Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaa... mitenkäs satanismi, tai siis otetaan se vanha alkuperäinen muoto saatananpalvonta, onko se mielestäsi ihan ok harrastus?
Olisiko sittenkin ne uskovaiset jotka sinua vaivaavat, uskonto olisi pelkkä sääntökirja hyllyllä pölyttymässä ilman sitä harjoittavia uskovaisia. Ehkä ongelma on se kuinka uskovaiset vaikuttavat muihin ihmisiin.
08.06.2024 16:52
En ymmärrä. Jo tuon ylläolevan tekstisi lukeminen ja sen merkityksen ymmärtäminen vaati minulta sen lukemista useita kertoja, ja vieläkään en ole ihan varma ymmärsinkö oikein.
Se lausehan meni niin että "usko toivo ja rakkaus", nuo kaikki kolme menevät yli minun ymmärryskykyni, mielestäni ne ovat täyttä fantasiaa kaikki.
08.06.2024 16:50
Ymmärryskykyni on melko laaja.
Ainoastaan kaksi asiaa tulee mieleen mitkä ovat ymmärrykselleni vaikeita, "usko ja rakkaus".
Jokin uskonnossa vaivaa sinua.
"ainakaan oikeita ja aitoja huumeita", jotain lääkkeeksi luokitelavia sitten ehkäpä?
(taas on star wars tv:ssä...tulee joka päivä näköjään)
08.06.2024 00:33
Se oli vain analyysi siitä mitä olen nähnyt.. ja mistä arvelen olevan kyse.
Voitko vahvistaa osuinko oikeaan?
08.06.2024 00:13
Huomaan että tämä sinun aikaisemmin esiintuomasi tasapainoinen olemus tai luonne oli täysin pelkkää esitystä. Aitona ihmisenä olet epätasapainoinen, yliherkkä, otat kaiken henkilökohtaisena loukkauksena, ja kiinnostuksesi uskontoa/uskovaisia kohtaan kumpuaa henkilökohtaisista traumoistasi, tarkoittaen että aitoa kiinnostusta asiaan sinulta ei löydy ollenkaan, se on ainoastaan traumaperäistä. Ilmeisesti jotain isoa tai vakavaa on tapahtunut mitä et halua tuoda esille. Pelkästä uskonnon tuputtamisesta ei tässä ole kyse, se ei riitä suhteessa reaktioosi uskontoja kohtaan.
07.06.2024 23:37
En usko että sellainen voisi olla mahdollista.
07.06.2024 23:23
Muutenkin kieltämättä hieman ihmettelin sitä fiksaatiotasi nimenomaan tähän uskontoon, vaikka itse et usko mihinkään, edes henkimaailman olemassaoloon. Kuinka sitten itse olet niin kiinnostunut uskonnosta tai paremminkin uskovaisista, johtuneeko se henkilökohtaisesta traumastasi johon uskonto on osallisena?
07.06.2024 23:13
kun hyvin tasapainoisena pitämäni henkilö muuttuu yhtäkkiä joksikin mahdollisesti huumaavia aineita käyttäväksi mielenterveyspotilaaksi....
07.06.2024 22:46
Olen huolestunut.....
07.06.2024 22:45
Siis sitä voimaa käyttämällä voi saada aikaan miltei mitä tahansa toki, riippuen henkilöstä.
Mutta en tiedä mitä haluaisit minun tekevän... Enkä välttämättä käyttäisi sitä voimaa ihan mihin tahansa, varsinkaan ilman mitään syytä tai tarvetta, vai huvin vuoksi.
07.06.2024 22:44
Käytätkö jotain huumaavia aineita tai lääkkeitä?
07.06.2024 22:40
Niin, no nyt et käyttäydy ihan järkevästi... vaan käyttäydyt kuten mielenterveyspotilas.
Ehkä tämä keskustelu on vaikuttanut mielenterveyteesi? Onhan tässä käsitelty jossainmäärin henkisiä asioita.
