Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaupungien ja teiden vaikutus lämpenemiseen on laskettavissa pinta-alan mukaan. En oikein usko että vaikutus on kovinkaan merkittävä.
Pitäisikö mustat asfaltit maalata valkoisiksi ilmastonmuutoksen torjumiseksi...? Hopeamaalilla, jotta rahaa saataisiin menemään mahtavia summia...
Onhan tuo tietysti selvä asia, kun avoin alue saa enemmän aurinkoa kuin metsän peittämä maa. Pelto-alueilla voisi jotain merkitystä jo ollakin, varsinkin kynnetyllä pellolla joka on paljasta maata.
13.06.2024 19:11
Saavat minun puolestani kuvata ukrainaa niin paljon kun haluavat. Mutta jos julkaisevat ne videot tiktokissa niin en niitä ikinä katso.
13.06.2024 19:00
Luulisin että se on kyllä niinpäin että sinun pitäisi todistaa se että ihminen vaikuttaa ilmastoon eikä toisinpäin.... noin niinkuin loogisessa maailmassa se menisi näin.
13.06.2024 18:59
Eräs mielenkiintoinen kohta oli se kun entinen satanistien pää-noita kertoi että kun tehdään ihmisuhrin vaativa "hex", kirous, jossa demoni lähetetään tappamaan jotain henkilöä, niin saatanan täytyy ensin kysyä jumalalta lupa sen henkilön kuoleman aiheuttamiseen. Siis jumala hallitsee kaikkea, ja saatana on vain yksi jumalan kätyreistä, ja joutuu tottelemaan jumalan käskyjä.
13.06.2024 17:37
Eivät ainakaan avaa minun silmiäni kun en katso Tiktokkia, minulla on ihan eri jumalat.
13.06.2024 17:33
Se vähän niinkuin kuuluu uskontoihin, ainakin lähi-idän uskontoihin että nainen on alistetussa asemassa. Nykyajan naisilla on ihan omia ideoitaan joten voi olla vaikea saada naisia alistumaan uskonnolle, joten pelottelua ym. varmasti vaaditaan.
13.06.2024 17:15
TIKTOK on jumala, kysytään siltä.
13.06.2024 17:09
Vajakki äänessä.
13.06.2024 17:06
Ok. Mikä se pointtisi sitten oli kun en sitä ymmärtänyt?
Se että sinä kestät ongelmia paremmin kuin muut?
Tuo ongelmien sietokykysi voi johtua ihan siitä että olet ollut sekakäyttäjä, aivosi eivät ehkä ole kovin hyvässä kunnossa, etkä välttämättä reagoi ärsykkeisiin samoin kuin sellainen ihminen joilla on "puhtaat" aivot.
13.06.2024 17:05
Taas on niin kovin paljon tyhjiä sanoja tuossa tekstissä.
Olit siis päihteiden sekakäyttäjä ja sinulla oli psyykkisiä ongelmia ja pääsit ongelmista eroon hyvän hoidon ansiosta. Ja mielestäsi on vaan kestettävä kun elämä on paskaa, koska ongelmia kuitenkin tulee aina eteen, on vain siedettävä niitä.
Tämäkö on viestisi aloittajalle: mene hoitoon?
13.06.2024 00:39
HAIL SEITAN!!!
12.06.2024 19:08
Kerropa nyt sitten näiden tyhjien puheiden sijaan se miten olet järjestänyt oman elämäsi niin että se menee ihan omalla painollaan ilman ongelmia?
12.06.2024 18:05
HAIL SEITAN!!!
12.06.2024 18:04
Mutta sinulla varmasti on joku parempi elämänohje kuitenkin olemassa, et varmaan ihan vaan näitä tyhjiä lauseita kirjoittele tänne turhan takia?
12.06.2024 17:57
Hollywoodin näyttelijät muusikot ym ovat sotkeutuneet saatananpalvontaan, kaikki ne ovat mukana siinä. Todella moni on puhunut siitä jo ääneen. Samoin ovat poliitikot siinä mukana.
Los Angelesin juhlista kuvaus, sisäpiirin juttuja
https://www.youtube.com/watch?v=21DDcrr7BxY&ab_channel=DougieCorrado
muita paljastuksia:
https://www.youtube.com/watch?v=s-OJX0dPC5U&ab_channel=CBNNews
https://www.youtube.com/watch?v=I5m3eSUn_QY&ab_channel=AlmostFalse
12.06.2024 02:25
Tämä aineellinen maailma ei oikein koskaan ole kiinnostanut minua, en ole koskaan jaksanut tästä oikein todella innostua. Henkimaailman asioihin verrattuna tämä normaali maailma ei vain oikein tee vaikutusta.
Kun kävin (fyysisesti oletan) siellä jossain niin se mitä näin oli huomattavasti todellisempaa kuin tämä todellisuus mihin palasin takaisin, ja sitä ristiriitaa pohtiessa meni pitkään. Tai oikeastaan sen aikaa kun se muistikuva himmeni muutamissa viikoissa. Ei siitä oikein voi päästä yli....että palaa takaisin heikompaan todellisuuteen kuin missä kävi.
