Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä nämä asiat ovat mitä ennen ydinsotaa pitäisi tapahtua?
Kuivuutta, tulvia, ilmastonmuutosta, kansainvaelluksia, näitähän on jo nähty. Maanjäristyksiä ei ole viime aikoina ollut, tulivuorenpurkauksia, islannissa oli jotain pientä jne.
09.06.2024 16:51
Haha!.... kieltämättä jokin Vladin käytöksessä on hieman naismaista, jotkin eleet tai liikkeet. En pitäisi sitä mitenkään mahdottomana että hän olisi itse joskus omannut seksuaalista "kieroutuneisuutta", ja olisi "parantunut" siitä uskon avulla. Ei varmaan ikinä myönnä, tai en tiedä kun en ole katsonut kuin muutamia sen videoita.
Mutta jos katsot videon noin puoleen väliin asti, niin selviää se mistä tämä kammo seksuaalivähemmistöjä kohtaan johtuu; seksuaalisesti poikkeavat ovat demonisen vaikutuksen alaisia. Ja tähän seikkaan myös perustuvat ne amerikkalaiset lahkot jotka yrittävät "parantaa" homoseksuaaleja.
09.06.2024 16:47
Eräs ehdottoman tärkeä ja kiistämätön asia tuossa puheessa oli, sateenkaaren käytöstä symbolina. Tuossa videolla kertoo että alunperin lbgt:n symboli oli vaaleanpunainen kolmio, sitten se muutettiin (tahallisesti) sateenkaari-lipuksi.
Sateenkaari on tärkeä symboli alkuperäiskansoille, sateenkaari on luonnon oma symboli. Sateenkaari löytyy raamatusta, eri kansojen vanhoista tarinoista.
Sateenkaari kuuluu kaikille maailman ihmisille, eikä pienelle vähemmistölle.
Ongelma mihin kiinnitän huomiota on se että otetaan tunnettu symboli ja tehdään sillä politiikkaa. Samoin tehtiin 30-luvun saksassa vasta vähän aikaa sitten, nyt heidän varastamansa symboli tunnetaan länsimaissa vain sillä poliittisella merkityksellä mikä sille annettiin.
Samoin on käynyt nyt sateenkaaren kanssa.
09.06.2024 01:54
Siis löytyy You tu besta:
Vlad Savchuk
Is There Demonic Principality Behind the Gay Agenda?
https://youtu.be/LyGF-V8adAE?feature=shared
09.06.2024 01:37
En tiedä miten juutalaiset liittyvät sinun uskontoosi, mutta jos tykkäät niistä juutalaisista niin miksi et ole rukoillut niitten puolesta jo aiemmin, niin että kaikki panttivangit olisi vapautettu eikä ketään olisi tapettu.
128 on yhä vangittuna ja ainakin 34 heistä on kuollut.
Jos vain yksikin oikea kristitty olisi rukoillut noiden puolesta niin he olisivat pelastuneet.... ilmeisesti kukaan ei ole rukoillut.
09.06.2024 00:57
Arvelisin että Koskenkorva on enemmän sinun alaasi kuin homeenkorva.
Hauskaksi minua ei ole vielä sanottu, kaikilla muilla nimityksillä kyllä on kutsuttu.
09.06.2024 00:41
En yhtään tiedä minkä ikäinen olet, vaikutat kyllä nuorelta, mutta nyt olisi jo aika oppia se että maailma, tai todellisuus, ei muutu sellaiseksi kuin sinä haluaisit sen olevan, tai kuten sanot "mielipiteesi" siitä on. Et pysty muuttamaan tosiasioita niillä mielipiteilläsi mihinkään suuntaan, se mielipide on vain tasan sinun pääsi sisällä, voit sen huutaa ulos päästäsi, mutta sillä ei ole minkäänlaista vaikutusta ympäröivään todellisuuteen, tai todennäköisesti edes sen huudon kuulijoihin.
09.06.2024 00:36
Voisitko luetella nämä minun "omat arvoni", kun itse en edes ole tietoinen niistä?
Sinun ei tulisi nöyrtyä minun edessäni, vaan tiedon edessä.
09.06.2024 00:33
Ei voi.
09.06.2024 00:31
Sillä ei ole väliä minä sinä pidät asioita. Satanismi ei ole uskonto, se on -ismi. Saatananpalvonta on uskonto, jossa uskotaan saatanaan ja uhrataan sille.
En tiedä miksi keskustelu nyt pyörii näitten aiheitten ympärillä, todennäköisesti se johtuu uskovaisuudestasi.
