Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2148

1. Kaupungien ja teiden vaikutus lämpenemiseen on laskettavissa pinta-alan mukaan. En oikein usko että vaikutus on kovinkaan merkittävä.
    Pitäisikö mustat asfaltit maalata valkoisiksi ilmastonmuutoksen torjumiseksi...? Hopeamaalilla, jotta rahaa saataisiin menemään mahtavia summia...

Onhan tuo tietysti selvä asia, kun avoin alue saa enemmän aurinkoa kuin metsän peittämä maa. Pelto-alueilla voisi jotain merkitystä jo ollakin, varsinkin kynnetyllä pellolla joka on paljasta maata.
  2. Vajakki äänessä.
  3. HAIL SEITAN!!!
  4. HAIL SEITAN!!!
  5. Tämä aineellinen maailma ei oikein koskaan ole kiinnostanut minua, en ole koskaan jaksanut tästä oikein todella innostua. Henkimaailman asioihin verrattuna tämä normaali maailma ei vain oikein tee vaikutusta.
    Kun kävin (fyysisesti oletan) siellä jossain niin se mitä näin oli huomattavasti todellisempaa kuin tämä todellisuus mihin palasin takaisin, ja sitä ristiriitaa pohtiessa meni pitkään. Tai oikeastaan sen aikaa kun se muistikuva himmeni muutamissa viikoissa. Ei siitä oikein voi päästä yli....että palaa takaisin heikompaan todellisuuteen kuin missä kävi.

Minä huomaan kun olen vaarassa, mutta luulen että tavalliset ihmiset eivät tiedä näistä vaaroista mille hekin ovat alttiina, ainakin heikkoina hetkinään. Nämä demoniset olennot tulevat luoksesi ja menevät mieleesi, laittavat ajatuksia mieleesi. Ja jos et niistä olennoista ole mitenkään tietoinen, niin luulet että ajatukset ovat omiasi, ja saatat tehdä ajatustesi pohjalta vaikka mitä hulluja asioita. Nämä demoniset olennot hyökkäävät aina siihen kohtaan mikä sinulla on heikoin. Ainoa keino puollustautua on se ettei ole heikkoja kohtia. Tai toinen on se että huomaa ajoissa tämän mitä ne ovat tekemässä ja keskeyttää sen, ilmaisee että on huomannut ne.

En oikeastaan ole kohdannut mitään muuta kuin enemmän tai vähemmän pahoja henkiä ym olentoja. En taida enää uskoa että jotain hyvää olisi olemassa, ei vaan ole oikein mitään perusteita uskoa sellaiseen. Uskon vain siihen mitä itse näen ja koen.