Minä huomaan kun olen vaarassa, mutta luulen että tavalliset ihmiset eivät tiedä näistä vaaroista mille hekin ovat alttiina, ainakin heikkoina hetkinään. Nämä demoniset olennot tulevat luoksesi ja menevät mieleesi, laittavat ajatuksia mieleesi. Ja jos et niistä olennoista ole mitenkään tietoinen, niin luulet että ajatukset ovat omiasi, ja saatat tehdä ajatustesi pohjalta vaikka mitä hulluja asioita. Nämä demoniset olennot hyökkäävät aina siihen kohtaan mikä sinulla on heikoin. Ainoa keino puollustautua on se ettei ole heikkoja kohtia. Tai toinen on se että huomaa ajoissa tämän mitä ne ovat tekemässä ja keskeyttää sen, ilmaisee että on huomannut ne.
En oikeastaan ole kohdannut mitään muuta kuin enemmän tai vähemmän pahoja henkiä ym olentoja. En taida enää uskoa että jotain hyvää olisi olemassa, ei vaan ole oikein mitään perusteita uskoa sellaiseen. Uskon vain siihen mitä itse näen ja koen.
12.06.2024 02:06
En halua paljastaa tarkkaa suuntaa mitä olen kulkenut.
En välttämättä ollenkaan suosittele sitä muille...
Jotain todellista ja vaikuttavaa: Henkiä, demoneita, lentäviä esineitä, raskaita askeleita ilman että ketään on näkyvissä, energioita joihin törmään kuin kävelisin sähköiseen kenttään, tai jotka tulevat viereeni ja tunnen ne lämpönä ja voin seurata niiden liikkumista kädelläni tunnustelemalla. Peilissä suuri musta hahmo keskellä yötä joka seurasi kulkemistani. Henkien manifestaatiota erillaisiin materiaaleihin, mm. rullatun maton reunaan kasvokuva. Sitten on vielä fyysisten olentojen kohtaamiset jossain muualla, mistä en muista paljoa. Ja kaikenlaista tätä vähäisempää mikä ei edes ole jäänyt mieleeni, mutta joka varmaan järkyttäisi syvästi kokematonta henkilöä.
Tämä kaikki meni vähän yli sen mitä pystyn mielessäni käsittelemään, ja olen pitänyt noin kymmenen vuotta taukoa tästä kaikesta, jo lähestulkoon. Mutta nyt on aikomus aloittaa taas.
12.06.2024 01:39
Haha... varoitus tuli liian myöhään!..... olen jo tehnyt sen kaiken. Ainakin kolmeen kertaan irtauduin kehostani ja siirryin toiseen paikkaan, tosin vain toiselle puolelle taloa ja kerran ulos rappusille. Siis ne mitä muistan.
Olen jättänyt tuon teorian lukemisen vähemmälle ja siirtynyt käytännön asioihin, kun halusin kokea jotain muuta kuin uskontoa, jotain todellista ja vaikuttavaa. Ja sitä kyllä sainkin... sitten alkoi tosiaan tapahtumaan kun olin päässyt tarpeeksi pitkälle henkisissä kokeiluissa, varmaankin tuon kehosta irtautumisen jälkeen tuli kaikenlaista. Ja olettaisin, tai olen melko varma, että siirryin jossain vaiheessa fyysisesti jonnekin muualle missä tapasin erillaisia olentoja. Ja siis myönnän heti etten sinne ihan omin voimin siirtynyt, vaan jokin muu minut vei sinne. Edes kehosta irtautumista ei pysty tekemään omin voimin, vaan siinäkin on jotain muita mukana.
12.06.2024 01:14
Juu toki, muutaman kerran katsonut. Perustuu tositapahtumiin, mutta kevyesti... tositapahtumat ovat niin rankkoja ettei niitä voi ikinä tvssä näyttää.
12.06.2024 00:53
Ehkä nyt olisi sopiva aika paljastaa se että olen henkisten asioiden harrastaja, ja olen kohdannut useita erillaisia henkiä sekä olentoja. Minulla on hämärä muistikuva siitäkin että olisin joskus nähnyt tuollaisen reptiliaanin, siis tavannut jossain. Se oli melkoisen näköinen kyllä. Muistikuva oli joskus vuosia sitten selkeämpi mutta nyt vain hämärä ja epävarma. Aika iso olento, voimakas, vahva niska. Jotenkin hieman krokotiilia muistuttava, mutta myös liskomainen ja käärmemäinen.
En muista kuin vain lyhyitä pätkiä asiosta mitä olen tehnyt ja nähnyt, tietoisuuden tila on erillainen siellä jossain, ja fyysinen muisti ei toimi sen suhteen ollenkaan hyvin.
12.06.2024 00:52
42 / 108