. Kun mietit tätä niin ehkä alat tajuamaan pikku hiljaa mistä on kysymys. Mutta jos oikein todella tajuaisit asian, niin mielesi hajoaisi, et ehkä kestäisi sitä totuutta.
Ja kyllä väitän niin että olen noin 100% "fiksumpi" kuin sinä olet,
muutamien prosenttiyksiköiden +/- marginaalilla.
16.06.2024 17:03
Joo, se on näissä elokuvissa ideana...
Tuo "hyvikset" on kuitenkin hieman epäselvä käsite, ei näissä oikeastaan hyviksiä ole, kaikki on vapaata riistaa. Predator on taistelija, se haluaa hyökätä aina aseellisten henkilöiden kimppuun ja haastaa ne tappeluun. Mielestäni on kyllä täysin epärealistista että ihmisillä olisi mitään mahdollisuuksia tuota vastaan, mutta amerikkalaisessa elokuvagenressä täytyy olla amerikkalainen sankari joka tappaa vaikka ulkoavaruuden olennot tai muinaiset hirviöt.
16.06.2024 16:55
Haha!... onpa köyhää argumentointia, kuin rikkinäinen levy joka pyörii levysoittimessa toistaen sattumanvaraisia pätkiä.
Tarkoitat nyt vaan sitä että sinä olet etuoikeutetussa asemassa minuun nähden, koska sinulla on jumalan armo taskussasi. Sinulla on jotain mitä minä en näe koko elämäni aikana. Ja olet ylpeä siitä.
Et tajua koko asian pointtia mitä yritän sanoa.
Et ymmärrä saatanan suuruutta, sitä älyä ja taitoa.
Oletat että se on joku peikko jossain kiven alla, ja sen näkee kaukaa kun se ryömii sieltä ja yrittää käydä kimppuun. Ei. Kaikkea muuta, tai ehkä sitäkin... mutta muutakin.
Sinäkin olet saatananpalvonnassa mukana, tiesit sitä tai et. Joka päivä teet jotain minkä saatana on hyväksynyt, teet niinkuin saatana käskee. Tottelet.
Siinä ei auta se että uppoudut raamatun jakeisiin, peität niillä vain todellisuuden, estät itseäsi näkemästä totuutta. Mitkään rukoukset eivät muuta sitä tosiasiaa että toteutat saatanan tahtoa joka päiväisessä elämässäsi, tottelet kiltisti. Kun et edes tajua mitä teet.
16.06.2024 00:40
Ei se "yritä vietellä", sillä on uskovaiset jo hallussaan, eivätkä ne edes aavista sitä itse.
Kun tulet maan päälle, olet saatanan valtakunnassa, se määrää täällä kaikesta. Ilmiselvä asia, mutta jonkinlaisen savuverhon takana, ainakin uskovaisten suhteen. Joku uskonnon kontrollista vapaa sielu voi sen tajuta ja nähdä koko totuudessaan, mutta henkilön täytyy olla kovaa tekoa, muuten se ei selviä siitä, eikä pysty enää elämään tätä elämää.
>>>ymmärtää Jumalan tahdon, alkaa tekemään hänen mielensä mukaisia tekoja.>>
Miten tuo noin niinkuin käytännössä tapahtuu?
Kumma kun en ole tälläistä koskaan missään nähnyt tapahtuvan.
15.06.2024 23:31
Hyvä esimerkki saatanan palkkalistoilla olevasta uskovaisesta oli
pastori James Warren Jones, ja Peoples Temple, Jonestown
Tämä paljastui lopulta, mutta toiset eivät paljastu ikinä, voivat toimia koko ikänsä salaisesti, tai ihan julkisestikin, uskoen olevansa oikealla asialla.
15.06.2024 22:59
Kirkolla on kovin vaikeaa tasapainotella muuttuvassa yhteiskunnassa. Uudistukselliset ihmiset haluavat kirkon muuttuvan ajan mukaiseksi arvoiltaan, kun taas vanhoilliset vaativat kirkkoa noudattamaan kirjoitettua sanaa tarkalleen. Mikä on melko mahdotonta, koska raamatun opit ovat suurelta osin suomen rikoslain vastaisia.