07.06.2024 22:40
Kuullostaa hieman mielenterveysjutulta tuo kommenttisi..
Millä tavalla voima pitäisi sinulle osoittaa?
Se on enemmänkin henkilökohtainen tunne.
Vaikuttaisi jotenkin kuin sinulla olisi jokin nuoruuden trauma taustalla joka saa sinut toimimaan epäjärkevästi, ainakin ajoittain.
07.06.2024 22:30
Se on loputtoman pitkä... kukaan jaksa sitä loppuun asti lukea. Alku on hyvä.
07.06.2024 22:27
Piti ihan miettiä pitkään (sekunteja) että mitä tuossa kuvailet.... en ole vieläkään ihan varma... Ei se vihaa ole mitä kuvailet.
Minä puhun puhtaasta vihasta, se on puhdasta voimaa. Sitä voit käyttää mihin tahansa haluatkin. Siihen ei liity mitään muita tunteita. Se on vapautta. Se on ehdottoman todellista.
Ei ole valhetta, ei lupauksia. Ei mitää möykkyjä.... ei pelkoja. Nuo kaikki ovat liitännäistunteita mitkä olet liittänyt vihaasi mukaan.
Minä taas näen asian niin että Vaderin heikkous oli rakkaus poikaansa kohtaan, joka lopulta johti Vaderin omaan tuhoonsa. Ihmetyttää myös että sillä oli vain yksi valomiekka mukanaan, hyvin epäpätevää, olisi vaan napannut toisen valomiekan takataskustaan ja pistänyt sen kaapuhemmon puoliksi. The end. Minun ohjaamani versio elokuvasta olisi lyhyt ja ytimekäs....
07.06.2024 19:18
Erikoista. Millä tavalla väärää kohdetta? Se ei rakasta sinua, ei ole sinusta kiinnostunut?
Mielestäni kyllä rakkaus itsessään on heikkous...
Millaista vihassa eläminen oli, miltä se tuntui?
07.06.2024 19:02
En jäänyt kiinni roolihahmoon, olen roolihahmo.
Mikä sinulla on vihaa vastaan? Kokeile sitä.... tunne se voima. Sellaista ei ole siellä toisella puolella, ei lähellekään...
Valomiekka on kädessä mutta ei päällä...
Mitä heikkouksia sinulla on?
Minulla on ylpeys, viha, hmm...siinä ne taisi ollakin, mutta noita kahta on suuri määrä...
07.06.2024 18:52
Haha... Yksi asia mistä olen aivan varma on se että olet epävarma ihminen. Itseluottamuksesi on heikko. (voima sinussa on heikkoa) Vaikka keskustelemme vain anonyymeina, niin silti. Jostain se epävarmuutesi varmaankin johtuu, jostain asiasta elämässäsi. Paljastumisen pelko ehkä?
07.06.2024 18:44
Ai, oletkin ihan toisenlainen kuin mitä oletin.. Luulin että kyse oli vain herkkyydestä mutta oletkin oikea räyhääjä.... hallitseva ja vaativa, ja itse et kunnioittanut toista ihmistä? Ja vaadit jopa rakkauta siltä toiselta, ystävältä. Olisko kyseessä huomiohakuisuus? Kaipasit vain toisen täydellistä huomiota, ja toinen ei ollut siihen valmis, koki sen ahdistavana.
07.06.2024 18:34
quod erat demonstrandum...
Herkkyys ei ole hyvä asia. Sori, mutta se ei vaan ole.
Onko sinua joskus lyöty raamatulla päähän? Siihenkö se ystävyys on päättynyt?
Olet ehkä välittänyt hieman liikaa siitä toisesta ja sitten se on sanonut jotain mistä loukkaannut, ja se on tuntunut kuin jäävettä olisi kaadettu selkääsi. Herkkyys ja tunteellisuus ei vaan ole järkevää, eikä se edistä elämässä selviytymistä tai pärjäämistä millään tavoin. Väitän näin erittäin voimakkaasti.
07.06.2024 18:22
48 / 108