darknessin

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2144
Roomalaisten uskonto
Roomalainen Konstantinus mukamas kääntyi kristinuskoon, vaikkei koko uskontoa ollut olemassakaan siihen aikaan. Nimittäi076Elon Muskin puhe valkoisessa talossa
Katselin Muskin puheen ja uskon täysin mitä hän sanoo. Ehkä olen tyhmä tai jotain, mutta uskon hänen sekä Trumpin olevan073Miksi usa ja venäjä ovat vihollisia ja miksi usa on ikuisesti velkaa israelille
Ja miksi CIA on rikollisin järjestö maan päällä. Kuinka lähihistoria on pelkkää valetta, jota ei sovi kiistää tai sinull272Mistä johtuvat nykyajan mielenterveys ilmiöt
Mistä johtuvat nykyajan mielenterveys-ilmiöt sekä myös muut sairaudet, ns. elintasosairaudet joita luonnonkansoilla ei o071Tesla FAILS
Voitko huijata itse ohjautuvaa autoa? Kyllä voit, mikäli kyseessä on Tesla. Useita erillaisia testejä, vesisadetta, sav067Jordan B Petersonin tulkinta raamatusta/kristinuskosta
Ensimmäistä kertaa ihmisen historiassa järkevä tulkinta raamatusta ja kristinuskosta. Psykiatri Jordan B. Petersonin tul050Erinomainen puhe psykologiasta
Loistavan esiintyjän loistava puhe, erillaisista psykologian aiheista. (en löytänyt oikeaa palstaa tälle). Löytyy you147