Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sitä hieman arvelinkin... että tässä sitä ollaan vaan vuoristoradalla kyydissä jota ohjaa joku muu (kuin ihminen) eikä voi muuta kun yrittää pitää kiinni kaksin käsin vauhdin lisääntyessä ja raiteiden loppuessa kesken...
12.06.2024 00:46
Ja ne vievät vapauden tietoon.
Kaikki oikea tieto on salattua ja väärää, kiellettyä.
Vain siellä Vatikaanissa ne isot herrat lukee salaisista kirjoista totuuksia mitä eivät ikinä tule kertomaan kansalle joka uskoo satuihin.
12.06.2024 00:43
Unohdin jo mitä ne hierofantit olivat... jotain egyptiläisiä pappeja vai?
Jos nyt oletetaan että uskon tämän kaiken olevan totta, niin mitä siitä seuraa, mihin toimenpiteisiin pitäisi nyt ryhtyä tämän asian suhteen?
12.06.2024 00:37
Ei jaksa.... olkoot se maa vaikka neliskulmainen minun puolesta... tosi olisi varmaan jo huomattu se jossain vaiheessa.
12.06.2024 00:34
Jaa-a, tekisi mieleni sanoa että tämä on pötyä.... mutta jos nuo rakennukset tosiaan on totta niin eipä ole vastaan sanomista siinä tapauksessa.
David Icke on ollut monessa asiassa oikeassa ja edellä aikaansa. Saattaa sen olla tässäkin asiassa vielä oikeassa. Kyllähän se selittäisi tosi paljon sitä miksi tämä maailma on niin pielessä kun se on, miksi ne poliitikot on niin anti-inhimillisiä ja valmiita uhraamaan kansalaiset jonkin ideologian tai vastaavan edessä.
12.06.2024 00:29
Hui hitto kun säikähdin!... käärme tuijottaa ruudulla suoraan päin naamaa....
12.06.2024 00:23
En ymmärrä tuota ollenkaan.
Siis olemmeko nyt molemmat sitä mieltä että maapallo on pyöreä? Siitä ei sitten paljoa keskustelua taida syntyä...
12.06.2024 00:20
Olisiko niin että uskonnoista kerrotaan, tai annetaan ulospäin aina sitä positiivista ja rakkaudellista kuvaa, mutta se mitä uskonto oikeasti edustaa tulee esiin uskonnon harjoittajien käytöksessä.
Niin muslimit ja kristityt ovat aina olleet sotajalalla. Olisivat molemmat saaneet pysyä siellä lähi-idässä ja sotia siellä keskenään.
12.06.2024 00:18
Siis tarkoitan että nykyajan naiset ei siitä tykkää, menneinä aikoina naiset kyllä ompeli jopa ihan huvikseen.
12.06.2024 00:15
Siis pallo josta vain yksi litteä osa on käytössä? Tai tunnettu?
12.06.2024 00:12
On kyllä hyvin merkillinen idea että joku rasisti tai natsi ottaa omakseen lähi-itäläisen uskonnon, joka on pakolla lähi-idästä tuotu tänne ja ihmiset on pakotettu siihen uskomaan... että jonkun natsin identiteettiin sellainen sopii hyvin, on hyvin outoa.
12.06.2024 00:09
Tarkoitatko ehkä että maa on puolipallo?
Tämä litteä maa-teoria on iän kaiken ollut olemassa, ainoastaan nyt viimeisinä muutamina satoina vuosina se on osoitettu vääräksi. Mielestäni tosin ei ole osoitettu tarpeeksi kattavasti.
12.06.2024 00:05
En lähtisi ollenkaan tuolle linjalle, "uskomaan ihmiseen", tuolla tiellä on odotettavissa vain ainoastaan pettymyksiä pettymysten jälkeen.
Paitsi jos se ihminen olet sinä itse.
11.06.2024 23:57
Tuossa muuten on aika iso asia, ovatko ääri-rasistit kristittyjä? Onkohan kukaan tutkinut asiaa suomessa. Ainakin amerikoissa ääri-rasistit, oikeat natsit ovat yleensä kristittyjä ja jotenkin ovat yhdistäneet natsismin sekä kristinuskon sekaisin, mikä vaatii jo melko joustavaa selkärankaa...
11.06.2024 23:50
Tämä on monelle uskovaiselle pyhäinhäväistys... he uskovat että raamattu on jumalan pyhää sanaa, suoraan jumalalta. Vaikka se olisi melko helppoa tajuta että siinä on useita eri kirjoittajia mukana, mutta uskovaiset uskovat että jumala on vaikuttanut näihin kirjoittajiin sekä kääntäjiin, ja jumalan sana on pysynyt koskemattomana. Mikä myös voitaisiin osoittaa virheelliseksi vertaamalla uusia käännöksiä vanhoihin alkuperäisteksteihin mitä on löydetty.
11.06.2024 23:40
Tuota olen minäkin ihmetellyt, että jeesus sanoi olevansa ihmisen poika. Jossain teksteissä jeesuksesta tehtiin jumalan poika, mikä voitaisiin käsittää monella tavalla. Mutta sitten joku keksi tehdä jeesuksesta itse jumalan.... ja siinä vaiheessa mentiin hulluuden rajoille ja ylitse.
11.06.2024 23:29
Ah niin tosiaan, ei ihmissieluja voi kaikesta pahasta syyttääkään.
Monesti näm ihmisparat vaan ovat johdateltavissa tekemään ihan mitä tahansa, ilman minkäänlaisia moraalisia estoja.
11.06.2024 23:25
Okei... sanoit tuolla että maa on yhtäaikaa sekä litteä että pyöreä? Se kyllä menee kovasti yli ymmärrykseni...
11.06.2024 23:24
Kumma juttu muuten että se "litteä maa" keskustelu poistettiin kokonaan sieltä uskontopalstalta. Ilmeisesti oli kielletty aihe.
11.06.2024 23:22
No "mä" kyllä "tiiän" että minulla asuu talossani pienikokoinen nainen jolla on pienet kätöset joilla se ompelee tarvittaessa, ei siitä tosin tykkään yhtään... naiset jostain syystä ei koskaan ompelusta tykkää.
11.06.2024 23:19
43 / 108