09.06.2024 00:30
Tuossa saatat olla jonkin jäljillä. Sinulla saattaa olla jokin vika mikä estää sinua hallitsemasta tunteitasi. Ehkä jokin on vioittunut aivojesi toiminnassa, ehkä lääkkeiden käytön seurauksena, tai alkoholin tms. etkä pysty kontrolloimaan käytöstäsi tai ajatuksiasi. Tuolle taitaa olla olemassa sanakin, se on "juoppohulluus" tai delirium.
Tunteiden hallinta ja käytöksen kontrollointi on oleellista aikuisille ihmisille jotka toimivat mukana suuremmassa yhteisössä, ts. yhteiskunnassa.
09.06.2024 00:27
Haha! missä kohtaa sanoin että saisit jotain jos olisit satanisti? Aiemmassa viestissäni määrittelin satanismin ja saatananpalvonnan eroja, en kehoittanut sinua olemaan mitään.
Mutta vastauksena kysymykseesi, olisit silloin satanisti. Et mitään sen enempää.
Kummallisen paljon puheesi sisältää uskonnollisia asioita, oletkohan todella ylipäätään edes eronnut kirkosta?
09.06.2024 00:21
Tykkään aina kaikista erinomaisista kommenteista, riippumatta siitä kenen kirjoittamia ne ovat.
Miksi se kuullostaa oudolta?
Voi poistaa ajatukset, tunteet, jopa mielipiteet jotka häiritsevät, jos todella haluaa tehdä niin. Jos jokin ajatus palaa vaivaamaan mieltä, poistaa sen vain uudestaan, niin monta kertaa kuin tarvitsee tehdä.
09.06.2024 00:12
Mielestäni outoa, mutta tuo on tietysti osa sitä heikkona ihmisenä elämistä. Sehän on vain osa sitä, heikko itsetunto ja tuollainen kuvailemasi sopii hyvin yhteen.
Itselläni ei tuollaisia ongelmia ole. Jos haluan jonkin asian poistaa mielestäni, niin poistan sen. Sama asia kuin jos haluan jonkin tavan tai tottumuksen poistaa elämästäni, niin vaan poistan sen. Vastaava koskee ajatuksia.
Vaikuttaisi siltä että haet aivan liikaa hyväksyntää ja välittämistä ja huomiota muilta ihmisiltä, kun oikeasti sinun pitäisi niitä kaikkia hakea vain ja ainoastaan itseltäsi. Jos niin teet, et tarvitse enää muita.
08.06.2024 23:10
ja aloitus olikin sitten vuodelta 2009...
08.06.2024 23:00
"Missä taivas on?"
"Missä jumala on, kun lauma polkee paikallaan?"
Apulanta - Jumala
Minua itseäni tuo asia ihmetytti kun olin nuori. Yritin tosissaan olla niin hyvä uskovainen kuin vain osasin, se ei vaan ollut tarpeeksi. Jumala ei ikinä auttanut minua millään tavoin, ei edes mitään pienintä asiaa tehnyt pyynnöistäni huolimatta.
Tulee tuosta kirjoituksestasi mieleen yksi juttu, se että jos jätät alkoholin pois niin asiat paranevat kuin ihmeen kautta. Voi tosin mennä kuukausia ennenkuin paranee.
08.06.2024 22:55
>>>tiettyjä asioita, mitkä ei poistu, vaikka sen poistuminen voisi olla elämälleni loppuviimein parasta. En tiedä sisältääkö asia todellisesti enemmän tuskaa kuin rakkautta? Ikäänkuin tarkoituksellisesti hakisin rakkauden kohteeksi jotain, joka on etäinen, joka ei välitä.>>>
Aika epäselvää... mitä tai millaisia ovat nämä tietyt asiat mitkä ei poistu?
Sinun kiinostuksesi kohde on etäinen eikä välitä sinusta?
08.06.2024 22:36
Satanismi on saatananpalvonnan kevyt muoto, jossa keskitytään enemmän omaan itseen saatanan palvonnan sijaan. Tämä on se mikä on ollut mediassa esillä, satanismi. Mutta varsinainen saatanapalvonta, sen muinainen muoto, on vakava, sisältää ihmisuhreja. Usein puhutaan eläinuhreista, mutta se on vain puhetta, jonkun kurjan elukan tarjominen itse Saatanalle olisi vain loukkaus sitä kohtaan... no ehkä joku härkä tai leijona tms. menettelisi.
Tuo mitä kuvailit on wicca- noituus, siinä pelaillaan hieman samoilla asioilla kuin satanismissa.
08.06.2024 22:34
Heikot ihmiset ovat uskontojen uhreja. Heikot ihmiset ovat urheja yleisesti muutenkin, aina löytyy joku joka käyttää sellaista henkilöä johonkin, esim. "kumppani" joka tekee sellaisella mitä haluaa, omistaa sen.
08.06.2024 22:29
Oletko siis sitä mieltä ettei pahoja henkiä (demoneja) ole olemassakaan?
08.06.2024 17:51
47 / 108