Ainoa järkevä teko kirkolta olisi jollain tavoin eriyttää vanhoillinen osa kirkkoja ja uudistusmielinen osa omiksi uskontokunnikseen. Mutta nämä eivät ehkä suostuisi käyttämään samaa kirkkosalia menoissaan, ja taas olisi edessä liuta uusia ongelmia.
15.06.2024 22:52
Et ole poissuljettu saatanan palkkalistoilta vaikka olisitkin uskovainen. Voit tehdä saatanan määräämää työtä ja uskoa olevasi jotain hienoa, voi kuvitella elävänsä uskossa vaikka saatana määrää tahdin missä tanssit.
15.06.2024 22:45
Et voi olla tosissasi....
"Ei me ajatella itse vaan Jeesus ajattelee meidän puolesta. "
Tsiisus sentään.... tuon on pakko olla vitsi.....
15.06.2024 22:40
Niin ja tosiaan nämä entisen ajan ruokaa nuoruudessaan syöneet ihmiset olivat pitkäikäisiä, normaalisti 80-90 vuotiaita tai yli.
Mutta nykyinen nuoriso ei tule elämään ehkä edes 50- vuotiaaksi asti. Nyt jo näkee miten yli neljäkymppiset alkaa kuolemaan tai ainakin sairastumaan vakavasti. Nyt on paljon sairaita 30- vuotiaita, voi olla monella tekemistä elää edes 40v.
15.06.2024 18:37
Tuo on kyllä totta. Kanamunat ja liha tulisi olla terveellisen ruokavalion perusta.
Yksi asia pitäisi ottaa huomioon nykyaikana, tehomaatalous ja sen tuotteet. Suunnilleen kaikki mitä kaupasta voi ostaa on myrkyllistä, kyllästetty kemikaaleilla. Jotkut tuotteet sisältävät ehkä hieman vähemmän kemikaaleja kuin toiset.
Puhdasta ruokaa on vaikea enää löytää jos on tavallisen lähikaupan varassa. Ja puhtaiden tuotteiden hinta on sellainen ettei useimmilla ole varaa syödä päivittäin sellaista.
Jostain Italiasta ja Sveitsistä tuodut juustot voisivat olla puhtaasti valmistettuja, kilohinta ainakin 30 - 50 euroa.
15.06.2024 18:33
Unohdin tuosta listasta sen että lääkärit on saatananpalvojia.
Jos vaan tyhjennät mielesi kaikesta turhasta ja alat miettimään asioita itse omassa päässäsi, niin jossain vaiheessa alat tajuamaan mistä on kyse, ja palaset alkavat loksahtelemaan kohdalleen. Ne asiat mitä olet koko ikäsi miettinyt että miten voi olla näin, saavat vihdoin "järkevän" selityksen, ainoan mahdollisen selityksen.
Tuo on ihan ihmeellistä horinaa että uskovainen pelastuu kun uskoo jotain soopaa, ei ole väliä synneillä tms. kunhan sisäisesti on uskossa niin muulla ei väliä.
Ei tuosta ole minkäänlaisia todisteita olemassa. Aivan käsittämätöntä että joku voi uskoa tuollaista soopaa.
15.06.2024 18:25
En kurkkaa. Kuka *****n idiootti syö jotain soijaa!
Valitettavasti tehomaatalouden tuottajat ostavat sitä mitä halvimmalla saa, eli toiselta puolelta maailmaa rahdattua moskaa. Pitäisi olla laitonta koko toiminta, mutta eiköhän valtio sitä vaan tue.
Niityllä kasvaisi heinä ihan luonnostaan, ja luonnolliset eläimet söisivät sitä ja tuottaisivat puhdasta lihaa. Mutta sehän on laitonta nykyään, pitää olla myrkyllisen vihreitä tehomaataloustuotteita mitä ihmiset saadaan syömään agressiivisella markkinoinnilla.
15.06.2024 16:43
40 / 108